Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!

  • 70 Odpowiedzi
  • 15429 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 06, 2009, 02:32:07 »

A mógłbyś podać wiarygodne źródło tej informacji, w szczególności jeśli chodzi o XP.
Cytat z pomocy systemu windows:
Podłączanie i odłączanie urządzeń

Większość urządzeń USB można dowolnie usuwać i odłączać. W przypadku odłączania urządzeń magazynujących, takich jak dyski flash USB, należy przed ich usunięciem upewnić się, że komputer skończył zapisywanie na nich wszystkich informacji. Jeśli urządzenie ma lampkę sygnalizującą aktywność, przed odłączeniem urządzenia należy odczekać kilka sekund po zgaśnięciu lampki.

Jeśli ikona Bezpieczne usuwanie sprzętu jest widoczna w obszarze powiadomień w skrajnej prawej części paska zadań, można jej użyć w celu upewnienia się, że urządzenia zakończyły wykonywanie wszystkich trwających operacji i są gotowe do usunięcia. Kliknij ikonę, a zostanie wyświetlona lista urządzeń. Następnie kliknij urządzenie, które chcesz usunąć.

Do podłączenia uprzednio zainstalowanego urządzenia można użyć dowolnego portu USB. Jednak przy pierwszym podłączeniu urządzenia do określonego portu system Windows zainstaluje ponownie sterownik tego urządzenia.


Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 06, 2009, 06:48:35 »
Mają dobry support telefoniczny. W przeciwieństwie do supportu telefonicznego a nawet e-mailowego MapaMap który tak naprawdę nie istnieje bo nikomu tam nie udało się jeszcze dodzwonić :P Nie próbowałeś dzwonić do AM. Goście pomimo że na pierwszy rzut ucha się mieszali jakoś mi dawali zawsze wyczerpującą odpowiedź na bardzo dziwne problemy ... poza niekompatybilnością z moim TreoPro, nieszczęsna udawana rozdzielczość 320x320.
Odpowiadają nawet na pytania które nie wchodzą w zakres supportu.
Tak się zastanawiam w czym może być problem. Ja miałem taką dziwną sprawę. Update z 5.5.1 do 5.5.2 na TreoPro trwało prawie godzinę. Na razie nie widziałem problemów...

*

Offline majki2

  • ***
  • 312
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS A636, Samsung Galaxy SII, SE P1i
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 06, 2009, 07:38:04 »
Co do supportu potwierdzam, zawsze odpisują, odblokowali mi MiploSynca w niedziele po jakiś 15 minutach od wysłania maila. Jak miałem problem z MapaMap to nie mogłem się doczekać odpowiedzi przez tydzień. Ponadto AutoMapa bardzo mi się podoba właśnie dlatego że jest tak skomplikowana ma tyle opcji że można ją sobie skonfigurować dokładnie tak jak mi się podoba, bardzo ładna mapa wizualnie oraz interfejs, no i świetna baza POI w Miplo. Zwłaszcza że mnie nie interesują wyłącznie radary bo te to się wszędzie znajdzie a wszelkie atrakcje turystyczne, które się bardzo przydają na wycieczkach. Zwiedziłem z AM kilka krajów na zachodzie i nie miałem żadnych problemów, co więcej w ogóle nie musiałem używać papierowej mapy, i dojechałem wszędzie gdzie chciałem.
Jak włączyłem dla porównania MapaMap to była tragedia, program strasznie prymitywny i bardzo niewygodny w użyciu, to samo Navigo2.  Do AM można by się tylko przyczepić żeby niektóre przyciski w miarę możliwości powiększyć aby łatwiej sterować palcem, choć ja i tak operuję zwykle rysikiem i nie mam problemów.
Wszyscy moi znajomi uważają AM za najlepszy program do nawigacji, co więcej kolega który kupił Garmina Nuvi, i na początku się chwalił jaki to super system, jak zobaczył co mamy w Automapie, teraz mówi że planuje sprzedać Garmina i kupić jakąś nawigację z AM. Zresztą ja się nie dziwię Garmin tez ma mało możliwości w porównaniu z AM.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2009, 07:40:11 wysłana przez majki2 »

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 06, 2009, 08:19:32 »
Wiesz, nie wszyscy mają na tyle kasy żeby sobie co chwila nawigację zmieniać. Pisząc ten wątek mam właśnie na myśli takich którzy kupią i już będą z tym rozchwianym kolosem. Nie stać mnie na wyrzucanie.

Gdybyś się jednak zdecydował, to nie zapomnij też wypieprzyć to iGo:

Mam takie IGO. Odpalam, czekam. Potem mam manu nawigacji, wybieram mapa , potem wciskam 2D i
fatal error
address: stos literek i cyferek
Exception i tu znowu stosy

zamykam okno informująceo błędzie i wywala z IGO.
Chyba kompletnie nie działa????

