PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: kufel97 w Luty 19, 2008, 09:23:46

Tytuł: SPV M650 - problem z miplo
Wiadomość wysłana przez: kufel97 w Luty 19, 2008, 09:23:46
Mam pytanie do szanownych kolegów

Czy któremuś z was udało się uruchomić aplikację miplo na Aparacie SPV M650?
Oraz czy po uruchomieniu automapy macie aktywną opcję miplo?
Jeśli ktoś używa tej aplikacji pod tym aparatem to poproszę o mały kurs "zrób to sam" jak to uruchomić

Pozdrawiam kufel97
Tytuł: Odp: SPV M650 - problem z miplo
Wiadomość wysłana przez: Moi (Adam Kubicki) w Luty 19, 2008, 12:25:09
A może opisz co się dzieje, bo problemu IMHO nie powinno być.
Tytuł: Odp: SPV M650 - problem z miplo
Wiadomość wysłana przez: kufel97 w Luty 19, 2008, 13:41:32
Dzieje się tak że  nieaktywna jest ikona miplo w programie automapa na tym telefonie.
Za djabła niewiem jak ją aktywować


Tytuł: Odp: SPV M650 - problem z miplo
Wiadomość wysłana przez: Moi (Adam Kubicki) w Luty 19, 2008, 13:49:04
A czy MIPLOsync uruchamia się z wtyczki na Today i/lub z menu Programy?
Tytuł: Odp: SPV M650 - problem z miplo
Wiadomość wysłana przez: kufel97 w Luty 27, 2008, 11:01:54
No to udało mi się wgrać wtyczkę miplo na urządzenie.
Uaktywniła mi się ikonka miplo w automapie ale teraz znowu nie mogę zautoryzować urządzenia.
A co za tym idzie nie mogę punktów POI zaimportować do urządzenia.
Nie dziwił bym sie gdybym nie posiadał legalnego oprogramowania oraz konta.

Czy problem może być w lokalizacji, gdzie mają być zapisywane dane? a może jeszcze coś innego??

Pozdrawiam kufel97
Tytuł: Odp: SPV M650 - problem z miplo
Wiadomość wysłana przez: Moi (Adam Kubicki) w Luty 27, 2008, 12:03:53
Napisz do Supportu MIPLO
Tytuł: Odp: SPV M650 - problem z miplo
Wiadomość wysłana przez: kufel97 w Luty 28, 2008, 07:59:49
No to teraz wszystko jasne. tak dla informacji innych mających problemy chciałem pokazać co odpowiedział mi suport miplo na moje problemy

Witamy,

MiploSync działa poprawnie z tymi urządzeniami. Brak autoryzacji wynika z faktu, że wcześniej używał Pan MiploSync na PC a teraz próbuje na SPV. Programu można używać z jednym urządzeniem dlatego odblokowaliśmy Pana konto do synchronizacji z SPV.