PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: AdamMie w Grudzień 30, 2009, 17:37:07
-
Jest już na serwerze Polska 6.1.0. 0912
-
Fajnie, czekamy na EU. :ok:
-
Jest już na serwerze Polska 6.1.0. 0912
Ta wersja bez blokad?
-
http://w3.automapa.com.pl/upload/manual/PL/OpisAM6.png (http://w3.automapa.com.pl/upload/manual/PL/OpisAM6.png)
Czyżby był zalążek Asystenta Pasa Ruchu - zmiana w wyglądzie Następny manewr w Pilocie?
-
No to zostały nam jeszcze 3 aktualizacje.
-
http://w3.automapa.com.pl/upload/manual/PL/OpisAM6.png (http://w3.automapa.com.pl/upload/manual/PL/OpisAM6.png)
Czyżby był zalążek Asystenta Pasa Ruchu - zmiana w wyglądzie Następny manewr w Pilocie?
Nie za bardzo widzę, żeby było coś nowego... Następny manewr wygląda tak od wersji 5.0 bodajże, jeśli nie wcześniej.
-
Który build koledzy?
-
Który build koledzy?
Teraz ma numerek :876
-
W nowej wersji nareszcie zaktualizowano drogi na moim osiedlu (Prokocim Nowy). Pojawiły się również informacje o ograniczeniach prędkości w Krakowie. Nowo oddany odcinek autostrady Kraków - Szarów widzę, że też jest. I naważniejsze, pojawiła się wreszcie ... droga do mojego garażu. ;-)
-
Oj, bedzie pewnie niebawem nieplanowana aktualizacja, centra wielu miast są nadal na mapie przejezdne. :S
-
"UWAGA:
* Plik mapy Europe 6.1.0 w wersji 0912 zostanie udostępniony w ciągu najbliższych dni.
Przepraszamy za opóźnienie wynikające z przyczyn technicznych.
Plik AutoMapa Europe 6.1.0 będzie miał systemową datę publikacji 28.12.2009 tak aby opóźnienie nie wpływało na możliwość pobrania i rejestracji mapy dla subskrypcji wygasających między 28.12.2009 a datą udostępnienia mapy Europy w wersji 0912"
Automapa robi sobie jaja z klientów. Nie zawsze chodzi wyłącznie o daty subskrypcji, ale głównie publikacji! Co mi po możliwości aktualizacji po Nowym Roku, jak bezpośrednio po nim wyjeżdżam w delegację służbową poza granice kraju.
Praktycznie każda wersja wydawana jest w pośpiechu i z błędami, czasami bardzo poważnymi. Mam już dość takiego traktowania użytkowników. Chciałbym mieć możliwość aktualizacji samych map, a nie czekania na nową aplikację-bubel. Nie będę dalej rozwijał tej myśli, ponieważ temat ten był wałkowany wielokrotnie na forum.
-
przewijanie długich list wyboru przy pomocy gestów z "efektem bezwładności"
No w końcu, a już miałem pisać do supportu, żeby wprowadzili ten efekt bezwładności.
-
w dalszym ciągu na trasie Poznań - Koszalin wyznacza trasę przez centrum Piły a nie obwodnicą.
-
Wbrew podanej informacji nie wyświetla paska postępu przy wczytywaniu i reorganizacji pliku POI - jest tylko 0%
Uzupełniam: chodzi o wyświetlanie przy uruchamianiu Automapy, a nie przy synchronizowaniu
-
Spróbujcie wyznaczyć trasę do/z punktu adresowego: Warszawa, ul. Domaniewska 39B :mrgreen:
-
wyświetla
-
Spróbujcie wyznaczyć trasę do/z punktu adresowego: Warszawa, ul. Domaniewska 39B :mrgreen:
Weź jakikolwiek inny adres - efekt będzie ten sam.
Pozdrawiam
Adam
-
Spróbujcie wyznaczyć trasę do/z punktu adresowego: Warszawa, ul. Domaniewska 39B :mrgreen:
Spróbowałem, no i co dalej?
'Do' wyznacza bez problemu, 'Z' nie wyznaczy, bo ten ślepy odcinek z którego powinna wystartować jest jednokierunkowy, stamtąd sie nie wraca :mrgreen:
-
Mi nie wyznacza ani do ani z, ani trasa szybka, ani krótka
Adres ten to jest budynek biurowy, którego wejście jest od ulicy Rodziny Hiszpańskich, którta jest ulicą dwukierunkową!!
Jak to możliwe, że u Ciebie wyznacza a u mnie nie?
Jak wskażę punkt na mapie to jest OK, jak z bazy adresowej to nie chce wyznaczyć trasy w żadnym kierunku.
-
Ups...A ja myślałem, że chodzi o wyznaczenie trasy z i do tego samego adresu. :oops:
-
Trasę wybraną z adresów do 39B wyznacza jak w załączniku, kończy od tyłu, bo wejście - jak napisałeś,
jest od innej ulicy, a gdy cel jest wybrany przez adres, AM ustawia koniec trasy jak najbliżej punktu adresowego,
ale na ulicy o nazwie zgodnej z wybranym adresem.
Trasy z punktem startu 39B wybranego z zdresów nie wyznaczy z powodu który opisałem wcześniej.
(błąd mapy 1-kierunkowy ślepy odcinek)
-
Zainstalowałem i na początek miłe zaskoczenie. Coś co robiłem sam mozolnie ustawiając prędkości od których ma ostrzegać o radarach zrobili za mnie chłopaki (a może i dziewuchy)z AM : Domyślnie ustawienia prędkości od której ostrzega są zgodne z ograniczeniem na którym ustawiony jest radar :ok:
I jednocześnie mały zgrzyt :( To bezwładnościowe przewijanie może być upierdliwe, pojeżdżę to jeszcze zobaczę ale na oko to jest źle :mysli: Jak się pociągnie to zaczyna się przewijać non stop a wg. mnie powinno trochę przewinąć i się zatrzymać (tak jak jest np. w mobilnej Operze) Lekkie dotknięcie listy żeby przesunąć o 2-3 pozycje a lista leci dalej i trzeba jeszcze raz celować :evil: A może muszę się przyzwyczaić :mysli:
-
A mi tam paski postępu podczas wczytywania POI i reorganizacji pliku po synchronizacji Miplo pokazują cały czas 0%. Mam tak od wersji 6.0beta1 do teraz, w 5.5.3 było ok.
Zgłaszałem to 2 razy do supportu, ale widać mało się tym przejęli :\
pozdrawiam
Mario
P.S. Jutro potestuję czy przy włączonym AM Traffic Online wyłoży mi się z błędem braku pamięci :)
-
U mnie traffic wlaczony od zawsze i nie zamyka sie, chociaz w poprzedniej becie chyba tej 5.53 to sie zdarzalo, ale teraz jest ok. Te potestuje juz dzisiaj, ale z rana.
-
i tak dalej prowadzi trasa szybka drogami nizszej kategorii Np Ruda Śląska - Ząbkowice Śląskie wyglada jak optymalna albo Ruda Slaska - Suwalki w W-wie prowadzi przez Ochote zamiast DK W innych przypadkach rowniez prowadzi przez miasta Nic w 6.1 nie zmienilo w wyznaczaniu tras dalej szybka jest zbyt optymalna
-
Zauważyłem denerwującą przypadłość. Nie wiem czy jest ona związana z wersją 6.1, czy ogólnie z AM. Wyznaczałem trasę Kraków-Warszawa i zauważyłem, że optymalna trasa nie prowadzi optymalnie kolo mojego domu, tzn. jeśli za koniec trasy przyjmę wylot z Krakowa, który był uwzględniony w trasie Kraków-Warszawa to trasa przez Kraków jest bardziej "zoptymalizowana" w centrum miasta.
Mam suwaki ustawione na maksymalna ilość pamięci na dane mapy i POI. Problem występuje w trasie optymalnej i szybkiej, reszty nie sprawdzałem. Czy ktoś się z tym spotkał?
-
http://w3.automapa.com.pl/upload/manual/PL/OpisAM6.png (http://w3.automapa.com.pl/upload/manual/PL/OpisAM6.png)
Czyżby był zalążek Asystenta Pasa Ruchu - zmiana w wyglądzie Następny manewr w Pilocie?
Po zainstalowaniu nie zauważyłem aby mi coś takiego na wyświetlaczu się pojawiło. Trzeba to gdzieś włączyć?
-
http://w3.automapa.com.pl/upload/manual/PL/OpisAM6.png (http://w3.automapa.com.pl/upload/manual/PL/OpisAM6.png)
Czyżby był zalążek Asystenta Pasa Ruchu - zmiana w wyglądzie Następny manewr w Pilocie?
Po zainstalowaniu nie zauważyłem aby mi coś takiego na wyświetlaczu się pojawiło. Trzeba to gdzieś włączyć?
Nie, wygląda na to, że tylko narysowali to w manualu, ale nie zrobili :)
-
Nie, wygląda na to, że tylko narysowali to w manualu, ale nie zrobili :)
Nie tylko narysowali ale również napisali, że opcjonalna informacja o pasie ruchu.
-
Nie, wygląda na to, że tylko narysowali to w manualu, ale nie zrobili :)
Nie tylko narysowali ale również napisali, że opcjonalna informacja o pasie ruchu.
A komunikatów "trzymaj się lewego/prawego pasa" nigdy nie słyszeliście?
-
A komunikatów "trzymaj się lewego/prawego pasa" nigdy nie słyszeliście?
A i owszem słyszeliśmy, jednak życzę ci powodzenia jeśli tych komunikatów się trzymasz.
-
Domyślnie ustawienia prędkości od której ostrzega są zgodne z ograniczeniem na którym ustawiony jest radar :ok:
Gdzie znalazłeś tą opcję?
Przecież prędkość ostrzeżenia ustawia się dla całej kategorii!
Pytam bo nie widzę niczego nowego w tym względzie....
-
POI/ Ostrzeganie/ Informacje drogowe/ Radar, Kontrola/ Fotoradar stacjonarny/ Fotoradar stacjonarny np.50km/h/ masz trzy zakładki
-
POI/ Ostrzeganie/ Informacje drogowe/ Radar, Kontrola/ Fotoradar stacjonarny/ Fotoradar stacjonarny np.50km/h/ masz trzy zakładki
No i co się tu zmieniło?
