Komunikat - "Błąd wysyłania pliku"

  • 7 Odpowiedzi
  • 1698 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline daro.s

  • ***
  • 278
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Auro S     z LD
Komunikat - "Błąd wysyłania pliku"
« dnia: Wrzesień 14, 2008, 09:38:18 »
Witam
Dziś kolejnych sześć prób synchronizacji kończyło się błędem "MiploTransfer - Błąd wysyłania pliku".
Pomiędzy kolejnymi próbami założyłem nowy plik, dodałem nową kategorię synchronizacji, zmodyfikowałem wpisy w pliku config xml, zainstalowałem ponownie MiploSync 1.4.0.7, próbowałem z zaznaczoną opcją "Pobierz jednorazowo wszystko" niestety bez rezultatów, po kliku minutach od rozpoczęcia synchronizacji mam błąd oraz 0 punktów POI.
Na stronie miplo.pl w historii synchronizacji każda próba ma status "synchronizacja zakończona błędem".

Niestety skasowałem wersję 1.4.0.1 nie nie mogę sprawdzić czy na starszej wersji też pojawi się błąd.

Proszę o pomysły, lecz nie bardzo mam chęć ani czas formatować kartę oraz instalować AM i MiploSync od nowa.

Pzd
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 14, 2008, 11:48:12 wysłana przez daro.s »
Było: Cruser Sigma B50; Cruser Sigma A50; Westin G501; Mio 169 
Od: AM 3.9.3 XL mapy 3r -> AM 6.24

*

Offline idarek2008

  • *
  • 73
  • Płeć: Mężczyzna
  • GPS Inspired
    • Moja strona domowa
  • Sprzęt: Nokia 500
Odp: Komunikat - "Błąd wysyłania pliku"
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 14, 2008, 11:56:37 »
A gdzie synchronizujesz punkty - gdzie leży plik z punktami? na dysku komputera czy na kartę z automapą?
Bo prawdopodobnie miplosync nie widzi automapy i stąd ten problem.
Zobacz w przedostatniej (lub ostatniej) zakładce programu czy coś nie pisze.
AutoMapa Europy i Nokia 500 :)

*

Offline daro.s

  • ***
  • 278
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Auro S     z LD
Odp: Komunikat - "Błąd wysyłania pliku"
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 14, 2008, 12:17:42 »
Plik z punktami jest na karcie SD w katalogu \Miplo MiploSync. W ten sam sposób miałem umieszczony oraz synchronizowałem plik od września zeszłego roku wykorzystując kolejne wersje MiploSync, a problem pojawił się dziś. Poprzednia synchronizacja z 10 września przebiegła prawidłowo. Przedłużyłem już ważność MiploKodu więc nie powinno być problemu z ważnością licencji.
W pliku MiploStatus.txt znalazłem informację
Błąd: [EF] nie można przeczytać danych ze zmianami subskrypcji.

Pzd

Pewnie w poniedziałek wyślę pytanie do supportu.
Było: Cruser Sigma B50; Cruser Sigma A50; Westin G501; Mio 169 
Od: AM 3.9.3 XL mapy 3r -> AM 6.24

*

Offline idarek2008

  • *
  • 73
  • Płeć: Mężczyzna
  • GPS Inspired
    • Moja strona domowa
  • Sprzęt: Nokia 500
Odp: Komunikat - "Błąd wysyłania pliku"
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 14, 2008, 14:26:03 »
Ja miałem ten problem jak próbowałem synchronizować na PC lub w jakiś inny folder.
W momencie gdy plik z punktami umieściłem w Katalogu Data Files w folderze z zainstalowaną automapą, wszystko przebiegło poprawnie.

Co do błędu, zgłoś do supportu.
AutoMapa Europy i Nokia 500 :)

*

Offline daro.s

  • ***
  • 278
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Auro S     z LD
Odp: Komunikat - "Błąd wysyłania pliku"
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 16, 2008, 19:48:35 »
Minęły dwa dni od zgłoszenia do supportu Miplo, niestety nikt nie odpisał i nie zajął się rozwiązaniem problemu. :mad:
Błąd występuje przy każdej próbie synchronizacji
Pzd
Było: Cruser Sigma B50; Cruser Sigma A50; Westin G501; Mio 169 
Od: AM 3.9.3 XL mapy 3r -> AM 6.24

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Odp: Komunikat - "Błąd wysyłania pliku"
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 16, 2008, 20:02:50 »
Minęły dwa dni od zgłoszenia do supportu Miplo, niestety nikt nie odpisał i nie zajął się rozwiązaniem problemu. :mad:
Błąd występuje przy każdej próbie synchronizacji
Pzd


Wysyłałeś mailem na adres support@miplo.pl czy ze strony miplo.pl ??

*

Offline daro.s

  • ***
  • 278
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Auro S     z LD
Odp: Komunikat - "Błąd wysyłania pliku"
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 16, 2008, 20:16:11 »
Wysłałem na adres support@miplo.pl  14 września w południe. Support mógłby choć wysłać informacje, że przyjęli zgłoszenie i zajęli się tematem.
Pzd
 
Było: Cruser Sigma B50; Cruser Sigma A50; Westin G501; Mio 169 
Od: AM 3.9.3 XL mapy 3r -> AM 6.24

*

Offline daro.s

  • ***
  • 278
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Auro S     z LD
Odp: Komunikat - "Błąd wysyłania pliku"
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 20, 2008, 16:41:32 »
Pomoc supportu była nader skromna

"W dalszym ciągu pracujemy nad nową wersją MiploSync, która będzie wysyłała
dane do serwera Miplo w inny niż dotychczas sposób, co powinno skutkować
poprawną synchronizacją.

Z poważaniem,
Support"

Problem rozwiązałem przez format karty oraz ponowną instalację AM oraz MiploSync, może to nie była profesjonalna metoda lecz skuteczna.
Pzd.


Temat do zamknięcia przez Moderatora, ja takiej możliwości nie widzę.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2008, 16:46:02 wysłana przez daro.s »
Było: Cruser Sigma B50; Cruser Sigma A50; Westin G501; Mio 169 
Od: AM 3.9.3 XL mapy 3r -> AM 6.24