PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: bartek_63 w Grudzień 10, 2006, 12:23:05
-
Admini poi.mobilne.net obdarzyli mnie zaufaniem i nadali status moderatora w tej najważniejszej i najpopularniejszej kategorii POI. Nie wiem czy ktoś to zauważył ale od jakiegoś czasu kategoria jest mocno porządkowana przez kolegów, którzy wcześniej byli moderatorami. Teraz i ja chcę się przyczynić do układania i poprawiania naniesionych punktów. Ustalono, że będziemy potwierdzać wprowadzone fotoradary ale autorzy poszczególnych punktów nie bardzo kwapią się do ich potwierdzania.
1. Może stworzenie na forum nowego tematu dotyczącego kategorii pomoże w prowadzeniu porządków świątecznych.
2. Może warto pomyśleć o porządkach nie tylko w tej kategorii i utworzyć miejsce na forum do zgłaszania uwag na temat poszczególnych punktów. (Nie każdemu chce się wysłać emalię do moderatora).
Spóbowałem i zobaczymy.
Wszystkich chętnych proszę o zgłaszanie uwag na temat źle wprowadzonych FOTORADARÓW STACJONARNYCH.
Dotczy to:
-umieszczenia przy drodze (nie po tej stronie drogi, za daleko do skrzyżowania itp),
-dblowania punktów (dwa punkty opisujące ten sam fotoradar),
-błednego naniesienia punktu (atrapa a nie fotoradar)
-ewentualnie innych uwag.
Pozdrwiam i czekam na uwagi.
-
Byle tym razem lepiej niż ostatnio.
Po ostatniej takiej akcji Moi poprawił położenie fotoradaru w Tarnowie z
N = 50°01'03,2'' = 50,01755° = 240817 m (1992)
E = 20°59'24,4'' = 20,99011° = 642526 m (1992)
Ulica Goldhamera
Na prawidłową lokację
N = 50°01'04,8'' = 50,018° = 240865 m (1992)
E = 20°59'22,2'' = 20,9895° = 642481 m (1992)
Ulica Poniatowskiego i był tam przez kilka dni po czym WRÓCIŁA stara BŁĘDNA lokalizacja.
PS
Mam nadzieje że znikną atrapy i suszarki .Taką widziałem np zaznaczoną w Pobierowie - ale to zweryfikują Szczecinianie :)
-
Czy możesz sprecyzować i dodoć ID punktu?
Będzie znacznie łatwiej poprawić właściwy punkt.
Jeśli chodzi o ul. Goldhammera to jest fotoradar.
-
Już poprawiłem. Czy ktoś jeszcze ma jekieś uwagi. Jakoś jak w domu - nikt nie lubi sprzątać ale każdy lubi porządek.
-
to jak już robimy porządek, to moja propozycja jest taka, aby nanieść prędkość jaka obowiązuje przy każdym fotoradarze, tak aby zamiast ikony fotoradaru, była wyświetlana ikona obowiązującej w tym miejscu prędkości
najlepiej, zrobić kateogrie fotoradary i w podkategorii juz konkretne dane z podaną prędkością obowiązującą w danym miejscu, tylko tego chyba w wersji 3.xx nie da sie zrobić, może bedzię taka możliwość w AM4
niestety nie pamiętam jak to było w wersji beta1 AM4
-
Według mnie sprawa nie do ugryzienia. W opisie nie ma takiej potrzeby bo w czasie jazdy i tak nie wyświetla opisu. Wyświetlanie ikony z ograniczeniem prędkości teoretycznie jest możliwe ale trzeba stworzyć podkategorie w kategorii "Fotoradary stacjonarne" i każdej podkategorii przyporządkować inną ikonę. HORROR. I tak mamy w poi.mobilne.net tyle kategorii, że chyba wystarczy.
Natomiast dalej czekam na informacje o błędnie naniesionych fotoradarach.
-
może jak piszesz HORROR będzie, ale na początku
można to zrobicw łatwy sposób
stworzyć podkategorię fotoradary z nieokreślonym ograniczeniem prędkości, a po przesłaniu danych, przenosić je do odpowiednich podkategorii, w której będzie już uwzgłednione ograniczenie prędkości
uważam, że jak już coś zrobić, to zobić to porządnie i dobrze
aha i jak coś to służe pomocą, np ikony są gotowe :D
-
Gdyby AM przemyślała (z pozytywnym skutkiem) moją propozycję
hierarchicznej struktury POI (http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=43089&highlight=podkatego%2A) nie byłoby żadnego horroru :)
-
a ktoś pamięta jak to było rozwiązane w wersji AM4 beta1 ???
-
Ocho, chyba znowu wsadziłem kij w mrowisko, a miałem tylko poprawiać błędnie naniesione fotoradary. Dyskusję nad pomysł z podkategoriami proponuję prznieść do tematu z poprzedniego postu. Ja tylko chcę troszkę posprzątać a nie wywoływać rewolucję. Oczekuję na konkretne błedy w naniesieniu fotoradarów a nie zmiany całej polityki ewidencjonowania tych ciekawych urządzeń.
-
jak już chcesz zabrać sie za porządki, "to nie zgarniaj brudów pod dywan" :P
trzeba upiec 2 pieczenie za 1 razem
jak osoby będą przesyłać poprawki do tych "ciekawych urządzeń", jak to nazwałeś, to niech podadzą jaki tam jest limit prędkość
bo za miesiąc, czy może trochę dłużej nie trzeba będzie przeprowadzać podobnej operacji ponownie
proponuje zrobić katogorię:
- fotoradar_30
- fotoradar_40
- ...itd
ale punkty tylko będzie mógł przenosić z obecnej kategorii fotoradary i tworzyć nowe pkunkty tylko admin plus możę max 2 osoby, aby nie było bałaganu
i napisać na głównej stronie poi.mpbilne.net, prośbę o przesłanie dodatkoych danych do kategorii fotoradary
-
Marcus, Twój pomysł mi się podoba i uważam, że kiedyś go zrealizujemy ale sam zobacz ile informacji dostałem o źle wprowadzonych fotoradarach. Jak narazie to dyskutujemy obaj i nic z tego nie wynika. Przślij swoje propozycje do adminów poi.mobilne.net właśnie pracują nad ulepszeniami, a dla mnie posprawdzaj znane Ci fotoradary czy są dobrze wprowadzone do bazy. O czym Ty piszesz? Bespośrednie pytania do autorów punktów o potwierdzenia lokalizacj nie skutkują a Ty sugerujesz, że ktoś Ci poda ograniczenia prędkości? Wróć na ziemię.