Nadal jest i zawsze tak było: Powyżej 5,30,40,50,60,70,80,90,100,110,120 i 130km i żadnej opcji więcej!
-
Nie, wygląda na to, że tylko narysowali to w manualu, ale nie zrobili :)
Nie tylko narysowali ale również napisali, że opcjonalna informacja o pasie ruchu.
A komunikatów "trzymaj się lewego/prawego pasa" nigdy nie słyszeliście?
Aha, i będąc na standardowej krzyżówce takie komunikaty: "skręć w lewo, prawy zjazd" również...
-
POI/ Ostrzeganie/ Informacje drogowe/ Radar, Kontrola/ Fotoradar stacjonarny/ Fotoradar stacjonarny np.50km/h/ masz trzy zakładki
No i co się tu zmieniło?
Nadal jest i zawsze tak było: Powyżej 5,30,40,50,60,70,80,90,100,110,120 i 130km i żadnej opcji więcej!
No i jak wejdziesz w ustawienia ostrzegania radar 30km/h to o drazu jest ustawione ostrzegaj od 30km/h analogicznie radar 50km/h ustawione ostrzegaj od 50km/h itd. każda kategorja ma ustawioną swoją prędkość ostrzegania . Przedtem wszystkie miały tak samo i musiałem to robić ręcznie :ok:
Co do tego rzekomego asystenta pasa to może to działa tylko w EU bo w PL nie ma danych w mapie ( tak sobie gdybam :-| )
-
No i jak wejdziesz w ustawienia ostrzegania radar 30km/h to o drazu jest ustawione ostrzegaj od 30km/h analogicznie radar 50km/h ustawione ostrzegaj od 50km/h itd. każda kategorja ma ustawioną swoją prędkość ostrzegania . Przedtem wszystkie miały tak samo i musiałem to robić ręcznie :ok:
A co jeśli ja np nie używam osobno tych kategorii bo ikonki z szybkościami są za małe i używam kategorii nadrzędnej... to co mam zrobić i ustawić?
-
A tego nie wiem , sprawdź :E ale nawet jeśli będzie coś nie tak to Ty szybciej i łatwiej ustawisz prędkość w jednej scalonej kategorii niż ja w 10-ciu :ohreally:
Swoją drogą chyba w tej sytuacji jest lepiej nie scalać . Po co Jadzia (Marzenka) ma mi klapać dziobem że radar 90km/h jak ja jadę 70 :-|
-
Po co Jadzia (Marzenka) ma mi klapać dziobem że radar 90km/h jak ja jadę 70 :-|
A może przyspieszasz zbliżając się do radaru a jak zasygnalizuje to będzie "za późno".... a może ktoś zgłaszając radar źle wpisał szybkość...?
-
A może Postawili nowy radar a AM go nie ma i mnie złapią :E :E Zawsze może być jakiś błąd i AM nie zwalnia mnie od myślenia za to Jadźka kłapiąc bez sęsu mi w tym przeszkadza . No ale to moje zdanie Ty na szczęście masz możliwość ustawienia po swojemu i to w tym wszystkim jest najlepsze : Obaj mamy tak jak lubimy :ok:
-
A może Postawili nowy radar a AM go nie ma i mnie złapią
I dlatego co jak co ale Radary warto mieć z Milo a nie Automapy bo jest największe prawdopodobieństwo, że będzie najaktualniejsze...
Napisane: Grudzień 31, 2009, 13:51:58
za to Jadźka kłapiąc bez sęsu mi w tym przeszkadza
Gdybym używał kłapnięć typu radar za krzakami to bym oszalał (to bawi już chyba tylko dzieciarnię) ... od lat używam 3xbip dla stacjonarnych i 1x bip dla pozostałych radarów.
-
I dlatego co jak co ale Radary warto mieć z Milo a nie Automapy bo jest największe prawdopodobieństwo, że będzie najaktualniejsze...
Wystarczy mieć radary z AM i włączoną synchronizację przyrostową. Efekt ten sam, a nie zamula AM.
-
I dlatego co jak co ale Radary warto mieć z Milo a nie Automapy bo jest największe prawdopodobieństwo, że będzie najaktualniejsze...
Wystarczy mieć radary z AM i włączoną synchronizację przyrostową. Efekt ten sam, a nie zamula AM.
Podpowiedziałeś mi to... hmm... że też nie wpadłem na to wcześniej :)
No to spytam się o jeszcze coś... ikonki radarów stacjonarnych w dziale wyświetlanie są do 130km/h (gdy używa się kategorii rozdzielonej) a w dziale ostrzeganie jest no max 100... i co wtedy, jak to ustawić?
Pozdr
-
Skąd wziąłeś te max 100? :ohreally:
Jest 5, 30, 40 i tak co 10, aż do 130.
-
Skąd wziąłeś te max 100? :ohreally:
Jest 5, 30, 40 i tak co 10, aż do 130.
Marku, teraz otworzyłem zakładkę ostrzegania o fotoradarach stacjinarnych i ją rozwinąłem i tak mam:
30,40,50,60,70,80,90,100,Czerwone światło, atrapa,pozostałe
i to wszystko...
Ustawiłbym tak jak kolega radził ale sam nie rozumiem dlaczego takie coś mam tylko w AM 6.1...?
Pozdr
-
A nie masz czasem zaptaszone w opcjach "Pokaż aktywne"? A fotoradarów powyżej 100km/h w Polsce ciężko uświadczyć B)
Napisane: Grudzień 31, 2009, 18:55:01
Podpowiedziałeś mi to... hmm... że też nie wpadłem na to wcześniej :)
Temat ten poruszałem już dużo wcześniej(ten i dalsze posty (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=152057.msg1171310#msg1171310)), ale forumowicze zamiast próbować zrozumieć ideę tego, rzucili się na mnie i na twórców AM jak sępy na padlinę :]
-
A nie masz czasem zaptaszone w opcjach "Pokaż aktywne"? A fotoradarów powyżej 100km/h w Polsce ciężko uświadczyć B)
Mam zaptawszkowane pokaż wszystkie...
-
A POI z Polski, czy z całej Europy?
-
A POI z Polski, czy z całej Europy?
Cała Europa .. zresztą jakie to ma znaczenie skoro ja mówię o opcji wbudowanej w AM... chociaż... ja mam teraz AM polska (6.1)... dobra.. zobaczę za kilka dni....
-
No mam nadzieję, że działa lepiej niż beta, która wywaliła mi całą AM tak, że musiałem robić format...
A jak tam z POI ? Wszystko dobrze wyświetla? Bo mi na becie wyświetlało niebieskie kropki...?
piona
-
Wszystkie kategorie (oprócz chyba jednej) miały i mają swoje ikonki, zarówno w betach, jak i teraz. Niebieskie kropki świadczą o jakichś błędach podczas synchronizacji. Też tak miałem, gdy w trakcie synchronizacji przez komórkę rozsypało się drzewo kategorii. Po usunięciu categories.data i ponownej synchronizacji, odtworzyło się zarówno drzewo kategorii, jak i ikony.
-
Wszystkie kategorie (oprócz chyba jednej) miały i mają swoje ikonki, zarówno w betach, jak i teraz. Niebieskie kropki świadczą o jakichś błędach podczas synchronizacji. Też tak miałem, gdy w trakcie synchronizacji przez komórkę rozsypało się drzewo kategorii. Po usunięciu categories.data i ponownej synchronizacji, odtworzyło się zarówno drzewo kategorii, jak i ikony.
Ja nie mam kropek... po prostu w opcjach fotoradarów w ostrzeganiu nie mam fotoradarów 110,120 i 130 i kończy się na 100 choć w opcjach wyświetlania są wszystkie!
-
A komunikatów "trzymaj się lewego/prawego pasa" nigdy nie słyszeliście?
Zazwyczaj jeżdżę sam, to z lewym nie mam problemów. Ale trzymać prawy to strasznie niebezpiecznie.
-
A jak trzymasz się lewego pasa to czym trzymasz kierownicę :mysli: bo ręce przecież zajęte pasem :E
-
Żeby nie siać paniki mam prośbę. Osoby które instalowały AM 6.1.0 PL - sprawdźcie proszę wasze systemy jakimś antywirem, zwłaszcza pod kątem W32.SillyFDC i proszę dajcie znać o efektach. Nie mam pewności ale sprawdzam system regularnie a AM była w ostatnim czasie jedynym programem który instalowałem. Przy dzisiejszym skanowaniu nieźle się zdziwiłem. :shock:
-
A komunikatów "trzymaj się lewego/prawego pasa" nigdy nie słyszeliście?
A i owszem słyszeliśmy, jednak życzę ci powodzenia jeśli tych komunikatów się trzymasz.
Chyba się nie zrozumieliśmy. Miałem na myśli to, że powyższe "nowości" zwiastujące asystenta pasa ruchu pokazywały się właśnie wtedy, gdy było słychać ten komunikat. Bardzo rzadko jednak jest on przydatny.
-
NocnyMarek zauważył, że centra miast są nadal "przejezdne"... a ja zauważyłem, że mapy są bardziej "skopane"... dla przykładu tyle walczyłem o prawidłowe jednokierunkowe na Żelechowie w Szczecinie i wywalczyłem... a teraz wszystko wróciło do tragicznej normy... można jeździć w oba kierunku, np. Ułańska od Szczepowej jest zakaz, a teraz na AM brak... "skopali" znów mapy :( ...
-
NocnyMarek zauważył, że centra miast są nadal "przejezdne"...
Mam nadzieję, że zdecydują się wbrew dotychczasowej praktyce, na wydanie poprawionych map (nie tylko aplikacji), bo ten babol jest bardzo poważny. Może wraz z mapami Europy? :mysli:
-
a teraz wszystko wróciło do tragicznej normy... można jeździć w oba kierunku, np. Ułańska od Szczepowej jest zakaz, a teraz na AM brak... "skopali" znów mapy :( ...
Chwila, bo piszesz nieprecyzyjnie, nie mieszaj 1-kierunkowych i zakazów ruchu.
Możesz podać konkertne przykłady gdzie zniknęła 1-kierunkowość?
ps.
o sytucji z zakazami wiedzą od sylwestra, dajmy im kilka dni czasu ...
