Nazwy rzek

• 21 Odpowiedzi
  • 11197 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline oksok1

• 278
  • Sprzęt: Samsung S7, Pentagram 3106
Nazwy rzek
« dnia: Lipiec 08, 2013, 12:36:22 »
Co jakiś czas wraca temat braku nazw rzek w Automapie. Kilkakrotnie zapytywałem u źródeł , lecz zawsze odpowiedź ta sama - małe zainteresowanie tematem.
Nie jestem informatykiem i wiem że moje pytanie jest bardzo naiwne, ale czy nie można byłoby "jakoś" dodać nazw rzek we własnym zakresie tak by wyświetlały się one gdy np. najedzie się na dany ciek kursorem ?  Albo np. zrobić to ikonką - to już jest łatwiejsze.  Tylko ze względu na długość rzek  jak "zmusić" ją by "chodziła" za zmieniającą się skalą ?
A może na Forum znajdzie się ktoś kto będzie umiał to zrobić ?
A poza tym - czy komuś prócz wyżej podpisanego  nazwy rzek są potrzebne ?

*

Offline nocnyMarek

• 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Nazwy rzek
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 08, 2013, 14:00:38 »
Co jakiś czas wraca temat braku nazw rzek w Automapie...
Raczej tylko Ty wracasz do tematu, ostatnią dyskusję na temat rzek i jezior znalazłem w 2008 roku,
potem w 2011 jeszcze Twój post z życzeniem, żeby się pojawiły, więc ciśnienie chyba faktycznie nie ma ...
Osobiście nie mam nic przeciw, ale nie wyobrażam sobie by to dało się zrobić inaczej niż z poziomu twórcy programu. Nazwy rzek znajdziesz w POI w kategorii Most.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline oksok1

• 278
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 08, 2013, 14:43:55 »
Szkoda że nie ma ciśnienia na zaszycie nazw rzek w AM. Czyli nie ma na to szans.
Ale dzięki za podpowiedź że taka kategoria jak Most (na danej rzece) istnieje. Lepszy rydz niż nic. "Most" na moje oko pokrywa  ~~30 % rzek.
Rowerując (zawsze z AM) , często jest się w polach lub lasach i jak tam coś płynie to nie wiadomo co to jest.