W manu nawigacji okno trasa jest nie aktywne.
Manu znajdź adres ma wpisane Węgry a gdy chcę wpisac adres mam wyświetloną klawiaturę , ale jest nieaktywna.

*

Offline litwikrz

  • **
  • 109
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire HD, Navroad NR470
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 06, 2009, 08:37:57 »
Patrząc na to z innej nieco strony - zauważcie, że wokół tej narowistości, tych kłopotów, baboli Automapy tworzy się całkiem fajna, zupełnie spontaniczna społeczność :-)
Której potencjału - niestety AM nie potrafi wykorzystać.

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 06, 2009, 08:40:13 »
Większość urządzeń USB można dowolnie usuwać i odłączać. W przypadku odłączania urządzeń magazynujących, takich jak dyski flash USB, należy przed ich usunięciem upewnić się, że komputer skończył zapisywanie na nich wszystkich informacji. Jeśli urządzenie ma lampkę sygnalizującą aktywność, przed odłączeniem urządzenia należy odczekać kilka sekund po zgaśnięciu lampki.


No, ale ja właśnie to napisałem, że niektóre można, a inne nie. Nigdy nie masz pewności, że operacje zapisu już się zakończyły, bo jeżeli odłączysz wcześniej, to lampka i tak się już nie zaświeci. A odczekanie "kilku sekund" jest złudne, bo kilka to może być 2-3, a Windowsy bywają zwykle "przymulone" i wtedy nawet kilkanaście będzie za mało.
W praktyce jest tak, że prędzej czy później dane na karcie zostają uszkodzone w wyniku takich działań. Obserwuję to u moich znajomych, którzy zgłaszają się z problemami z nawigacją, jak również wielokrotnie na tym forum. Zaryzykuję twierdzenie, że 90% problemów z AM poruszanych na tym forum ma swoje źródło w uszkodzeniach plików na karcie.
Dziwne dla niektórych jest to, że ja i niektórzy inni na forum, prawie nigdy nie mamy problemów z zawieszaniem się AM, jej "zamulaniem", nieoczekiwanymi zachowaniami itp. Nawet pojawiają się wokół tego jakieś insynuacje odnośnie zaślepienia AutoMapą, czy wręcz współpracą z producentem. A to jest tylko kultura użytkowania sprzętu i oprogramowania.
A wracając do meritum, to dziwię się M$, że tak beztrosko umieścił w pomocy informację o usuwaniu sprzętu bez korzystania z "bezpiecznego usuwania sprzętu". W artykułach bazy wiedzy np tutaj oraz innych artykułach dostępnych po wpisaniu hasła "Safely Remove Hardware" w ich wyszukiwarkę bazy wiedzy, aż roi się od problemów tym spowodowanych i nigdzie nie znalazłem zachęty do nieużywania tej funkcji, a wręcz przeciwnie, wszędzie piszą, że należy z niej korzystać, w szczególności przy urządzeniach USB 2.0 storage.

*

Offline JaMi

  • ****
  • 563
  • Sprzęt: obecnie HTC x7500, SE X1 XPERIA, Larki 43.0 50.1
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 06, 2009, 08:55:48 »
Co do supportu potwierdzam, zawsze odpisują, odblokowali mi MiploSynca w niedziele po jakiś 15 minutach od wysłania maila. Jak miałem problem z MapaMap to nie mogłem się doczekać odpowiedzi przez tydzień. Ponadto AutoMapa bardzo mi się podoba właśnie dlatego że jest tak skomplikowana ma tyle opcji że można ją sobie skonfigurować dokładnie tak jak mi się podoba, bardzo ładna mapa wizualnie oraz interfejs, no i świetna baza POI w Miplo. Zwłaszcza że mnie nie interesują wyłącznie radary bo te to się wszędzie znajdzie a wszelkie atrakcje turystyczne, które się bardzo przydają na wycieczkach. Zwiedziłem z AM kilka krajów na zachodzie i nie miałem żadnych problemów, co więcej w ogóle nie musiałem używać papierowej mapy, i dojechałem wszędzie gdzie chciałem.
Jak włączyłem dla porównania MapaMap to była tragedia, program strasznie prymitywny i bardzo niewygodny w użyciu, to samo Navigo2.  Do AM można by się tylko przyczepić żeby niektóre przyciski w miarę możliwości powiększyć aby łatwiej sterować palcem, choć ja i tak operuję zwykle rysikiem i nie mam problemów.
Wszyscy moi znajomi uważają AM za najlepszy program do nawigacji, co więcej kolega który kupił Garmina Nuvi, i na początku się chwalił jaki to super system, jak zobaczył co mamy w Automapie, teraz mówi że planuje sprzedać Garmina i kupić jakąś nawigację z AM. Zresztą ja się nie dziwię Garmin tez ma mało możliwości w porównaniu z AM.

