PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: ochkarol w Marzec 15, 2010, 19:24:23
-
Czy trasa szybka jest faktycznie szybsza?
Czy ten "zawijas" w tasie szybkiej przez Złotorię, Nową Wieś (był w ub. wieku taki tygodnik :mrgreen:) i Gumowo ma sens?
Dane trasy:
Start: Toruń - Hotel Bulwar
Koniec: Lublin ul.Herbowa
Czas startu: piątek 16:30
AMTraffic: włączony.
-
Wg AM na tej objeździe zaoszczędzisz ok. 2 minuty, myślisz że Torunianie jezdżą ze stoperami w samochodzie żeby wyłapywać takie niuanse?
-
Wg AM na tej objeździe zaoszczędzisz ok. 2 minuty...
Tyle jeździsz po Toruniu, że jesteś w stanie tak oszacować oszczędność? :O
-
Wg AM na tej objeździe zaoszczędzisz ok. 2 minuty...
Tyle jeździsz po Toruniu, że jesteś w stanie tak oszacować oszczędność? :O
przecież napisał "wg. AM" - więc pewnie sobie sprawdził swoją automapą :)
-
przecież napisał "wg. AM" - więc pewnie sobie sprawdził swoją automapą :)
Celowo to napisałem, bo przecież wiadomo, że nie chodzi o konkretne oszczędności czasowe a raczej o stwierdzenie typu:
Tak. Ma sens bo o tej porze na ulicy X utkniesz w np. godzinnym korku
Albo
Bez znaczenia - Na trasie optymalnej nie będzie o tej porze (duzych) korków.
Lub.
Nie. Trasą optymalną o tej porze przemkniesz jak burza.
I będzie kolejny kamyczek do ogródka:
AMTraffic jes git czy nie?
-
Jestem z Torunia, choć tą trasą jeżdżę dosyć rzadko. Normalnie przebieg trasy szybkiej byłby dosyć kuriozalny. Jestem jednak sobie w stanie wyobrazić, że w piątek po południu mogą się w tym miejscu tworzyć spore korki, w szczególności jeżeli akurat o tej porze przejeżdża tamtędy pociąg (nie wiem, czy tak jest). Na tym rondku korki tworzą się w różnych porach dnia, choć zwykle są krótkotrwałe. No ale w piątek i przy zamkniętym przejeździe, korek może być spory!
Edit:
Właśnie zadzwoniłem do kolegi, który mieszka tam w pobliżu i potwierdził, że korki w tym czasie tworzą się tam codziennie i sam zaproponował objazd, który pokazuje AM :ok:
AMTraffic jes git :grin:
-
Jestem z Torunia, choć tą trasą jeżdżę dosyć rzadko. Normalnie przebieg trasy szybkiej byłby dosyć kuriozalny.
Jak mnie AM wygnała na te boczne drogi też tak pomyślałem...
Jestem jednak sobie w stanie wyobrazić, że w piątek po południu mogą się w tym miejscu tworzyć spore korki...
Po chwili rozpaczy też zacząłem tak kombinować :)
Edit:
Właśnie zadzwoniłem do kolegi, który mieszka tam w pobliżu i potwierdził, że korki w tym czasie tworzą się tam codziennie i sam zaproponował objazd, który pokazuje AM :ok:
AMTraffic jes git :grin:
Kontrola najwyższą formą zaufania - jak mawiał mój dowódca kompanii. :wink:
Dzięki za odpowiedź. :ok:
-
Na tym rondku korki tworzą się w różnych porach dnia, choć zwykle są krótkotrwałe. No ale w piątek i przy zamkniętym przejeździe, korek może być spory!
Dokładnie tak. Może nie często, ale od czasu do czasu jestem w Toruniu i Szosa Lubicka jest zazwyczaj zatkana. Mało tego że przejazd kolejowy i rondko to wcześniej jeszcze jest chyba zwężenie.
Ten objazd już kilkakrotnie testowałem. Droga co prawda kiepska, wąska, kręta, ale w sumie chyba szybsza.
-
... Droga co prawda kiepska, wąska, kręta, ale w sumie chyba szybsza.
Nawet nie taka kiepska. Są gorsze :mrgreen:
-
Tam chyba jest remont ekspresówki i dużo ciężarówek ma objazd w stronę Gdańska kierując się na Lubicz a potem znowu na Gdańsk więc pewnie w Piątki jest tam niezły korek?
-
...
Czas startu: piątek 16:30...
Zdecydowanie szybka. Optymalna tylko w nocy jak ruch jest mniejszy.
Może 10 minut oszczędzisz, chociaż jak nie lubisz korków to warto.
-
Dziekuję wszystkim za odpowiedzi. :) :ok:
Czyli w tym przypadku AMTraffic się sprawdził.
-
zdecydowanie przez Kaszczorek. w Grębocinie będziesz stal do usranej...
-
Mam pytanie.
W zawiązku z faktem, iż SmartRoutes po ostatniej aktualizacji już nie proponuje wyjazdu z Torunia na Wa-wę przez Złotoryję Złotorię, Nową Wieś i Gumowo zapytam czy faktycznie już nie "opyla" się tym zawijasem wyjeżdżać z Torunia w piątkowe popołudnie?
-
Znawcą Torunia nie jestem, nieraz przejeżdżam.
Według mnie nadal warto.
-
(...) Złotoryję (...)
Złotorię
-
Poprawiłem posta ;)
-
Czy trasa szybka jest faktycznie szybsza?
Czy ten "zawijas" w tasie szybkiej przez Złotorię, Nową Wieś (był w ub. wieku taki tygodnik :mrgreen:) i Gumowo ma sens?
Dane trasy:
Start: Toruń - Hotel Bulwar
Koniec: Lublin ul.Herbowa
Czas startu: piątek 16:30
AMTraffic: włączony.
Poprowadziło mnie tym odcinkiem kilka razy. Fakt jest taki, ze może nie stoi się kilka minut w korku czy nie jest się spowolnionym dużym ruchem ale jedzie sie po wąskich drogach z zakrętami, częstymi redukcjami biegów i jest bujanka na pofalowanej nawierzchni - wg: nie warto tym jechać...
EDIT: zagapiłem się, że ten post był sprzed wielu miesięcy
-
Mnie się jechało w miarę ok.
-
Witam.
Wzorem starsza.pani zwracam się o cenę trasy wyznaczonej przez AM.
Start Łódź, koniec Warszawa, skwer Wyszyńskiego. Trasa optymalna, SR włączone. Wyjazd sobota 16-04-2011 ok. 10:30. Czas trasy: 2:36.
Trasa:
Łódź - Brzeziny - Skierniewice - Żyrardów - Pruszków - Warszawa:
Al. Jerozolimskie - Prymasa Tysiąclecia - Górczewska - Wyszyńskiego.
Proszę o uwagi, bo Warszawę znam kiepsko. Za kierownicą czuję się dobrze, więc zależy mi na dobrej trasie, a nie na łatwej.
Pozdrawiam izaw.
-
Startując o 10:30 wybrałbym szybką... Nach Łowicz, Sochaczew, Błonie, Ożarów, S8...
Wczoraj testowałem wyznaczanie tras z blokadami miplotraffic :) Zapomniałem zmienić ustawienia i trasa powyższa była wyznaczona z ich użyciem. Poprawna odpowiedź w poście nr 6.
-
Hmm,
mi trasę szybką wyliczył przez Brzeziny, Rawę Mazowiecką. Ale chyba wjazd do Warszawy od tej strony to nie najlepszy pomysł. Trasa o 5 minut szybsza.
Alternatywna poszła przez Łowicz, Sochaczew, Błonie i Ożarów.
Mam pytanie, który wjazd do Warszawy w soboty około południa jest najmniej zakorkowany? I drugie powrót około 17:00 - 18:00. Który wariant trasy?
-
Ja przeważnie jadę przez Brzeziny, Rawę Mazowiecką, i Gierkówką do Wa-wy. Przez Skierniewice odradzam sporo objazdów w mieście bo remontują jezdnie. Na Łowicz - Sochaczew raczej też nie ponieważ w Łowiczu bardzo często się korkuje krzyżówka 14 z 2. Ale to tylko moje spostrzeżenia. A wpadając do Wa-wy od Rawy Maz. lubi się przy korkować w Jankach. Ale ja śmigam Ivekiem 3,5t. nie narzekam. Od Janek masz 3-4 pasy do centrum i też najbliżej do Wyszyńskiego czyli zaliczasz mniej ulic zapchanych w mieście.
-
Ech, te trasy w tej wersji bez suwaka zaczynają mnie drażnić,
znów wystarczy 1 via żeby poprawić czas sojazdu o ponad 10%.
Jachraniak możesz zobaczyć jak to jest w becie z suwakiem całkiem po lewej?
Już się jej pozbyłem bo mam dość ciasno na dysku.
-
Teraz AM wymyśliła nową szybką trasę. Przez Tomaszów Maz. i dalej gierkówką. To już chyba przesada.
-
Wybaczcie zamęt w drugim poście.
@nMarek - jest problem z liczeniem na tej trasie... Szybkiej.
Zrzuty zawierające wszystkie rodzaje tras wraz z punktem (przez okolice) Łowicz.
Najlepsze jest to że trasa szybka bez punktu przez jest najwolniejsza. Poza tym wszystko wygląda dobrze :mrgreen:
Sprawdziłem także trasę po odwróceniu. Liczenie jest dobre i szybka jest szybka
AM6.8b
suwak max w lewo
najnowszy SR,
blokady miplo:
Odcinek nieprzejezdny
- Bezdroża
- Droga wewnętrzna
- Droga zablokowana - Klęska żywiołowa
- Droga zablokowana - Impreza masowa
- Nieistniejąca droga
- Zakaz ruchu
Roboty drogowe
- Zablokowany odcinek
Antyblokada
-
Izaw ,AM miałaby rację,ale.Ale jest trylion zwężek na gierkówce.My z Tomaszowa jedziemy na wschód żeby ominąć korki na tej drodze w stronę stolicy.Zwężki są od Piotrkowa aż do Mszczonowa.
Te Skierniewice to pikuś przy tej drodze.Chyba że nocą.Jechałem przez Skierniewice i fakt trochę stałem ale i tak było ok.
-
Rzeczywiście coś tam robią na DK8 - wyświetlanie zdarzeń skutkuje takim widoczkiem na odcinku Rawa Mazowiecka - Mszczonów.
Już myślałem, że te ikonki mają wpływ i wykręcają ETA, ale nie. Po usunięciu "events" ETA nie uległa zmianie.
-
Najlepsze jest to że trasa szybka bez punktu przez jest najwolniejsza.
...suwak max w lewo
No to przynajmniej wiemy, że to nie wina ukrytych ustawień suwaka w AM6.8.
-
Z tym suwakiem to jest dziwna sprawa.
podprowadzone z innego wątku i lekko poprawione dla przejrzystości
AM 6.8 beta - mamy suwaczek o ktore tocze tu boje. Suwaczek ustawiony maksymalnie w lewo - trasa jest ok, jestem zadowolony (...)
Przesuwamy suwaczek kilka klikniec w prawo (jedno klikniecie u mnie juz wystarczy) i co uzyskuje... oooo bezsensowna trasa jak w AM 6.8 oficjalnej wersji. (...)
Zajrzałem przed chwilą do ustawień z suwaczkiem i wygląda na to, że sprawa jest bardziej złożona.
Przy wyznaczaniu trasy miałem 8/10 (suwaczek może być w 11-ciu pozycjach)
10 to max dokładność,
0 to max szybkość.
przestawiłem na 10 (czyli 11) :proud:
Nie wszystko możemy zwalić na suwak. Dlatego już myślałem, że ikonki remontu (po cichu) mają wpływ na ETA... Skoro progi mają...
Uwzględnianie progów zwalaniających w AM'Traffic.
-
Nie wszystko możemy zwalić na suwak. Dlatego już myślałem, że ikonki remontu (po cichu) mają wpływ na ETA... Skoro progi
Niestety, tym gorzej dla sytuacji... Mialem nadzieje, ze mozna to jeszcze naprawic "suwakiem", a tu po prostu widac, ze caly routing AM jest maksymalnie skopany - nie sa to przeciez odosobnione sytuacje :(
Przetestowalem na swojej becie ta trase i jest dokladnie tak samo, trasa "szybka" jest najwolniejsza :-|
-
A ja dziś zaobserwowałem fajny numer. Wracam z pracy , trasa szybka, samo SR, jadę i program mówi mi za 200 metrów w lewo. Patrzę na ETA jest przypuśćmy 16:25. Olałem ten komunikat i pojechałem prosto dalej przed siebie i co :O :O :O ETA spadła o 5 minut :E :E :E I love this game :ok:
-
w 6.8.1 trasę od razu wyznacza przez Łowicz. ETA 2h14min
-
Przez Skierniewice odradzam sporo objazdów w mieście bo remontują jezdnie.
Akurat objazd od strony Brzezin w kierunku Warszawy jest dość prosty i szybki do pokonania. Ale ja ze Skierniewic to jechałbym do Huty Zawadzkiej, a nie na Żyrardów. Tam praktycznie od Grodziska Mazowieckiego do Piastowa to jedzie się w sznurku aut i ciężko coś przyśpieszyć. Dodartkowo spowalniają ruch światła w Grodzisku czy Milanówku.
-
No dobra, to teraz coś dla zawodowców: Łódź-Głowno-Łyszkowice-Nieborów-Bolimów-Szymanów-Bronisławów-...
i dalej na Błonie jak się chce wjechać do Warszawy od strony wschodniej, albo Prószków, Raszyn i inne jak się chce wjechać bardziej od południa.
Ta trasa to w większości tzw. dawny trakt królewski, najszybsza i najkrótsza z możliwych tras do Warszawy (u mnie poza godzinami szczytu 1h40m na Puławską). Mniej więcej trasa pokrywa się z przebiegiem nowo budowanej autostrady, więc można sobie popatrzeć jak postępują prace.
Aha, ja Wam tej trasy nie zdradziłem jakby co. :E
-
Na Łowicz jedzie całość z A2. Nie wiem jak w sobotę, w tygodniu trochę tego jedzie.
jerzu[/], Twoje uwagi dotyczą też soboty?
-
Na Łowicz jedzie całość z A2. Nie wiem jak w sobotę, w tygodniu trochę tego jedzie.
jerzu[/], Twoje uwagi dotyczą też soboty?
W soboty to ja w domu siedzę a nie szlajam się po Polsce :P
Połączone: [time]Kwiecień 16, 2011, 10:17:43[/time]
No dobra, to teraz coś dla zawodowców: Łódź-Głowno-Łyszkowice-Nieborów-Bolimów-Szymanów-Bronisławów-...
i dalej na Błonie jak się chce wjechać do Warszawy od strony wschodniej, albo Prószków, Raszyn i inne jak się chce wjechać bardziej od południa.
Z Głowna na Łyszkowice jest strasznie dziurawa droga. IMHO lepiej pojechać kilka kilometrów za Głowno i tam skręcić w prawo na Łyszkowice - miejscowość nazywa się chyba Pod Koleją czy jakoś tak. Trasa przez Szymanów do Błonia to wąska i w wielu miejscach nierówna, zniszczona nawierzchnia. Jak ktoś lubi takie trasy to proszę bardzo :P I o ile teraz można tamtędy spokojnie jechać, to zimą bym się tam nie zapuszczał.
P.S. Pruszków, Prószków jest w okolicach Opola.
-
Tak, nie skręcamy w Głownie ale kilka kilometrów dalej, za Domaniewicami. W ten sposób nadkładamy jedynie 2 km w stosunku do trasy Głowni-Łyszkowice. Nie pisałem o tym bo nie chciałem się zbytnio rozpisywać. Trasa aż tak wąska nie jest szczególnie dla osobówek. Wiemy że Ty masz inny punkt widzenia, ale mój przepis jest przede wszystkich dla tych którzy nie muszą przewozić towarów.
Pruszków - oczywiście masz rację, w przeciwieństwie do autokorekty w Chrome :)
-
Chyba będę się niebawem wybierał...
439km - 6 godz. 1 min - przedstawia ją obrazek pierwszy.
i lekko zmodyfikowana przeze mnie
470km - 6 godz. 2 min - na obrazku drugim...
Którą wybieracie?
-
Ja z Łodzi do Zielonej jeżdżę A2 do Nowego Tomyśla, potem Zbąszyń, Babimost, Sulechów. Z jednej strony z przyzwyczajenia z drugiej z powodu budowy S3 pomiędzy Świebodzinem a Sulechowem.
Nie mówię że to najlepsza trasa ale osobiście mam uczulenie na trasę Nowy Tomyśl-Świebodzin.
-
Do autostrady z Warszawy jeżdżę zazwyczaj na Piątek i Łęczycę. Wydaje mi się szybciej niż przez Stryków.
Od Poznania do Zielonej już nie pomogę bo nie znam tych dróg.
-
No to mam dwa głosy za tym co pokazało targeo (AM) bez moich ingerencji... Nieźle :E
dzięki
-
No nie do końca, ja Ci zaproponowałem pośrednią opcję :-)
Targeo chce Cię puścić na Wolsztyn z tego co widzę..
-
Zgadza się, przez Wolsztyn, ale chodzi mi o to że moje modyfikacje mające na celu jak najszybsze wbicie się na A2 i jazda maksymalnie długo nie koniecznie mają uzasadnienie.
-
Trasa Nysa Centrum---> Zakopane Centrum (omijanie tras płatnych) szybka
Na A4 zjazd w węźle Brzęczkowice a póżniej DW780 przez Babice , Liszki do obwodnicy Krakowa - jechał ktoś tą drogą?
Targeo proponuje drogę przez Olkusz , ja pojechałbym przez Oświęcim, Wadowice.
A wy?
-
Chyba będę się niebawem wybierał...
"Niebawem" to trochę mało. Przy technologii SR liczy się data i godzina oraz typ trasy.
... moje modyfikacje mające na celu jak najszybsze wbicie się na A2 i jazda maksymalnie długo nie koniecznie mają uzasadnienie.
Należałoby wiedzieć, co ma znaczenie: czas jazdy, jakość drogi, komfort jazdy, cena przejazdu, zużycie paliwa, etc. Jakość trasy można oceniać znając wymagania.
-
Z grubsza rzecz ujmując czas jazdy = cena przejazdu, zużycie paliwa.
-
Targeo proponuje drogę przez Olkusz , ja pojechałbym przez Oświęcim, Wadowice.
Komentarz j.w.
A Targeo w zależności od typu trasy (i być może momentu wyjazdu) proponuje różne rozwiązania, między innymi przez Oświęcim, Wadowice.
Połączone: Wrzesień 05, 2011, 12:43:34
Z grubsza rzecz ujmując czas jazdy = cena przejazdu, zużycie paliwa.
Bardzo z grubsza. Jazda bezpłatną autostradą = krótki czas jazdy, wysokie zużycie na 100km, być może dłuższa trasa. Przy jeździe autostrada płatną dochodzi cena za przejazd.
-
Już nie musimy wchodzić w az takie szczegóły, bo dojdziemy do stylu jazdy...
Autostradą nie trzeba gnać 180 km/h a jadąc 120-130km/h zuzycie nie będzie dużo wyższe niż normalnie a czasu mozna zaoszczędzić sporo.
Opłata za przejazd to jest argument niezaprzeczalny.
-
Chyba będę się niebawem wybierał...
439km - 6 godz. 1 min - przedstawia ją obrazek pierwszy.
i lekko zmodyfikowana przeze mnie
470km - 6 godz. 2 min - na obrazku drugim...
Którą wybieracie?
Napiszę tak: zależy od pory dnia i samego dnia tygodnia... Popołudnie w czwartek czy piątek z pewnością jak najdalej od DK2 w okolicach stolicy - szczególnie odcinek Błonie-Sochaczew, a nawet Łowicz. Wtedy pojechałbym... na Okęcie ;) To zdecydowanie najszybszy i często najtańszy sposób dotarcia do ZG. Ale jeśli samochodem to z Nowego Tomyśla przez Babimost do Zielonej.. Uważaj na fotoradary w każdej formie!
-
Latałem swego czasu JetAir'em... Ale to były przeloty :mrgreen:
Widzę że teraz SprintAir robi te połączenia, cena rzeczywiście imponująca :ok:
No ale my to o sprawach przyziemnych!
-
Chyba będę się niebawem wybierał...
Napiszę tak: zależy od pory dnia i samego dnia tygodnia... Popołudnie w czwartek czy piątek z pewnością jak najdalej od DK2 w okolicach stolicy - szczególnie odcinek Błonie-Sochaczew, a nawet Łowicz. ... Ale jeśli samochodem to z Nowego Tomyśla przez Babimost do Zielonej...
Od dłuższego czasu zadziwia mnie to, że gdy przyjdzie konieczność wyjazdu Panowie będący aktywnymi uczestnikami forum i użytkownikami AM kierujecie się radami kolegów, a nie trasami wyznaczonymi przez AM. Świadczy to o niezbyt wysokim stopniu zaufania do tego produktu. Czyżby AM nie była w stanie wyznaczyć sensownej trasy biorącej po uwagę wszystkie wymienione czynniki? :shock: :smiley:
-
@ kasia76 - chyba wiesz co to wymiana informacji i doświadczeń z przejechanych kilometrów?
Jeżeli planujesz trasę z wyprzedzeniem to masz czas na tego typu rozważania jeżeli natomiast zaistnieje konieczność szybkiego wyjazdu w trasę wklepujesz cel i w drogę!
Piszesz o braku zaufania dla programu...... Pamiętaj to tylko program opierający się na lepszej lub gorszej jakości statystykach i wyznaczanych na ich podstawie trasach.
-
Od dłuższego czasu zadziwia mnie to, że gdy przyjdzie konieczność wyjazdu Panowie będący aktywnymi uczestnikami forum i użytkownikami AM kierujecie się radami kolegów, a nie trasami wyznaczonymi przez AM. Świadczy to o niezbyt wysokim stopniu zaufania do tego produktu. Czyżby AM nie była w stanie wyznaczyć sensownej trasy biorącej po uwagę wszystkie wymienione czynniki? :shock: :smiley:
Zadziwia Cię, bo patrzysz i nie widzisz, czytasz a nie rozumiesz.
Jest start i koniec - trasa którą wyznaczyła AM na podstawie najnowszych SR jest bardzo dobra.
Pomyślałem, że to troszkę dziwne że proponuje wjazd na A2 za Łęczycą i zjazd za Poznaniem, więc zmodyfikowałem trasę tak aby wjechać na A2 jak najbliżej i jechać nią do samego Świebodzina.
Jak widzisz po komentarzu kol. Dolek & pR0SiAczek nie warto pchać się z Warszawy na Stryków.
Jak widzisz po komentarzu kol. pliers & pR0SiAczek nie warto jechać do Świebodzina.
A zatem AM policzyła trasę bardzo ładnie. Trasa oryginalna (przed moimi modyfikacjami) jest krótsza i szybsza i potwierdzona przez userów :ok:
-
Chyba będę się niebawem wybierał...
Napiszę tak: zależy od pory dnia i samego dnia tygodnia... Popołudnie w czwartek czy piątek z pewnością jak najdalej od DK2 w okolicach stolicy - szczególnie odcinek Błonie-Sochaczew, a nawet Łowicz. ... Ale jeśli samochodem to z Nowego Tomyśla przez Babimost do Zielonej...
Od dłuższego czasu zadziwia mnie to, że gdy przyjdzie konieczność wyjazdu Panowie będący aktywnymi uczestnikami forum i użytkownikami AM kierujecie się radami kolegów, a nie trasami wyznaczonymi przez AM. Świadczy to o niezbyt wysokim stopniu zaufania do tego produktu. Czyżby AM nie była w stanie wyznaczyć sensownej trasy biorącej po uwagę wszystkie wymienione czynniki? :shock: :smiley:
Kasiu, AM jest moim pomocnikiem - tak jak opinie na forum czy info z szumidła, a nie jedynym przewodnikiem w którego ślepo wierzę i bezmyślnie podążam. Być może to taka przypadłość mężczyzn, że lubią sami podejmować decyzje w oparciu o kilka źródeł wiedzy. Być może to taka przypadłość kobiet, że wjeżdzają do jeziora, bo nawigacja kierowała ;) Z życzliwymi pozdrowieniami :)
-
Zakładam protest!
Może to jest przypadłość NIEKTÓRYCH kobiet, ale są i takie, które lubią same podejmować decyzje w oparciu o kilka źródeł wiedzy, czego chyba jestem najlepszym przykładem.
-
Piszesz o braku zaufania dla programu...... Pamiętaj to tylko program opierający się na lepszej lub gorszej jakości statystykach i wyznaczanych na ich podstawie trasach.
Kasiu, AM jest moim pomocnikiem - tak jak opinie na forum czy info z szumidła, a nie jedynym przewodnikiem w którego ślepo wierzę i bezmyślnie podążam.
Tak, to tylko program. Ale bazujący na raczej dobrych statystykach i z założenia optymalizujący trasę. Panowie kwestionujecie takie postawienie sprawy nazywając je ślepą wiarą lub bezmyślnością. Macie oczywiście prawo.
Podobnym stopniem "twórczego" indywidualizmu cechują się osoby całkowicie kwestionujące koncepcje SR i LD i wierzące tylko we własne profile prędkości. Też mają prawo.
Tylko, że toczące się na tym forum dyskusje o wyższości SR nad profilami są przy takim postawieniu sprawy całkowicie pozbawione sensu - bo i tak nie macie zaufania do wyniku, a w sprawach wiary lub niewiary argumentów brak.
-
Podobnym stopniem "twórczego" indywidualizmu cechują się osoby całkowicie kwestionujące koncepcje SR i LD...
Nie kojarzę jakoś osób kwestionujących tych koncepcji.
Za to kwestionowanie samego działania tychże już tak.
Ale to spora różnica.
-
A ja Kasię rozumiem. Nie uważam się za speca od ruchu i po to kupiłem nawigację aby mi pomogła. I jeżeli mam przed wyruszeniem w trasę szukać na forum opinii i "poprawiać" trasę, to coś jest nie tak. Jest to tylko program i jest ograniczone zaufanie, ale nie znając terenu co mogę poprawić? Jechać wg mego widzimisię? Tylko wtedy po co nawigacja.
Oczywiście dyskusja nad przebiegiem trasy, aby eliminować ewentualne błędy jest wskazana, ale to ma być źródłem nacisku na producenta, a nie praktyką. Inaczej program ma wartość ruchomej mapy, a trasę i tak sam muszę sobie wybrać. A czy korzystam z SR, LD, czy profili to już rzecz drugorzędna.
ochkarol
Koncepcja jest dobra. Trzeba by coś nie coś zmienić, ale OK. Tylko, że dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane (znowu te drogi :mrgreen:). Głównym błędem jest założenie, że dane mają pochodzić od użytkowników. Bowiem musi 10 wpaść w korek, aby następny go ominął, albo i nie. To tylko może być uzupełnienie. Nie rozwiązują tu sprawy ewentualne dane "flotowe" ze względu na ograniczony zakres obszaru lub tras.
Teraz to jest tak jakby program sprawdzający pisownię podawał propozycje które trzebaby sprawdzać w słowniku.
-
A ja Kasię rozumiem. Nie uważam się za speca od ruchu i po to kupiłem nawigację aby mi pomogła. I jeżeli mam przed wyruszeniem w trasę szukać na forum opinii i "poprawiać" trasę, to coś jest nie tak. Jest to tylko program i jest ograniczone zaufanie, ale nie znając terenu co mogę poprawić? Jechać wg mego widzimisię? Tylko wtedy po co nawigacja.
Oczywiście dyskusja nad przebiegiem trasy, aby eliminować ewentualne błędy jest wskazana, ale to ma być źródłem nacisku na producenta, a nie praktyką. Inaczej program ma wartość ruchomej mapy, a trasę i tak sam muszę sobie wybrać. A czy korzystam z SR, LD, czy profili to już rzecz drugorzędna.
ochkarol
Koncepcja jest dobra. Trzeba by coś nie coś zmienić, ale OK. Tylko, że dobrymi chęciami jest piekło wybrukowane (znowu te drogi :mrgreen:). Głównym błędem jest założenie, że dane mają pochodzić od użytkowników. Bowiem musi 10 wpaść w korek, aby następny go ominął, albo i nie. To tylko może być uzupełnienie. Nie rozwiązują tu sprawy ewentualne dane "flotowe" ze względu na ograniczony zakres obszaru lub tras.
Teraz to jest tak jakby program sprawdzający pisownię podawał propozycje które trzebaby sprawdzać w słowniku.
W pełni się zgadzam z izaw. Też rozumiem Kasię, w tonie żartobliwym - po to użyłem emotki - przypomniałem utarty stereotyp, a starsza.pani złożyła protest ;) Oczywistym jest że skoro płacę za produkt, to chcę aby był w pełni funkcjonalny i tak bardzo przydatny jak to tylko możliwe. Niestety AM dużo brakuje mimo że jest najlepszą na naszym rynku. Taki mamy upośledzony ten rynek, że półprodukt jest zachwalany przez producenta jako gotowe arcydzieło. I odpowiednio wysoko wyceniane. AM powinna dla licencji "zbierających dane Live!" za darmo odnawiać subskrypcję, co przełożyłoby się na coraz więcej źródeł rzetelnych danych, które Aqurat może drożej sprzedawać innym. Wynik finansowy wyszedłby chyba podobnie, a jakość produktu wzrosłaby niebywale.
-
Z tą najlepszością - to jest kolejny stereotyp.
Najlepsza to ona była około 3 lata temu , obecnie stacza się coraz głębiej.
Jedynie dobre mapy chronią ten produkt przed kompletną klapą :evil:
Aplikacja - delikatnie mówiąc jest przestarzała i pełna błędów.
Przekonacie się o tym jak zaczniecie używać czegoś normalnego :-|
BTW:
Brawa dla Kasi76 - bardzo celne spostrzeżenie - od nawigowania jest program - użytkownik jedynie powinien określić cel podróży i parametry routingu.... no chyba że program jest nieprzewidywalny i pełen błędów - wtedy bez korekty ani rusz :mrgreen:
-
No to dzisiaj AM przeszła samą siebie,jadąc A4 wprowadziłaby mnie na stację benzynową i po 30-40 m z powrotem na A4.Może miałem wg jej sugestii zjeść tam Hot doga albo skorzystać z WC. Nie było komunikatu głosowego co to za niespodzianka i nieświadom co tracę pojechałem niestety prosto.
A program się namęczył jakby mi tu pomóc w podróży a moze to już sztuczna inteligencja cichaczem zainplantowana w program.
Ktoś już wcześniej pisał jak to na parkingach osiedlowych nie ma korków i AM pcha się na te luźne,przejezdne uliczki.
-
AM/Targeo prowadzi z warszawskiego Ursynowa do Łodzi w okolice stacji Ł. Fabryczna najpierw DK8 a potem albo za Mszczonowem na Skierniewice albo aż do Rawy Maz. Tam są remonty - czy to jest sensowna trasa na dzień powszedni, wyjazd ok. 7 rano? Dymek w Targeo pokazuje, że remont DK8 ma się skończyć 31 maja - czy to jest realne? Będę jechał tą trasą 5 czerwca.
-
No co Ty? 5-go czerwca to śmigaj autostradą! :E :E :E
-
No właśnie, sprawdź 4-go czy jeszcze jakiegoś odcinka do tego czasu nie otworzą :ok:
-
Koledzy tu sobie jaja robią ze mnie i z ministra Nowaka a ja poważnie pytam :E Żeby wjechać w Warszawie na A2 z Ursynowa to podejrzewam rano w powszedni dzień (Marynarska, Łopuszańska, Dźwigowa, Połczyńska) jest ze 45 minut. Bo że Południowej Obwodnicy Warszawy nie otworzą, to nie muszę nawet sprawdzać :mrgreen:
-
Południowa obwodnica stolicy planowana była najwcześniej na sierpień 2012, ale A2 może będzie już przejezdna (nie można tego przecież wykluczyć), więc i tak Ci się będzie opłacało przebijać do A2.
-
(Marynarska, Łopuszańska, Dźwigowa, Połczyńska)
Dźwigową to prawdopodobnie pojedziesz na wrotkach.
-
Żeby wjechać w Warszawie na A2 z Ursynowa to podejrzewam rano w powszedni dzień (Marynarska, Łopuszańska, Dźwigowa, Połczyńska) jest ze 45 minut.
To jedź Puławską a potem Marszałkowską. Tam nie ma ani jednego samochodu!
-
Południowa obwodnica stolicy planowana była najwcześniej na sierpień 2012, ale A2 może będzie już przejezdna (nie można tego przecież wykluczyć), więc i tak Ci się będzie opłacało przebijać do A2.
Autostrada A2 Strykow - Warszawa na dzien dzisiejszy jest juz przejezdna - nie wnikajac w szczegoly na 100% przed euro bedzie przejezdnosc i zostanie udostepniona - kwestia tylko na jakich zasadach - ale to nie temat na to forum.
-
Koledzy tu sobie jaja robią ze mnie i z ministra Nowaka a ja poważnie pytam :E Żeby wjechać w Warszawie na A2 z Ursynowa to podejrzewam rano w powszedni dzień (Marynarska, Łopuszańska, Dźwigowa, Połczyńska) jest ze 45 minut. Bo że Południowej Obwodnicy Warszawy nie otworzą, to nie muszę nawet sprawdzać :mrgreen:
Prawie codziennie w okolicy 7 rano jeżdżę z Ursynowa na Włochy. Zajmuje mi to góra 20 minut.
-
Uchylisz rąbka tajemnicy którędy?
-
Uchylisz rąbka tajemnicy którędy?
Żadna tajemnica. Romera > Puławska > Rzymowskiego > Marynarska > Hynka > Łopuszańska > Kleszczowa > Chrobrego > Globusowa > Świerszcza. Jak wyjedziesz między 6.50 a 7.00 to spokojnie robisz to w 20 minut. Wystarczy wyjechać o 7.10 i "cały misterny plan w pi..." :)
-
Dzięki, przyda się bo czasem zostaję w stolicy na noc i wracam rano mniej więcej w tych godzinach startując z Puławskiej na wysokości Baletowej.
-
Dzięki, przyda się bo czasem zostaję w stolicy na noc i wracam rano mniej więcej w tych godzinach startując z Puławskiej na wysokości Baletowej.
Pelikanów? Comarch?
-
Blisko, ale nie. Po prostu zazwyczaj ma rezerwację służbowa w hoteliku "American House". :wink:
-
Dzięki, przyda się bo czasem zostaję w stolicy na noc i wracam rano mniej więcej w tych godzinach startując z Puławskiej na wysokości Baletowej.
Wracasz ale dokąd? Bo z Baletowej jest dobry skrót przez Dawidy i Falenty do Janek, z ominięciem niemal całej zakorkowanej Alei Krakowskiej. Pewnie znasz :)
@jerzu - Jak rozumiem (nie wiedziałem, rzadko tamtędy jeżdzę), Dźwigowa jest zamknięta. Z Ursusa na A2 nie wjadę, najbliższy węzeł w Pruszkowie. Pchać się do BItwy Warszawskiej i Wolskiej - masakra.
-
@jerzu - Jak rozumiem (nie wiedziałem, rzadko tamtędy jeżdzę), Dźwigowa jest zamknięta. Z Ursusa na A2 nie wjadę, najbliższy węzeł w Pruszkowie. Pchać się do BItwy Warszawskiej i Wolskiej - masakra.
Wjedziesz. Przez Gołąbki i węzeł Warszawa-Zachód.
-
Wracasz ale dokąd? Bo z Baletowej jest dobry skrót przez Dawidy i Falenty do Janek, z ominięciem niemal całej zakorkowanej Alei Krakowskiej. Pewnie znasz :)
No teraz to już niebawem do autostrady. :) A skrót oczywiście znam aż za dobrze. :)
-
Dzięki za te Gołąbki. Kompletnie nie znam Ursusa - chyba nigdy tam nie byłem (poza przejazdem koleją :-) )
Boję się tylko trochę, czy w braku Dźwigowej tej trasy nie korkują inni spryciarze :)
-
Targeo proponuje z Lublina do Poznania przez Warszawę?
Wystartuję w środę około 16:00-17:00.
Jest sens?
Myślałem, że via Radom, Grójec i tam gdzieś do autostrady się dopchać...
Sam już nie wiem :-|
Aha. Lajfudrajfu miał nie będę :)
-
Ja bym tez chyba pojechal na Grojec.W wawie nigdy nic nie wiadomo na co sie trafi a od Grojca do samej A2 masz spokojna,normalna droge o ile nie trafisz na jakis wypadek ktory moglby zakorkowac droge.
-
wg mnie bedzie dobrym pomysłem przejechanie Grojec-Nadarzyn i wjechanie na A2 w Pruszkowie
-
Trzeba chyba dodać nowy rodzaj trasy w AM: pdaclub.pl verified ;)
Pozdrawiam,
Ł.O.
-
Ja bym jechał przez Wawe.
1- zanim dojedziesz do Stolycy będzie po popołudniowym szczycie powrotów, gdzie w wakacje w mieście i tak jest luźniej.
2 - wylot na S2 i tym samym A2 będziesz miał jak po sznurku.
3 - trasa na Grójec to kibel, bo to krajowa 50 i w ch... TIRów.
Słuchaj AM, bo dobrze radzi.
-
Trasa przez Warszawę ma jeden powazny minus - Kołbiel. :-|
Do Poznania jeździłem do tej pory przez Radom, Grójec, Rawę Mazowiecką, Brzeziny i do Strykowa.
Nie wiem jak węzeł na A2 koło Wiskitek (z DK 50 mozna byłoby tam na A2 wjechać).
-
Nie wiem jak węzeł na A2 koło Wiskitek (z DK 50 mozna byłoby tam na A2 wjechać).
tam nie wjedziesz, chyba ze masz kluczyk wezły na ktorych sie wbijesz to Nieborów kolo skierniewic badz Grodzisk Mazowiecki.
-
Targeo proponuje z Lublina do Poznania przez Warszawę?
Wystartuję w środę około 16:00-17:00.
Jest sens?
(...)
Jeśli jeździsz na +10kmh to jest sens. Jeśli jeździsz np. nie więcej niż 110kmh nawet po lotnisku to sensu chyba nie ma...
-
Lublin - Puławy - Kozienice - Magnuszew - Warka - Grójec - Żyrardów - A2 i "pedał on de metal"
-
Koledzy - od czego macie nawigację :O~, SR/LD, skoro .... :O~
Gdzie się podziała Wasza ślepa wiara w gadżety :O~
-
Lublin - Puławy - Kozienice - Magnuszew - Warka - Grójec - Żyrardów - A2 i "pedał on de metal"
Tą trasą to może za kilka miesięcy. Na dziś obwodnica Żyrardowa w budowie = przejazd przez miasto to tragedia. Węzęł Wiskitki na A2 nieczynny - budowa. To TT tak poprowadził ?
-
Koledzy - od czego macie nawigację :O~, SR/LD, skoro .... :O~
Gdzie się podziała Wasza ślepa wiara w gadżety :O~
Smerfik, ale ochKarol na wstępie napisał, że te "@#$%^^^&&&^$" bedzie miał wyłączone. Przecież gdyby miał włączone, to temat nie byłby potrzebny, ponieważ
program pokierował by go na pewno najlepiej, ponieważ producent programu deklaruje, że "o okorkach wiemy wszystko" :E OchKarol to wyłączył i teraz jest łamanie głów jak tu najlepiej pojechać :)
-
Lublin - Puławy - Kozienice - Magnuszew - Warka - Grójec - Żyrardów - A2 i "pedał on de metal"
Tą trasą to może za kilka miesięcy. Na dziś obwodnica Żyrardowa w budowie = przejazd przez miasto to tragedia. Węzęł Wiskitki na A2 nieczynny - budowa. To TT tak poprowadził ?
nie
jechałem tamtędy to z Żyrardowa na Jaktorów i dalej jest wjazd na A2
są oznaczenia
-
korkosfera.pl też proponuje przez Warszawę (Rekomendowa, Głównymi i Najszybsza). 6h bez ~kwadransa.
-
korkosfera.pl też proponuje przez Warszawę (Rekomendowa, Głównymi i Najszybsza). 6h bez ~kwadransa.
Bo to jest efekt 400km A2 w poprzek Polski... szybciej pojechać nią trasą w kształcie L niż po prostej I opłotkami. Latami kombinowaliśmy jaką to dziurą objechać nasz kraj a tu takie proste i logiczne rozwiązanie od razu wzbudza podejrzenia - zmiana przyzwyczajeń i schematów wymaga czasu. A prędkości o 40-50kmh wyższe robią swoje i okazuje się, że w PL potrzeba zrobic eSki na krajówkach do numeru 12 i wszędzie będzie szybko i... nieprzyjemnie drogo ;) bo w bezpłatne "na zawsze" dwujezdniowe ekspresówki nie wierzę.
-
korkosfera.pl też proponuje przez Warszawę (Rekomendowa, Głównymi i Najszybsza). 6h bez ~kwadransa.
NaviExpert w trybie planowania trasy na jutro, wyjazd o godzinie 17:30 też przez Warszawę - zarówno główna jak i rekomendowana.
-
Targeo na teraz też przez stolicę daje szybką, a optymalną zrobił bardzo optymalną ;)
yanosik też Wawa
-
Przez Warszawę kusi sprawdzić (choć Kołbiel mnie niepokoi).
Dzięki wszystkim za pomoc. Jutro coś wymyślę :mrgreen:
-
korkosfera.pl też proponuje przez Warszawę (Rekomendowa, Głównymi i Najszybsza). 6h bez ~kwadransa.
NaviExpert w trybie planowania trasy na jutro, wyjazd o godzinie 17:30 też przez Warszawę - zarówno główna jak i rekomendowana.
Co nie powinno dziwić skoro NE = korkosfera.
-
Co nie powinno dziwić skoro NE = korkosfera.
AM = targeo.pl - a często AM wyznacza trasę inaczej, niż targeo. Więc nie stawiałbym tak lekko znaku równości :mrgreen:
-
Przez Warszawę kusi sprawdzić (choć Kołbiel mnie niepokoi).
Dzięki wszystkim za pomoc. Jutro coś wymyślę :mrgreen:
Utrzymując równe 148kmh GPSowe (gdzie wolno 140 oczywiście) masz sporą szansę do Poznania w 2h15min dojechać z Połczyńskiej. Kwestia faktycznie w pokonaniu odcinka z Lublina w przyzwoitym czasie, ale mimo wszystko przez stolicę wydaje się być obiektywnie najlepszą opcją na wskazane przez Ciebie godziny.
-
Przez Warszawę kusi sprawdzić (choć Kołbiel mnie niepokoi).
Dzięki wszystkim za pomoc. Jutro coś wymyślę :mrgreen:
Nie zauważyłeś, że Kołbiel jest zaorana w kierunku Wawy rano, a popołudniu w kierunku Lublina? Przejedziesz spokojnie. Poza tym, rondo w Górze Kalwarii też lubi zblokować kilka km trasy...
-
Przez Warszawę kusi sprawdzić (choć Kołbiel mnie niepokoi).
śmigaj nadwiślanką...
albo za Garwolinem odbij na Pilawę i Osieck
-
Przez Warszawę kusi sprawdzić (choć Kołbiel mnie niepokoi).
Kołbiel można ominąć. Chyba że tniesz 40t zestawem :mrgreen:
-
AM = targeo.pl - a często AM wyznacza trasę inaczej, niż targeo. Więc nie stawiałbym tak lekko znaku równości :mrgreen:
Związane jest to z dwoma różnicami pomiędzy serwisem www a aplikacją;
1) w targeo LiveDrive (pomiar) oraz zdarzenia są dostępne na całej trasie, w AM 40km od pozycji gps...
2) w targeo poprawki do hubnet są robione bieżąco, w AM poprawki pojawiają się wraz z aktualizacją SR.
-
Pojechałem (i wróciłem) przez Warszawę (Zakręt itd).
Trasa może być (jak na tę porę dnia). ETA AM ciut zawyżone (jakieś 30 minut) jak dla mnie.
Najlepszy był komunikat na rondzie z Żyrzynie. :mrgreen:
Jechałem prosto (rondo klasyka - cztery drogi dojazdowe) i komunikat:
"Na rondzie prosto. Szósty wyjazd" :E
Spojrzałem na ekran i faktycznie AM chciała, żebym sobie kółko zrobił na rondzie. :grin:
-
Cóż znak - Ruch okrężny - do czegoś zobowiązuje. A może to prototyp nowego typu ronda spiralnego? :mrgreen:
-
Najlepszy był komunikat na rondzie z Żyrzynie. :mrgreen:
Jechałem prosto (rondo klasyka - cztery drogi dojazdowe) i komunikat:
"Na rondzie prosto. Szósty wyjazd" :E
Spojrzałem na ekran i faktycznie AM chciała, żebym sobie kółko zrobił na rondzie. :grin:
wyyyyyyyyyyyypas :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
-
Najlepszy był komunikat na rondzie z Żyrzynie. :mrgreen:
Jechałem prosto (rondo klasyka - cztery drogi dojazdowe) i komunikat:
"Na rondzie prosto. Szósty wyjazd"
W tej miejscowości na tej trasie jest tylko jedno rondo, jechałem tam dzisiaj rano i komunikat oraz przebieg trasy był poprawny.
Czy możesz podać jakie ulice przecinają to rondo aby nie było wątpliwości że mówimy o tym samym.
-
Z pewnością mówicie o tym samym. Ale nie odtworzysz dokładnie warunków w których ten bug na trasie powstał.
(punkty trasy, ilość przeliczeń, niewielka ilość dostepnej pamięci itd, itp ... )
Rondo na mapie jest dobrze narysowane i trasy przez nie są poprawnie kalkulowane.
Na takie zafiksowanie trasy musiał się złożyć jakiś szczególny zbieg bliżej nie znanych okoliczności.
-
To jest właśnie powód dla którego zrezygnowałem z używania Automapy.
Pomimo bardzo szybko aktualizowanych map - program jest nieprzewidywalny.
Prawie za każdym razem, kiedy go używałem to wywijał mi jakiegoś psikusa :-).
Często musiałem też korygować wyznaczaną przez ten program trasę.
Po pewnym czasie stwierdziłem że nie mam czasu na takie zabawy - wolę coś solidniejszego.
Po zmianie nawigacji na inną - wszelkie problemy zniknęły , teraz już nawet nie chce mi się sprawdzać wyliczonej trasy - po prostu wklikuje adres docelowy i uruchamiam silnik.
Z Automapy pozostał mi jedynie .. nałóg czytania tego forum :ok:
-
Po zmianie nawigacji na inną - wszelkie problemy zniknęły , teraz już nawet nie chce mi się sprawdzać wyliczonej trasy - po prostu wklikuje adres docelowy i uruchamiam silnik.
Pochwal się, co cię teraz prowadzi do celu. Dobra już doczytałem, używasz TomToma.
-
W tej miejscowości na tej trasie jest tylko jedno rondo, jechałem tam dzisiaj rano i komunikat oraz przebieg trasy był poprawny.
Czy możesz podać jakie ulice przecinają to rondo aby nie było wątpliwości że mówimy o tym samym.
tam nie ma innego ronda
-
tam nie ma innego ronda
Jeżeli nie ma innego to na tym jedynym AM u mnie na Leo prowadzi poprawnie.
Musiało być tak jak pisze nocnyMarek, czasami AM jest przeładowana dodatkami z wielu źródeł i wariuje.
-
Zapewne tak.
W tym wypadku wyszło śmiesznie...
albo Karol jechał jakimś 4x4 i AM zasugerowała mu zrobienie rundki driftem po rondzie :mrgreen:
.... ale czasem takie nieprzewidywane działanie może mieć gorsze skutki
-
Szkoda że kol. ochkarol olał temat, a mógł by sprawdzić czy dzisiaj na demo to rondo będzie miało taki sam błąd, który u innych nie występuje.
-
Na demo nie mogę tego powtórzyć.
Pewnie rację ma NocnyMarek i nie ma co się rozwodzić - ot taka ciekawostka. :mrgreen:
-
Na demo nie mogę tego powtórzyć.
Pewnie rację ma NocnyMarek i nie ma co się rozwodzić - ot taka ciekawostka. :mrgreen:
A jak ktoś się chce rozwodzić nad kierowaniem przez AM po rondzie to polecam: Gorzów Wlkp., Wyszyńskiego-Odrodzenia. Manewr polegający na przejeździe z kierunku północnego przez rondo w ciągu ulicy Wyszyńskiego... Taki bug od kilku miesięcy ;)
-
A tak po prostu nie możesz napisać o co chodzi?
-
U mnie wygląda zupełnie normalnie, na wszystkich trzech rondach na trasie. Szybka, optymalna bez różnicy.
-
A tak po prostu nie możesz napisać o co chodzi?
Opisać sytuację, a zobaczyć to różnica. Nie mam obecnie możliwości zrzucać screenshoty z mojego HTC, więc napisałem - w mojej ocenie najjaśniej jak to możliwe :P Ale i tak konkretnie zamieszane :( Widzę mój błąd, więc upraszczam:
Chodzi o ikonę następnego manewru przy jeździe na "wprost" z kierunku północnego na południowy przy pokonywaniu ronda przecinając Odrodzenia jadąc Wyszyńskiego w Gorzowie.
U mnie wygląda zupełnie normalnie, na wszystkich trzech rondach na trasie. Szybka, optymalna bez różnicy.
chodzi o przejazd wzdłuż Wyszyńskiego przecinając Odrodzenia, czyli np. od Wróblewskiego do Mickiewicza
-
Dalej tajemniczo to opisujesz ale rozumiem, że idzie Ci o to, że AM pokazuje "skręt w lewo" i taki też jest komunikat głosowy ("na rondzie w lewo, drugi wyjazd"). Otóż ten typ tak ma :) Kierunek skrętu jest w AM pojęciem bardziej geograficznym a sądząc z mapy, ul. Wyszyńskiego istotnie na tym rondzie dość wyraźnie skręca w lewo. Dyskusje na temat co to znaczy "w lewo" a co "lekko w lewo" toczyły się tu już od dawna. Dopóki zgadza się numer wyjazdu, trudno to będzie uznać za bug. Sam fakt, że ulica "za rondem" ma tę samą nazwę, nie oznacza jeszcze, że manewr będzie opisany jako "na wprost". Graniczne kąty skrętu są jakoś zaszyte w AM. Czasami rzeczywiście efekt jest kuriozalny, np. przy skręcie z Romera w Puławską na warszawskim Ursynowie (efektywnie 90 stopni w prawo, ale dość "rozlegle") Hołek mówi "lekko w prawo".
Nie mam obecnie możliwości zrzucać screenshoty z mojego HTC
Polecam freeware Whip2Snap, za darmo i można zrzucać wprost na kartę SD.
-
Chodzi o ikonę następnego manewru przy jeździe na "wprost" z kierunku północnego na południowy przy pokonywaniu ronda przecinając Odrodzenia jadąc Wyszyńskiego w Gorzowie.
No to już wiemy o jaki element chodzi, teraz jeszcze napisz co z tą ikoną jest nie tak.
Dla ułatwienia załączam screen, następny manewr pokazuje skręt w Mickiewicza.
Mickiewicza jest w prawo, 300m za rondem - tak jak wskazuje ikona, a gdzie jest ten bug?
Na wypadek gdybyś miał na myśli nie nastepny, a bieżący manewr (na rondzie) przygotowałem drugi screen.
-
Chodzi o ikonę następnego manewru przy jeździe na "wprost" z kierunku północnego na południowy przy pokonywaniu ronda przecinając Odrodzenia jadąc Wyszyńskiego w Gorzowie.
No to już wiemy o jaki element chodzi, teraz jeszcze napisz co z tą ikoną jest nie tak.
Dla ułatwienia załączam screen, następny manewr pokazuje skręt w Mickiewicza.
Mickiewicza jest w prawo, 300m za rondem - tak jak wskazuje ikona, a gdzie jest ten bug?
Na wypadek gdybyś miał na myśli nie nastepny, a bieżący manewr (na rondzie) przygotowałem drugi screen.
Ależ poleciałeś... Kąty między wjazdami i zjazdami liczysz... Sama oś jezdni jest odchylona może o 20 stopni i zdecydowanie twierdzę, że jedyny manewr w lewo to manewr w Odrodzenia. Z autopsji wielokrotnej to nie jest żaden skręt... a że akurat trzeba objechać wyspę centralną to taki urok tego skrzyżowania. Z pewnością dużo czytelniej by jechać na wprost jest ikona manewru prosto" bo inaczej prosto się nie da, niż prosto ale "w lewo", bo w lewo to wjedziesz w Odrodzenia. Widoczne na screenie strzałki poziome kierunkowe na jezdni potwierdzają, że Wyszyńskiego jedzie się prosto w kierunku Mickiewicza, bo to faktycznie jest jazda na wprost przez skrzyżowanie o ruchu okrężnym. Drobiazg, ale mnie takie komunikaty dezorientują w obcym miejscu - to akurat znam wybitnie dobrze... Szczególnie kiedy komunikat brzmi prosto, a ikonka każe w lewo...
-
Nie ja liczę kąty tylko program, ja tylko pokazałem dlaczego jest komunikat w lewo.
Na tym rondzie nigdy nie było komunikatu prosto, póki nie były rozrysowane wjazdy
(do AM6.6 z mapą1008) był komunikat lekko w lewo, od czasu dokładnego rozrysowania ronda
prawie 2 lata temu jes komunikat w lewo, bo po rozrysowaniu ronda zwiększył się kąt między
wjazdem a zjazdem. I nie ma tu żadnego buga od kilku miesięcy, tak jest zdefiniowana nomenklatura
manewrów w AM od początku istnienia tego programu.
-
Nie ja liczę kąty tylko program, ja tylko pokazałem dlaczego jest komunikat w lewo.
Na tym rondzie nigdy nie było komunikatu prosto, póki nie były rozrysowane wjazdy
(do AM6.6 z mapą1008) był komunikat lekko w lewo, od czasu dokładnego rozrysowania ronda
prawie 2 lata temu jes komunikat w lewo, bo po rozrysowaniu ronda zwiększył się kąt między
wjazdem a zjazdem. I nie ma tu żadnego buga od kilku miesięcy, tak jest zdefiniowana nomenklatura
manewrów w AM od początku istnienia tego programu.
Czyli jest to ofiara nomenklatury. Wg Ciebie jest OK. Wg mnie to bug, bo manewry - szczególnie "rondowe" można niemal idealnie rozrysować ikonami (dobry przykład ikony na jeden z wjazdów na autostradę na Majorce -> N39.31.10.70 E02.31.19.52). Tym bardziej, że program liczy 60 stopni sam to i sam może narysowąć te 60 stopni - a rysuje 90... Nie musimy się zgadzać. Dla mnie przed manewrem nie liczy się kąt pomiędzy wjazdem i zjazdem tylko faktyczny kierunek jazdy.
-
Chyba nie macie większych zmartwień, skoro czepiacie się o takie duperele.
Zazdroszczę szczerze.
-
OchKarol, to sezon ogórkowy w oczekiwaniu na androida na automapę :E Po wyjściu finala, ten dział forum przestanie realnie istnieć. Wszyscy się spotkamy w dziale android, gdzie będziemy dzielić się naszymi wrażeniami z użytkowania nowego produktu :E
-
Ale żeby więź emocjonalna z tym forum popychała do takich rzeczy? :O
:mrgreen:
-
Ale żeby więź emocjonalna z tym forum popychała do takich rzeczy? :O
:mrgreen:
Mnie więź nie popycha, ani ogórki.. Zwyczajnie na obcych rondach takie obrazowanie manewru (niepoprawne) będące w sprzeczności z komunikatem głosowym (poprawnym) jest dla mnie dezorientujące w sposób budzący brak zaufania do całego programu. Oczywiście brak zaufania wystąpiłby gdyby takie "akcje" AM robiła co paręnaście kilometrów, a nie parę tysięcy, ale niepewność pozostaje.. I to wsłuchiwanie się w komunikat połączone z omiataniem wzrokiem sytuacji przed szybą.. Jeszcze rzut okiem na AM i... zupełna konsternacja. Niestety tak się czasem zdarza - ale to normalne, bo nie myli się ten co nic nie robi.
-
Mógłbyś się w końcu zdecydować, czy teoretyzujesz, czy piszesz o konkretnym rondzie?
Bo na tym rondzie wbrew temu co sugerujesz jest wszystko OK.
Wyszyńskiego skręca w lewo, a komunikaty słowne współgrają z ikoną manewru.
(komunikat brzmi: na rondzie w lewo, drugi wyjazd)
-
Podobna sytuacja jest a Radomiu, kiedy jedziemy od strony Lublina DK9 i skręcamy w lewo na DK7
Z góry widać, że jest fizyczny skręt "prawie w lewo" i komenda "skręć w lewo" jest w tym wypadku najbardziej właściwa.
Z perspektywy kierowcy wydaje się, że "skręć w lewo" powinniśmy pojechać w przedłużenie Warszawskiej (i kilka znajomych osób już tam pojechało).
@pR0SiAczek, u Ciebie pewnie też jest podobnie... że odczucia kierowcy różnią się od tego co widać z góry.
Może kwestia tego w którym momencie patrzymy (zapewne przed samym wjazdem na rondo) by zobaczyć zjazd z niego.... tylko wtedy samochód może mieć trochę inny kąt w stosunku do osi drogi.. i to nasz oszukuje.
-
W Radomiu z DK9 na DK7 to skręt w lewo 90 stopni, na skrzyżowaniu jest rondo i AutoMapa podpowiada : "Na rondzie w lewo, drugi wyjazd", ikona manewru też jest jednoznaczna. Co jeszcze powinna podpowiedzieć AM aby znajomi nie pojechali źle ?.
-
zgadza się
z góry widać, że jest coś w okolicy 90 stopni... i komunikat jest OK
ale jak jedziesz subiektywne odczucie jest zupełnie inne
-
(...)Bo na tym rondzie wbrew temu co sugerujesz jest wszystko OK.
Wyszyńskiego skręca w lewo, a komunikaty słowne współgrają z ikoną manewru.
(komunikat brzmi: na rondzie w lewo, drugi wyjazd)
Wg mnie nie jest OK, bo to nie jest w lewo. Piszę o organoleptycznie doświadczanym zjawisku zmyłki. Piszę o konkretnym skrzyżowaniu o ruchu okrężnym i dla mnie opieranie komunikatu manewru o wyliczanie kątów na wjazdach/zjazdach jest głupotą. Podobnie uciążliwą jak błąd z rondami w centralnej PL opisywanymi "w prawo, w lewo, w prawo" w jednej z poprzednich wersji AM. Niemniej dziękuję za wyjaśnienie skąd takie, a nie inne komunikaty. Przy kolejnych akcjach "prosto wg oznakowania pionowego/poziomego, ale w lewo/prawo wg AM" łatwiej mi przyjdzie pogodzić się z logiką programu.
@Sygma: podany przykład jest mimo wszystko daleki od tego o czym ja piszę. W Radomiu masz "w lewo i bardziej w lewo" ;) Jakby nie patrzeć w lewo. W Gorzowie jest oznakowanie jazdy prosto w ciągu Wyszyńskiego, które w mojej ocenie jest co najwyżej "lekko w lewo" (czyli jak dawniej w AM) i w lewo, które jest rzeczywiście w lewo w Odrodzenia. Ale to są drobiazgi, taka mikrorysa na krystalicznym wizerunku AQ, AM i Geosystems ;) Bo do ideału im w mojej ocenie sporo brakuje, mimo że biją resztę o trzy długości.
-
Bo do ideału im w mojej ocenie sporo brakuje, mimo że biją resztę o trzy długości.
a z jaką "resztą" trochę dłużej jeździłeś ?
-
Bo do ideału im w mojej ocenie sporo brakuje, mimo że biją resztę o trzy długości.
a z jaką "resztą" trochę dłużej jeździłeś ?
Jeśli chodzi o miniony rok to równocześnie z AM używałem TT Via 125 i MapaMap na jakimś Larku. Nie używałem niczego co nie pójdzie na WM. A testowałem jeszcze jakieś wynalazki Mio czy coś od Nokii.
-
i tak z 3 urządzeniami na szybie ?
fajnie to musiało wyglądać :mrgreen:
a jechałeś wg wskazań którego jak miałeś 3 ?
-
i tak z 3 urządzeniami na szybie ?
fajnie to musiało wyglądać :mrgreen:
a jechałeś wg wskazań którego jak miałeś 3 ?
Z dwoma co najwyżej ;) Punktem odniesienia stała się szybko AM ze względu na przewagę, o której wspomniałem. Składa się na to szereg subiektywnych wrażeń, ale np. w TT wpisywanie ulicy zaczynać od imienia ?! albo jak w MM braki w sieci drogowej (gminne, powiatowe). Graficznie AM dla mnie najlepsza, logika menu lepsza niż w TT, jakość (nie tylko dokładność ale i ilość) POI bezkonkurencyjna. Tylko sam silnik jakoś zasobożerny i mało wydajny.
-
... ale np. w TT wpisywanie ulicy zaczynać od imienia ?!
Zdarzyły się, wydania mapy, w których faktycznie trzeba wpisywać było ulicę od imienia patrona, ale generalnie można wpisywać również nazwisko, czy też nawet część nazwy ulicy - zostanie wyszukana w podpowiedziach.
-
Pytanie w sprawie drogi obok Jeżowa .Podobno remont mostu na Rawce. Da się to sensownie objechać ? Targeo nie pokazuje utrudnień w tym miejscu . Chcę jechać w kierunku na Łowicz.
-
Pytanie w sprawie drogi obok Jeżowa .Podobno remont mostu na Rawce. Da się to sensownie objechać ? Targeo nie pokazuje utrudnień w tym miejscu . Chcę jechać w kierunku na Łowicz.
Możesz coś dokładniej? Który most?
-
Pytanie w sprawie drogi obok Jeżowa .Podobno remont mostu na Rawce. Da się to sensownie objechać ? Targeo nie pokazuje utrudnień w tym miejscu . Chcę jechać w kierunku na Łowicz.
Wnoszę, że chodzi o Jeżów (powiat brzeziński).
-
Wnoszę, że chodzi o Jeżów (powiat brzeziński).
Domyślam się. Tylko nie wiem o jaki most chodzi.
-
Jeżów po Brzeziński.Most na Rawce, droga północ południe.Ten za Jeżowem na południe oddali a zaczęli następny.
-
Wg łódzkiego ZDW nie ma tam żadnych utrudnień:
http://www.zdw.lodz.pl/mapa_utrudnien.html (http://www.zdw.lodz.pl/mapa_utrudnien.html)
-
Wybieram się do za parę dni z Warszawy do Ciechocinka. Kilka lat temu wybrałem drogę 575 idącą od S7 (Kazuń) aż do Płocka lewą stroną Wisły. Była przyjemnie pusta ale nawierzchnia w wielu miejscach pozostawiała wiele do życzenia. Jechał może ktoś ostatnio tą drogą? Poprawiło się?
-
Witam
Nie poprawiło się.
Ja do Włocławka z Warszawy jadę S7 do Płońska, później DK10 do Góry i tam skręcam na Płock w 567, w Nowym Boryszewie/Płocku skręcam w ulicę Żyzną a później przejeżdżam nowym mostem i dalej DK 62 do Włocławka. DK10 i 567 są drogami wyremontowanymi.
Pozdrawiam
-
Poprawiło się?
Przejeżdżałem w czerwcu przez pierwsze 30km od S7, ten odzinek czasy swojej świetności ma dawno
poza sobą. Dodaj do stanu nawierzchni jaki pamiętasz kilka lat bez żadnych większych remontów,
to będziesz miał obraz dzisiejszy. Lubię jeżdzić żółtymi, ale za tą nie zatęsknię.
S7 do Płońska, później DK10 do Góry i tam skręcam na Płock w 567...
Warto dokładać 10 km żeby ominąć DK62?
-
Warto dokładać 10 km żeby ominąć DK62?
O to samo chciałem spytać. Odcinek do Płońska z pewnością jest "na plus" ale potem na tym pierwszym odcinku DK10 jest kilka kilometrów obszaru zabudowanego bez przerw (Siekluki, Dzierżążnia), raczej "na minus". Z drugiej strony DK62 to (przynajmniej kiedyś) były "bałtyckie" TIRy w dużej liczbie.
-
S7 jest dwupasmowa, DK10 ma szerokie pobocza i na odcinku do Góry jest prawie prosta, wiec łatwo wyprzedzać, na drodze 567 jest pusto i równo. Ja wolę dołożyć 10km i nie walczyć z TIR-am na DK62.
-
[...] w Nowym Boryszewie/Płocku skręcam w ulicę Żyzną a później przejeżdżam nowym mostem i dalej DK 62 do Włocławka.
A ten manewr z nowym mostem jest wart ponad 5 km dłuższej trasy? Trochę tam po drodze trzeba kluczyć.
-
W załączeniu mapka przejazdu przez Płock, ja bym tego kluczeniem nie nazwał, napisałem jak ja jeżdżę ale każdy ma swoje ulubione trasy.
Pozdrawiam
-
Myślałem, że może masz jakieś złe doświadczenia z jazdy przez miasto. Na Twojej mapce nie widać jednak kolejnego zawijasa, który jest konieczny przy wjeździe na 62 - trzeba albo dojechać do ul. Kolejowej (DK60) i skręcić w prawo aż do skrzyżowania z DK62 przed wjazdem na most, albo wcześniej zjechać z Dobrzykowskiej ulicą - nomen omen - Krętą i potem przeciąć DK60 i pojechać Popłacińską. No to jednak jest trochę kręcenia.
Aaaaaa, przyjrzałem się drodze 567 w granicach Płocka w dużym zbliżeniu na Targeo. Jeśli pokazują stan faktyczny, to jest ona ZAMKNIĘTA od ronda na skrzyżowaniu z Boryszewską. No to przesądza sprawę, być może nawet warto by uciec z 567 już wcześniej, w Rogozinie Królewskim, bo Żyzną pewnie jest poprowadzony objazd.
-
Witajcie,
Jak jechać z Wrocławia na Poznań
Targeo proponuje przez Gostyń
Czy nie lepiej przez Leszno?
Jakieś sugestie, wybieram się tam w październiku.
-
Biorąc pod uwagę, że Poznań to prawie kraniec świata, a trasa Wrocław - Poznań to ogromne wyzwanie dla kierowcy, proponuję się dobrze zastanowić, czy Cię nie przerasta.
A tak poważniej. W przypadku tej konkretnej trasy, bez podania bliższych szczegółów "mety", trudno o czymkolwiek dyskutować. Inaczej będzie wyglądał dojazd do zach i pn-zach rubieży Poznania, a diametralnie różny do wsch, lub poł-wsch
-
Biorąc pod uwagę, że Poznań to prawie kraniec świata, a trasa Wrocław - Poznań to ogromne wyzwanie dla kierowcy, proponuję się dobrze zastanowić, czy Cię nie przerasta.
A tak poważniej. W przypadku tej konkretnej trasy, bez podania bliższych szczegółów "mety", trudno o czymkolwiek dyskutować. Inaczej będzie wyglądał dojazd do zach i pn-zach rubieży Poznania, a diametralnie różny do wsch, lub poł-wsch
Możliwe, że kolega nie spodziewa się zatwardzenia od Stęszewa. Ale na poważnie to faktycznie należy podać nieco więcej szczegółów. Tym bardziej, że to dość krótki odcinek.
-
Witam, mam problem.
W piątek 12 października będę jechał z Łodzi do Warszawy na Bobrowiecką. Muszę dojechać około 8.30. AM prowadzi mnie A2 (OK) i w Wa-wie Połczyńską, Kasprzaka, Prymasa Tysiąclecia, Al. Jerozolimskie, Kopińska, Wawelska, Armii Ludowej, Waryńskiego, Goworka, Spacerowa, Belwederska, Chełmska.
Mało znam Wa-wę, a do tego jest ona cała rozkopana. Spóźnienie byłoby fatalne, więc szukam optymalnego przejazdu i sensownego czasu przejazdu.
Z góry dziękują za uwagi.
-
Witam, mam problem. W piątek 12 października będę jechał z Łodzi do Warszawy na Bobrowiecką.
Jaki problem ? Właśnie z AM już go nie masz, bo z wielu dróg wybiera najlepsze oraz prowadzi jak najlepszy pilot, nigdy o tym nie zapominaj - tak głosi producent, a ja mu wierzę :P :E Jedziesz sobie A2, a potem w Wawie włączasz live drive i nie wiesz co to korki i jesteś przed czasem na Bobrowieckiej. Dobra, idę wziąć leki, bo chyba poprzednie przestają działać :E
-
Dziękuję za błyśnięcie intelektem na miarę AQ.
Szkoda tylko, że nie na temat. LD to sobie włącz, ja tego nie zrobię, bo mój sprzęt nie ma takiej możliwości. A jak już zaczną działać leki, to może będziesz potrzebował od kogoś jakiejś rady. Chętnie Ci udzielę.
Zdrówka.
-
Często jadę tą trasą o godzinie 8:00 = Wolska - Prymasa - Al. Jerozolimskie - itd. do Chełmskiej, więc praktycznie w to samo miejsce i o tej samej godzinie.
Jak masz być na 8:30 to uwzględnij ewentualne dodatkowe utrudnienia (awaria na lewym pasie lub wypadek) i załóż że masz być na 7:30, tę godzinkę możesz w przypadku dojechania wcześniej poświęcić na kawę i mieć spokojną głowę.
Pora jest fatalna (biura, szkoły itp. wszyscy na tę godzinę), jak zjedziesz z A2 wcześniej np. w Pruszkowie to skrót też jest ryzykowny Pruszków - Wawa lub Pruszków przez Raszyn do Warszawy.
LD nic nie pomoże a wyłaczenie pliku speed.a też jest dobrym rozwiązaniem bo nie kieruje na równoległe drogi na których przejezdność jest podobna.
-
Witam, mam problem. W piątek 12 października będę jechał z Łodzi do Warszawy na Bobrowiecką.
Jaki problem ? Właśnie z AM już go nie masz, bo z wielu dróg wybiera najlepsze oraz prowadzi jak najlepszy pilot, nigdy o tym nie zapominaj - tak głosi producent, a ja mu wierzę :P :E Jedziesz sobie A2, a potem w Wawie włączasz live drive i nie wiesz co to korki i jesteś przed czasem na Bobrowieckiej. Dobra, idę wziąć leki, bo chyba poprzednie przestają działać :E
Otóż to. Ja tez jakoś nie zrozumiałem pytania.
Rownie dobrze można napisać : Mam problem , dzisiaj pójde kupić nowy telefon od operatora.
Ale do jasnej-ciasnej jaki problem ?
Bo tu raczej nikt nie wie o co pytasz.
Co innego ze odpowiedź na twój post Izaw (pytanie to nie było) nie miała treści merytorycznej. Była napisana chyba dla "jaj".
Podejrzewam ze gdybyś zadal konkretne pytanie to ktoś by odpowiedział.
Bez komentarza zostawię kwestię "przyjazni" między moderatorem a SpokoKoko
-
Witam, mam problem.
W piątek 12 października będę jechał z Łodzi do Warszawy na Bobrowiecką. Muszę dojechać około 8.30. AM prowadzi mnie A2 (OK) i w Wa-wie Połczyńską, Kasprzaka, Prymasa Tysiąclecia, Al. Jerozolimskie, Kopińska, Wawelska, Armii Ludowej, Waryńskiego, Goworka, Spacerowa, Belwederska, Chełmska.
Mało znam Wa-wę, a do tego jest ona cała rozkopana. Spóźnienie byłoby fatalne, więc szukam optymalnego przejazdu i sensownego czasu przejazdu.
Z góry dziękują za uwagi.
Tak wyglądało całe pytanie Kol. izaw.
-
Witam
Dla osoby która nie zna Warszawy jest to prawie optymalna trasa, na pewno zmodyfikował bym końcówkę: pojechałbym Armii Ludowej do Czerniakowskiej i w prawo w Chełmską - mniej swiateł.
Musisz się liczyć po drodze z dwoma korkami: pierwszy to końcówka Kasprzaka i Prymasa Tysiąclecia ok 20 min (czasami jadę równoległą Ordona lecz decyzję podejmuję w ostatniej chwili, gdy zbyt dużo samochodów skręca w Ordona to może się okazać, że jeszcze stracisz zamiast zyskać czas) drugie miejsce gdzie zawsze się korkuje to Wawelska na odcinku do skrzyżowania z Żwirki i Wigury 15-20 min (światła na tym skrzyżowaniu od strony Wawelskiej przepuszczają po kilka samochodów). Możesz to miejsce ominąć jadąc od Prymasa Tysiąclecia prosto w Bitwy Warszawskiej 20r (trochę się korkuje ok 10min) dalej w pustą Banacha do Żwirki i Wigury w lewo a potem w prawo w Wawelską. Od tego miejsca Wawelską jeździ się zawyżając ETA. Ja zazwyczaj ten odcinek jadę inaczej, ale nie chcę Cię wpuszczać w uliczki osiedlowe.
Mam nadzieję, że odpowiedziałem na Twoje pytanie.
-
Witam
Dla osoby która nie zna Warszawy jest to prawie optymalna trasa, na pewno zmodyfikował bym końcówkę: pojechałbym Armii Ludowej do Czerniakowskiej i w prawo w Chełmską - mniej swiateł.
Musisz się liczyć po drodze z dwoma korkami: pierwszy to końcówka Kasprzaka i Prymasa Tysiąclecia ok 20 min (czasami jadę równoległą Ordona lecz decyzję podejmuję w ostatniej chwili, gdy zbyt dużo samochodów skręca w Ordona to może się okazać, że jeszcze stracisz zamiast zyskać czas) drugie miejsce gdzie zawsze się korkuje to Wawelska na odcinku do skrzyżowania z Żwirki i Wigury 15-20 min (światła na tym skrzyżowaniu od strony Wawelskiej przepuszczają po kilka samochodów). Możesz to miejsce ominąć jadąc od Prymasa Tysiąclecia prosto w Bitwy Warszawskiej 20r (trochę się korkuje ok 10min) dalej w pustą Banacha do Żwirki i Wigury w lewo a potem w prawo w Wawelską. Od tego miejsca Wawelską jeździ się zawyżając ETA. Ja zazwyczaj ten odcinek jadę inaczej, ale nie chcę Cię wpuszczać w uliczki osiedlowe.
Mam nadzieję, że odpowiedziałem na Twoje pytanie.
Potwierdzam, że Ordona potrafi zamrozić bardziej niż Prymasa, a podane "straty czasowe" są typowymi dla tych odcinków. Podobnie wybrałbym Bitwy zamiast pchanie się do Wawelskiej.
-
@@ daro.s pROSiAczek
A może Bitwy Puławskiej Warszawskiej, Żwirki i Wigury, Racławicka, Odyńca, Dolna do Sobieskiego. Czy warto ominąć Wawelską?
@down dzięki.
-
@@ daro.s pROSiAczek
... Puławskiej...
a może Warszawskiej B) bo znowu będzie na Automapę, że ma braki adresowe :wink:
-
@@ daro.s pROSiAczek
A może Bitwy Puławskiej Warszawskiej, Żwirki i Wigury, Racławicka, Odyńca, Dolna do Sobieskiego. Czy warto ominąć Wawelską?
@down dzięki.
Wydaje mi się, że Wawelska>Armii Ludowej>Czerniakowska będzie najszybszą... Na Żwirki Wigury się ugotowałem parę razy konkretnie, więc ja jej unikałbym.
-
W sobotę jadę z Poznania do Cieplic i stąd moja prośba o opinię. Jak na chwilę obecną wygląda odcinek z Legnicy do Jeleniej Góry przez Złotoryję i Świerzawę. Kiedyś jakość drogi mnie odstraszyła od tego malowniczego OS-u i zacząłem jeździć od Legnicy do Jeleniej 3-ką, przez Bolków. Poproszę o sprawdzoną opinię - jechać OS-em, czy trzymać się 3-ki?. A może 3-ką do Jawora i tutaj odbić na 365 ?
Z góry dziękuję za sugestie.
-
Jedź DK3.
Przez Złotoryję i Świerzawę czasowo i odległościowo jest +/- tak samo, ale droga niewygodna.
-
@ rgr
Dzięki. Będę się trzymał 3-ki :ok:. Świerzawę zostawiam wielbicielom driftingu :D
-
@pR0SiAczek
Dzięki. Tak zrobię.