Nieprawidłowe ustawienia czasu

  • 15 Odpowiedzi
  • 6047 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline redi

  • ****
  • 636
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad DUXO, Toshiba Encore
Nieprawidłowe ustawienia czasu
« dnia: Czerwiec 11, 2008, 07:36:20 »
Mieliscie taki komunikat, bo mi przez to nie dziala synchro. Co ciekawe nie ma danych o pliku jest 0 punktow i brak czasu synchronizacji. Chyba uszkodzony bo w Am brak punktow.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2008, 07:50:46 wysłana przez redi »

*

Offline marcinnk

  • **
  • 212
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: nokia 330, mio 201A, AM 4.5.2, TT 6.0
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 03, 2008, 17:43:23 »
ponawiam pytanie gdyz mam ten sam problem....

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 04, 2008, 15:13:53 »
ponawiam pytanie gdyz mam ten sam problem....
Ja mam to samo :(
Pojawiło się to po raz pierwsz w dzisiejszej wersji.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2008, 15:59:58 wysłana przez Puniek »
ISTQB Certified Tester

*

Offline forestowy

  • ****
  • 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • fotografia makro
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S II
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 05, 2008, 08:24:42 »
Też zaktualizowałem i lipa.
http://www.miplo.pl/guide.php?a=d812 - nie pomaga
Jest jakieś rozwiązanie problemu ?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2008, 08:34:12 wysłana przez forestowy »
Mio P550 --> Asus A639 --> HTC TyTN II --> HTC Diamond --> Nokia E52 --> Motorola Milestone --> Samsung Galaxy S II

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 05, 2008, 11:58:08 »
Więc sprawa wygląda następująco:
Dostałem maila o nastepującej treści:
"Prosimy przejść do zakładki Katalog, wybrać i zaznaczyć dodatkowąkategorię i zapisać ustawienia. Proszę uruchomić synchronizację."
Po wykonaniu tego nie ma juz komunikatu o niewłaściwym ustawieniu czasu ale synchronizacja nie działa. Okazało się, że jest jeszcze jakiś błąd uniemożliwiający synchronizację via GPRS/EDGE/3G/UMTS.
Napisali jeszcze, że  "Poprawka jest w przygotowaniu. Prosimy monitorować nasząstronę www lub co sprawdzać możliwość aktualizacji poprzez MiploSync ->Menu -> Aktualizacja"

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2008, 13:21:00 wysłana przez Puniek »
ISTQB Certified Tester

*

Offline forestowy

  • ****
  • 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • fotografia makro
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S II
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 05, 2008, 19:55:50 »
ufff, dzięki. Dobrze że chociaż  przez WiFi ruszyło.
Mio P550 --> Asus A639 --> HTC TyTN II --> HTC Diamond --> Nokia E52 --> Motorola Milestone --> Samsung Galaxy S II

*

Offline filipmar

  • 19
  • Sprzęt: NR560BF
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 05, 2008, 22:35:47 »
Witam

Miałem dokładnie identyczny problem. Zrobiłem twardy reset, założyłem nową kartę i chciałem wszystko od zera zainstalować (AM+MiploSync). Posiedziałem przy tym trochę i doszedłem w czym leży problem i przed chwilką zwalczyłem to bez konsultacji z miplo.

Zaraz po zainstalowaniu i uruchomieniu MiploSync moją uwagę zwróciła podana data w zakładce "Info" w polu "ostatnia zapisana modyfikacja kategorii". Data w tym polu była śmieszna - jakaś z września 2000r. i dlatego pojawia się komunikat o nieprawidłowym ustawieniu czasu. Data ta zapisana jest w pliku config.xml i z niego jest pobierana przy uruchomieniu programu lub przy synchronizacji. Plik ten znajduje się w katalogi do którego zainstalował się MiploSync na naszym urządzeniu.

Aby rozwiązać problem należy wyedytować na PC plik config.xml i zmienić datę zapisaną w sekcji "<synchronized>" oraz "<modified>"

Zaraz po zainstalowaniu sekcje te w pliku config.xml wyglądały następująco:

<synchronized>967943575</synchronized>
<modified>967943575</modified>

Zmieniłem to na taką wartość:
<synchronized>1220380175</synchronized>
<modified>1220380175</modified>

Po tym zabiegu i wkopiowaniu pliku konfiguracyjnego (po modyfikacjach) na swoje pierwotne miejsce, MiploSync pobrał wszystkie subskrybowane
przeze mnie punkty POI bez najmniejszego problemu.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 05, 2008, 23:03:39 wysłana przez filipmar »

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 06, 2008, 01:19:11 »
To można jeszcze łatwiej... przed 1 synchronizacją trzeba zaznaczyć jakąś nową kategorię, zapisać a następnie odznaczyć i synchronizować... ale tylko przez WiFi bo po synchronizacja GPRS w tej wersji nie działa nie działa :(
Co do mnie wracam do 1.4.0.1 bo ta obecna wersja nie nadaje się do używania.. za dużo bugów.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 06, 2008, 09:44:17 wysłana przez Puniek »
ISTQB Certified Tester

*

Offline filipmar

  • 19
  • Sprzęt: NR560BF
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 06, 2008, 12:24:31 »
To można jeszcze łatwiej... przed 1 synchronizacją trzeba zaznaczyć jakąś nową kategorię, zapisać a następnie odznaczyć i synchronizować... ale tylko przez WiFi bo po synchronizacja GPRS w tej wersji nie działa nie działa :(
Co do mnie wracam do 1.4.0.1 bo ta obecna wersja nie nadaje się do używania.. za dużo bugów.