podyskutuje z kolega  :P
support MapyMap dziala prawidlowo. Byc moze nie jestes stalym uzytkownikiem tego programu i nie musisz kontaktowac sie z nimi co jakis czas. Wiec powiem Ci jedno, bylo kiedys kiepsko, jest znacznie lepiej. W tych przypadkach, w ktorych potrzebowalem cos ustalic, suppport telefoniczny sprawil sie na medal.
Czy MapaMap to tragedia ? Zapewniam Cie, ze nie. Uzywam AM i MapeMap od lat. Bardzo porownywalne programy  :ok: Z przewaga na korzysc AM lub MM w zaleznosci od regionu w Polsce  :) Interfejs ? Owszem, nie podoba mi sie, ale jest za to idealny dla osob starszych. Wiem, ze osoby w rodzinie, ktore korzystaja z Mapy Map, z premedytacja zrezygnowaly z AM. Choc radza sobie z komputerami calkiem dobrze, problemy z AM ich przerosly. Mamy wiec kilka licencji AM i MM i kazdy chwali to co ma.

Nie badz wiec taki jednostronny, nie warto. Jak zrobisz szersze badania w spoleczenstwie, mozesz sie zdziwic  :mrgreen: Rozumiem Twoja opinie o AM, skoro Tobie podoba sie wlasnie dzieki temu, ze jest tak skomplikowana, wszystko jest jasne. Ja tez preferuje AM, ale jako inzynier projektujacy systemy teleinformatyczne, zdaje sobie sprawe, ze AM dla sporej czesci klientow nie bedzie dobrym rozwiazaniem.

*

Offline MarioM74

  • ***
  • 381
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire S, Blow GPS35V
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 06, 2009, 09:48:04 »
Myślę, że to ostrzeżenie to przesada.


Tak więc ze swojej strony polecam AM z czystym sumieniem. A miałem styczność także z MapaMap i Tom Tomem.

A czy miałeś styczność posługiwać się IGO? zaręczam ci, że będziesz pod wrażeniem intuicyjności tego programu natomiast szybkość działania IGO do AM ma się tak jak Mercedes,BMW do Trabanta,Syreny a ....

Faktycznie, jeśli chodzi o interfejs to igo8 zrobiło na mnie duże wrażenie. Podobnie jak jego szybkość - myk, myk i wszysttko śmiga... AM przy igo8 to żółw...
Ale niestety igo8 ma chyba problem z rondami :) np. chcąc przejechać na wprost przez rondo na pl.Zawiszy w Wawie, IGO8 zaleciło mi zjazd 6 zjazdem :) Jak bym nie liczył to szóstego zjazdu z ronda się nie doliczyłem. Przy innych rondach też mi się gubiło...

Ale poza tym aplikacja naprawde przyzwoita... AM mogłaby trochę się od nich nauczyć.

pozdrawiam
Mario

*

Offline tadzik99

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad VIVO S (poprzednio NR 430BT, VIVO Plus)
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 06, 2009, 09:52:44 »
Używam AM od kilku lat, od którejś z wersji 3.xx
Nic nie kombinuję, synchronizuje co jakiś czas moje POI i mi wszystko działa.
Używam Navroad NR430BT, mapa zainstalowana i zarejestrowana na karcie SD 4 GB.
AM służy mi jako podpowiedź w jeździe i właściwie to słucham Hołowczyca, patrze jednak na drogę i znaki. Zerkam na mapę w nieznanym mieście, żeby przygotować się do następnego manewru.
Jedyne, czego mi brakuje w AM, to opcji omiń miasto XXXXX.

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 06, 2009, 10:01:29 »
Ale niestety igo8 ma chyba problem z rondami :) np. chcąc przejechać na wprost przez rondo na pl.Zawiszy w Wawie, IGO8 zaleciło mi zjazd 6 zjazdem :) Jak bym nie liczył to szóstego zjazdu z ronda się nie doliczyłem. Przy innych rondach też mi się gubiło...

To wina błędów w mapie, a nie aplikacji. Ale jeśli użyje się map od TA to takich problemów nie ma.

*

Offline matmat

  • ***
  • 356
  • Sprzęt: MIO A701
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 06, 2009, 11:21:51 »
AM w pewnym momencie zamiast rozwijać podstawowe i najważniejsze dla 90% odbiorców cechy produktu czyli wyznaczanie tras, mapy i prostota interfejsu, poszła w kierunku wodotrysków i brnie dalej. Jeżeli do aktualnie kiepskiego wyznaczania tras dojdzie traffic to będzie już kompletny misz-masz.
Prosty przykład map, niby chwalą się, że np. jest plan miasta Świnoujście, co niestety jest tylko prawdą dla części miast, bo części po prostu nie ma, podobnie jest z innymi miastami (jest to nieuczciwe). Co do interfejsu - np.  używam prowadź do, wpisuję punkt docelowy, a wyznacza mi trasę z innymi punktami które pozostały po poprzedniej trasie (to jest właśnie typowy bubel), nie da rady w trakcie jazdy w ten sposób rozpocząć nawigacji, co daje się zrobić bez problem np. w Navigo. Wyznaczanie tras opisałem już w innych wątkach, więc nie bedę powielał bo nie ma sensu, ale to jest wielka porażka.
Na dzisiaj AM to program raczej dla tych 10%, czyli pasjonatów, którzy co by nie było to i tak będą piać zachwyty nad AM, ale i takie oprogramowanie jest potrzebne.

Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 06, 2009, 11:40:59 »
Co do supportu potwierdzam, zawsze odpisują, odblokowali mi MiploSynca w niedziele po jakiś 15 minutach od wysłania maila. Jak miałem problem z MapaMap to nie mogłem się doczekać odpowiedzi przez tydzień. Ponadto AutoMapa bardzo mi się podoba właśnie dlatego że jest tak skomplikowana ma tyle opcji że można ją sobie skonfigurować dokładnie tak jak mi się podoba, bardzo ładna mapa wizualnie oraz interfejs, no i świetna baza POI w Miplo. Zwłaszcza że mnie nie interesują wyłącznie radary bo te to się wszędzie znajdzie a wszelkie atrakcje turystyczne, które się bardzo przydają na wycieczkach. Zwiedziłem z AM kilka krajów na zachodzie i nie miałem żadnych problemów, co więcej w ogóle nie musiałem używać papierowej mapy, i dojechałem wszędzie gdzie chciałem.
Jak włączyłem dla porównania MapaMap to była tragedia, program strasznie prymitywny i bardzo niewygodny w użyciu, to samo Navigo2.  Do AM można by się tylko przyczepić żeby niektóre przyciski w miarę możliwości powiększyć aby łatwiej sterować palcem, choć ja i tak operuję zwykle rysikiem i nie mam problemów.
Wszyscy moi znajomi uważają AM za najlepszy program do nawigacji, co więcej kolega który kupił Garmina Nuvi, i na początku się chwalił jaki to super system, jak zobaczył co mamy w Automapie, teraz mówi że planuje sprzedać Garmina i kupić jakąś nawigację z AM. Zresztą ja się nie dziwię Garmin tez ma mało możliwości w porównaniu z AM.

podyskutuje z kolega  :P
support MapyMap dziala prawidlowo. Byc moze nie jestes stalym uzytkownikiem tego programu i nie musisz kontaktowac sie z nimi co jakis czas. Wiec powiem Ci jedno, bylo kiedys kiepsko, jest znacznie lepiej. W tych przypadkach, w ktorych potrzebowalem cos ustalic, suppport telefoniczny sprawil sie na medal.
Czy MapaMap to tragedia ? Zapewniam Cie, ze nie. Uzywam AM i MapeMap od lat. Bardzo porownywalne programy  :ok: Z przewaga na korzysc AM lub MM w zaleznosci od regionu w Polsce  :) Interfejs ? Owszem, nie podoba mi sie, ale jest za to idealny dla osob starszych. Wiem, ze osoby w rodzinie, ktore korzystaja z Mapy Map, z premedytacja zrezygnowaly z AM. Choc radza sobie z komputerami calkiem dobrze, problemy z AM ich przerosly. Mamy wiec kilka licencji AM i MM i kazdy chwali to co ma.

Nie badz wiec taki jednostronny, nie warto. Jak zrobisz szersze badania w spoleczenstwie, mozesz sie zdziwic  :mrgreen: Rozumiem Twoja opinie o AM, skoro Tobie podoba sie wlasnie dzieki temu, ze jest tak skomplikowana, wszystko jest jasne. Ja tez preferuje AM, ale jako inzynier projektujacy systemy teleinformatyczne, zdaje sobie sprawe, ze AM dla sporej czesci klientow nie bedzie dobrym rozwiazaniem.