A co do zamiatania pod dywan, to co by na to powiedziała moja żona.
-
pewno by powiedziela, ze niezle fotki pstrykaja z tych "ciekawych urzadzen", to oczywiscie byl zart
oczywiscie napisze maila do adminow i postaram sie przeforsowac, to co napisalem powyzej, bo im pozniej to zaczniemy, tym bedzie trudniej to zrobic
oczywiscie zdaje sobie sprawe , ze od razu wszystkiego nie zrobimy, ale trzeba to zaczac
-
Życzę powodzenia!!!!
A ja dalej czekam na informacje o błędnie naniesionych fotoradarach.
-
bartek_63, maila wysłałem i zobaczymy co z tym dalej bedziemy robić
tylko mam taki pomysł, aby osoby, które będą wysyłały poprawione informacje o fotoradarach, niech podadzą również jakie występuje w danym miejscu ograniczenie prędkości
pozdrawiam
-
Bardzo słusznie, nawet gdyby te ograniczenia tymczasowo znalazły się
tylko w opisie, to w tym przypadku nie jes to zbędny nadmiar informacji.
-
Poszukuję kogoś z Białegostoku lub okolic, kto miałby ochotę posprawdzać lokalizację fotoradarów w tym mieście. Proszę o ewentualne potwierdzenie lub podanie nowych współrzędnych punktów.
Myślę, że taka forma będzie lepsza.
Później będę pytał o konkretne lokalizacje.
A tak w ogóle to się dziwię, że użytkownikom nie przeszkadzają zdublowane czy źle naniesione POI.
-
Bartek_63, aktualizuję na bieżąco POI i widzę, że odwalasz kawał dobrej roboty !
Chwała ci wielka. Jak dojdziesz do południowego-zachodu naszego pięknego kraju, to daj znać ;)
-
Nie porządkuję regionami tylko alfabetycznie, dlatego bardzo stęskniłem się za kimś chętnym do pomocy z Białegostoku.
Za uznanie dziękuję ale dalej szukam chętnych do potwierdzania punktów. Zależy mi na takich użytkownikach, którzy mogą potwierdzić nie tylko istnienie fotoradaru ale również poprawić lokalizację w stosunku do drogi, stwierdzić, że fotoradar to nie zaspawana puszka wystawiona na postrach piratów i deneruje ich niedokładnie umieszczony POI.
Teraz interesuje mnie Kobiór, woj. śląskie ID:25290 czy jest tam fotoradar czy tylko kamerka i czy ta dana kamerka może zrobić krzywdę.
Drugi punkt to ID:41981 (Jarogniewice, woj.wielkopolskie droga E261, 5),
czy nie jest to atrapa fotoradaru.
Podobna sytuacja w ID:38252 (Chrzanowo, woj.wielkopolskie)
-
Teraz interesuje mnie Kobiór, woj. śląskie ID:25290 czy jest tam fotoradar czy tylko kamerka i czy ta dana kamerka może zrobić krzywdę.
Z wszelkich wiadomych mi informacji (policjanci po sluzbie) jest to kamera ktora monitoruje ruch, a dokladniej rzecz mowiac liczy natezenie ruchu (statystyki). Jest nieszkodliwy!
-
rafi, sugerujesz usunięcie z serwisu?
-
sugeruje ze mozna to usunac. To miejsce nie jest nawet wyznaczone do pomiaru prędkości pojazdów (suszarki)- oficjalna strona policji.
-
Poszukuję użytkownika do potwierdzenia punktu o ID:48010 (Kłoda, woj. wielkopolskie) prawdopodobnie atrapa. Czy to prawda?
-
Zdublowane - do usuniecia:
Rosin: ID 65426,
Rusinów: ID 63727
Błędne umiejscowienie:
Białcz: ID 17764,
powinno być N52°40'32.53'', E14°56'35.57''
-
rafi, punkt Kobiór - usunięty.
matthiasgor, poprawki wykonane.
Użytkownicy kategorii "Fotoradary stacjonarne" oczekuję więcej takich informacji i dalej czekam na kogoś chętnego do wspólpracy w temacie:
Białystok;
Jarogniewice;
Kłoda;
Chrzanowo.
-
Zdublowane - do usuniecia:
Rosin: ID 65426
Z tym Rosinem to kolega przesadzil, prosilem o usniecie tylko tego ID. W tej wiosce sa dwa karmniki na wzjazdach z dwoch stron.
Kolejny dubel - do usuniecia - ID 60770 (Zwierzyn)
-
Myślałem, że dwa trzeba usunąć.
Przywróciłem jeden z punktów (ID:64565).
Przepraszam.
-
Zwierzyn poprawiony.
-
Ok dzieki, te id w uwagach to dobra sprawa
-
Poszukiwany ktoś kto pomyka w okolicach punktu:
Gaj Wielki, woj.wielkopolskie
prawdopodobnie atrapa-proszę użytkowników o potwierdzenie; ID:42851.
Może ten ktosik zechce to sprawdzić i podzielić się z nami wiadomościami.
-
Poszukiwany ktoś z Krakowa znający lokalizacje fotoradarów (a nastawiali ich tam).
Do tego ma być chętny do potwierdzenia prawidłowości naniesienia punktów w poi.mobilne.net lub ich poprawienia.
-
prawdopodobnie atrapa-.
Jak rozpoznać atrapę?
palmus
-
Rozpoznanie czy karmnik dla radarów to atrapa jest praktycznie niemożliwe bez zatrzymania pojazdu.
Pomocnym może być przykład Czarnej Białostockiej:
http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/fotoradary/czarna_bialostocka.htm
-
Witam.
Mam słabą pamięc, więc mogę się mylić.
Ale oba fotoradary w Inowrocławiu na Niepodległości i Poznańskiej, to ja wprowadziłem do bazy. Tymczsaem zniknęły i pojawiły się jako id74878 i id74879 z autrem "esik'iem". To jakiś trynd?
Pozdrawiam,
Maciej Loret
-
Pamięć, ML masz doskonałą, ale wystąpił błąd systemowy i zostało z kategorii "Fotoradary stacjonarne" usunięte 43 (lub coś koło tego) punkty.
Pierwszym, który synchronizował swoje punkty po błędzie był esik i jego punkty zostały umieszczone w serwisie. Koledzy Admini sprawdzają przyczynę wystąpienia błędu w celu zabezpieczenia się przed podobnymi sytuacjami. Informacje moje podaję na podstawie emali z suportu.