Pozdrawiam

Ja tam nie wiem, ale po tym jak rozwiązałem problem z czasem i potem przeczytałem o kłopotach z GPRS zestawiłem połączenie PDA z moją komórką poprzez BT i spróbowałem w ten sposób podłączony do internetu pobrać POI. Synchronizacja odbyła się bez problemu.

Po przeczytaniu Twojej wypowiedzi specjalnie zerknąłem na zainstalowaną wersję MiploSync i mam napisane "1.4.0.7". Jeśli problem występuje, to może w ściśle określonych warunkach (konfiguracjach) ...

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 06, 2008, 13:11:25 »
Jeśli problem występuje, to może w ściśle określonych warunkach (konfiguracjach) ...
Może ale w miplo dostrzegli ten problem....
ISTQB Certified Tester

*

Offline WWoytek

  • ***
  • 329
  • TomTom Go Mobile Android
  • Sprzęt: Xiaomi Redmi Note 4X
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 07, 2008, 23:49:59 »
Witam  a ja po prostu edytowałem plik config i wstawiłem 0 (zero) zamiast ciągu cyfr <synchronized>967943575</synchronized>
2    <modified>967943575</modified>
zapisałem zmiany w pliku config i ok wszystko działa
->>>----TomTom-Go-Mobile---->

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 08, 2008, 09:37:01 »
Witam  a ja po prostu edytowałem plik config i wstawiłem 0 (zero) zamiast ciągu cyfr <synchronized>967943575</synchronized>
2    <modified>967943575</modified>
zapisałem zmiany w pliku config i ok wszystko działa
GPRS też?
Małe pytanie.... skoro 1.4.0.1 działała ok w 99% urządzeń, skoro z 1.4.0.7 są takie "cyrki" to po co zmieniać na tą obecną...?
Niech postarają sie lepiej.... tyle czekało sie na nową wersją a wypóścili taki knot....
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2008, 09:39:36 wysłana przez Puniek »
ISTQB Certified Tester

*

Offline WWoytek

  • ***
  • 329
  • TomTom Go Mobile Android
  • Sprzęt: Xiaomi Redmi Note 4X
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 09, 2008, 20:14:14 »
Dokładnie takie zmiany aby było ok z info o dacie/czasie:

<?xml version="1.0" ?>
<config>
   <synchronized>967943575</synchronized>
   <modified>967943575</modified>
   <generator>MiploSync 1.4.0.7</generator>

po edycji pliku config zmienić na:

<?xml version="1.0" ?>
<config>
   <synchronized>0</synchronized>
   <modified>0</modified>
   <generator>MiploSync 1.4.0.7</generator>

Synchronizacja przebiega prawidłowo i zapisuje wszyskie POI jakie są ustawione w Miplo

Pozdrawiam woytek
->>>----TomTom-Go-Mobile---->

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 09, 2008, 23:12:02 »
Dokładnie takie zmiany aby było ok z info o dacie/czasie:

<?xml version="1.0" ?>
<config>
   <synchronized>967943575</synchronized>
   <modified>967943575</modified>
   <generator>MiploSync 1.4.0.7</generator>

po edycji pliku config zmienić na:

<?xml version="1.0" ?>
<config>
   <synchronized>0</synchronized>
   <modified>0</modified>
   <generator>MiploSync 1.4.0.7</generator>

Synchronizacja przebiega prawidłowo i zapisuje wszyskie POI jakie są ustawione w Miplo

Pozdrawiam woytek
JAK TO TAKIE PROSTE TO CZEMU NIE MA AKTUALIZACJI/POPRAWKI?
ISTQB Certified Tester

*

Offline robix1999

  • Ekspert HTC HD2
  • *****
  • 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • KRK
  • Sprzęt: Kaiser,TG01,LE0, SGS2, SGSIII, SGS4 Exynos Octa
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 10, 2008, 13:24:46 »
ten cały support miplo jest zupełnie do kitu - dwa razy do nich pisałem i cisza żadnej reakcji przez tydzień - dopiero jak zaznaczyłem w ppc jedną pozycję w miplosync to synchronizacja ruszyła dalej - co za niedoróbki - nie mają beta testera czy co?
____________________________________________
ROM :   ≈≈≈  Crash ROM 10 ≈≈≈

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: Nieprawidłowe ustawienia czasu
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 10, 2008, 15:57:18 »
Mi odpowiedzieli dośc szybko i odpowiadali w wymiani wiadomości bardzo szybko ale skończyło sie na tym, że 5.09  napisali, że przygotowuja poprawkę tak aby była obsługiwana synchronizacja GPRS i cisza... wersje AM powstaja szybciej....
ISTQB Certified Tester