Co ty nie powiesz :( Ja wisiałem na ich różnych telefonach bo mają tego trochę ... przez wieeeele godzin. Straciłem tylko kupę kasy słuchając ich robota. Mniej więcej obliczyłem że było tego w sumie 8 godzin. Ponad 30 e-maili. Ani jednej odpowiedzi. Kiedy wkurzenie moje nabrało zenitu zacząłem dzwonić pod wszelkie inne numery tej firmy. Pani z sekretariatu obiecała że w pierwszym rzędzie zostanie udzielona mi pomoc. Potwierdziła mojego e-maila nawet na poczekaniu sprawdziła że rzeczywiście w dziale supportu wiszą moje e-maile. I co ... i do tej pory nic. Wszystko trwało prawie 2 miesiące. I Ty to nazywasz sprawnie działającym supportem ??? Ty chyba śnisz albo tam pracujesz w dziale PR :(
Ktoś pisał że dostał odpowiedź po tygodniu ja po 2 miesiącach nie otrzymałem żadnej. Ani pocałuj nas w dupę :( Jedynie co od nich otrzymałem to spam na który odpowiedziałem w ten sposób że do momentu kiedy ich support nie pomoże mi z problemami ich produktu nie życzę sobie od nich spamu. Spadłem z krzesła gdy okazało się że na ten list też nie dostałem żadnej odpowiedzi. To jak dla mnie szczyt chamstwa. Już sprzedałem swoją Navię z MapaMap. Chciałem też kupić ich mapę na PPC ale jak oni tacy ... kupiłem AM. Nie bajeruj że ich support jest OK. Bo znajdę tobie kilkanaście osób które są cięte na tą firmę bardziej niż ja. Tylko przez sam support.
A wystarczyło odpowiedzieć na dwa proste pytania  ... oni nie potrafili ... to co to za firma :(

*

Offline iceneon

  • ****
  • 995
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 06, 2009, 11:50:41 »
[...] Moja AM na MIO P350 bezawaryjnie działa średnio około 2 tygodni. [...]

To że musisz co dwa tygodnie przeinstalowywać program świadczy o Twoim lamerstwie, bo chyba każdy by się zorientował, że coś jest nie tak z urządzeniem, nie sądzisz ???
Więc nie narzekaj na program tylko napraw/wymień urządzenie.
Mam nadzieję, że Twój post nikogo nie zniechęcił przed zakupem AM, bo ewidentnie świadczy on o błędnym działaniu Twojego urządzenia, a nie AM.


*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 06, 2009, 12:03:40 »
A mógłbyś podać wiarygodne źródło tej informacji, w szczególności jeśli chodzi o XP. Bo jakaś taka wieść gminna na ten temat powstała, tylko w bazach wiedzy M$ o tym nie wiedzą. Owszem, niektóre urządzenia są na to odporne, ale inne nie.

Wiarygodnym źródłem jest sam Windows.
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline JaMi

  • ****
  • 563
  • Sprzęt: obecnie HTC x7500, SE X1 XPERIA, Larki 43.0 50.1
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 06, 2009, 13:54:22 »
Co ty nie powiesz :( Ja wisiałem na ich różnych telefonach bo mają tego trochę ... przez wieeeele godzin. Straciłem tylko kupę kasy słuchając ich robota. Mniej więcej obliczyłem że było tego w sumie 8 godzin. Ponad 30 e-maili. Ani jednej odpowiedzi. Kiedy wkurzenie moje nabrało zenitu zacząłem dzwonić pod wszelkie inne numery tej firmy. Pani z sekretariatu obiecała że w pierwszym rzędzie zostanie udzielona mi pomoc. Potwierdziła mojego e-maila nawet na poczekaniu sprawdziła że rzeczywiście w dziale supportu wiszą moje e-maile. I co ... i do tej pory nic. Wszystko trwało prawie 2 miesiące. I Ty to nazywasz sprawnie działającym supportem ??? Ty chyba śnisz albo tam pracujesz w dziale PR :(
Ktoś pisał że dostał odpowiedź po tygodniu ja po 2 miesiącach nie otrzymałem żadnej. Ani pocałuj nas w dupę :( Jedynie co od nich otrzymałem to spam na który odpowiedziałem w ten sposób że do momentu kiedy ich support nie pomoże mi z problemami ich produktu nie życzę sobie od nich spamu. Spadłem z krzesła gdy okazało się że na ten list też nie dostałem żadnej odpowiedzi. To jak dla mnie szczyt chamstwa. Już sprzedałem swoją Navię z MapaMap. Chciałem też kupić ich mapę na PPC ale jak oni tacy ... kupiłem AM. Nie bajeruj że ich support jest OK. Bo znajdę tobie kilkanaście osób które są cięte na tą firmę bardziej niż ja. Tylko przez sam support.
A wystarczyło odpowiedzieć na dwa proste pytania  ... oni nie potrafili ... to co to za firma :(

rozumiem kolegi frustracje i nic na to nie poradze. Predzej jakis lekarz
Dzwonilem wiele razy do Imagisu i moje problemy zalatwiali od reki. Byc moze przyczyna tkwi w tym, ze nie korzystalem z telefonu pomocy technicznej na stronie MapyMap  :mrgreen:
Dla mnie wiec support MapyMap dziala prawidlowo, ale okazuje sie, ze pomagaja ludzie, ktorzy....chyba zajmuja sie tam czyms innym  :wink:
Bajerowac nikogo nie musze i jeszcze raz wspolczuje Ci traumatycznych doswiadczen....
Aha - tylko nie pisz, ze AM ich nie dostarcza  :mrgreen: Za dlugo uzywam tego programu  :ok:

Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #45 dnia: Lipiec 06, 2009, 14:27:33 »
Co ty nie powiesz :( Ja wisiałem na ich różnych telefonach bo mają tego trochę ... przez wieeeele godzin. Straciłem tylko kupę kasy słuchając ich robota. Mniej więcej obliczyłem że było tego w sumie 8 godzin. Ponad 30 e-maili. Ani jednej odpowiedzi. Kiedy wkurzenie moje nabrało zenitu zacząłem dzwonić pod wszelkie inne numery tej firmy. Pani z sekretariatu obiecała że w pierwszym rzędzie zostanie udzielona mi pomoc. Potwierdziła mojego e-maila nawet na poczekaniu sprawdziła że rzeczywiście w dziale supportu wiszą moje e-maile. I co ... i do tej pory nic. Wszystko trwało prawie 2 miesiące. I Ty to nazywasz sprawnie działającym supportem ??? Ty chyba śnisz albo tam pracujesz w dziale PR :(
Ktoś pisał że dostał odpowiedź po tygodniu ja po 2 miesiącach nie otrzymałem żadnej. Ani pocałuj nas w dupę :( Jedynie co od nich otrzymałem to spam na który odpowiedziałem w ten sposób że do momentu kiedy ich support nie pomoże mi z problemami ich produktu nie życzę sobie od nich spamu. Spadłem z krzesła gdy okazało się że na ten list też nie dostałem żadnej odpowiedzi. To jak dla mnie szczyt chamstwa. Już sprzedałem swoją Navię z MapaMap. Chciałem też kupić ich mapę na PPC ale jak oni tacy ... kupiłem AM. Nie bajeruj że ich support jest OK. Bo znajdę tobie kilkanaście osób które są cięte na tą firmę bardziej niż ja. Tylko przez sam support.
A wystarczyło odpowiedzieć na dwa proste pytania  ... oni nie potrafili ... to co to za firma :(

rozumiem kolegi frustracje i nic na to nie poradze. Predzej jakis lekarz
Dzwonilem wiele razy do Imagisu i moje problemy zalatwiali od reki. Byc moze przyczyna tkwi w tym, ze nie korzystalem z telefonu pomocy technicznej na stronie MapyMap  :mrgreen:
Dla mnie wiec support MapyMap dziala prawidlowo, ale okazuje sie, ze pomagaja ludzie, ktorzy....chyba zajmuja sie tam czyms innym  :wink:
Bajerowac nikogo nie musze i jeszcze raz wspolczuje Ci traumatycznych doswiadczen....
Aha - tylko nie pisz, ze AM ich nie dostarcza  :mrgreen: Za dlugo uzywam tego programu  :ok:
Tak ? To ciekawe z jakiego numeru Ty korzystałeś. Na stronie jest kilka w zależności od urządzenia czy oprogramowania. Bezpośrednio do Imagisu też dzwoniłem i opisałem jak mnie potraktowano ... nie czytałeś ???
Poza tym co to za firma gdy ma jakieś tajne numery do których ty się dodzwoniłeś a reszta dostaje niedziałające ... paranoja :P

Lekarz mi nie potrzebny bo na co dzień to ja ludziom z problemami pomagam :D

A nie wątpię że z AM przeżyję nie jedną traumę ale pierwsze moje wrażenie o firmie było o niebo lepsze niż o Imagisu. Dlatego się zdecydowałem na AM. Złamałem nawet swoją zasadę. Nigdy nie korzystam z oprogramowania wymagającego aktywacji. Takie coś mi osobiście uwłacza :( Nie po to za[Censored]m żeby kraść :P

Do MM się trochę przyzwyczaiłem na Navii i w sumie może nawet i jest lepsza od AM, nawet po publikacji przez KW wykastrowanej wersji chciałem od razu kupić update do pełnej ale najwidoczniej mają mnie w d[Censored] :( Nie chcieli mi nic doradzić czemu ta mapa nie chce za chiny współpracować z GPS FS T830. Wszystko inne współpracowało bez problemu. MM była instalowana na świeży WM. A demo AM najlepiej z[Censored]o :D Wszystkie kombinacje z portami nie pomogły. Nie można było mi napisać chociaż niestety nie pomożemy. Nie chcieli wyjaśnić czy update z mojego konta dla Navii mogę bez problemu zainstalować na tym urządzeniu. Nie było też do końca jasne czy jest płatny czy nie. Ale i tak bym zapłacił ale w generator kodu odblokowującego (ze strony przy linku pobierania updatu) po wpisaniu kodu (wiem że dobrego bo opisali to jak dla debila) wywalał że zły kod urządzenia. Nie chcieli mi tego nawet wyjaśnić. I kilku innych drobnych rzeczy.
Dla mnie chamstwo :(
 Za bluzgi na Forum
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2009, 16:31:22 wysłana przez Moi (Adam Kubicki) »

*

Offline iceneon

  • ****
  • 995
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #46 dnia: Lipiec 06, 2009, 15:45:19 »
(...)
Nie po to z[Censored]m żeby kraść :P
(...)
A demo AM najlepiej z[Censored]o :D
(...)
Dla mnie chamstwo :(

Chamstwo to Twoje wypociny...

