z tego co zaobserwowałem to w AM 6.2 baza wbudowanych POI jest bardzo bogata oraz doskonale podzielona dlatego też synchronizacja POI to niejako dodatek instalowania bardzo wyrafinowanych POI ewentualnie uzupełniania bazy danych

w wersji 5.5.3 wbudowane punkty POI są wymiksowane na maxa, brak kategorii oraz oddzielenia - wskazania np. stacji paliw, punktów kontroli czyli fotoradarów,
no doświadczeni użytkownicy wiedza o co chodzi,
dlatego w tej wersji synchronizacja POI to podstawa "normalnego " użytkowania AM,
co mnie urzeka w wersji 5.5.3 to doskonały algorytm wyznaczania tras, w tej wersji doskonale "rozumie" program co to znaczy "trasa optymalna" (ustawiłem na pół szybka - pół krótka) i zawsze wyznacza zgodnie z ustawieniami oraz żadnych błędów co niestety w przypadku wersji 6.2.0 zdarza się nader często, pomimo, że testuję mapę od kilku dni już mam tego rodzaju doświadczenia

pozdrawiam serdecznie