Bardzo proszę wszystkich użytkowników o sprawdzenie znanych sobie fotoradarów po wpadce z systemem. Ewentualne zauważone błędy lub zmiany lokalizacji proszę wpisywać na forum lub na mój adres internrtowy.
P.S. Czekam na pomoc w potwierdzaniu fotoradarów niepotwierdzonych.
KRAKÓW, BIAŁYSTOK i inne, w których nie ma dopisanego słowa "potwierdzony"
-
W związku z małym poroblemem z kategorią "Fotoradary stacjonarne" otrzymałem emalię od suportu:
"Na stronie glownej www.mobilne.net wystawilismy latajacy komunikat z
prosba o zglaszanie sie pierwotnych autorow punktow dodanych po 14
sytcznia do kategorii Fotoradary Stacjonarne.
Jezeli posiada Pan informacje umozliwiajace ustalenie pierwotnych autorow
punktow lub jest Pan z nimi w kontakcie (z racji potwierdzania
prawidlowosci lokalizacji i istnienia punktow) to uprzejmie prosimy o
pomoc i przekazanie tej informacji innym uzytkownikom, ktory moga byc
autorami "nowo-dodanych" punktow.
Pozdrawiamy,
Support
www.mobilne.net"
Proszę wszystkich zainteresowanych o kontakt ze mną lub suport@mobilne.net.
-
W przypadku punktów, których nie mogłem potwierdzić na podstawie informacji internetowych, wysyłałem zapytanie o istnienie fotoradaru do autora. Tu zaczyna się problem. Owszem, dostałem sporo odpowiedzi i wielu autorów stanęło na wysokości zadania, ale część punktów dalej oczekuje na potwierdzenie. Punkty, o które pytałem autorów, a nie otrzymałem odpowiedzi są oznaczone małą literą "m" umieszczoną w nazwie punktu. Tylko co dalej jeśli nikt nie chce odpowiedzieć?
-
To teraz już wiem,cóż oznacza m przy punkcie:-)
Na trasie bedę sie bacznie przyglądał tym z "emką"
Palmus
-
palmus, proponuje patrzeć na wszystkie, może się opłacać. ;)
A tak poważnie, proszę wszystkićh użytkowników o zgłaszannie niedokładnie wprowadzonych punktów wraz z podaniem nowych współrzędnych - poprawię. Różnica nawet o kilka metrów powinna być poprawiona.
-
We Wrocławiu ostatnio pojawiły się dwa dodane punkty fotoradarów stac.:
N 51°07'37.32''
E 17°04'40.53''
Nazwa Wrocław - Śródmieście m
Opis al. Kochanowskiego;
ID:78027.
Autor Sebanek
Utworzony 2007-02-13 18:21:34
N 51°05'05.85''
E 17°01'06.73''
Nazwa Wrocław - Krzyki m
Opis al. Wiśniowa;
ID:78028.
Autor Sebanek
Utworzony 2007-02-13 18:21:34
W tych miejsach lubią sobie stać panowie z suszarkami, ale nic poza tym...
Tam nie ma żadnych radarów, proszę o usunięcie punktów
-
Dziękuję za informację o punktach we Wrocławiu.
Punkty przenoszę do właściwej katedorii.
O to właśnie mi chodziło i takich informacji oczekuję.
-
W obu tych punktach we Wrocławiu są odpowiednie POI (suszarkowe), więc nie trzeba punktów przenosić, wystarczy skasowac:) zawsze do usług w sprawie wrocławskich stacjonarek: co jak co, ale ta kategoria nie powinna być zabałaganiona dla dobra portfeli nas wszystkich :)
-
Usunąłem oba punkty, a autor tych punktów dalej nie odpowiedział na zapytanie o istnienie fotoradarów. No cóż...
-
Bywają przypadki, że blisko siebie stoją 2 PU "Fotoradar", każdy patrzący w swoją stronę.
Mam w związku z tym pytanie:
Czy tego typu sytuacja ma być "dosłownie" odwzorowana na mapie (dwoma PU)?
Argument aby to zmienić: Gdy prowadzę, to nie gapię się ciągle w mapę, a już na pewno nie ślepię za ikonkami, tylko polegam na ostrzeżeniach głosem.
Po co mi wtedy 2 oddzielne ostrzeżenia?
Może takie 2 fotoradary powinien reprezentować jeden zastępczy PU (na "pośredniej" pozycji)?
W opisie można ew. podać "para radarów" czy coś w tym rodzaju.
Zysk będzie taki, że ostrzeżenie będzie tyko jedno.
Do oddzielnego zaznaczania każdego radaru będzie sens wrócić dopiero, gdy "automat ostrzegający" będzie w stanie rozpoznać, w którą stronę "patrzy" dany radar.
Argument aby zostało jak jest: Wstawienie tylko jednego "zastępczego" PU kogoś w końcu sprowokuje do zgłoszenia poprawy jego pozycji na pozycję któregoś z rzeczywistych fotoradarów.
Na szczęście moderator może wówczas odpowiedzieć wnioskodawcy "tak ma zostać, to jest symbol pary radarów"
A może ktoś ma jeszcze inny (lepszy) pomysł?
-
Propozycje ciekawe, ale proszę podać konkretne przykłady fotoradarów stojących koło siebie w odległości mniejszej niż 250m. Ja znam dwa, trzy przypadki na terenie całej Polski i są one traktowane jako wyjątki. Wprowadzenie przez użytkownika nowego fotoradaru w promieniu 250m od istniejącego już w serwisie jest zablokowane i może na to zezwolić tylko admin lub moderator.
Sprawa "patrzenia" fotoradaru jest trudna do odnotowania w serwise ze względu na to, że jest wiele fotoradarów obrotowych. Dziś "patrzy" w jedną stronę, jutro w drugą.
Valdi_B - Myślę, że problem problem polega na włczeniu ostrzeżeń do wszystkich kategorii związanych z policją. Niestety, tak się nie da jechać. Otrzeżenie za ostrzeżeniem - pod każdym krzakiem.
bartek_63
-
Taką parę fotoradarów znalazłem w Miłobądzu (na S od Gdańska).
W ich opisach są ID 451 i 75404.
Odległość między nimi - ok 75 m.
Co do liczby takich przypadków - nie robiłem żadnej analizy.
Po prostu skoro znalazłem jeden taki przypadek, to może ich być więcej.
Z drugiej strony - jeżeli takich "par" jest naprawdę tylko kilka, to sprawa nie jest aż tak istotna?
-
Faktycznie Miłobądz należy do takich wyjątków. Jadąc do Gdańska wolę żebm został ostrzeżony o pierwszym i potem zaraz o drugim niż miałbym się naciąć na któryś, bo akurat odkręcili mu głowę w przeciwnym kierunku. Jadąc w drugą stronę sprawa jest odwrotna. Naprawdę takich par jest tylko kilka. Za ważniejsze uważam zlikwidowanie zdublowanych punktów opisujących ten sam fotoradar oraz poprawienia punktów źle (niedokładnie) naniesionych.
Takich przypadków jest coraz mniej ale jeszcze się trafiają.
Wszystkich użytkowników proszę o zgłaszanie takich pomyłek.
bartek_63
-
Bartek, wyrazy współczucia, ;D
Spojrzałem dziś na nowowprowadzone fotoradary na mobilne.net ...
opisy mnie rozbroiły :D
"Kadzidło droga 53, gdzies tu jest fotoradar, nie pamietam dokładnej lokalizajci"
"gdzies tam jest"
" tu tez na całej długosci tej miejscowosci gdzies jest fotobudka"
-
Damy sobie radę, tylko proszę o troszkę pomocy w dokładnej lokalizacji.
Tramp miał doskonałe źródła fotoradarów ale przez Ciebie ich nie podał :) ;)
Wracam do mojej prośby:
Zgłaszajcie źle naniesione fotoradary stacjonarne - poprawię.
-
Faktycznie Miłobądz należy do takich wyjątków. Jadąc do Gdańska wolę żebm został ostrzeżony o pierwszym i potem zaraz o drugim niż miałbym się naciąć na któryś, bo akurat odkręcili mu głowę w przeciwnym kierunku. Jadąc w drugą stronę sprawa jest odwrotna. Naprawdę takich par jest tylko kilka.
Innym punktem gdzie są blisko siebie stojące 2 fotoradary patrzące w przeciwne strony jest Mały Płock na trasie z Łomży do Kolna (droga na Mazury).
-
kobylnica w kierunku poznania, trasa poznan - bydgoszcz, atrapa :-\
-
Żeby było śmiesznie to w Małym Płocku jeden to atrapa a drugi oryginał.
Dwa też stoją gdzieś w okolicy Helu.
-
Żeby było śmiesznie to w Małym Płocku jeden to atrapa a drugi oryginał.
Oj .... chyba nie. Najwyżej są przekładane, ale są to dwie normalne skrzynki. Sprawdzę w przyszłym tygodniu, chyba, że ktoś mnie wyprzedzi.
-
Mały Płock
Fotoradar stacjonarny:
- jadąc od strony Kolna w kierunku Łomży
Atrapa :
- jadąc od strony Łomży w kierunku Kolna
Jak będziesz miał okazję to sprawdź - wprowadzę do serwisu.
Może jakieś zdjęcie?
A jak już tam będziesz to sprawdź Kolno ul. Wojska Polskiego, koło posterunku. podobno coś tam stoi.
-
OK Tak jak wspomniałem będę tam w przyszłym tygodniu. O ile ktoś wcześniej tego nie sprawdzi.
Ja jednak cały czas mam obawę przed usuwaniem informacji o fotoradarach, które są, ponoć są atrapami. Nie wiem w jakim czasie można taką atrapę zastąpić prawdziwym fotoradarem, a wtedy zbiór zdjęć rodzinnych się może szybciutko powiększyć.
Jak już pisałem - wolę zwolnić, o przed atrapą niż obejrzeć się na niezamawianej fotografi.
-
Ostatnio jechałem od Poznania do Bydgoszczy i jest tam cała masa fotoradarów (większość pewnie atrap) ale wolałem przed większością zwolnić.
Nie o tym chciałem, na tej trasie (już bliżej Bydgoszczy) kilka razy nie było żadnych radarów mimo oznakowania w POI lub były przeniesione o kilkaset metrów .
Niestety nie mam dokładnych namiarów, wracałem akurat z Holandii i myślałem już tylko o ciepłej kąpieli ;)
Czy ktoś może to spr, może ktoś częściej tam jeździ.
OT
Wiadomo kiedy ruszy poprawiony serwis AMPOISync??
-
Ja jednak cały czas mam obawę przed usuwaniem informacji o fotoradarach, które są, ponoć są atrapami. Nie wiem w jakim czasie można taką atrapę zastąpić prawdziwym fotoradarem, a wtedy zbiór zdjęć rodzinnych się może szybciutko powiększyć.
Dlatego nie usuwam atrap tylko wpisuję w opisie, że to atrapa. Za atrapę uważamy taki karmnik dla radarów, do którego nie można wstawić radaru bo jest zaspawany.
OT
Wiadomo kiedy ruszy poprawiony serwis AMPOISync??
Już nie długo - to informacja z supportu.
-
kobylnica w kierunku poznania, trasa poznan - bydgoszcz, atrapa :-\
Przepraszam ale nie zauważyłem cennej informacji.
Czy chodzi o ten?
http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/fotoradary/janikowo.htm (http://antyradary.phi.pl/mapa_fotoradarow/fotoradary/janikowo.htm)
-
Minęło pół roku moich starań o wprowadzenie porządku do kategorii "Fotoradary stacjonarne".w serwisie poi.mobilne.net. Już niewiele punktów pozostało do potwierdzenia i dlatego postanowiłem odświeżyć ten temat.
Bardzo proszę o pomoc w zakończeniu porządków i "wyłapanie" punktów błędnie wprowadzonych oraz ustawionych w złej lokalizacji. Sam tego nie jestem w stanie dokonać, niestety nie jeżdżę po całej Polsce.
Bardzo liczę na zakończenie porządków przed wprowadzeniem nowej wersji serwisu.
Jednocześnie dziękuje wszystkim tym, którzy nadesłali uwagi i pomogli w moderowaniu tej kategorii.
Pozdrawiam.
-
Minęło pół roku moich starań o wprowadzenie porządku do kategorii "Fotoradary stacjonarne".w serwisie poi.mobilne.net. Już niewiele punktów pozostało do potwierdzenia i dlatego postanowiłem odświeżyć ten temat.
Gdy patrzę jak mniej więcej raz na tydzień po weekendzie
dostajesz do kategorii FOTORADAR STACJONARNY
paczkę kilkunastu puntów, które są nawet czasem opisane jako
"suszarka" lub "radiowóz z kamerą" to zastanawiam się,
czy w celu pełnej aktywacji konta na Mobilne POI
nie powinno się zdawać jakichś testów z inteligencji.