Staraj się nie cytować poprzedniego posta bo zaśmiecasz forum
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2009, 16:33:13 wysłana przez Moi (Adam Kubicki) »

*

Offline kocureq

  • *****
  • 1216
  • Płeć: Mężczyzna
    • Yet Another Tech Blog
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note, Galaxy S4
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #47 dnia: Lipiec 06, 2009, 17:00:00 »
Coś kolega musiał dawno się o tym uczyć  :P
Kolega zapomniał powiedzieć że coś takiego jest istotne tylko dla systemów win 95/98/2000  w Windows Vista /XP/2003 nie ma takiej konieczności .
( chyba że ma włączone buforowanie podczas zapisu - a nie przypuszczam bo wszystkie urządzenia "przenośne" nie mają tej opcji włączonej domyślnie)
Domyślnie do XP włącznie buforowanie jest włączone. Można albo wyłączyć, albo używać polecenia "bezpiecznie usuń".

Domyślnie od Visty w górę buforowanie jest wyłączone. Można olać :)
Palm m505 -> Treo 650 -> Eten M700 -> HTC Touch Pro -> HTC HD2 -> Samsung Galaxy Note -> Samsung Galaxy S4

*

nothin

Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #48 dnia: Lipiec 06, 2009, 17:20:04 »
AM to produkt bardzo dobry.
niemniej - trzeba dorosnąć, by ogarnąć.

Nie pasuje, WYP..cenzura..J i nie mąć. To dobry program, pomijając zyski twórców, respekt za wykonanie.

Użyjcie pirata, by pojąć, ILE pracy trzeba, by taki program zrobić.
I kupcie orginał.

Wolicie kupić PeGUEota z navi?
Po-wo-dze-nia, z pewnością, koncern się ucieszy.

AM - dotarłem tam, gdzie trzeba, miejsce miało DWA DOMY w małej wsi. W życiu tam nie byłem przedtem.
Jechałem z myslącym kierowcą, który chciał udowodnić mi, ża AM jest BE.
Nie udało się. Trafiliśmy.
Tyle mojej obserwacji, myśl, kierowco.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2009, 17:44:32 wysłana przez jas_pik:: Janusz Piwiński »

Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #49 dnia: Lipiec 06, 2009, 17:52:08 »
Panie Adamie Kubicki od kiedy te dwa słowa uważa Pan za bluzgi. Czemu tylko u mnie zostały ocenzurowane. Czemu inni mogą a ja nie z nich korzystać ??? Poza tym bluzgi to wyzwiska ... Nikogo nie wyzywam tylko komentuję jak firma xxx mnie traktuje za to że im kabzę ładowałem.
No dobra jesteście delikatni na takie słowa OK. Ale co innego można powiedzieć jak tak traktują klienta ???

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #50 dnia: Lipiec 06, 2009, 17:58:09 »
Co do interfejsu - np.  używam prowadź do, wpisuję punkt docelowy, a wyznacza mi trasę z innymi punktami które pozostały po poprzedniej trasie (to jest właśnie typowy bubel),

To nie jest bubel, tylko to TY wyłączyłeś sobie ostrzeżenie i komunikat o tym czy ma usunąć poprzednie punkty i czy ma poprowadzić nową. Można na stale włączyć 'nie' i zniknie Twój problem.

*

nothin

Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #51 dnia: Lipiec 06, 2009, 18:03:22 »
Cytuj
Czemu inni mogą
bo innych, drogi userze AM, już trafia.

To nie nasza wina, że każdy nieogarnięty(w materii komputerów, ppc, czy czymkolwiek) moze mieć cuda dzięki najbliższemu sprzedawcy, pożal się boże.
Ludzie, poznajcie narzędzia, których używacie.

Przepraszam, jeśli jestem denerwujący.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2009, 18:54:35 wysłana przez nothin »

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #52 dnia: Lipiec 06, 2009, 18:05:12 »
Domyślnie do XP włącznie buforowanie jest włączone.
A to ciekawostka - czy na pewno mówimy o tym samym Windowsie. ? :P

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #53 dnia: Lipiec 06, 2009, 18:51:53 »
Domyślnie do XP włącznie buforowanie jest włączone.
A to ciekawostka - czy na pewno mówimy o tym samym Windowsie. ? :P

A moglibyście już nie kontynuowac tego tematu?? To ani odpowiedni wątek, ani dział.

