Nie ma sprawy. Już wyjaśniam
Średnio bo może i pomysł dobry, i cel słuszny, ale wykonanie już takie sobie. Przetestowałem korki i remonty tylko i wyłącznie dla Wrocławia, i widzę że większość blokad z powodu korków w kategorii inne (np w godzinach szczytu zablokowany jest tylko most milenijny) więc nie da się przygotować kilku plików i korzystać w zależności od pory. Cała ta kategoria inne to w ogóle śmietnik z blokadami w miejscach w których korków dawno nie widziałem, a tylko w niej chyba cokolwiek jest I na koniec po przeanalizowaniu przykładowej trasy dochodzę do wniosku, że i tak nie omija się miejsc zapalnych. Przy remontach też nie wiem co tak naprawdę subskrybować, bo np w kategorii inne jest i droga z zakazem wjazdu z jednej strony i droga na która jest w pełni przejezdna tylko że po nawierzchni zastępczej z płyt. Pozostaje chyba tych kilka miejsc które są całkowicie zamknięte z powodu remontu. Zakazy skrętu jako blokady to spore nadużycie, a całkowite blokowanie odcinka, bo jest zakaz wjazdu od jednej strony to jakaś pomyłka. Pewnie są kategorie i ludzie z nich korzystający które sie sprawdzają, dla mnie jednak na chwilę obecną Miplo Trafic spisuje się średnio, z tendencją do kiepsko. Jak zmieni się coś w Automapie i Miplo Trafic (np będzie można zablokować odcinek od 8.00 do 12.00 w dni powszednie, albo tylko w jednym kierunku, itp, itd) to może zmieni się i moja ocena dla tego pomysłu