-
NocnyMarek zauważył, że centra miast są nadal "przejezdne"... a ja zauważyłem, że mapy są bardziej "skopane"... dla przykładu tyle walczyłem o prawidłowe jednokierunkowe na Żelechowie w Szczecinie i wywalczyłem... a teraz wszystko wróciło do tragicznej normy... można jeździć w oba kierunku, np. Ułańska od Szczepowej jest zakaz, a teraz na AM brak... "skopali" znów mapy :( ...
A ja twierdzę, że obecne mapy (przynajmniej Włocławek i okolice) są najbardziej dokładne z dotychczasowych, jak również szybkość wprowadzania nowo oddanych dróg, obwodnic jest ok. :ok:
-
Witam
Pytanie ogólne: czy ta wersja nadaje się do użytku? Jak ze stabilnością?
Przypomnę problemy z poprzednim hmmm bublem 6.0:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=152090.msg1174992#msg1174992 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=152090.msg1174992#msg1174992)
z którym 80% czasu użytkowania spędzałem na formatach, instalacjach i ustawieniach.
Przeczytałem wątek i widzę że nikt nie wspomina o tym.
-
a teraz wszystko wróciło do tragicznej normy... można jeździć w oba kierunku, np. Ułańska od Szczepowej jest zakaz, a teraz na AM brak... "skopali" znów mapy :( ...
Chwila, bo piszesz nieprecyzyjnie, nie mieszaj 1-kierunkowych i zakazów ruchu.
Możesz podać konkertne przykłady gdzie zniknęła 1-kierunkowość?
Bardzo bliski przykład - zniknęła jednokierunkowość ul. Cienistej na Żelechowie - jazda odbywa się na całej jej długości w jednym kierunku od skrzyżowania z ul. Słowiczą, do skrzyżowania z ul. Bandurskiego - a teraz hulaj dusza w obie strony :( ...
Natomiast o dziwo zachowała się jednokierunkowość ul. Zagłoby, którą można się poruszać w częsci jej trasy tylko w jedną stronę, właśnie od. ul. Cienistej do ul. Obotryckiej :) ...
-
Póki sam nie zaistalujesz na swoim sprzęcie to się nie dowiesz, jeździłem na 6.0, jeżdżę na 6.1
i nie doświadczyłem zadnej zwiechy w terenie.
Gdybym nie czytał forum to w ogóle nie wiedziałbym, że wg niektórych nie nadaje się do użytku.
-
Żeby nie siać paniki mam prośbę. Osoby które instalowały AM 6.1.0 PL - sprawdźcie proszę wasze systemy jakimś antywirem, zwłaszcza pod kątem W32.SillyFDC i proszę dajcie znać o efektach. Nie mam pewności ale sprawdzam system regularnie a AM była w ostatnim czasie jedynym programem który instalowałem. Przy dzisiejszym skanowaniu nieźle się zdziwiłem. :shock:
Skanowałem i zupełnie nic nie wykryło . System w 100% czysty , karta również . pozdrawiam
-
Ze względu na bazę danych skan jest 24/24h... i też cisza, na karcie SD również :) ...
-
Bardzo bliski przykład - zniknęła jednokierunkowość ul. Cienistej na Żelechowie ...
To nie jest dobry przykład, tam się nic nie zmieniło, Cienista była 2-kierunkowa na mapie 0909 i 0609,
(przed chwilą sprawdziłem)
więc to jest zwykły 'błąd pospolity' nie mający nic wspólnego ze zniknieciem części zakazów w całym kraju.
-
A to ciekawe, że wcześniej nie zauważyłem... dopiero wczoraj jak wracałem zauważyłem, że mnie pcha pod prąd... a potem na zakaz na Ułańskiej...
-
........ dopiero wczoraj jak wracałem zauważyłem, że mnie pcha pod prąd..........
Pewnie dlatego że cały czas zmieniają coś w algorytmach planowania trasy . To widać za każdym (prawie) razem jak po zmianie wersji AM wyznacza te same trasy nieco inaczej .Tym bardziej teraz gdy doszedł traffic . Widać przedtem prowadziło Cię inną ulicą ale nie koniecznie z powodu jednokierunkowości
-
Teren Stoczni Szczecińskiej jest teraz otwarty choć to teren zamkniety dla zwykłych śmiertelników. Przedtem były na tych uliczkach zakazy, w 610 już nie .
-
Mayek, stocznia to mały pikuś, w całym Szczecinie nie ma bodaj ani jednego odcinka z zakazem ruchu.
I tak jest w wielu innych miejscowościach, nie ma sensu się obecnie licytować kolejnymi miejscami.
(sam wysłałem do pupportu listę 25 miast), to są dziesiątki, albo i setki odcinków bez blokad.
Błąd jest na tyle poważny, że MZ w najbliższym czasie wyjdzie albo poprawka, albo poprawiona wersja mapy.
Teraz po prostu trzeba trochę poczekać.
-
he he jeszcze musze dokladnie posprawdzac ale u siebie w miescie widze ze popierniczyli kategorie :) jak wlaczone mam pomijaj gruntowe utrzymane to nie da sie dojechac do niektorych adresow.
Natomiast po drodze na 100% nie ma drogi wewnetrznej, a tym bardziej gruntowej...
Coraz lepiej :)
Co do blokad to narazie wyglada ok :) choc jeszcze wszystkiego nie sprawdzilem... czuje ze trzeba przysiasc i zrobic liste do supportu :)
Dodane:
he he jeszcze lepiej :) to nie problem z kategoria drogi :) raz prowadzi ok innym razem robi jajo :)
-
Powtórzę kolejny raz moją opinię.
Najlepszą z ostatnich wersji AM, była 5.5.3
Działała stabilnie, elegancko wyznaczała trasy (poza nielicznymi wyjątkami), oraz początki i końcówki tras. Gdyby można do tej wersji załadować nowe mapy (oczywiście nie te z finalnej 6.1) - byłoby super.
W tej chwili mamy terapię szokową. Wygląda na to, że już nawet "twórcy" się pogubili w tym, co gra, a co jest do zmiany.
Tego, co się z AM dzieje w ostatnim czasie, nie będą w stanie nadrobić nawet najlepsi pijarowcy.
Kiedy twórcy AM nareszcie zrozumieją, że ludzie kupują nawigację po to, by im pomagała, a nie po to, by ich wkurzała. Po to, by z niej korzystać, a nie po to, by ją testować. I na dodatek, muszą za to płacić. Świat stanął na głowie.
-
Podpisuję się pod tym co napisał Bilunia , w sytuacji gdy oprogramowanie działa stabilnie podstawową potrzebą jest aktualizacja samych map nic poza tym !!!
-
Podpisuję się pod tym co napisał Bilunia , w sytuacji gdy oprogramowanie działa stabilnie podstawową potrzebą jest aktualizacja samych map nic poza tym !!!
Zgadzam się, pod warunkiem, że zostanie wprowadzony wcześniej asystent pasa ruchu i TMC przydatny dla posiadaczy AM EU. Wszystkie potrzebne dane o pasach ruchu zaszyte są już w mapach Navteq i wystarczy tylko dostosowanie programu. :-|
-
Pytanie ogólne: czy ta wersja nadaje się do użytku? Jak ze stabilnością?
Przypomnę problemy z poprzednim hmmm bublem 6.0:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=152090.msg1174992#msg1174992 (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=152090.msg1174992#msg1174992)
z którym 80% czasu użytkowania spędzałem na formatach, instalacjach i ustawieniach.
Przeczytałem wątek i widzę że nikt nie wspomina o tym.
Jak na razie to u mnie wersja 6.1 w końcu w ogóle działa. Nie zawiesza się, błędu Braku pamięci nie widuje. Zrobiłem dzisiaj 200km, kilka razy robiła przeliczanie trasy, i wszystko grało.
Nie bawię się formatowanie karty, jedynie to, że przed instalacją robię defragmentację karty Pocket Mechanickiem - być może defragmentacja microSD niewiele daje, ale poprawia mi samopoczucie :)
pozdrawiam
Mario
-
Witam.
Potwierdzam, ze stabilnośią na razie u mnie jest ok.
Dzisiaj zrobiłem kilkadziesiąt kilometrów, specjalnie zjeżdżałem z trasy aby zmusić AM do przeliczania
i problemów z pamięcią nie zaobserwowałem (sprzęt: HTC Touch HD).
-
Żeby nie było tak miło, w drodze powrotnej z Mazur, podczas działania AutoMapy wywaliło informacje o problemie z aplikacją _wm5AM.exe i pytaniem czy wysłać do MS info. Ale kliknięcie "don't send' spowodowało zniknięcie białej planszy i AM działała jakby nic się nie stało. Po drodze dwa razy AM zgubiła sygnał GPS - ale śnieżyca i noc robią swoje. Większych problemów dalej nie miałem.
pozdrawiam
Mario
-
Powtórzę kolejny raz moją opinię.
Najlepszą z ostatnich wersji AM, była 5.5.3
Działała stabilnie, elegancko wyznaczała trasy (poza nielicznymi wyjątkami), oraz początki i końcówki tras. Gdyby można do tej wersji załadować nowe mapy (oczywiście nie te z finalnej 6.1) - byłoby super.
W tej chwili mamy terapię szokową. Wygląda na to, że już nawet "twórcy" się pogubili w tym, co gra, a co jest do zmiany.
Tego, co się z AM dzieje w ostatnim czasie, nie będą w stanie nadrobić nawet najlepsi pijarowcy.
Kiedy twórcy AM nareszcie zrozumieją, że ludzie kupują nawigację po to, by im pomagała, a nie po to, by ich wkurzała. Po to, by z niej korzystać, a nie po to, by ją testować. I na dodatek, muszą za to płacić. Świat stanął na głowie.
nudne stalo sie to Twoje narzekanie. Przestan uzywac AM i potestuj cos innego. Przy okazji zdaj raport z eksploatacji innego oprogramowania.
Za mna kolejne setki km z AM 6.0 i jestem bardzo zadowolony. W trasach po Polsce nie robi super dziwnych niespodzianek jak poprzednie wersje. O ile trasy optymalne sila sie czasem na dziwne skroty (nie wiem na czym polega ta optymalizacja), o tyle trasy szybkie sa naprawde w porzadku. Samo dzialanie aplikacji jest takze w porzadku. Znalazlem oczywiscie sporo bledow, glownie zwiazanych z danymi mapowymi, ale to z z czasem zostanie poprawione
-
nudne stalo sie to Twoje narzekanie. Przestan uzywac AM i potestuj cos innego. Przy okazji zdaj raport z eksploatacji innego oprogramowania.
