PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: izaw w Lipiec 12, 2010, 15:32:05
-
Trasa Łódź Rzgowska 304 do Rzgowska 258. AM6.5(all) pokazuje ograniczenie prędkości 70 km/h i fotoradar 50 km/h. W naturze kiedyś było tam rzeczywiście 50 km/h, ale ostatnio dziwnie (przejście dla pieszych) pojawiło się 70 km/h.
Wniosek: nie ufaj AM i patrz na znaki.
Edycja: literówka.
-
Jeśli tam jest teraz ograniczenie do 70, to zmień w swojej AM kategorię fotoradaru z 50 na 70
i dokonaj synchronizacji, albo zgłoś zmianę na Miplo.
Wniosek: nie bądź bezczynny, działaj zamiast pisać wnioski :)
-
ostatnio czytałem podobną wypowiedź użytkownika który twierdzi że dostał mandat bo ktoś śmiał usunąć z miplo punkt POI w kategorii "Radar, pomiar prędkości".
Jeśli myślisz że nawigacja będzie za Ciebie patrzeć na drogę to lepiej w ogóle nie jeźdź bo wylądujesz w jakimś jeziorze.
-
Czytaj ze zrozumieniem, a wkładaj swoich myśli. Podałem wewnętrzną niespójność danych AM i wskazałem na potrzebę obserwacji znaków. A ty swoje.
-
Czytaj ze zrozumieniem, a wkładaj swoich myśli. Podałem wewnętrzną niespójność danych AM i wskazałem na potrzebę obserwacji znaków. A ty swoje.
Sorry, ale nie moge... "Potrzeba" obserwacji znakow drogowych wynika z ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, a nie z wewnetrznej niespojnosci danych AM.
-
Niespójność danych to ograniczenie 70 km/h i fotoradar 50 km/h. Jeżeli dla ciebie to norma, to OK. Jestem w stanie to zaakceptować.
-
Niespójność danych to ograniczenie 70 km/h i fotoradar 50 km/h. Jeżeli dla ciebie to norma, to OK. Jestem w stanie to zaakceptować.
Na pewno dla mnie norma nie jest to, ze ktos na znaki zwraca wieksza uwage dopiero wtedy, gdy AM ma jakies niespojnosci. Tylko, ze ja czegos takiego zaakceptowac juz nie potrafie.
-
Witam,
Z tego co pamiętam w tym miejscu jest ograniczenie do 70 km/h.
Od granicy miasta Łódź z miejscowością Starowa Góra obowiązuje ograniczenie do 70 km/h.
Od wylotu ulicy Ustronnej jest ograniczenie do 50 km/h - brak znaku a skrzyżowanie odwołuje wcześniejsze ograniczenie prędkości, które zwiększało wartość ograniczenia prędkości.
Następnie jest znak ponownie ograniczenia prędkości do 70 km/h.
Następnie jest fotoradar zlokalizowany między pasami ruchu na pasie zieleni.
Następnie przejście dla pieszych sterowane sygnalizacją świetlną.
Obecnie w bazie Miplo wszystko się zgadza - kategoria została poprawiona.
Zmiana kategorii nastąpiła w wyniku akceptacji propozycji zmiany w dół.
Ponieważ wcześniejszą zmianę weryfikowałem w terenie cofam zmiany późniejsze i opisuję notatką POI.
POI http://www.miplo.eu/point.php?p=6KefKoOC (http://www.miplo.eu/point.php?p=6KefKoOC) w Miplo jest już prawidłowy.
W przyszłości proszę wprowadzać propozycję zmian a nie pisać na forum - to nie jest właściwa forma "komunikacji" z moderatorami w Miplo.
PPepe
http://www.miplo.eu/users.php?u=PPepe (http://www.miplo.eu/users.php?u=PPepe)
-
OK. W przyszłości skorzystam.