PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: Jarojaw w Październik 10, 2008, 10:55:15
-
Pytanie jak w temacie.Szlag człowieka trafia jak za każdym razem widzę napis "nieautoryzowane urządzenie".Pomijam już to ,kofiguruje nowe konto i do usranej śmierci czekam aż łaskawcy wyślą kod aby mógł aktywować nowe konto.
I po co to??? tak lubią mieć ruch na serwerze?? Przecież wystarczy aby do jednego konta można było przypisać min 3 urządzenia.To nie czasy PRLu,że nie stać ueserów na więcej nawigatorów(wtedy wogóle ich nie było :) ) ale tak to wygląda.
Coś mi się wydaje,że trzeba przestać dokłądać nowe punkty i zmienić dostawce.
Bardzo dobrze się spisuje speedalarm i myśle,że zostawie sobie go w komórze i nie będe na łasce MIPLoków :mad:
-
Widocznie próbujesz ściągnąć punkty na inne urządzenie niż jest to zapisane w Miplo. Trzeba napisać maila do supportu Miplo o zwolnienie przypisania.
A czy polityka Miplo w tym względzie jest dobra? Dla nich pewnie tak.
-
Pisałem niejednokrotnie i tylko raz dostałem odpowiedź.
AM mam przypisaną do karty,urządzenia zmieniam raz na 3-6 miesięcy. Z licencją AM nie ma problemów z MiPlo jak zwykle są.
Nie było by problemów napisać i odblokować ale czas na odpowiedź z ich strony równa się "nieskończoność". I to jest najbardziej wk....jące.
-
Pisałem niejednokrotnie i tylko raz dostałem odpowiedź.
AM mam przypisaną do karty,urządzenia zmieniam raz na 3-6 miesięcy. Z licencją AM nie ma problemów z MiPlo jak zwykle są.
Nie było by problemów napisać i odblokować ale czas na odpowiedź z ich strony równa się "nieskończoność". I to jest najbardziej wk....jące.
mam podobny problem,
zmieniłem urządzenie i już kilka dni czekam na łaskawą odpowiedź miplo :-|
AM odblkowano mi w kilka godzin po wysłaniu maila i to w niedzielę :ok:
-
Chwilkę to trwało ale odblokowali :) Wiadomo - święta...