-
Poszukiwany ktoś z Krakowa znający lokalizacje fotoradarów (a nastawiali ich tam).
Do tego ma być chętny do potwierdzenia prawidłowości naniesienia punktów w poi.mobilne.net lub ich poprawienia.
Jestem z Krakowa, jak tylko będzie możliwe to pomogę, na obecną chwile wiem z doświadczenia że miejsce fotoradarów się trochę różni niż to wprowadzenie w POI.
Na starcie są 2 do zaktualizowania ponieważ tego skrzyżowania już nie ma a wybudowali tam estakade i fotoradary zostały nieco przesunięte:
1.
ID: 402 ul. Lublańska
N 50°05'05.84"
E 19°58'08.67"
2.
ID: 403 al. Bora Komorowskiego
N 50°05'07.37"
E 19°58'30.90"
Dziś tam będe akurat przejeżdżał to zerknę jakie są dokładne współrzędne.
-
Dziękuję za info z Krakowa.
Poprawię jak tylko wrócę z urlopu. Ech, to już niedługo.
Teraz dorwałem się do internetu hotelowego.
-
Witam ponownie w odkopanym wątku.
Teraz walczę z fotoradarami stacjonarnymi dla miplo
(i nie jest to tak jak z posłami, którzy szukają pewnego stołka w nowej partii) :smile: .
Szanowni użytkownicy, teraz poprawienie lokalizacji stało się jeszcze bardziej proste, a przy okazji można zarobić kilka miploMil.
Można również zamieścić własną fotkę fotoradaru.
Zemścij się na fotoradarze. To on zawsze robi Ci zdjęcie.
Teraz masz okazję odwrócić role.
Zrób fotoradarowi zdjęcie, zamieść fotkę w serwisie i a sam zainkasuj miploMile
W stosunku do mobilne.net brakuje jeszcze sporo fotoradarów w całej Polsce.
Popatrz czy w Twoim rejonie zostały już wszystkie naniesione i uzupełnij brakujące.
-
Przeciez mozna ustawic by opis wyswietlal sie automatycznie a w opisie tylko liczba szybkosci np 40, 50 czy 80 .....(zaleznie od ograniczenia) be bzdurnych opisow, ze niby stoja za rogiem czy smietnikiem (dlugie opisy zaslaniaja obraz...).
Pozdawiam
-
Piotrze, a gdzie Ty widziałeś opis, że stoją za śmietnikiem.
Na pewno nie w fotoradarach stacjonarnych.
Co do poprawiania opisów to miałem taki pomysł żeby tak zrobić.
Niestety cyferki w opisie są do tego za małe a nie daje się ich powiększyć. Poza tym informacje zawarte w opisach są niezbędne do moderowania a i tak są bardzo okrojone. Wszelkie uwagi np. "za śmietnikiem" przenoszę do ministron punktu. Wyświetlają się razem ze stroną o punkcie a nie będą podlegały synchronizacji. (info support)
Była jeszcze jedna propozycja z mojej strony.
Podzielić kategorię na podkategorie ze względu na ograniczenie prędkości.
Wtedy do każdej podkategorii przyporządkować inną ikonę np. ze znakiem ograniczenia. Jak na razie nie zyskała ona poparcia ze strony supportu.
-
Podzielić kategorię na podkategorie ze względu na ograniczenie prędkości.
Wtedy do każdej podkategorii przyporządkować inną ikonę np. ze znakiem ograniczenia. Jak na razie nie zyskała ona poparcia ze strony supportu.
Tak właśnie robi chyba większość serwisów POI na zachodzie
-
Była jeszcze jedna propozycja z mojej strony.
Podzielić kategorię na podkategorie ze względu na ograniczenie prędkości.
Wtedy do każdej podkategorii przyporządkować inną ikonę np. ze znakiem ograniczenia. Jak na razie nie zyskała ona poparcia ze strony supportu.
To wreszcie byłby przełom.
Tak właśnie robi chyba większość serwisów POI na zachodzie
Właśnie! :ok:
-
To wreszcie byłby przełom.
Taaak, tylko jak zmusić autorów punktów do wpisywania dopuszczalnej prędkości ??? Prostych informacji w postaci nazwy miejscowości, w której stoi fotoradar nie wpisują.
-
To wreszcie byłby przełom.
Taaak, tylko jak zmusić autorów punktów do wpisywania dopuszczalnej prędkości ??? Prostych informacji w postaci nazwy miejscowości, w której stoi fotoradar nie wpisują.
Kurde, to byłoby dobre - żeby jeszcze AM informowała o przekroczeniu prędkości przy zbliżaniu się do takiego POI, to już byłoby miodzio.
A jak zmusić autorów do wpisywania? Odrzucać takie punkty automatycznie. Co prawda miplo musiałoby wprowadzić skrypcik sprawdzający czy odpowiednie pole dla tego typu punktów zostało wypełnione numerycznie. Jeśli nie, user otrzymuje komunikat, że musi wpisać prędkość.
-
Jeśli nie, user otrzymuje komunikat, że musi wpisać prędkość.
Wystarczy, że będzie miał takie rozwijane w javie menu z wyborem prędkości od 10 do 110
-
A jak zmusić autorów do wpisywania? Odrzucać takie punkty automatycznie.
Jak zwykle bardzo radykalne rozwiązanie z Twojej strony.
Popatrz na to z inaczej.
Miplo ma być komercyjne. Autor wpisuje punkt do serwisu dobrowolnie i jak zacznę usuwać fotoradary, które nie mają wpisanego ograniczenia prędkości to zostanie ich niewiele w serwisie. A tego chyba nikt nie zechce.
-
Bartek.
Wyjaśnij mi jak ci szaleńcy to robią.
Niby potrzebne są potwierdzenia.
Niby punkty nie mogą leżeć zbyt blisko siebie.
A w okolicy radaru ID 61589 masz jeszcze 4 inne w tym 3 aktywne.
Czy tam tych radaro-kamer jest faktycznie tak dużo,
czy też może zabezpieczenia i logika wprowadzania punktów w MIPLO są do bani.
W wielu miejscach spotykam (i walcze z tym) uaktywnione bezsensowne duble i zastanawiam sie jak oni to robią. :mad:
Ci najbardziej upierdliwi potrafią na skrzyżowaniu jako osobne punkty sygnalizacji świetlnej
powprowadzać każdy sygnalizator osobno. :mad:
-
Ci najbardziej upierdliwi potrafią na skrzyżowaniu jako osobne punkty sygnalizacji świetlnej
powprowadzać każdy sygnalizator osobno. :mad:
Te dla pieszych również??? :shock: :E
-
A dla rowerzystów też??? :P
-
Zamiast biadolić się cieszcie, że nie wymyślili jeszcze kategorii 'zielona strzałka' ... :mrgreen:
-
Wyjaśnij mi jak ci szaleńcy to robią.
