Masz udziały w którejś z firm robiących AM, czy po prostu się podlizujesz?
Głupiś...
Za to Ty jesteś genialny ROTFL!
Zatem lizusina z Ciebie :-))))))))
Nie mniej mam kilka uwag:
1. Drogi nieutwardzone są oznaczone tak samo jak utwardzone
To nie jest prawda.
Bzdury piszesz
Wzajemnie.
Tu jest screen pokazujący jak oznaczone są drogi nieutwardzone w AM:

Jeśli masz na myśli to, że niektóre drogi gruntowe są błędnie pokazane jako utwardzone, to wyrażaj się bardziej precyzyjnie.
Mam Ci podać koordynaty???
Cieszę się, że zamiar twórców był wzniosły i ubolewam, że nie zawsze się im udało...
Skoro nie potrafisz się domyśleć to i wybolduję:
nie chodzi o wszystkie gruntówki, a o niektóre[...]
O, widzisz. Tu już Cię oświeciło. Niektóre... Czyli jednak różnica jest.
Tak, jeśli droga gruntowa błędnie jest oznaczona jako utwardzona, to program potraktuje ją tak, jak utwardzoną.
Podobnie jak analogiczny błąd w każdym innym programie.
Mnie nie musi 'oświecać' ale Tobie trochę światła by sie przydalo. Nie po to ludzie wydają kupę kasy na coś co jest zrobione z błędami. I nie pisz, że w każdym bo jak zwykle bzdury piszesz.
[...]
Jeśli w aktualnych wydaniach MS AR są już drogi gruntowe, to gwarantuję Ci, że są tam również błędy co do ich kategoryzacji.
A jakie jeszcze inne znane Ci oprogramowanie poleciłbyś mi?
Nie chodzi o to, żeby były drogi gruntowe. Kto na ich podstawie ustala trasę? Poza tym nie należy sie brać za coś czego się nie potrafi zrobić.
Dla mnnie tai system może być w ogóle bez dróg gruntowych, ale niedopuszczalne jest żeby system zawyżał kategorię drogi.
Dla mnie akurat MS AR i to też z '98 roku był bardzo OK. Nigdy nie pokazał mi żadnej bzdury, którą w AM zobaczyłem już pierwszego dnia.
Ma to do rzeczy o tyle, że lepiej jest czytać instrukcję obsługi przed, niż instrukcję naprawy po.
To używając AM mogę sobie coś popsuć???!!!

Bez jaj! Taki system ma być intuicyjny i de facto AM jest dość intuicyjna. Jednak kiedy twórcy nie rozróżniają 'na przełaj' od 'na azymut' to raczej powinni pisać systemy dla handlowców, a nie nawigacyjne
Ja nie tylko lubię patrzeć, ale i czytać
i moim zdaniem takie zestawienie jest bardzo przydatne - na Garminie głownie z niego korzystałem. No, ale to rzecz gustu jedni wolą ścisłe informacje inni kolorowe kreseczki
I jeździłeś wg. tej tabeli? Współczuję...
Ja wolę jazdę według kolorowych kreseczek, zwanych potocznie przez niewtajemniczonych mapą.
W przeciwieństwie do Ciebie nie muszę patrzeć na kreseczki, żeby z drogi nie wypaść. :-) Dużo bardziej od tego czy mijam las czy jezioro (to mogę zobaczyć za oknem) interesuje mnie odległość i czas jaki pozostał do kolejnych punktów trasy i to nie tylko następnego.
I jeżdziłem na waypointach i latałem na waypointach i pływałem na waypointach.... Przestań gadać głupoty
Co do ETA to po raz pierwszy i jedyny zgadzam się z Tobą - zapomniałem o tym wcześniej. Idąc za ciosem również przydałby się przelicznik kosztów podróży.
Widać przyzwyczajenie z MS AutoRoute. Nie brakowało ci tego w Garminie?
Włąśnie głównie te przyzwyczajenia pochodzą z Garmina......
To można wiedzieć ile asertywny mężczyzna wytargował za program od autoryzowanego dystrybutora AutoMapy?
A może zamierzasz ją asertywnie zwrócić?
Jeśli to drugie, to życzę powodzenia...
Nie targowałem się i nie zamierzam zwracać, chociaż pewnie by się to udało - kupiłem w markecie elektronicznym za 700.