Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"

  • 14 Odpowiedzi
  • 12491 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« dnia: Grudzień 07, 2021, 21:35:36 »
Witam,

W najnowszej Automapie (6.27) na Windows 7 próbuję skonfigurować usługę Miplo, zakładając konto nowego użytkownika (działa dobrze na koncie anonimowym, w ograniczonej funkcjonalności). Po podaniu maila i hasła, wyskakuje jednak błąd: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!". Na serwisie miplo ( https://www.miplo.pl ) również nie można się zarejestrować:

"Błąd
Nie możemy wysłać emaila. Spróbuj za klika minut, a w przypadku dalszych problemów, skontaktuj się z nami pod adresem support@miplo.pl. Sprawdź czy wypełniłeś prawidłowo formularz!"

Napisać na support również nie można:

"<support@miplo.pl>:
Sorry, I wasn't able to establish an SMTP connection. (#4.4.1)
I'm not going to try again; this message has been in the queue too long."

A jak to wygląda u was? Z Androida nie da się założyć konta, bo nie tam usługi Miplo. Może chociaż na iOS komuś działa?
Czy da się coś z tym zrobić?

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 08, 2021, 10:37:00 »
Możesz spróbować napisać na support@automapa.pl albo na ich wsparcie zadzwonić, aczkolwiek nie wiem, czy miplo czasem nie umiera...
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline andrep

  • ***
  • 432
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MioP550,VivoS6,Samsung M51 AM PL Android i AA
Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 08, 2021, 22:09:24 »
U mnie na Laptopie synchronizuje się z  Miplo bez problemu.

*

Offline OleYek

  • [Pyrlandia] [GMzP]
  • *****
  • 18336
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Poznań
    • http://www.oleyek.com
  • Sprzęt: iPhone 13 Pro, iPad Pro, Apple Watch
Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 08, 2021, 23:59:30 »
U mnie na Laptopie synchronizuje się z  Miplo bez problemu.

Tylko z tego co rozumiem, problem jest z założeniem nowego konta na Miplo.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.

*

Offline andrep

  • ***
  • 432
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MioP550,VivoS6,Samsung M51 AM PL Android i AA
Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 09, 2021, 15:53:21 »
Mnie chodziło o to by potwierdzić że Miplo jeszcze nie umarło :)

Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 09, 2021, 21:15:49 »
Tylko z tego co rozumiem, problem jest z założeniem nowego konta na Miplo.
Tak, dokładnie o to chodzi.

U mnie na Laptopie synchronizuje się z Miplo bez problemu.
W trybie anonimowym czy zalogowanym?

*

Offline andrep

  • ***
  • 432
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MioP550,VivoS6,Samsung M51 AM PL Android i AA
Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 10, 2021, 00:32:06 »
Jestem zalogowany i ważna oczywiście subskrypcja.

Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 10, 2021, 12:00:19 »
Jestem zalogowany i ważna oczywiście subskrypcja.
Ok, dziękuję za odpowiedź. Właśnie też mam ważny MiploKod, ale nie mogę z niego w pełni skorzystać :)
A działa u Ciebie zakładanie konta przez  opcję "Nowy Użytkownik"?

« Ostatnia zmiana: Grudzień 10, 2021, 12:01:54 wysłana przez Hououin Kyouma »

*

Offline andrep

  • ***
  • 432
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MioP550,VivoS6,Samsung M51 AM PL Android i AA
Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 10, 2021, 22:39:42 »
Ja opcję wyboru miałem przy instalacji programu ,teraz mam tylko "synchronizuj z Miplo" i po kliknięciu następuje synchronizacja.
PS
Znalazłem , mogę to zmienić w ustawieniach Ogólne-Miplo-Ustawienia konta i tam jest Zmień.../Usuń ustawienia konta .Może w tym menu zobacz.
Powiem tak teraz tego nie sprawdzę bo jestem po dyżurze a jutro znów mam 12 godzin...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 10, 2021, 22:55:00 wysłana przez andrep »

Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 11, 2021, 10:51:58 »
Znalazłem , mogę to zmienić w ustawieniach Ogólne-Miplo-Ustawienia konta i tam jest Zmień.../Usuń ustawienia konta .Może w tym menu zobacz.
Tak, dokładnie o to mi chodzi :)

Po wyborze zmiany ustawień konta pojawia się menu jak na obrazku i przy wyborze nowego użytkownika (po ustawieniu maila i hasła) pojawia się wspomniany wcześniej błąd ("Nie udało się rozpocząć lokalizacji").
Powiem tak teraz tego nie sprawdzę bo jestem po dyżurze a jutro znów mam 12 godzin...
Jasne, rozumiem. Byłbym wdzięczny za sprawdzenie w wolnej chwili :)

Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 11, 2021, 18:28:23 »
Możesz spróbować napisać na support@automapa.pl albo na ich wsparcie zadzwonić, aczkolwiek nie wiem, czy miplo czasem nie umiera...
Dziękuję za sugestię. Napisałem. Zobaczymy czy i co odpowiedzą   B)

*

Offline andrep

  • ***
  • 432
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MioP550,VivoS6,Samsung M51 AM PL Android i AA
Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 12, 2021, 11:10:19 »
U mnie pojawia się napis "nieprawidłowy email lub jest on już zarejestrowany) , w menu jest jeszcze opcja usunięcia konta może to trzeba najpierw zrobić? bo miplo kod jest pewnie przypisany do użytkownika i jak wpisuję innego - nowego to nie działa .

Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 12, 2021, 13:09:56 »
U mnie pojawia się napis "nieprawidłowy email lub jest on już zarejestrowany) , w menu jest jeszcze opcja usunięcia konta może to trzeba najpierw zrobić?
Tak, można zmienić lub usunąć ustawienia konta i wprowadzić je od nowa. Próbowałem obu opcji i efekt jest taki sam.
A maila podajesz tego samego co wcześniej (już zarejestrowanego) czy jakiś inny?

Cytuj
bo miplo kod jest pewnie przypisany do użytkownika i jak wpisuję innego - nowego to nie działa .
U mnie jest napisane:

Ustawienia konta miplo:

Typ: Anonimowe
Login: brak
MiploKod: [tu jest podany kod]
Ważność kodu: [tu jest podana ważność]


Cytuj
"nieprawidłowy email lub jest on już zarejestrowany"
Dziękuję za sprawdzenie i odpowiedź. To jest jakiś nowy trop :) A masz na laptopie włączony GPS? Korzystasz z jakiegoś modułu GPS?

*

Offline andrep

  • ***
  • 432
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: MioP550,VivoS6,Samsung M51 AM PL Android i AA
Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 12, 2021, 14:40:08 »
Podaję  maila żony więc nie używany jeszcze, GPS nie podłączam -  mam jakiś na USB ale tylko kiedyś do testowania podłączałem :) AM na laptopie mam tylko do "zabawy" bo używam (wreszcie)  z Android Auto wersji na androida w samochodzie.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2021, 14:42:58 wysłana przez andrep »

Odp: Rejestracja w Miplo: "Nie udało się rozpocząć lokalizacji!"
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 12, 2021, 15:40:32 »
Podaję  maila żony więc nie używany jeszcze,
Hmm...ciekawe. U mnie pojawia się ten sam błąd ("Nie udało się rozpocząć lokalizacji"), niezależnie od tego czy podam e-mail zgodny z licencją, czy jakiś inny.
Cytuj
GPS nie podłączam -  mam jakiś na USB ale tylko kiedyś do testowania podłączałem :) AM na laptopie mam tylko do "zabawy" bo używam (wreszcie)  z Android Auto wersji na androida w samochodzie.
Zastanawia mnie czemu się u Ciebie nie czepia lokalizacji, tylko maila :)

Mogę postawić hipotezę, że najpierw próbuje rozpocząć lokalizację, a dopiero w drugiej kolejności sprawdza czy mail jest ok. W takim razie pozostaje pytanie co zrobić by u mnie nie miał problemu z lokalizacją? Lub też jakim cudem nie ma problemu z lokalizacją u Ciebie? :)