dodawanie punktów uzytkownika + dźwieki

• 7 Odpowiedzi
  • 1409 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Lipiec 04, 2006, 13:47:54 »
Witam Wszystkich serdecznie

Przyznaje ze jestem laikiem jesli chodzi o wgrywanie dodatków do automapy

Posiadam automape 3.9.3  i MIO 169

Drodzy koledzy prosze o podpowiedź

Czy jak instaluje dany punkt uzytkownika np:korki czy suszaki itp to odrazu Jadzia będzie ostrzegała głosem o tych punktach?

Czy musze dograć jeszcze dźwięki ???
Jelsi tak to bardzo ale to bardzo bym prosił aby ktoś z Was drodzy uzytkownicy napisał mi krok po kroku jak to zrobić

Wgrałem pliki ktore sciagnałem z mobilne.net w foramcie uam ale czy musze jeszcze dzwieki do tego zainstalowac....

Prosze o pomoc i dziekuje z góry za wszelkie podpowiedzi

Pozdrawiam Wszystkich ...

*

Offline MaDuch

• 1518
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 04, 2006, 14:21:50 »
Chcąc mieć ostrzeganie o punktach musisz mieć nie tylko punkt/kategorię o określonej nazwie zapisany w pliku *.uam np. ściągniętym z poi.mobilne.net ale również dzwięk do niego o TEJ SAMEJ NAZWIE co kategoria.

Dzwięk musi się znaleźć w katalogu VOICES w folderze AM. Możesz go utworzyć sam. Dzwięki możesz pobrać albo z poi.mobilne.net albo stworzyć samemu.

No i ozywiście musisz uaktywnić ostrzeganie w menu AM podając również dla każdego rodzaju kategorii parametry ostrzegania.
Polecam Regulamin forum !!

« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 05, 2006, 11:25:25 »
Witam
A ja napotkałem na taki problem.