Normalnie, przy wstawianiu nowego punktu nie sprawdzają czy dany fotoradar (czy inna cholera) nie jest już wprowadzona i dublują. Ja wyłapuje duble i usuwam. Jednak jest wiele takich miejsc (szczególnie na E67,8), że fotoradar stoi przy fotoradarze. Tak jest w Wolicy. Jest ich cztery. Ja wiem, że ma być trzy i czekam aż ktoś się wkurzy i zdradzi mi tajemnicę, którego trzeba usunąć.
Współczuję tym co jeżdżą E67,8. Tam się już nie da jeździć. :'(
-
czekam aż ktoś się wkurzy i zdradzi mi tajemnicę, którego trzeba usunąć.
Jest to problem, który często dręczy i mnie.
Bo, faktycznie, istnieje mnówsto dubli i moderator staje przed dylematem - który usunąć, czy poprawiać samemu, czy zlecić poprawki/uzupełnienie autorowi, komu należy się pierwszeństwo w autorstwie tego punktu, czy bardziej istotna jest wcześniejsza data zgłoszenia, czy też kompletność informacji wymaganych w opisie kategorii, czy bardziej istotny jest dobry opis ale niezgodny z formatem (np. nr telefonu), czy może opis bardzo ubogi, ale idealnie trzymający się nowych zasad (np. tylko numer telefonu, ale bez adresu). Itd., itp.
W dodatku nie wiem, czy MIPLO zalicza autorowi zgłoszenia nawet jeśli zostaną one wycięte przez osobę upoważnioną, czy takie wykasowane zgłoszenie tzw. MIPLO-mili nie daje? Jeśli to drugie, to wycinanie musi czasem rodzić pretensje osób zgłaszających, bo np. w przeciwieństwie do innego zgłaszającego nie zamieściły istotnej informacji, że w opisywanym barze najsmaczniejsze są bliny. Ale podały wszystkie inne, przydatne, a raczej niezbędne dane. Czyli - włożyły jakąś pracę, która powinna być zapremiowana.
Inną, podobną sprawą są opinie o zgłoszeniach - przydatne, nieprzydatne, etc. Obserwuję czasem, że zgłaszający proponuje dość istotną zmianę, która jest zaakceptowana, ale z opinią: "mało przydatne". Czuję w takich zabiegach jakąś nutkę osobistych relacji zgłaszający-moderator, przed czym przestrzegam i chciałbym się w tej sprawie mylić co do diagnozy.
To nie jest łatwe zadanie - moderowanie, o czym nie mają zwykle pojęcia ci, którzy ograniczają się do sarkania, że już wrzesień, niedługo jesień, a baza wciąż niekompletna.
Gwarantuję, że gdyby wszystkie zgłoszenia punktów czy poprawek były zgodne z regułami, to baza miałaby pewnie nie więcej, niż 1% braków w stosunku do mobilne.net.
-
Normalnie, przy wstawianiu nowego punktu nie sprawdzają czy dany fotoradar (czy inna cholera) nie jest już wprowadzona i dublują.
Ale kto im to uaktywnia?
Czy wszyscy co robią sobie teraz te wyścigi na wprowadzanie, są moderatorami?
-
Wydaje mi się, że support w pewnym momencie poszedł na łatwiznę ...
-
Normalnie, przy wstawianiu nowego punktu nie sprawdzają czy dany fotoradar (czy inna cholera) nie jest już wprowadzona i dublują.
Ale kto im to uaktywnia?
Czy wszyscy co robią sobie teraz te wyścigi na wprowadzanie, są moderatorami?
Nie... no nie... wprowadzanie POI a być moderatorem to 2 różne sprawy przecież!
-
Nie... no nie... wprowadzanie POI a być moderatorem to 2 różne sprawy przecież!
Ciekawe. :O
7 x ta sama sygnalizacja świetlna uaktywniona w tym samym miejscu. (prawie jedno na drugim)
5 x ten sam fotoradar (punkt obok punktu)
Kto to uaktywnia. :(
:mad:
-
A czy moderator jest w stanie przeskoczyć odległości minimalne, zapisane w ustawieniach dla kategorii? Bo tylko w takim przypadku mógłby uaktywnić zbyt bliskiego dubla.
Jeśli tak jest, to trzeba to natychmiast zmienić.
-
Nie... no nie... wprowadzanie POI a być moderatorem to 2 różne sprawy przecież!
Ciekawe. :O
7 x ta sama sygnalizacja świetlna uaktywniona w tym samym miejscu. (prawie jedno na drugim)
5 x ten sam fotoradar (punkt obok punktu)
Kto to uaktywnia. :(
:mad:
Moderator kategorii może to ustawić - z tego co pamiętam u mnie :-)
-
Support ostatnio hurtem zaakceptował poprawki do punktów, których nie zdążyłem spr może ich dużo nie było bo ok 15, ale wchodzę i okazało się, że punkty zostały zaakceptowane przez support :|
trochę się zdziwiłem szczególnie że nie wszystkie były ok
-
A czy moderator jest w stanie przeskoczyć odległości minimalne,
Według mnie może, ponieważ w takim przypadku pojawia się jedynie komunikat
o sąsiedztwie podobnego punktu i jak ktoś nie wnika to może go spokojnie olać.
Dodatkowo, to pewnie przy aktywacji hurtowej z listy taki komunikat pewnie się nawet nie pojawi.
Czyli według mnie takie duble pojawiają się głównie przy masowym zatwierdzaniu.
(Najczęściej własnych wprowadzonych ręcznie punktów :evil:)
-
Support ostatnio hurtem zaakceptował poprawki do punktów, których nie zdążyłem spr może ich dużo nie było bo ok 15, ale wchodzę i okazało się, że punkty zostały zaakceptowane przez support :|
trochę się zdziwiłem szczególnie że nie wszystkie były ok
Np koło mnie w Warszawie na Domaniewskiej był 3x zaznaczony ten sam bankomat PKO PB - zgłosiłem błąd i zaakceptowano.
Ktos musiał zaakceptowac doblujace sie punkty... jak moderato kategorii przeoczył sprawę to support musiał wkroczyć...
-
3x zaznaczony ten sam bankomat PKO PB - zgłosiłem błąd i zaakceptowano.
