PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: ochkarol w Październik 25, 2014, 11:00:33
-
Ostatnio miałem okazję przejechać się z aAM (akurat była to 1.7.3 beta) z prędkością nieco ponad 200km/h.
Ku ogólnemu zdziwieniu i rozbawieniu w samochodzie, zaraz po przekroczeniu 200km/h na autostradzie, pole z prędkością zmieniło się z czerwonego na zielone! :O
Miał ktoś jeszcze okazję to sprawdzić?
-
Miałem, w samolocie, ale to była jakas starsza wersja, nie pamietem czy zapaliła sie ta "czerwona lampka".
A skoro mamy już wątek rozrywkowy, to pokażę jak obecnie wygląda ostrzeganie
przed fotoradarem wielofunkcyjnym na jednym ze skrzyzowań w stolicy B)
Czujecie się w tym miejscu precyzyjne ostrzeżeni?
Nadmienię że od pół kilometra przed skrzyżowaniem Jadźce czy Hołkowi
jadaczka ani na moment się nie zamyka. :mrgreen:
-
No ale jak widać na Miplo na tym skrzyżowaniu jest wyścig "wstawiaczy" POI z fotoradarem.
-
Tam są najnowsze radary stałe (w formie żółtych słupów) i rejestrowany jest również wjazd na czerwonym świetle. Więc może dlatego tak wstawiają.
-
zaraz po przekroczeniu 200km/h na autostradzie, pole z prędkością zmieniło się z czerwonego na zielone!
To nie znaczy nic więcej jak prostą drogę do nieba ;).
Pozdrawiam,
Ł.O.
-
Tam są najnowsze radary stałe (w formie żółtych słupów) i rejestrowany jest również wjazd na czerwonym świetle. Więc może dlatego tak wstawiają.
ZTCW każdy "Red Light" może też rejestrować przekroczenia prędkości i nie sposób rozpoznać
(poza "rozpoznaniem bojem" ;) ) czy jest ustawiony tylko na "czerwone" czy "czerwone i prędkość".
A to znaczy, że trzeba założyć z definicji że RL=fotoradar stacjonarny+czerwone światło.
Na tym skrzyżowaniu w zupełności wystarczyłyby 2 POI RL żeby ostrzeżenie było skutecznie.
-
To znaczy, że jak jest "zwykły" jedziemy powoli ale na czerwonym a jak jest jeszcze "red" to tylko na zielonym? Może jedno POI jednak by wystarczyło?
-
Może jedno POI jednak by wystarczyło?
Nie zrozumieliśmy się, tak też uważam że jeden POI RL powinien wystarczyć,
ale to skrzyżowanie to jakby 2 oddzielne, bo jezdnie Sikorskiego dzieli na mapie >60m
i 1 POI może tu nie wystarczyć żeby działało ostrzeganie z każdego kierunku.
(np. jak ktoś sobie ustawi w ostrzeganiu przy trasie po 10 - 20m z lewej/prawej)
Myslałem więc o 2 POI z racji odległości, a nie rodzaju ostrzeżenia.
-
Z tym się zgadzam
-
A gdyby mierzył także prędkość, to nie powinno być znaku o fotoradarze?
We Wrocławiu jest fotoradar, który przy przekroczeniu prędkości zapala czerwone światło, a tabliczka "fotoradarowa" jest przed nim.
Wnioskuję zatem, że każdy stacjonarny pomiar prędkości musi być "otabliczkowany".
-
Tam są najnowsze radary stałe (w formie żółtych słupów) i rejestrowany jest również wjazd na czerwonym świetle. Więc może dlatego tak wstawiają.
Przecież napisałem "również". Te radary łapią na obu wykroczeniach. Była to chyba pierwsza instalacja w W-wie radarów tego typu. Jak go wprowadzili to:
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,25-tysiaca-zdjec-mandaty-warte-setki-tysiecy-zlotych,38313.html (http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,25-tysiaca-zdjec-mandaty-warte-setki-tysiecy-zlotych,38313.html)
Teraz ci co tamtędy jeżdżą już uważają. No chyba, że jadą pierwszy raz.
Uwaga dla przyjezdnych: tego typu "zabawek" jest w już w W-wie więcej. Patrzcie na rodzaj fotoradaru. Jak słupki, to ...
-
Obawiam się że słupek niema tu nic do rzeczy. Tak samo działa radar w Tarczynie na "siódemce" a jest zamontowany w "ptasiej budce"