Instalacja AM - w pamieci palmfona czy na storage card????

• 9 Odpowiedzi
  • 1679 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline marbron

• *
  • 93
  • Sprzęt: HTC HD2
« dnia: Czerwiec 05, 2006, 23:07:54 »
Witajcie,
Mam nowego Qtek'a S200 i wlasnie instaluje Auto Mape XL. Po pierwsze, czy jak sciagne wersje 3.9 ze strony to wystarczy (mam jakis plik default ktory otwiera sie we Front Page) czy musze wlozyc plytke (tam podobno wersja moze byc starsza)?

A po drugie i najwazniejsze, czy mam ja zainstalowac na storage card (1GB) czy w pamieci Qtek'a?

Jakie sa za i przeciw i czy z karty bedzie mi dzialala tak jak z pamieci urzadzenia? A moze rdzen programu w pamieci a mapy na karcie (nie wiem czy tak sie da)?

Prosze, pomozcie, bo jestem nowy w tej dziedzinie i nie za bardzo sie orientuje co mam zrobic.

Pozdrawiam,

Marcin

*

Offline marcinl

• DWBKH
  • 24436
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 05, 2006, 23:11:53 »
ładuj całość na kartę, zresztą w pamięci i tak wszystko sie nie zmieści
można też tak, że program w pamięć a mapki na kartę, ale różnic w szybkości nie ma :wink:

*

Offline marbron

• *
  • 93
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 06, 2006, 00:09:24 »
Zaladowalem wszystko i niby ok. Jest odnosnik i auto mapa na pulpicie Qtek'a. Ale...najpierw, jak polaczylem go z GPS (w domu,ale przy otwartym oknie) to otowrzyl sie ekran :Wybierz mape ale zadne mapy sie nie pojawialy, strona byla jakby nieaktywna. Wszedlem w explorera i na karcie wszystko jest ok. A teraz, jak chce uruchomic AM to wyskakuje komunikat: Nieprawidlowa kopia programu (program jest legalny, kupiony, z licencja). Nie wiem, czy cos zle robie czy mam usunac i zainstalowac ponownie??

Z gory dzieki za pomoc.
M.

*

Offline GKM

• 25
    • KMG
  • Sprzęt: TT730;N900 ; PC:Vista
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 06, 2006, 00:33:10 »