Witam
Jaki sens ma dodawanie nr telefonicznych do sklepów spożywczych, budek z kebabami czy kiosków?
Dodawanie POI byłoby dynamiczniejsze. przecież MY tam zawsze i tak jedziemy po konkretną usługę.
Sklepy 24 H w Krakowie to 10 zatwierdzonych punktów. Moje 2 oczekują już prawie miesiąc. Pytam czemu czekają?
Generalnie oczekuje u mnie 54 POI( to chyba niewielka ilość, miałem w porywach do 170 oczekujących).
Czy nie byłoby lepsze w takim razie dodawanie POI za pomocą formularzy wymuszających wymagane wiadomości i sposób ich podania?
Ile naweryfikowałem się zapisów dotyczących godzin otwarcia danego punktu - to tylko ja wiem, a przeglądając POI widze że akceptuje się innym to co u mnie nie przechodziło.
Chyba przekraczamy granicę uzyteczności Miplo za cene wartości marketingowej - czyli tworzenia z Miplo wielkiej książki telefonicznej.