Tak, ale domyśl się czemu dopiero po moim powrocie z urlopu.
-
Ciekawe. :O
7 x ta sama sygnalizacja świetlna uaktywniona w tym samym miejscu. (prawie jedno na drugim)
5 x ten sam fotoradar (punkt obok punktu)
Kto to uaktywnia. :( :mad:
Kto uaktywnia widać w historii punktu (o ile dobrze pamietam)
-
3x zaznaczony ten sam bankomat PKO PB - zgłosiłem błąd i zaakceptowano.
Tak, ale domyśl się czemu dopiero po moim powrocie z urlopu.
Niestety nie wiem....
-
Kto uaktywnia widać w historii punktu (o ile dobrze pamiętam)
Ale w panelach moderatorskich widać tylko datę dodania
i bez zabawy w głębsze szukanie nawet nie widać,
który punkt jest importowany, a który stworzony ręcznie.
Ja już przestałem wnikać jak punkt trafił do MIPLO.
Czy był importowany czy dopisany ręcznie to wszystko jedno,
bo prawa autorskie do takiego np. fotoradaru to ma ten kto podjął decyzję o jego lokalizacji,
a nie ten kto pierwszy dał się sfotografować.
-
Ciekawe. :O
5 x ten sam fotoradar (punkt obok punktu)
Proszę o przykłady. To jest niemożliwe, no chyba, że chodzi o przenośne. :-|
Support ostatnio hurtem zaakceptował poprawki do punktów,
Aktywacji też dokonał - wycofałem do poczekalni i poprawiałem opisy.
Ale w panelach moderatorskich widać tylko datę dodania
i bez zabawy w głębsze szukanie nawet nie widać,
który punkt jest importowany, a który stworzony ręcznie.
Jest zakładka "historia" i tam widać skąd jest dany punkt i co kto z nim robił.
Ja już przestałem wnikać jak punkt trafił do MIPLO.
Czy był importowany czy dopisany ręcznie to wszystko jedno,
bo prawa autorskie do takiego np. fotoradaru to ma ten kto podjął decyzję o jego lokalizacji,
a nie ten kto pierwszy dał się sfotografować.
Ważne, dla mnie autorem w pierwszej kolejności jest autor z mobilne net i nawet jak w miplo już jest punkt w tym miejscu wprowadzony ręcznie to go usuwam, zostawiając importowany.
-
ID:
57198
55162
61589
26373
leżą blisko siebie, a trzy z nich są aktywne.
A autorem tego prawdziwego jest ten kto podjął decyzję że tam należy go postawic.
Tak na poważnie to w moich kategoriach problemów nie mam,
ale jak widzę na jednym skrzyżowaniu koło mojego domu 7 sygnalizatorów świetlnych
i żaden nie pochodzi z MOBILNE.NET to przy kolejnym takim kwiatku juz nie chce mi sie wnikać w pierwszeństwo tylko sprzątam moje rodzinne osiedle. Zostawiam ten najlepiej opisany, lub usytuowany najbliżej środka skrzyżowania.
W kategorie mające solidnych moderatorów sie nie wcinam, ale importowane z MOBILNE nierówności i dziury pochodzące sprzed lat powycofywałem jak leci i poprosiłem o potwierdzenia i jakoś żadne nie wpłynęło.
Według mnie jest kilka mocnych kategori typu: SYGNALIZACJA SWIETLNA, DZIURY, NIERÓWNOŚCI, których nikt nie moderuje, a szaleńcy nabijają sobie liczniki punktami, które potem ktoś bez sprawdzenia aktywuje im hurtem.
-
Punkt o ID:26373 jest punktem usuniętym i nie widzą go "normalni" użytkownicy. Skoro go widzisz to jesteś ... MODERATOREM LOKALNYM. Punkt usunąłem w chwili importu jego pierwowzoru z mobile co jest umieszczone w opisie punktu. Punkt jeden już nam odpadł, teraz pozostałe.
ID:57198 i ID:55162 to dwa fotoradary umieszczone po obu stronach drogi dwujezdniowej. I podobno jest tak w rzeczywistości. Mamy wyjaśnione kolejne dwa.
A teraz zostały najtrudniejsze... tak, tak nie jeden tylko dwa. ID:61589, ID:56798.
Pierwszy jest importowany z mobilne a drugi wprowadzony ręcznie i on jest najbardziej podejrzany. Jednak ktoś (moderator lokalny lub odpowiedzialny użytkownik) musi mi pomóc stwierdzić jak jest w rzeczywistości. Sam się (w najbliższej przyszłości) nie wybieram do Wolicy.
-
To znowu ja :)
Bardzo proszę o dopisywanie ograniczeń prędkości do istniejących punktów oraz nie zapominanie o tym przy dodawaniu nowych.
Przyda się to do poprawienia funkcjonalności ostrzegania.
-
To znowu ja :)
Bardzo proszę o dopisywanie ograniczeń prędkości do istniejących punktów
Się robi!!! :ok:
-
To znowu ja :)
Bardzo proszę o dopisywanie ograniczeń prędkości do istniejących punktów
Się robi!!! :ok:
Może to powinno być jedynym wpisam by w czasie obraz nie był zasłaniany bzdurnymi opisami....?
-
Może to powinno być jedynym wpisam by w czasie obraz nie był zasłaniany bzdurnymi opisami....?
Nie, ten wpis posłuży do podziału fotoradarów stacjonarnych na podkategorie i zostanie usunięty.
Wtedy każdy fotoradar będzie mógł wyświetlić ikonę z ograniczeniem prędkości, ale to jeszcze dużo pracy przed nami.
Im szybciej użytkownicy dodadzą ograniczenie prędkości tum szybciej to zadziała.
-
Może to powinno być jedynym wpisam by w czasie obraz nie był zasłaniany bzdurnymi opisami....?
Nie, ten wpis posłuży do podziału fotoradarów stacjonarnych na podkategorie i zostanie usunięty.
Wtedy każdy fotoradar będzie mógł wyświetlić ikonę z ograniczeniem prędkości, ale to jeszcze dużo pracy przed nami.
Im szybciej użytkownicy dodadzą ograniczenie prędkości tum szybciej to zadziała.
Znów mam inne zdanie... :O~
Czy nie jest to przegięcie?
Wyobrażasz sobie od/za-haczanie radarów osobno dla każdej szybkości?
Wynikałoby z tego, że w zakresie 40-130 będzie 10 różnych pozycji w POI do wyświetlenia i sygnalizowania... spowoduje to bałagan i śmietnik w zakładkach (wyświetlanie/sygnalizowanie) Automapy.... a przeciez wystarczy ,że będzie 1 kategoria fotoradarów stacjonarnych a na białym polu wyświetliło się 40,60.. (wg opisu) nie zasłaniając ekranu...
Wiesz... jesteś moderatorem tej kategorii i zrobisz co zechcesz ale taką nadgorliwościa tylko utrudnisz ludziom życie....
-
Piotrze, jeszcze niczego nie ma a Ty już protestujesz.
Spokojnie jeszcze zdążymy wymienić poglądy na ten temat.
A jak opis zasłania Ci trasę to w ustawieniach chyba trzeba odhaczyć ptaszka przy wyświetlaniu opisu i nic nie będzie zasłaniać. :P
-
Piotrze, jeszcze niczego nie ma a Ty już protestujesz.
Spokojnie jeszcze zdążymy wymienić poglądy na ten temat.
A jak opis zasłania Ci trasę to w ustawieniach chyba trzeba odhaczyć ptaszka przy wyświetlaniu opisu i nic nie będzie zasłaniać. :P
Nie napisałem, że protestuję ale właśnie wyraziłem swój pogląd :-)
Co do zasłaniania to właśnie wstawianie w opisie tylko szybkości, której dotyczy ten fotoradar spowoduje, że ktoś kto chce zobaczy szybkość dozwoloną a do tego nie zasłoni mu to połowy ekranu natomiast ktoś kto nie jest tym zainteresowany może tą funkcję odhaczyć.
Chodzi o to, że często wykonanie (zbyt duże opisy) powoduje, że w wielu przypadkach funkcja wyświetlania opisu jest "zabijana" bo dla większości sytuacja, że opis przesłania pół (lub wiecej) ekranu w czasie jazdy jest po prostu nie do przyjęcia.....
No dobra, na dzisiaj kończę - Pozdrawiam
-
A tutaj zdecydowanie popieram Bartka. Marzy mi się, żeby tak jak to jest w zachodnich serwisach, można było dostosować ikony dla poszczególnych ograniczeń prędkości (raptem 10 kliknięć). Dla leniuchów jak Piotr :E można będzie dać tylko ogólną ikonę fotoradaru, niezależnie od prędkości.
-
Także zgadzam się z Bartkiem i tak jak pisze akubit także dla leniuchów będzie proste rozwiązanie - będzie przynajmniej wybór
-
Już to widzę, że wszysy zgłaszający będą podawali ograniczenie prędkości gdzie stoi radar... w efekcie jedne będa miały to podawane inne nie ... albo jedne radary będą zaznaczone a inne nie bo mederator nie wpóści POi bo nie ma podanej szybkości ...
-
A tak na marginesie: prędkość ma być podawana w nazwie czy w opisie?
-
Ja bym dał w nazwie i to na pierwszym miejscu przed miejscowością.
W zasadzie to najlepiej gdyby to '50' czy '70' było całą nazwą,
opis jest już całkiem zbędny ... (nie licząc potrzeb moderowania kategorii).
-
Proszę moderatora regionalnego Rawa Mazowiecka o weryfikację punktów o ID:60621 i 60618.
Jest propozycja usunięcia z serwisu fotoradarów a ja nie znam tych stron.
-
mam pytanie czy nie było by lepiej jak by w milpo podczas dodawania fptoradarów były takie opcje jak, albo nawet nie opcje tylko częski ekranu w krórm by sie wprowadzalo inforamacje na temat prędkości, opisu, ID, ulicy. I w tym momencie oczywiście jak by AM uwzględnila taką możliwość można by było sobie wybrać jaki informacje by były wyświetlane - np. ktoś by chciał mieć wszystkie inna osoba tylko prędkość dopuszczalną, inna zaś prędkość i ID itd. Było by to chyba dość ciekawym rozwiązaniem.
-
Oczywiście, że byłoby lepiej, gdybyś trochę poczytał, to wiedziałbyś, że obecnie jest to niemożliwe
z tego względu, że AM nie obsługuje subpól w opisie POI.
-
hmmmmm - czyżby coś mi umknęło - forum czytam co dziennie - aż nie wiem co napisać. no nic musze sie poprawić !!!!!
Napisane: Październik 02, 2007, 22:39:14
ale może się źle wyraziłem - chodziło mi o to że aby informacje były wprowadzane w taki sposób:
1. ID
2. prędkość
3. misato
4. ulica
5. opis
każda z tych informacji w odzielnym polu, zaś w milpo zaznaczyć która z informacji podczas synchronizacji miała by się znaleść w AM w trakcie wyświetlania informacji
-
Właśnie taki sposób nie działa w AM - przecież nocnyMarek napisał to w swoim poście
-
właśnie o to mi chodzi - ale to nie musi wynikać z AM - prościej by było to zrobić w milpo i tam ustalać które z informacje maiły by się pokazywać w informacjach wyswitlanych na ekranie - tak mi się wydaje - chociaż mogę się mylić
-
No właśnie o to chodzi, że musi. Tak w skrócie, pomijając pomniejsze problemy:
Większość nowych POI jest wprowadzana do miplo przez synchronizację, w AM nie ma subpól
(ID, ulica ... ) jest tylko ogólne pole opis, (spytaj bartka co ludzie w nim nie wypisują :O )
żaden normalny program nie poradzi sobie z automatycznym zrozumieniem treści i rozróżnieniem
którą część do jakiego subpola w miplo ma przenieść.
W drugą stronę nie ma problemu, wybrane subpola mogą jedno za drugim wylądować we wspólnym worku opisu.
-
Dokładnie AM nie ma śubpól, ale w tym przypadku nie chodzi mi dokładnie o AM. Przecież podczas synchronizacji wysyłane są wszystkie informacje jakie zostaną wprowadzone przez użytkownika - czyli jeden fotoradar ma pełen opis (ID, ulica, miasto, prędkość) a inny będzie miał tylko część i wtedy i tak zostanie to przesłane podczas synchronizacji.
A jeśli w miplo.pl by było coś w rodzaju subpól - czli w odpowiednie pola wpisywało by się odpowienie informacje, zaś obok takiego pola by było drugie małe okienko w którym by się odhaczało czy dana informacja ma być przesyłana podczas synchronizacji. Reasumując - to my byśmy decydowali które informacje miły by się znaleść w podczas wyświeltlania. I wtedy ni interesowało by nas czy AM obsługuje subpola czy nie, ponieważ zakres i wielkość ilnformacji był ustalany przez użytkownika ale już na pozomie miplo.
-
A może tak?