Instalacja AM 5.0.5 i 5.0.7

• 4 Odpowiedzi
  • 1795 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Instalacja AM 5.0.5 i 5.0.7
« dnia: Maj 02, 2008, 19:04:44 »
Witam,
jestem zupełnuie nowy w temacie PDA i nawigacji, więc proszę o wyrozumiałość :)
Mam HTC Kaisera i AM w wersji 5.0.5 na płycie. Po instalacji na sd wszystko było OK. Potem przyszedł mi do głowy pomysł na zainstalowanie 5.0.7 Plik instalacyjny ściągnąłem ze strony AM do pc-ta.
Potem zacząłem taka ilość kombinacji, że sam już nie pamiętam co robiłem. W rezultacie było formatowanie karty sd do systemu plików FAT (zgodnie z zaleceniami) i ponowna instalacja AM 5.0.7 Teraz wszystko (w sensie samego programu) działa dobrze.
 Napotkałem następujące trudności: pojawiła mi się druga karta sd w eksploratorze KAisera (było w innym wątku). Rozwiązałem przez wykasowanie całego foldera i reset. Jest ok.
Problem, który nie wiem jak ugryźć, jest następujący: jest instalacja AM na karcie sd. Natomiast w folderze "Moje urządzenie" (a więc pamięć pda) jest katalog AutoMapa EU a w nim plik _wm5Am. Czy to tak powinno być? Czy też coś pochrzaniłem? Dodam, że wybranie tego pliku uruchamia Am w najnowszej wersji.
Będę wdzięczny za pomoc i próbę wyjaśnienia mi, co się dzieje i co ewentualnie chodzi.
A swoją drogą, czuję, że dużo nauki przede mną w sprawach pda. A prawdę mówiąć, nie miałem na to ochoty, bo jestem humanistą, a nie informatykiem :mad:
Pozdrawiam
Krzysiek

*

Offline tomaszkap

• 8932
  • Mój avatar to Sawyer
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A52 5G
Odp: Instalacja AM 5.0.5 i 5.0.7
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 02, 2008, 19:20:40 »
Ten plik wm5Am z "moje urządzenie" możesz śmiało wykasować ale najlepiej uruchamiać AM z pliku na karcie: AutoMapa EU->wm5Am.exe bo inaczej znowu się utworzy z powrotem ten plik na urządzeniu a szkoda 5,3 MB pamięci. Ja mam SPB Pocket Plus 4 i mogę sobie zrobić taki skrót na todayu.