pilne- AMPOISync

• 4 Odpowiedzi
  • 904 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pilne- AMPOISync
« dnia: Lipiec 02, 2006, 22:12:49 »
1. Co zrobić żeby ww program do synchronizacji nie pokazywał sie na ekranie Today?
2. Dlaczego gdy wczytam plik z POI podczas włączonej AM jest ok ale po wyłaczeniu i ponownym uruchomieniu AM punktów nie widać??
3. Przez przypadek w inny niż zalecany sposób zrzuciłem kilka plików .uma do PDA i nie mogę się ich pozbyć, cały czas są widoczne po uruchomieniu opcji wczytaj pliki w AM a to powoduje bałagan bo gdy zrobiłem prawidłowo to wszystkie potrzebne .uma mam w jednym folderze. Jak pozbyć się zbędnych?

Proszę o pomoć jestem początkującym

*

Offline MaDuch

• 1518
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
pilne- AMPOISync
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 02, 2006, 22:50:37 »
Ad 2. Punktów nie widać, bo AM wczytuje po ponownym uruchomieniu defaultowo plik standardowy, czyli ten z fabrycznie wbudowanymi POI. W tej sytuacji zawsze musisz po uruchomieniu wejść w punkty użytkownika kliknąć ikonkę 3 od lewej (dwa czerwone ludziki na tle folderu) i tam wczytać plik w którym masz punkty sciągnięte z AMPOISync. Żeby tego uniknąc możesz do pliku standardowego dodać (dodaj z pliku) punkty ściągnięte do pliku standardowego.

Ad 1. A pojawił ci się na ekranie?? Zawsze możesz wejśc w Today>Items i odznaczyć go i nie będzie widoczny. Ale czy warto??
Polecam Regulamin forum !!

*

Offline MaDuch

• 1518
pilne- AMPOISync
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 02, 2006, 22:56:59 »
Wejdź w jakikolwiek eksplorator plików i po prostu zbędne wykasuj. Przestaną się pokazywać.

*

Offline nocnyMarek

• 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
pilne- AMPOISync
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 02, 2006, 23:02:23 »
Cytat: "MaDuch"
Ad 2. Punktów nie widać, bo AM wczytuje po ponownym uruchomieniu defaultowo plik standardowy...

Ha, to znaczy, że moja AM musi być zepsuta,
bo standardowo wczytuje ten, który był ostatnio używany? :terrified: