Wynik z trasy 1 udało mi się uzyskać przesuwając nieco koniec trasy w kierunku Grójeckiej.
Dla trasy szybkiej granicą zmiany przebiegu trasy jest Włodarzewska 58,
dla krótkiej, koniec trzeba przesunąć jeszcze nieco w prawo, na Włodarzewską 55b.
Z trasą nr 2 okazało się. że jest podobnie.
Nie widzę w tym żadnego babola, po prostu algorytmom wyznaczania trasy od tego miejsca
wychodzi korzystniej wskazanie innej trasy.
Niejednokrotnie spotykałem się z sytuacjami, gdzie w takich granicznych miejscach
użytkownikom nawigacji trasa wydawała się dziwna.
Niestety 'dziwność trasy'

raczej nie jest parametrem który da się opisać algorytmem,
ja w każdym razie nie dziwię się, że czasem wyznaczona trasa budzi zdziwienie

Notabene Twój ulubiony AutoPilot (i pewnie inne programy również) zachowuje się identycznie,
tylko granica zmiany trasy jest ok. 100m bliżej Grójeckiej (koło jakiegoś bajorka przy Włodarzewskiej 49)
Może więc czas zmienić tytuł wątku?ps.
Przy okazji nie omieszkam zauważyć, że AP jest w tym miejscu wyraźnie mniej dokładny
(bak odcinka ul.Przy Parku i odnóg Włodarzewskiej)