PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: willi w Październik 22, 2006, 21:38:25
-
Juz kilka razy przytrafilo mi sie jechac drogami ktorych nie ma w automapie.
Czy jest mozliwosc by slad GPS zamienic na trase (by mapa mogla mnie prowadzic)? Tak by nastepnym razem mozna bylo jechac np. w nocy ta sama droga nie bladzac.
Jesli pytanie jest banalne to wybaczcie ale nie doszukalem sie samodzielnie rozwiazania.
-
Ogólnie nie można, ale możesz ów ślad wysłać do supportu i istnieje szansa, że przy następnej aktualizacji będzie to uwzględnione jako droga.
-
Dzieki!
-
Ogólnie nie można, ale możesz ów ślad wysłać do supportu i istnieje szansa, że przy następnej aktualizacji będzie to uwzględnione jako droga.
Bzdura!!! Chyba sam nie wierzysz w to, co piszesz.... :huh: :surprised:
Latem oddano do użytku odcinek drugiej jezdni ulicy Górczewskiej, a ok. dwa miesiące później wyszła aktualizacja "v3u" i co....[?] d..a :!: Ani śladu tej jezdni... :(
-
Dlatego napisałem, że "istnieje szansa" :proud:
-
Bzdura!!! Chyba sam nie wierzysz w to, co piszesz.... :huh: :surprised:
Latem oddano do użytku odcinek drugiej jezdni ulicy Górczewskiej, a ok. dwa miesiące później wyszła aktualizacja "v3u" i co....[?] d..a :!: Ani śladu tej jezdni... :(
A wysłałeś zo supportu zgłoszenie i ślad?
-
Bzdura!!! Chyba sam nie wierzysz w to, co piszesz.... :huh: :surprised:
Latem oddano do użytku odcinek drugiej jezdni ulicy Górczewskiej, a ok. dwa miesiące później wyszła aktualizacja "v3u" i co....[?] d..a :!: Ani śladu tej jezdni... :(
A wysłałeś zo supportu zgłoszenie i ślad?
A jak myślisz...... :?: :?: :?:
-
Zakładam, że:
- nie wysłałeś, lub
- wysłałeś za późno (będzie w następnej aktualizacji), lub
- tego co wysłałeś nie da sie jednoznacznie zinterpretować.
Ponadto zakładam, że wysłałeś jedno zgłoszenie (no, może aż kilka)
i stąd takie kategoryczne stwierdzenia:
"Bzdura!!! Chyba sam nie wierzysz w to, co piszesz ..."
-
Moich zgłoszeń - a było ich koło 30 - większość już jest naniesiona (bardzo szybka reakcja supportu, bo wysłałem na 2 dni przed wyjściem aktualizacji). Pozostało może 3 (2 zgłoszone jeszcze przed aktualizacją, jedno już po). Ogólnie na support nie moge powiedzieć złego słowa.
-
(bardzo szybka reakcja supportu, bo wysłałem na 2 dni przed wyjściem aktualizacji)
To MZ zbyt optymistyczne podejście ;)
więcej bym postawił na to, że ktoś inny też wysłał takie same zgłoszenie,
tylko nieco wcześniej.