Ostatnio modne stały się na forum "osobiste wycieczki", czego jesteś przykładem. Bynajmniej nieodosobnionym.
Jeżeli Ciebie zachwyca sam fakt, że nawigacja się nie wyłącza, to Twoja sprawa. Mnie nic do tego.
Natomiast mnie się w ostatnich wersjach kilka rzeczy nie podoba, więc o nich piszę. Zresztę nie tylko ja.
Natomiast, jeżeli czyjeś wypowiedzi kogoś nudzą, to wystarczy zapamiętać avatar i je pomijać.
W ostateczności, zawsze można włączyć "Świat wg. Kiepskich".
Co do testów innych nawigacji.
Tak się składa, że wśród moich przyjaciół każdy ma coś innego i od czasu do czasu wymieniamy się na trochę swoimi "zabawkami". Wszyscy ogólnie jesteśmy zgodni, że dla jeżdżących po PL, zakup AM jest najlepszym rozwiązaniem. Ja też. Ale do miana ślepego szalikowca, mi daleko.
Natomiast uwag dot. zdawania raportów - nie zamierzam komentować. Gdybyś się pofatygował na podforum MM, to znajdziesz tam ciekawą dyskusję porównawczą z fanami MM, w której brałem udział.
Lektura tej dyskusji może być dla Ciebie ciekawym, życiowym doświadczeniem. Naprawdę polecam.
-
Jestem nad wyraz....leniwy albo jak kto woli.....ostrozny. Przy 6.0 stracilem kupe czasu, denerwowalem sie calkowicie nie potrzebnie bo bubel 6.0 zwyczajnie nie pracowal poprawnie dlatego teraz 6.1 przyjmuje z lekkim przymruzeniem oka. Poczytam co piszecie tutaj, jakie sa wasze reakcje a ja dalej zadowalam sie 5.5.3
Zwyczajnie produkt z serii 6.x podpadl mi strasznie. Oczywiscie jak nie zainstaluje to sie nie dowiem ale mam wybor: niech inni sie denerwuja a ja ide na spacer w ten piekny zimowy dzien.
PEACE!!
-
Jestem nad wyraz....leniwy albo jak kto woli.....ostrozny. Przy 6.0 stracilem kupe czasu, denerwowalem sie calkowicie nie potrzebnie bo bubel 6.0 zwyczajnie nie pracowal poprawnie dlatego teraz 6.1 przyjmuje z lekkim przymruzeniem oka. Poczytam co piszecie tutaj, jakie sa wasze reakcje a ja dalej zadowalam sie 5.5.3
Nie jest źle jak się nie używa trafica :) Mniej problemów a więcej dokładnych map :) Ja na razie nei zauwazyłem żadnego problemu w 6.1
Fakt, przy becie wywaliło mi wszystko i musiałem zrobić format ale 6.1 zainstalowało bez problemów i wszystko działa ok.
Trochę denerwujące jest przy formatach to, że potem po instalce trzeba z pół godziny poświęcić na konfigurację docelową. Szczególnie, że używam skórek alternatywnych do AM.
piona
-
Trochę denerwujące jest przy formatach to, że potem po instalce trzeba z pół godziny poświęcić na konfigurację docelową.
Na to jest lekarstwo.
Jak masz wszystko poustawiane po instalacji (opcje, ostrzeganie, wyświetlanie itp), zrób sobie kopie katalogów "Settings Files" i "Data Files", oraz Twoich alternatywnych skórek.
Po formacie i ponownej instalacji podmieniasz ich zawartość i pacjent zdrowieje.
Ty zapewne o tym wiesz, ale komuś może się ten przepis przydać.
Ja zawsze robię sobie kopię całego katalogu AM. Po aktualizacji, jak mi coś nie pasuje, przywracam zawartość folderu z kopii i w kilka chwil mam przywróconą poprzednią wersję
-
Właśnie wróciłem z okolic Poznania.W jedną i drugą stronę Hołek 3 razy mówił że zjechałem z trasy by po sekundzie dalej nawigować mnie trasą uprzednio wyznaczoną.Jechałem tamtędy już z różnymi wersjami ale tylko 6.1 tak zrobiła.A pogoda lux słonko,satelity ok to coś z programem nie teges jednak.
-
Obiektywnie.
Polecam mały teścik:
Start: Poznań, ul. Silniki
Koniec: Ostrów Wlkp
Zarówno na "optymalnej" jak i na "szybkiej", elegancko wyprowadza na S-11 (pomimo drobnych różnic) i prowadzi dalej zgodnie z logiką.
Teraz proszę ustawić koniec: Ostrzeszów (na DK-11)
Trasa niby ta sama, tylko koniec trochę dalej.
Proszę porównać sposób wyprowadzenia na S-11 w jednym i drugim przypadku. Powinien być ten sam.
Dziwnym trafem, w drugim przypadku prowadzi przez miasto.
Trafik - był wyłączony, a suwaki optymalnej w środku.
Nie chcę dodawać wariantu krótkiego, bo wtedy zaliczymy kawałek leśnego duktu przy Gądkach.
-
Proszę o potwierdzenie, czy ten odcinek (na zrzucie) jest u Was przejezdny. Od AM 3.9 - 6.0 był u mnie przejezdny, w 6.1 jest nieprzejezdny. Nie mogę na nim również wyznaczyć początku i końca trasy.
-
U mnie też nie wyznacza trasy przez ten odcinek.
-
Co więcej, gdy się da punkt startowy, czy końcowy, na tej drodze, jest komunikat "Nie można odnaleźć trasy dojazdowej". Do supportu.
-
A gdzie to jest?.
-
W 5.5.3 jest przejezdny w każdm wariancie (krótka, optymalna, szybka).
Zrzut z v.5.5.3 poniżej.
-
Ciekawe, że do pokazania czegoś zupełnie nieistotnego chce Ci się zrobić screena,
a jak informujesz o potencjalnym błędzie aktualnej wersji to zwykle tylko używasz zwrotów typu:
proszę porównać, proszę zobaczyć, nie dodając żadnych zrzutów.
Felixb, Choczewo w Polsce jest tylko jedno, a to Kurowo, jak widać ze screena, leży koło niego.
-
Ciekawe, że do pokazania czegoś zupełnie nieistotnego chce Ci się zrobić screena,
Jeżeli dla Ciebie fakt, że najnowsze dziecko AM ma skopany sposób wyznaczania tras, to rzecz nieistotna w programie navi, to wybacz ......
..... a jak informujesz o potencjalnym błędzie aktualnej wersji to zwykle tylko używasz zwrotów typu:
proszę porównać, proszę zobaczyć, nie dodając żadnych zrzutów.
Już chyba kilka razy napisałem, że po testach v.6.1, wróciłem do "starej", ale sprawdzonej v.5.5.3
Powody mojego wyboru też wielokrotnie przedstawiałem.
Trudno robić zrzuty z czegoś, co się wywaliło. Ale pamięć mam w miarę dobrą, więc chyba nikt nie będzie miał większych problemów, by sobie odtworzyć przykłady wg. mojego opisu i zobaczyć, czego może się spodziewać, korzystając z najnowszej v.6.1
PS.
Życzę w 2010 roku więcej obiektywizmu, a mniej sarkazmu
-
Znalazłem,trasa szybka u mnie wygląda tak, AM 6.1
-
OK dzięki, zgłoszone. Na ok 2500 km z 6.1 pierwszy błąd na jaki trafiłem, zresztą z 6.0 też nie miałem większych problemów.
Ciekawe, że do pokazania czegoś zupełnie nieistotnego.............
nMarku wierz mi, że tą drogą w sezonie przejeżdżają tysiące turystów, a odcinek jakim obecna wersja wyznacza trasę Żelazna - Choczewko jest jak po bombardowaniu. Trasa Przebędowo - Kurowo w porównaniu z nią to autostrada :E
-
Witam wiecie ja już nie mogę czytać tych waszych wypowiedzi i narzekań, ja AutoMapę mam już prawie 10 lat zawsze instalowałem najnowszą wersje tylko w porównaniu do was zawsze na ustawieniach zalecanych przez producenta i jakoś wszystko mi świetnie chodzi. Powiem tylko że robie sporo kilometrów nie tylko po Polsce
-
JD-MM, wierzę, a uwaga nie była skierowana do Ciebie.
Ty napisałeś kilka postów wyżej że ten odcinek "Od AM 3.9 - 6.0 był u mnie przejezdny"
i prosiłeś o sprawdzenie, czy u innych w 6.1 też jest nieprzejezdny.
Post Biluni okraszony ilustracją, że w wersji 5.5.3 AM wyznaczała tamtędy trasę
nie wnosi żadnej nowej informacji do dyskusji w wątku o AM6.1.
Tyle i tylko tyle miałem na myśli.
-
A ja czytam te Wasze wypowiedzi. Dobrze, ze jest dyskusja i uwagi. Niestety z tych wypowiedzi wynika, że AM jest jeszcze w fazie testów. Ja jej używałem do ostatniej wersji 5xx, która była niezła. Jednak, jak zaplanowałem drogę do Chorwacji i w okolicach Wiednia AM i kazała mi zawracać na autostradzie, to straciłem do niej zaufanie. Potem jeszcze kilka prostych błędów. Nawet na moim osiedlu pokazuje ulicę, która jest chodnikiem. Mimo wielokrotnego zgłoszenia, autorzy AM są odporni na wiedzę (inni twórcy map już poprawili). Teraz jeżdżę z Navigatorem 5, gdzie autorem map jest również Navteq, ale sama nawigacja chodzi płynnie i pewnie. Oprócz tego na postoju mogę słuchać mp3, oglądać film w formacie Divx, odebrać, czy wykonać telefon, a po ruszeniu mapa powraca bez problemu do dalszego nawigowania.
Może kiedyś powrócę do AM, ale chyba dopiero wtedy, jak opinii o niej będzie zdecydowanie więcej pozytywnych niż negatywnych.