*

Offline piona

  • ***
  • 358
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio Moov
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #54 dnia: Lipiec 06, 2009, 18:55:55 »
Od ponad 2 lat używam, nie mam problemów, Miplo używam, nie ma żadnych problemów. Jaka wiedza informatyczna ?, nic przy AM nie robię, synchronizuję i używam. Jedynie skórkę ściągam ze strony nocnegoMarka i na tym się kończy moja ingerencja w program.

No nie przesadzaj, synchro z miplo, POI Trafic, skórki AM, to raczej wymagają jakiejkolwiek wiedzy. Nie są intyicyjne a wg mnie powinny być. AM jest bardzo dobra ale posiada także wady, wspomniane już potrójne ikonki POI doprowadzają mnie często do szału...
piona

*

Offline matmat

  • ***
  • 356
  • Sprzęt: MIO A701
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #55 dnia: Lipiec 06, 2009, 19:08:59 »

To nie jest bubel, tylko to TY wyłączyłeś sobie ostrzeżenie i komunikat o tym czy ma usunąć poprzednie punkty i czy ma poprowadzić nową. Można na stale włączyć 'nie' i zniknie Twój problem.

Nic nie wyłączałem,  a gdzie się to wł./wył.
Poza tym po wybraniu prowadź do, trasa powinna być wyznacza do wskazanego punktu i tyle. Właśnie dzięki takim mądrym inaczej rozwiązaniom AM ma bublowaty interfejs.

*

Offline Xaburoo

  • **
  • 115
  • Płeć: Mężczyzna
  • ;p
  • Sprzęt: Samsung Galaxy i5700
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #56 dnia: Lipiec 06, 2009, 19:35:44 »
Osobiście problemów z automapą nie miałem, działała szybko i sprawnie ;]
Toshiba G900 >> HTC Diamond >> > iPhone 3G >> Samsung GALAXY i5700 (Spica)

Poczytaj Regulamin odnośnie avatara - jeszcze raz będzie tam reklama dostaniesz bana.

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #57 dnia: Lipiec 06, 2009, 19:42:31 »
Domyślnie do XP włącznie buforowanie jest włączone. Można albo wyłączyć, albo używać polecenia "bezpiecznie usuń".

Windows XP Pro PL SP3 - ustawienia domyślne.
 Dalszy offtop pomimo upomnienia [ajed]
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2009, 19:47:47 wysłana przez jerzu »
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline KAPI371

  • 17
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: OMNIA, LARK
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #58 dnia: Lipiec 06, 2009, 20:05:04 »
Panowie mniej emocji.Czytając ze zrozumieniem wasze wypowiedzi że są dwa obozy userów AM. Pierwszy to wybitni informatycy ,którzy intuicyjnie oraz profesjonalnie obsługują każdą aplikację (w tym AM)  i wszystkich innych mają za nic .Oraz na tych innych kyórzy nie są informatykami a reprezentują inne gr. zawodowe i mogą mieć problemy z zagadnięciami informatycznymi ,ale także chcą używać AM tylko w celu dojechania na konkretne miejsce. I jeśli ci inni chcą podzielić się na forum swoimi problemami dotyczącymi AM ,to otrzymują od tych pierwszych tylko drwiny,kpiny ,i wytykanie inności. Szkoda że na opakowaniu AM nie jest napisane że to program dla informatyków z kilkoma fakultetami z chamstwem w tle. Byłoby uczciwiej niż pisać w reklamie że większość kierowców używa tej aplikacji. Ja nie jestem informatykiem ijakotakie poznanie AM zajęło mi sporo czasu i do dziś mnie zaskakuje. Z IGO8  zaprzyjaźniłem się w kilka chwil.            

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Odp: Mam dość AM - czy ktoś też????? ODRADZAM ZAKUP !!!
« Odpowiedź #59 dnia: Lipiec 06, 2009, 20:25:54 »
Panowie mniej emocji.Czytając ze zrozumieniem wasze wypowiedzi że są dwa obozy userów AM. Pierwszy to wybitni informatycy ,którzy intuicyjnie oraz profesjonalnie obsługują każdą aplikację (w tym AM)  i wszystkich innych mają za nic .Oraz na tych innych kyórzy nie są informatykami a reprezentują inne gr. zawodowe i mogą mieć problemy z zagadnięciami informatycznymi ,ale także chcą używać AM tylko w celu dojechania na konkretne miejsce.         

Nie wiem gdzie to wyczytałeś.
Z wykształcenia jestem inż. drogownictwa, zawodowo zajmuję się zupełnie czym innym. Na studiach moja informatyka polegała tylko na pisaniu programów w jakimś dziwnym Fortranie, którego do dzisiaj nie wiem na czym polegał. Mimo tego nie mam problemów z ustawieniem miplo, wgraniem skórek, czy wgraniem od nowa programu w pda z WM. Do tego nie trzeba mieć żadnej wiedzy, wystarczy jako takie obycie jakie raczej ma większość ludzi w wieku 30-40 lat, że o młodszych nie wspomnę.