Po części 'sposobem na Lechicką' będzie też funkcja objazd, ale ona działa dopiero podczas nawigacji
i w dodatku zawsze dotyczy odcinka trasy już od najblizszego skrzyżowania, więc nadaje się tylko
jako rozwiązanie doraźne już na trasie. Omiń ma tą zaletę, że działa już przy planowaniu trasy
i może dotyczyć dowolnego odcinka trasy
Można w zasadzie fantazjować o wszystkim i wszystko wstawić tylko po co...?
Czy nie lepiej skupić się na tym by AM działa stabilniej a także by zaimplementować w niej np. mapy 3D (wielopoziomowe estakady) czy TMC...
Choćby po to, żeby niektórzy malkontenci ;P mogli wyrazić swoje zdanie i przedstawić swoje własne fantazje
Miedzy naszymi różnica jest taka, że do funkcji 'Omiń' potrzeba tylko decyzji i trochę wysiłku programistów,
a bez odpowiednich danych mapowych wielopoziomowe estakady pozostaną w sferze fantazji,
choćby team AM stawał na głowie.
A różnica w stosunku do TMC jest jeszcze taka, że z 'Omiń' będzie mógł skorzystać każdy użytkownik AM,
a z TMC może co dziesiąty (tak optymistycznie liczę), bo do TMC musi mieć AM Eu i jeszcze odbiornik TMC.
Napisane: 29-03-2008, 10:58:20
W Poznaniu o każdej porze dnia i nocy zakorkowana jest Lechicka. Nie zablokuję jej bo czasem nie ma innej drogi dojazdowej.
Wybacz,że pytam,ale trochę to nieprecyzyjne. Jeśli dana droga jest jedyną drogą dojazdową ...
Nieuważnie czytasz, chodzi o sytuacje kiedy nie jest jedyna, gdyby nigdy nie była jedyną, wystarczyłoby zablokować odcinek.