PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: jacek_25_25 w Styczeń 08, 2010, 15:36:10
-
Witam Wszystkich Serdecznie
Zawsze aktualizowałem AM poprzez czytnik w kompie i nie miałem żadnych problemów aż do dzisiaj. AM instaluje się normalnie ale 3 sekundy przed końcem kiedy pokazuje się plik TR.all.C wyskakuje mi błąd i program się nie instaluje. To samo mam u siebie w kompie ( działa pod Windows7 ) jak i w pracy ( WIN XP ). Czy ktoś z Was spotkał się z tym problemem? Zapomniałbym dodać, że urządzenie, które używam to Navroad 760
-
Przypadkiem nie jest to błąd instalki?
-
Jacek wszystko ladnie opisales, ale zapomniales o naistotniejszym. Co to za blad ? Wyskakuje jakies okienko, cos w nim pisze ?? Program sie sam zamyka ??? Czy jakis inny objaw...
Mozliwe ze nie sciagnal ci sie poprawnie plik i cos takiego sie dzieje.
-
Pojawia mi się komunikat, że program automapasetup.exe przestał odpowiadać
-
Odpowiedz konkretnie, instalujesz z tej samej instalki, czy na każdym komputerze masz ściągniętą inną?
-
Za pierwszym razem nie zapisywałem jej na dysku tylko wybrałem polecenie urochom i wyskoczył mi ten błąd. Potem zainstalowałem tą instalkę na dysku i też się pojawił. W pracy go nie ściągałem tylko przeniosłem ten z domu
-
No to chyba nie muszę dodawać, że masz ściągnąć instalkę ponownie.
-
Mam to samo. Wcześniej instalowałem na Cruser Sigma A 50 bez problemów, instalka zapisana na dysku PC. Teraz tą samą chciałem na Nokia 500 i taki napis też sie pojawia (mam 2 legalne licencje). Ciągnę instalkę ponownie :-|
-
W moim przypadku ponowne ściągnięcie instalki nie pomogło.
-
Sprawdź czy nie masz karty zabezpieczonej blokadą(zamkiem) przeskanuj też ją scan dyskiem
-
Ja mam to samo (już to opisywałem na forum) od wersji 5. Ani support ani ja nie znaleźliśmy rozwiązania.
Niestety muszę instalować przy pomocy obcych PC-tów :(
-
Po ponownym ściągnięciu instalki pod koniec instalacji, po powtórnym przełożeniu karty do urządzenia, pojawia się komunikat o ponowieniu tej próby i instalacja jest niemożliwa dalej. Próbowałem już osobno instalować a potem rejestrować też to samo. Spróbuję jescze przez czytnik do portu USB a jak to nie pomoże to kabelek i na urządzeniu :(((
Napisane: Styczeń 09, 2010, 11:25:07
Poprzez czytnik w USB pojawia się komunikat,że instalacja się nie powiodła bo nie można utworzyć pliku docelowego :(
-
jrk999 a na innych komputerach wgrywa Ci się bez problemu?
-
Właśnie ściągnąłem Am 6.1.0 EU - instalacja z PC via czytnik kart na NOKIĘ 500 przebiegła kolejny raz bezproblemowo. Program zaczyna się nam bardzo rozrastać i w końcu nasze coraz starsze i wolniejsze urządzenia zaczną odmawiać posłuszeństwa.
Przy okazji chciałbym poprzeć tych, którzy uważają, że im mniej wszelkiego rodzaju wodotrysków, tym stabilniejszy program oraz jako kierowca amator wolałbym uaktualniać mapy pozostając przy sprawdzonym interfejsie.
-
Podczas instalacji i przełożenia karty do nokii nie tworzy się u mnie plik settings files więc nie ma informacji o urządzeniu :(
Spróbuję na innym komputerze :)
-
Miałem to samo.
Pomogło formatowanie karty.
-
W moim wypadku nie. Wczoraj nie mogłem AM zarejestrować z powodów jak wyżej. Dzisiaj podczas rejestracji pojawił się komunikat, że jest na innym urządzeniu. Uzyskałem zwolnienie licencji. Jest plik settings files i z am.info ale znowu to samo:nie można zarejestrować bo jest na innym urządzeniu:(((Czegoś tak durnego jeszcze nie miałem!
-
jrk999 a na innych komputerach wgrywa Ci się bez problemu?
Tak i do tego jest to ten sam plik (ściciągam na swoim PC-cie i kopiuję na pen drive'a)
-
U mnie było podobnie tylko nie pamiętam dokładnie przy której wersji 5. I pomogło formatowanie karty. A może instalka wrzuca coś jeszcze do zasobów samego urządzenia i tam siedzą jakieś pliki, które trzeba usunąć ?
-
U mnie było podobnie tylko nie pamiętam dokładnie przy której wersji 5. I pomogło formatowanie karty. A może instalka wrzuca coś jeszcze do zasobów samego urządzenia i tam siedzą jakieś pliki, które trzeba usunąć ?
U mnie format nie pomagał.
-
U mnie też nie pomogło a pomoc techniczna jakoś nie kwapi się aby mi pomóc
-
U mnie problem rozwiązany. Wszystkim radzę żeby podejrzeć czy w pliku Settings Files tworzy się plik am.info.Jeśli nie to oznacza uszkodzenie karty.Trzeba sprawdzić zamek, ewentualnie odblokować zamykając i otwierając kilka razy. Jeśli to nie pomoże to kartę wymienić. Należy też zarejestrować AM na swój adres e-mail a nie wpisywać adresu OEM@AutoMapa.pl. To informacje z supportu. Może komuś pomogę. :ok: