PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: daro.s w Wrzesień 14, 2008, 09:38:18
-
Witam
Dziś kolejnych sześć prób synchronizacji kończyło się błędem "MiploTransfer - Błąd wysyłania pliku".
Pomiędzy kolejnymi próbami założyłem nowy plik, dodałem nową kategorię synchronizacji, zmodyfikowałem wpisy w pliku config xml, zainstalowałem ponownie MiploSync 1.4.0.7, próbowałem z zaznaczoną opcją "Pobierz jednorazowo wszystko" niestety bez rezultatów, po kliku minutach od rozpoczęcia synchronizacji mam błąd oraz 0 punktów POI.
Na stronie miplo.pl w historii synchronizacji każda próba ma status "synchronizacja zakończona błędem".
Niestety skasowałem wersję 1.4.0.1 nie nie mogę sprawdzić czy na starszej wersji też pojawi się błąd.
Proszę o pomysły, lecz nie bardzo mam chęć ani czas formatować kartę oraz instalować AM i MiploSync od nowa.
Pzd
-
A gdzie synchronizujesz punkty - gdzie leży plik z punktami? na dysku komputera czy na kartę z automapą?
Bo prawdopodobnie miplosync nie widzi automapy i stąd ten problem.
Zobacz w przedostatniej (lub ostatniej) zakładce programu czy coś nie pisze.
-
Plik z punktami jest na karcie SD w katalogu \Miplo MiploSync. W ten sam sposób miałem umieszczony oraz synchronizowałem plik od września zeszłego roku wykorzystując kolejne wersje MiploSync, a problem pojawił się dziś. Poprzednia synchronizacja z 10 września przebiegła prawidłowo. Przedłużyłem już ważność MiploKodu więc nie powinno być problemu z ważnością licencji.
W pliku MiploStatus.txt znalazłem informację
Błąd: [EF] nie można przeczytać danych ze zmianami subskrypcji.
Pzd
Pewnie w poniedziałek wyślę pytanie do supportu.
-
Ja miałem ten problem jak próbowałem synchronizować na PC lub w jakiś inny folder.
W momencie gdy plik z punktami umieściłem w Katalogu Data Files w folderze z zainstalowaną automapą, wszystko przebiegło poprawnie.
Co do błędu, zgłoś do supportu.
-
Minęły dwa dni od zgłoszenia do supportu Miplo, niestety nikt nie odpisał i nie zajął się rozwiązaniem problemu. :mad:
Błąd występuje przy każdej próbie synchronizacji
Pzd
-
Minęły dwa dni od zgłoszenia do supportu Miplo, niestety nikt nie odpisał i nie zajął się rozwiązaniem problemu. :mad:
Błąd występuje przy każdej próbie synchronizacji
Pzd
Wysyłałeś mailem na adres support@miplo.pl czy ze strony miplo.pl ??
-
Wysłałem na adres support@miplo.pl 14 września w południe. Support mógłby choć wysłać informacje, że przyjęli zgłoszenie i zajęli się tematem.
Pzd
-
Pomoc supportu była nader skromna
"W dalszym ciągu pracujemy nad nową wersją MiploSync, która będzie wysyłała
dane do serwera Miplo w inny niż dotychczas sposób, co powinno skutkować
poprawną synchronizacją.
Z poważaniem,
Support"
Problem rozwiązałem przez format karty oraz ponowną instalację AM oraz MiploSync, może to nie była profesjonalna metoda lecz skuteczna.
Pzd.
Temat do zamknięcia przez Moderatora, ja takiej możliwości nie widzę.