Pozdrawiam
-
Ja jej używałem do ostatniej wersji 5xx, która była niezła...
Nawet na moim osiedlu pokazuje ulicę, która jest chodnikiem. Mimo wielokrotnego zgłoszenia, autorzy AM są odporni na wiedzę (inni twórcy map już poprawili).
A skąd wiesz że inni poprawili a AM nie, skoro nie używasz aktualnej AM?
-
Teraz jeżdżę z Navigatorem 5, gdzie autorem map jest również Navteq, ale sama nawigacja chodzi płynnie i pewnie. Oprócz tego na postoju mogę słuchać mp3, oglądać film w formacie Divx, odebrać, czy wykonać telefon, a po ruszeniu mapa powraca bez problemu do dalszego nawigowania.
A ja myslalem ze autorem mapy PL jest Geosystem :) Navteq to tylko mapy Europy w wersji EU. Odnosnie zglaszania bledow w mapach PL to dziala to calkiem sprawnie... lepiej niz zglaszanie bledow w Navteq-u czy Teleatlasie (chodzi o szybkosc wprowadzania zmian).
Fakt cos jest nie do konca tak w obecnej AM z wyznaczaniem w niektorych wypadkach tras (nawet na standardowych ustawieniach jak ktos tam napisal ze za duzo sie kombinuje), tutaj sam mam mieszane uczucia bo gdy wypuscili AM 6.1.0 Beta myslalem ze te testy potrwaja dluzej. Jednak widac znowu mieli "parcie" i tego nie wykorzystali do konca :-|
Odnosnie dzwonienia sluchania mp3 itd. to moge robic to samo na moim Touch HD ;) i malo to ma wspolnego z aplikacja AM :) baaaa moge sobie nawet odpalic YouTube, Worda, Excela, wyslac e-mail, przegladac WWW - a nawet pograc na postoju w Ned Foor Speed czy inna gre :E
Wiec rowniez sie ciesze ze tak jak ty moglem sie pochwalic mozliwosciami mojego Telefonu :mrgreen: ktore sa nie zwiazane z aplikacja AM :E
-
Biorąc pod uwagę fakt, że użyto już wszystkich (chyba) argumentów, by zdyskredytować moje wypowiedzi odnośnie v.6.1, zadałem sobie trochę trudu, by obrazkowo moje opinie uwiarygodnić.
Opinię tej bezprecedensowej polemiki pozostawiam użytkownikom forum.
Proszę zobaczyć, w jaki sposób v.6.1 potrafi wyznaczać początkowy przebieg tej samej trasy, w zależności od oddalenia punktu końcowego (przy identycznych opcjach).
Cytat:
Start: Poznań, ul. Silniki
Koniec: Ostrów Wlkp
Zarówno na "optymalnej" jak i na "szybkiej", elegancko wyprowadza na S-11 (pomimo drobnych różnic) i prowadzi dalej zgodnie z logiką.
Teraz proszę ustawić koniec: Ostrzeszów (na DK-11)
Trasa niby ta sama, tylko koniec trochę dalej.
Proszę porównać sposób wyprowadzenia na S-11 w jednym i drugim przypadku. Powinien być ten sam.
Dziwnym trafem, w drugim przypadku prowadzi przez miasto.
Trafik - był wyłączony, a suwaki optymalnej w środku..
Nie chcę dodawać wariantu krótkiego, bo wtedy po odwróceniu trasy, zaliczymy kawałek leśnego duktu przy Gądkach
-
Opinię tej bezprecedensowej polemiki pozostawiam użytkownikom forum.
Proszę zobaczyć, w jaki sposób v.6.1 potrafi wyznaczać początkowy przebieg tej samej trasy, w zależności od oddalenia punktu końcowego (przy identycznych opcjach).
Drugi wariant do trasa dłuższa niż 100km (w linii prostej), więc jest liczona innym (prostszym) algorytmem.
Temat znany i wałkowany pierdyliardy razy. A Ty odkryłeś koło...
Błąd - przejście graniczne Korbielów
Nie da wrócić ze Słowacji do Polski :).
Jak ktoś wie jak faktycznie wygląda to przejście (bo dróg tam mnoga), to niech im narysuje i wyśle do supportu.
-
Drugi wariant do trasa dłuższa niż 100km (w linii prostej), więc jest liczona innym (prostszym) algorytmem.
Temat znany i wałkowany pierdyliardy razy. A Ty odkryłeś koło...
Może czegoś nie doczytałem, ale dotychczas była mowa wyłącznie o błędach w wyznaczaniu końcówek długich tras.
Ja piszę o początkowym fragmencie trasy
Ty piszesz o swoich spostrzeżeniach, ja o swoich. W tym celu chyba się tu spotykamy.
A może się mylę ?
Może rzeczywiście pora pójść za przykładem innych, posprzątać swoje zabawki i "pójść się bawić" gdzie indziej.
-
Może czegoś nie doczytałem, ale dotychczas była mowa wyłącznie o błędach w wyznaczaniu końcówek długich tras.
Ja piszę o początkowym fragmencie trasy
A to sorry. Widać nadal algorytm długich tras jest niedopracowany.
Napisane: Styczeń 04, 2010, 14:56:42
U mnie też nie wyznacza trasy przez ten odcinek.
Jakiś błąd jest w odcinku od _dziwnego_ skrzyż. z drogą gruntową do skrzyż. z wojewódzką. W ogóle jakiś nierutowalny :]
-
Drugi wariant do trasa dłuższa niż 100km (w linii prostej), więc jest liczona innym (prostszym) algorytmem.
Temat znany i wałkowany pierdyliardy razy. A Ty odkryłeś koło...
Może czegoś nie doczytałem, ale dotychczas była mowa wyłącznie o błędach w wyznaczaniu końcówek długich tras.
Ja piszę o początkowym fragmencie trasy
Ty piszesz o swoich spostrzeżeniach, ja o swoich. W tym celu chyba się tu spotykamy.
A może się mylę ?
Może rzeczywiście pora pójść za przykładem innych, posprzątać swoje zabawki i "pójść się bawić" gdzie indziej.
temat blednego wyznaczania tras ponizej 100km i powyzej walkowany jest chyba ze 2 lata. Nic tu do rzeczy nie ma poczatek, czy koniec trasy. Na forum pojawialo sie duzo przykladow na dziwne prowadzenie tras w ich poczatkowym, srodkowym i koncowym fragmencie. Skoro to potwierdziles u siebie, super, napisz do supportu, moze Ciebie wysluchaja. Koniecznie podaj konkretne przyklady i zglos to w takim formacie jak ONI sobie zycza. Byc moze Twoje zgloszenie odniesie skutek i w koncu cos zrobia z tym babolem.
Szkoda, ze w najnowszej wersji AM dalej pojawiaja sie babole, ktore wymagaja dokladnego przesledzenia wyznaczonej trasy. O ile w przypadku, kiedy babol jest ewidentny (prowadzenie przez miasto, zamiast obwodnica) latwo to wylapac i wprowadzic korekte, o tyle w przypadku trasy zupelnie nieznanej bedzie tylko frustracja w czasie jazdy.
Moja obawe budzi wykorzystywanie Traffica on-line w kontekscie omawianego bledu. Korzystam z tej funkcji i widze, ze dziala bardzo dobrze - tzn. pobiera dane z serwera i na biezaco koryguje trase. Za ktoryms razem wpakuje mnie w centrum miasta (bo tak dziala algorytm), a pozniej bedzie kombinowac jak ominac korki.... :(
-
Stara AM normalnie wyznaczała trasę Bielsko-Biała - Katowice, a 6.1 z niezwykłą zaciętością omija fragment DK1 w Tychach, każąc zjechać z DK1 na Kobiór, nawet mimo ustawienia punktu "Przez" na tym omijanym odcinku DK1/86 robi wszystko aby wrócić na swój objazd.
-
Nie masz czasem jakichś zablokowanych odcinków na tej trasie?
Próbowałem różnych wariantów i w żaden sposób nie udało mi się tam ominąć DK1
-
Potwierdzam tylko "krótka" prowadzi przez Kobiór.
-
A skąd wiesz że inni poprawili a AM nie, skoro nie używasz aktualnej AM?
Nie używam, to nie znaczy, że nie jestem na bieżąco. Używam alternatywnie. Sprawdziłem mapy innych producentów, jest to możliwe w necie i stąd wiem.
Odnosnie dzwonienia sluchania mp3 itd. to moge robic to samo na moim Touch HD mruga i malo to ma wspolnego z aplikacja AM...
Tak, tak telefony mają coraz większe możliwości, brakuje im tylko wodotrysku. Ja jednak myślałem o współpracy AM z urządzeniem, w taki sposób, aby wykorzystać jego możliwości zarówno po wyłączeniu AM, jak i w czasie pracy nawigacji, np. odbieranie telefonu lub wybieranie numeru (po nazwie, bo trudno w czasie jazdy wybierać numerycznie), zmiana jasności ekranu, ew. inne proste usługi, które nie pozwolą się rozkojarzyć w czasie jazdy, za pomocą jednego lub dwóch kliknięć. Aby np. zmienić jasność ekranu mając włączoną AM, muszę z niej wyjść do menu urządzenia i wykonać, a następnie ponownie uruchomić AM. W Navigatorze robi się to w menu mapy. Chodzi też o to, że nie jest to w telefonie, lecz w PNA. Sądzę, że AM nie wykorzystuje możliwości urządzeń PNA, a i z powyższych wypowiedzi wynika, że i mapy, postawiają wiele do życzenia, nie mówiąc już o błędach w samym nawigowaniu.
Pozdrawiam
-
Tzok, jeśli używałeś MiploTraffic to sprawdź skrzyżowanie w Kobiórze z ul. Rodzinną,
tam był zablokowany na miplo łącznik między pasami DK1, który na mapie 0912 został zlikwidowany.
Jeśli masz stary plik z blokadami, to zamiast łacznika blokuje Ci teraz którąś z jezdni DK1.
A skąd wiesz że inni poprawili a AM nie, skoro nie używasz aktualnej AM?
Nie używam, to nie znaczy, że nie jestem na bieżąco. Używam alternatywnie. Sprawdziłem mapy innych producentów, jest to możliwe w necie i stąd wiem.
Możesz podeprzeć to konkretnym przykładem?
(Przy czym bardziej interesuje mnie to czego nie poprawili w AM niż to co poprawili gdzie indziej)
Tak się składa, że ostatnia sktualizacja map AM ma bardzo dużą ilość poprawek,
tak dużą, że pozwalam sobie powątpiewać w opinie niepodparte żadnymi konkretami.
-
@nocnyMarek
panocku troche obiektywizmu a przede wszystkim dystansu do wypowiedzi innych uzytkownikow. to, ze AM wychodzi z coraz wiekszym numerkiem nie oznacza, ze jest super hiper i nie mozna krytykowac i wytykac oczywistych bledow w dzialaniu softu.
@Bilunia
dzieki za informacje nt nowych wersji AM. tylko przekonales mnie w twierdzeniu by nadal pozostac przy wersji 5
-
Foxtrot, sam wytykam błędy, byłym durniem gdybym tego nie robił.
Ale wytykam je po to, by zostały poprawione, a nie po to żeby sobie ponarzekać, pozrzędzić, czy zrobić zadymę.
Dlatego interesują mnie po pierwsze, błędy realne nie wydumane,
a po drugie tak opisane, by dało się je zweryfikować i poprawić.
-
@nocnyMarek
panocku troche obiektywizmu a przede wszystkim dystansu do wypowiedzi innych uzytkownikow. to, ze AM wychodzi z coraz wiekszym numerkiem nie oznacza, ze jest super hiper i nie mozna krytykowac i wytykac oczywistych bledow w dzialaniu softu.
@Bilunia
dzieki za informacje nt nowych wersji AM. tylko przekonales mnie w twierdzeniu by nadal pozostac przy wersji 5
:ok:
Dzięki za duchowe wsparcie w "walce" z wiatrakami i ślepym zauroczeniem najnowszą v.6.1. Jeżeli korzystasz z v.5.5.3 , to nie powinieneś napotkać nieprzewidzianych niespodzianek, a z "pokonaniem" Sośnicy też zapewne damy sobie radę. Ja również wróciłem do tej wersji, bo przynajmniej wiem, czego można się po niej spodziewać. Mapy ma starsze, ale algorytmy wyznaczania tras ma OK, nie licząc drobnej ułomności w fakcie, że nie rozróżnia bezpłatnych odcinków na A2 (np. Września Słupca).
Pozdrawiam :)
-
@nocnyMarek
panocku troche obiektywizmu a przede wszystkim dystansu do wypowiedzi innych uzytkownikow. to, ze AM wychodzi z coraz wiekszym numerkiem nie oznacza, ze jest super hiper i nie mozna krytykowac i wytykac oczywistych bledow w dzialaniu softu.
@Bilunia
dzieki za informacje nt nowych wersji AM. tylko przekonales mnie w twierdzeniu by nadal pozostac przy wersji 5
:ok:
Dzięki za duchowe wsparcie w "walce" z wiatrakami i ślepym zauroczeniem najnowszą v.6.1. Jeżeli korzystasz z v.5.5.3 , to nie powinieneś napotkać nieprzewidzianych niespodzianek, a z "pokonaniem" Sośnicy też zapewne damy sobie radę. Ja również wróciłem do tej wersji, bo przynajmniej wiem, czego można się po niej spodziewać. Mapy ma starsze, ale algorytmy wyznaczania tras ma OK, nie licząc drobnej ułomności w fakcie, że nie rozróżnia bezpłatnych odcinków na A2 (np. Września Słupca).
Pozdrawiam :)
Muszę przyznać że nie wiem co to problemy z AM 6.1 mając sprzęt już leciwy, bo tylko Asusa A696 (do tej pory ani razu się nie zawiesiła), wyznaczanie tras z trafikiem nie sprawia kłopotów chociaż pewnie ma jeszcze za mało danych aby idealnie wyznaczać trasy, narzekać więc nie mam na co, a i dokładność map się diametralnie poprawiła. Ogólnie mogę powiedzieć, że AM 6.1 ma dla mnie więcej plusów niż minusów, ślepo zauroczony nią też nie jestem, a wracać do AM 5.5.3 ani myślę :ok:
-
Witam
Mam prośbę o sprawdzenie na mapie 0912 kategorii drogi oznaczonej na poniższej mapce na zielono (w realu dziurawa droga brukowana z równie dziurawymi odcinkami gruntowymi)
-
Witam
Mam prośbę o sprawdzenie na mapie 0912 kategorii drogi oznaczonej na poniższej mapce na zielono (w realu dziurawa droga brukowana z równie dziurawymi odcinkami gruntowymi)
Jest to droga gruntowa utwardzona.
-
A ściślej mówiąc, gruntowa utrzymana, czyli w stanie (od biedy) przejezdnym samochodem.
(wcześniej miała status drogi lokalnej - asfaltowej)
Jeśli zgłaszałeś kategoryzację do poprawki, to właśnie została poprawiona.
-
Jest to droga gruntowa utwardzona.
Wielkie dzięki, właśnie na Miplo zostały z niej zdjęte POI Bezdroża a AM 5 (na 6.0 tędy jeszce nie jechałem) usilnie ciągneła mnie tą trasą w drodze z Bydgoszczy do Grudziądza lub Kwidzyna po wschodniej stronie Wisły (trasa otymalna z przewagą szybkiej, drogi gruntowe utrzymane wykluczone)
A ściślej mówiąc, gruntowa utrzymana, czyli w stanie (od biedy) przejezdnym samochodem.
(wcześniej miała status drogi lokalnej - asfaltowej)
Rzeczywiście przejezdna "od biedy" czas przejazdu zaznaczonego odcinka bez urywania zawieszenia to ok 40 min. :ok:
-
Wielkie dzięki, właśnie na Miplo zostały z niej zdjęte POI Bezdroża ...
Zostały zdjęte, bo AM poprawiła mapę wykorzystując dane z miplo. Tym się różnią osoby zgłaszające błędy,
od różnych "walczących z wiatrakami i ślepym zauroczeniem" (®Bilunia), że po czasie dostają lepszy produkt :ok:
-
Opinię tej bezprecedensowej polemiki pozostawiam użytkownikom forum.
Proszę zobaczyć, w jaki sposób v.6.1 potrafi wyznaczać początkowy przebieg tej samej trasy, w zależności od oddalenia punktu końcowego (przy identycznych opcjach).
Drugi wariant do trasa dłuższa niż 100km (w linii prostej), więc jest liczona innym (prostszym) algorytmem.
Temat znany i wałkowany pierdyliardy razy. A Ty odkryłeś koło...
Błąd - przejście graniczne Korbielów
Nie da wrócić ze Słowacji do Polski :).
Jak ktoś wie jak faktycznie wygląda to przejście (bo dróg tam mnoga), to niech im narysuje i wyśle do supportu.
Nie wiem jak to wygląda w realu ale porównałem mapy 0909 eu i 0912. W starych mapach 0909eu wyznaczony odcinek przez granicę jest przejezdny i wynosi 565m, w mapie 0912 wytycza przez Suchą Beskidzką odcinek 134km (na granicy droga 945 jest jednokierunkowa w kierunku przejścia i chyba to powoduje błędy).
-
Myślałem, że w Warszawie chociaż drogi są znane. Szczerze mówiąc nie jeździłem na innych nawigacjach i myślałem, że tak już bywa. Na trasie o dlugłości 8 km wstawia takie babole, że się w głowie nie mieści. Nie podam teraz wielu przykładów z pamięci ale jeden njalepszy jest chyba na siennej: do najbliższego skrzyżowania (na którym skręcam w prawo) ok.300m, a AM6, każe skręcić w lewo, potem w prawo, ptem prowadzi w drogi, o który nawet nie wiem czy istnieją (czy to czasem nie chodniki) i pewnie po paru jeszcze skrętach doprowadziłaby mnie do ul. Towarowej. Traffic wyłączony i nie zdarzyło mi się jeszcze, żebym nie zjechał ze skrzyżowania w 1 cyklu świateł.
Podobnie dojazd do centrum Damiana przy Foksal, 2 razy poprowadziła w kółko (dosłownie) i to nie najmniejsze (doprowadziła do Harendy), żeby później zaparkować na ulicy na której już byłem tylko 50m dalej...
... jeśli AM jest najlepsza to jak się jeździ z innymi...
ps.czym robicie printscreeny z AM?
-
njalepszy jest chyba na siennej: do najbliższego skrzyżowania (na którym skręcam w prawo) ok.300m, a AM6, każe skręcić w lewo, potem w prawo, ...
Czy tak?
ps.
Do screenów z PPC używam >> magicSS << (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=130620.0)
-
Do screenów z PPC używam >> magicSS << (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=130620.0)
Do wykonywania wielu zrzutów to jest pewnie wygodniejsze ale jak ktoś ma potrzebę skopiowania pojedynczego ekranu to sama AM to potrafi .Funkcja "zgłoś błąd AM" (czy jakoś tak podobnie :mrgreen: ) między innymi robi zrzut ekranu
-
Do screenów z PPC używam >> magicSS << (http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=130620.0)
Do wykonywania wielu zrzutów to jest pewnie wygodniejsze ale jak ktoś ma potrzebę skopiowania pojedynczego ekranu to sama AM to potrafi .Funkcja "zgłoś błąd AM" (czy jakoś tak podobnie :mrgreen: ) między innymi robi zrzut ekranu
niejako ze link do magicSS jest nieaktualny to jest jeszcze darmowy SPB Screenshot ktorego akurat uzywam
http://www.freewarepocketpc.net/get-spb-screenshot.html (http://www.freewarepocketpc.net/get-spb-screenshot.html)
-
ps.czym robicie printscreeny z AM?
MyMobiler - http://www.mymobiler.com/ (http://www.mymobiler.com/)
ShakeAndSave (dla tych z akcelerometrem) - http://www.extreme-apps.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=3 (http://www.extreme-apps.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=3)
Oba free.
-
Możesz podeprzeć to konkretnym przykładem?
(Przy czym bardziej interesuje mnie to czego nie poprawili w AM niż to co poprawili gdzie indziej)
Tak się składa, że ostatnia sktualizacja map AM ma bardzo dużą ilość poprawek,
tak dużą, że pozwalam sobie powątpiewać w opinie niepodparte żadnymi konkretami.
Może taki przykład:
[img=http://img259.imageshack.us/img259/2053/mapa12.th.jpg] (http://img259.imageshack.us/i/mapa12.jpg/)
Po lewej mapa z Targeo (i AM), a po prawej z Google (nawet nie wiedziałem, że Google już to poprawiło).
Pozdrawiam
-
Możesz podeprzeć to konkretnym przykładem?
(Przy czym bardziej interesuje mnie to czego nie poprawili w AM niż to co poprawili gdzie indziej)
Tak się składa, że ostatnia sktualizacja map AM ma bardzo dużą ilość poprawek,
tak dużą, że pozwalam sobie powątpiewać w opinie niepodparte żadnymi konkretami.
Może taki przykład:
[img=http://img259.imageshack.us/img259/2053/mapa12.th.jpg] (http://img259.imageshack.us/i/mapa12.jpg/)
Po lewej mapa z Targeo (i AM), a po prawej z Google (nawet nie wiedziałem, że Google już to poprawiło).
Pozdrawiam
A o co chodzi ci z tym bledem (chyba o ten pierwszy dojazd od Słowackiego do żeromskiego, czyli fragment ulicy Korczaka) - o ile dobrze widze i po lewej mamy mape z AM, a po prawej prawidlowo z Google to masz jakas stara wersje AM
Natomiast jak dalej uwazasz ze Navigon jest ok :) to Nawteq ma dopiero sterte baboli jesli chodzi o mape PL... nie ruszajac sie z pod domu w okolicy 2 km podam ci kilkanascie...
Do tego jak podajesz bledy podawaj lokalizacje, gdyby nie napis na screenie z AM (Belchatow) to kij wie gdzie tego szukac, aby sprawdzic. No i nie porownuj map z przed kij wie jakiego czasu :) Najpierw zapoznaj sie z aktualnymi.
W zalaczniku w kolejnosci od lewej AutoMapa 0912, TeleAtlas 26.10.2009, Navteq 03.09.2009
-
Tak się składa, że ostatnia sktualizacja map AM ma bardzo dużą ilość poprawek,
tak dużą, że pozwalam sobie powątpiewać w opinie niepodparte żadnymi konkretami.
Może taki przykład: ...
[img=http://img259.imageshack.us/img259/2053/mapa12.th.jpg] (http://img259.imageshack.us/i/mapa12.jpg/)
No widzisz, chyba jednak słusznie powątpiewałem, możesz podać inny przykład?
A tak przy okazji, czy Google (a dokładniej PPWK) mają rację twierdząc, że Żeromskiego jest 1-kierunkowa?
A ta ulica widoczna na mapie Google, na końcu Grabskiego, równoległa do Broniewskiego, czy to na pewno
jest ulica, która powinna być dorysowana na mapie AM, czy też to jakaś ścieżka, której nie powinno być na mapie?
(miło byłoby, gdybyś też podawał miasto (tym razem szcześliwie da się znaleźć nazwę na screenie)
i zaznaczał błędne miejsca, żeby inni, nie znający tego terenu nie musieli zgadywać co masz na myśli.
Zabawy w 'znajdź 3 szczegóły którymi różnią sie obrazki', jeśli już na PDAClubie to raczej widziałbym w HydeParku)
-
A tak przy okazji, czy Google (a dokładniej PPWK) mają rację twierdząc, że Żeromskiego jest 1-kierunkowa?
Tak, Żeromskiego jest jednokierunkowa.
Podałem ten przykład 'na szybkiego', bo już kiedyś był zgłaszany i opisywany też na forum. Tam były podane dokładne współrzędne, mapka i dodatkowo zaznaczone kierunki. Było to jednak już trochę temu, a może i dłużej.
Pozdrawiam
-
Ja również wróciłem do tej wersji, bo przynajmniej wiem, czego można się po niej spodziewać. Mapy ma starsze, ale algorytmy wyznaczania tras ma OK
wyznacz trase z rumi (koło trójmiasta) do ostródy (w warminsko-mazurskim)
nastepnie z rumi do nowego dworu gdanskiego
jezeli mozesz, pokaz cale trasy, albo opisz jak przebiegaja w rejonie trojmiasta
interesuja mnie trasy optmalna i szybka
-
wyznacz trase z rumi (koło trójmiasta) do ostródy (w warminsko-mazurskim)
nastepnie z rumi do nowego dworu gdanskiego
jezeli mozesz, pokaz cale trasy, albo opisz jak przebiegaja w rejonie trojmiasta
interesuja mnie trasy optmalna i szybka
1- znasz słowo proszę ??
2- przed wyznaczaniem tras, dobrze jest ustalić opcje. Co jest pomijane, co uwzględniane itp.
3- przy optymalnych dochodzą ustawienia suwaka
Dobrze też znać cel tej zabawy.
Natomiast najprościej będzie, jak zamieścisz w/w zrzuty ze swojej, używanej wersji, podasz parametry ustawienia (wyznaczania) tras, a ja Ci pokrótce opiszę, jak to wygląda w 5.5.3. Nie zapomnij o wyłączeniu trafika.
-
wyznacz trase z rumi (koło trójmiasta) do ostródy (w warminsko-mazurskim)
nastepnie z rumi do nowego dworu gdanskiego
jezeli mozesz, pokaz cale trasy, albo opisz jak przebiegaja w rejonie trojmiasta
interesuja mnie trasy optmalna i szybka
1- znasz słowo proszę ??
2- przed wyznaczaniem tras, dobrze jest ustalić opcje. Co jest pomijane, co uwzględniane itp.
3- przy optymalnych dochodzą ustawienia suwaka
Dobrze też znać cel tej zabawy.
Natomiast najprościej będzie, jak zamieścisz w/w zrzuty ze swojej, używanej wersji, podasz parametry ustawienia (wyznaczania) tras, a ja Ci pokrótce opiszę, jak to wygląda w 5.5.3. Nie zapomnij o wyłączeniu trafika.
kolejny raz rozbawiles mnie :E filozof z Ciebie pierwsza klasa :ok:
proponuje trase optymalna, ustawienia domyslne
-
Więc tak skrótowo. Do Ostródy:
Szybka:
S-6 do Kiełpinek Karcz.
W lewo na Gdańsk 7-ką na Nowy Dwór Gd.
I do końca 7-ką
Optymalna (oba suwaki w środku):
Początek j.w
w Osowej (Wysoka) odbija z S-6 w lewo na 468 do Gdańska
Od Gdańska wjazd na 7-kę na N.Dwór Gd
Od Gdańska do Ostródy przebieg tras w niczym się nie różni włącznie ze szczegółami przejazdu przez Elbląg i dojazdu do Centrum Ostródy
Podsumowanie:
Wygląda na to, że przebieg do Ostródy jest identyczny. Tak filozoficznie.
Natomiast dla krótszej (do N.Dwór Gd.) Szybka jest identyczna, natomiast optymalna wogóle nie korzysta z S-6, tylko od Chylonii prowadzi na 468 (przez całe Trójmiasto) do Gdańska. W Gdańsku kawałek 1-ką i dalej 7-ką do końca
Biorąc pod uwagę, że jednocześnie Ty przygotowywałeś zrzuty, a ja przygotowywałem opis, chyba nasza praca jest wiarygodna :ok:
-
Ta dyskusja jest zupełnie OT - należałoby ją przenieść do "baboli".
A AutoMapy 6.1 EU jak nie było tak nie ma :(
-
Ta dyskusja jest zupełnie OT - należałoby ją przenieść do "baboli".
I w pełni się z Tobą zgadzam.
Jednak ktoś skierował do mnie pytanie, akurat w tym temacie, więc grzeczniść nakazywała mu odpowiedzieć.
-
Ta dyskusja jest zupełnie OT - należałoby ją przenieść do "baboli".
I w pełni się z Tobą zgadzam.
Jednak ktoś skierował do mnie pytanie, akurat w tym temacie, więc grzeczniść nakazywała mu odpowiedzieć.
He he to jeszcze do kompletu AM 6.1 (optymalna) kontra IGO8 TA (Latwa) :E
-
Ta dyskusja jest zupełnie OT - należałoby ją przenieść do "baboli".
I w pełni się z Tobą zgadzam.
Ooops, tylko gdzie jest wątek z babolami? Wydaje mi się, że kiedyś był przyklejony, teraz nie widać go na pierwszej stronie, to jakby go wcale nie było :)
-
Wątek się pojawi jak już będzie 6.1EU i pewnie razem z nią naprawiona (zakazy ruchu) PL.
IMO teraz nie ma się co bawić w extra wątek, bo 'materiał' lada dzień będzie nowy.
-
Ta dyskusja jest zupełnie OT - należałoby ją przenieść do "baboli".
A AutoMapy 6.1 EU jak nie było tak nie ma :(
no nie do konca. Jak widac, algorytmy jak byly skopane w starej AM, tak sa w AM 6.0. Jezeli w 6.1 trasy optymalne wygladaja identycznie, nic sie nie zmienia
Zmierza to do tego, ze trasa optymalna jest...do niczego i nalezy ja dokladnie sprawdzic przed wykorzystaniem w praktyce
Napisane: Styczeń 06, 2010, 09:03:11
Ta dyskusja jest zupełnie OT - należałoby ją przenieść do "baboli".
I w pełni się z Tobą zgadzam.
Jednak ktoś skierował do mnie pytanie, akurat w tym temacie, więc grzeczniść nakazywała mu odpowiedzieć.
He he to jeszcze do kompletu AM 6.1 (optymalna) kontra IGO8 TA (Latwa) :E
Obie trasy w AM 6.1 w rejonie trojmiasta wygladaja dobrze....co mnie zdziwilo :-? Do tej pory krotsza uciekala z obwodnicy Trojmiasta i wprowadzala do Gdanska...
-
A ta ulica widoczna na mapie Google, na końcu Grabskiego, równoległa do Broniewskiego, czy to na pewno
jest ulica, która powinna być dorysowana na mapie AM, czy też to jakaś ścieżka, której nie powinno być na mapie?
Zapomniałem odpowiedzieć na część postu jw.
Tu faktycznie jest błąd. Ta ulica równoległa do Broniewskiego na końcu Grabskiego to jest ścieżka piesza. Grabskiego kończy się równo z terenem zielonym (nie jest na końcu załamana jak to widać w Google), na trawniku jest barierka, uniemożliwiająca wjazd na trawnik. Ludzie chodzący tamtędy omijają barierkę, stąd powstał wydeptany łuk, a Google uznało to za ulicę.
Ten fragment ulicy w AM jest prawidłowy i nie należy zmieniać.
Pozdrawiam
-
Kłaniam się,
Od wersji 6.0 nie mogę wprowadzać blokad własnych odcinków. Czy coś się zmieniło?
-
Od wersji 6.0 nie mogę wprowadzać blokad własnych odcinków. Czy coś się zmieniło?
Oczywiście, że możesz tylko od wersji 6 zamiast "Dodaj z pliku..." dajesz "Importuj..."
-
Dzięki za zainteresowanie.
Chodzi mi o blokowanie odcinka "spod palca" - przytrzymaj/menu kontekst/blokuj odcinek.
Algorytm się wykonuje ale odcinek się nie blokuje.
Nie używam traffic. Od wersji 6.0 POI tylko wbudowane
-
Nic się nie zmieniło, blokuje się bez problemów.
-
To nie jest normalne, zarówno w 6.0 jak 6.1 blokady działają bez wiekszych problemów.
Może uszkodzeniu uległ plik blokad? Spróbuj utworzyć nowy.
-
Dziękuję serdecznie.
Rzeczywiście brakowało pliku blokad.
Teraz jest O'k.
Pozdrawiam
-
...a tak wracajac do wyznaczania tras przez AM to juz wiem dlaczego to tak dziala:
Najnowsza AutoMapa 6 prezentuje nowatorskie podejście do sposobu wyznaczania tras.
:E :mrgreen:
http://www.chip.pl/news/oprogramowanie/mapy-do-gps-ow/2010/01/aqurat-szlifuje-szosta-automape (http://www.chip.pl/news/oprogramowanie/mapy-do-gps-ow/2010/01/aqurat-szlifuje-szosta-automape)
-
Też z tego artykułu.
Aktualizacja jest już dostępna dla AutoMapy Polska. Wersja europejska powinna zostać opublikowana w ciągu najbliższych godzin.
Jak widać producent inaczej liczy czas. :)
Ale lepiej później i dobrze, niż szybko z efekteami jak w 6.1 PL :O
-
Dlaczego inaczej? AM6.1 EU jest już do pobrania.
-
Wersja 6.1, mapa 0912a
Czy ta literka a była, czy mam kiepską pamięć ?
-
przy pobieraniu pojawia się opis "AutoMapa_6.1.0a_PL"
więc jest jakiś update map
-
Dlaczego inaczej? AM6.1 EU jest już do pobrania.
O! :O :shock:
Widać dzisiaj nie w tej kolejności zacząłem przeglądać nowości.
Z prawdziwą przyjemnością zwracam honor w tej kwestii.
-
Działa wam ściąganie tej nowej wersji?
Mi wyskakuje błąd: Odmowa dostępu do pliku. Niepoprawny numer licencji lub licencja nieodpowiadająca wybranemu plikowi.
Na 100% wpisuję dobry nr licencji i e-mail.
P.S. Natomiast status licencji mogę podejrzeć. Ale kody MotoVIP i MiploKod nie są wyświetlone. Kiedyś były...
-
Masz licencję EU ważną przynajmniej do 28-12-2009? (Na licencję PL nie ściągniesz wersji EU)
Jeśli tak, to pisz do supportu, bo ogólnie wszystko działa.
-
Mam licencję do dnia: 10.07.2010 na mapę Polski i próbuję ściągnąć: "Polska 6.1.0 0912a 200 MB"
-
Więc albo jednak błąd w numerze licencji, albo na serwerze AM, pisz do supportu.
ps.
i nie dubluj postów, to jest 'ścigane z urzędu' :evil:
-
Sorki za ten dubel. Myślałem, że jak napiszę w "dual channel" to będzie lepsza wydajność :E
Na pewno nie pomyliłem numeru licencyjnego ani maila, ponieważ w status licencji mogę wejść...
Już napisałem do supportu. Mam nadzieję, że zadziałają tak szybko jak tutejszy moderator :ohreally:
-
Od kilku dni staram się przekonać do nowej AM6.1.
Mam takie dwa pytania:
1. W wersji 5.5.3 przy wyjściu z trybu nawigacji, a następnie po ponownym wejściu nie było żadnych komunikatów. Natomiast wersja 6.1 na siłę mnie informuje za każdym razem o czasie i odległości do celu. Jak to wyłączyć ?? Wydawało mi się że odpowiada za to Menu-Ustawienia-Komunikaty-2-"Informuj o odległości do celu" - mam wybrane 'nie informuj'. Mimo wszytko mam te komunikaty.
2. Po przeprowadzeniu synchronizacji pliku POI, przy uruchomieniu AM następuje wczytanie go - to idzie szybko - 2-3 sekundy. Następnie zaczyna się reorganizacja pliku - i tu zatrzymuje się AM na zerze i zawiesza się. Trzeba wyłączyć urządzenie i po ponownym uruchomieniu już wszystko działa - aktualny plik jest wczytany.
Też tak macie ??
-
Od kilku dni staram się przekonać do nowej AM6.1.
Mam takie dwa pytania:
1. W wersji 5.5.3 przy wyjściu z trybu nawigacji, a następnie po ponownym wejściu nie było żadnych komunikatów. Natomiast wersja 6.1 na siłę mnie informuje za każdym razem o czasie i odległości do celu. Jak to wyłączyć ?? Wydawało mi się że odpowiada za to Menu-Ustawienia-Komunikaty-2-"Informuj o odległości do celu" - mam wybrane 'nie informuj'. Mimo wszytko mam te komunikaty.
2. Po przeprowadzeniu synchronizacji pliku POI, przy uruchomieniu AM następuje wczytanie go - to idzie szybko - 2-3 sekundy. Następnie zaczyna się reorganizacja pliku - i tu zatrzymuje się AM na zerze i zawiesza się. Trzeba wyłączyć urządzenie i po ponownym uruchomieniu już wszystko działa - aktualny plik jest wczytany.
Też tak macie ??
Ad 1. tez tak mam i nie jestem zadowolony z tego jak AM podnosi sie po chwilowym wylaczeniu nawigacji. Tyle, ze ja uzywam Traffica i on po kazdym wlaczeniu rekalkuluje trase ze wzgledu na fakt, ze zmienil sie czas jazdy
Ad 2. Nie mam takich problemow, wszystko odbywa sie sprawnie. Fakt, ze reorganizacja nie pokazuje postepu paska, mam tylko 0%. Za kilka sekund znika pasek i wszystko dziala poprawnie (tak jakby reorganizacja odbyla sie w tle i pasek nie zdazyl sie zaktualizowac)
-
Już wiem dlaczego nie mogę pobrać nowej wersji AM. Moja licencja została zablokowana w związku z rozpowszechnianiem nielegalnej wersji AutoMapy, którą miałem na chomiku jako swoją kopię zapasową :-|
Oto przestroga dla każdego kto nie chce się pożegnać ze swoją licencją. Pousuwajcie program z chomika bo skończycie jak ja - 200 zł w plecy :cry:
-
Już wiem dlaczego nie mogę pobrać nowej wersji AM. Moja licencja została zablokowana w związku z rozpowszechnianiem nielegalnej wersji AutoMapy, którą miałem na chomiku jako swoją kopię zapasową :-|
Oto przestroga dla każdego kto nie chce się pożegnać ze swoją licencją. Pousuwajcie program z chomika bo skończycie jak ja - 200 zł w plecy :cry:
hmmm dziwne to na chomiku podales swoje imie i nazwisko + numer licencji + email ze maja dowody na to ze komus rozdajesz swoja AM
-
Może doszli po awatarze i po mailu. Na chomiku miałem pełny zestaw do AM: POI, głosy nawigujące, "różnego rodzaju programy" i instalkę AM...
Ale z tego co się dowiedziałem to zablokowali mi licencję z powodu udostępnienia pirackiej wersji AutoMapy w sieci (dotyczy się programu jak "wspomagaczy" do programu). Na nic zdały się moje tłumaczenia, że folder był chroniony hasłem, a te "wspomagacze" ktoś po prostu dograł na mojego chomika bez mojej wiedzy i zgody...
-
Wcale się nie dziwię że Ci zablokowali, w Googlach jesteś dość popularny, no chyba że jest dwóch FISHBONE89, to przepraszam.
Przykładowe cytaty jednego z for:
"FISHBONE89 - 2009-12-30, 19:12
http://www.przeklej (http://www.przeklej).............
Tutaj oryginalne .exe i pliki map z AutoMapy v6.1 FINAL
Hasło do plików podam tylko 2 osobom prywatnie. Komu? Można się domyślić"
"FISHBONE89 - 2009-12-30, 19:32
To teraz czekamy aż koledzy d..... i t..... wyprodukują nowe lekarstwa i zabieramy się do testowania
Ja osobiście wolę witaminki wydawane po staremu, niż zabawę "programem do wypisywania recept""
-
Moja licencja została zablokowana w związku z rozpowszechnianiem nielegalnej wersji AutoMapy, którą miałem na chomiku jako swoją kopię zapasową :-|
Oto przestroga dla każdego kto nie chce się pożegnać ze swoją licencją. Pousuwajcie program z chomika bo skończycie jak ja - 200 zł w plecy :cry:
Cóż, wcale się nie dziwię, charakter działalności, którą prowadzisz gdzie indziej nie pozostawia żadnych złudzeń.
Należało Ci się bez dwóch zdań. IMO te 2 stówy to dopiero początek, wcale sie nie zdziwię jeśli niebawem
zapukają do drzwi panowie z Lege-Artis-Service w towarzystwie panów w mundurach ...
-
Podoba mi się działalność FISHBONE89 :E Janosik prawie.
Mieszane uczucia się we mnie wzbudziły - żenada i śmiech po wpisaniu w google FISHBONE89 - pierwszy link kładzie na łopatki.
-
znaczy że twórcy AM czuwają i przeglądają najpopularniejsze fora. B)
to chyba dobrze - bo przy takiej cenie jak jest teraz to zakup AM nie jest już strasznie wielkim wydatkiem
-
dajcie juz chlopakowi luz... starczy mu atrakcji na dzisiaj chyba...