Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".

  • 14 Odpowiedzi
  • 3421 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Witam,

Ponieważ jest znaczna różnica w ilości osób widzących kategorię Ograniczenia prędkości w wersji przed rozbudową (2332 osoby - stan na 13.55), a osobami korzystającymi z nowej wersji podziału kategorii (90 osób), proszę wszystkich, którzy nie widzą na pda informacji o rozbudowaniu kategorii 'Ograniczenia prędkości' na nowe podkategorie: do 40 km/h, do 30 km/h i do 20 km/h o wykonanie następujących kroków:
- uruchomienie programu miplosync
- wycofanie "ptaszka" przy kategorii ograniczenia prędkości
- zapisanie danych
- przeprowadzenie synchronizacji
- ponowne wprowadzenie kategorii ograniczenia prędkości wraz z podkategoriami w drzewie przez postawienie "ptaszka"  (bez dwuznacznych skojarzeń  :D)
- zaznaczenie opcji - pobierz wszystko
- zapisanie konfiguracji
- ponowna synchronizacja

Gdy ktoś korzysta z uroków ostrzegania proponuję również o dokonanie następujących zmian w menu ostrzeganie:
- dla poszczególnych kategorii ustawienie odpowiednich prędkości ostrzegania - odpowiednio dla 20 km/h ustawiamy właśnie taką prędkość, dla 30 km/h - 30, dla 40 km/h -40
- zaznaczenie opcji powiadamiania o punkcie przy trasie
- podanie następujących odległości: Prawo 20 m lewo 5 m.
- podanie odległości 200 m

Przy takich ustawieniech ostrzeganie działa prawie sprawnie (prawie - bo nie wszystkie osoby podają odpowiednie dane, zgodnie z opisem dla kategorii) i stawiają np. jeden punkt (znak) w ich zdaniem teoretycznym środku odcinka z ograniczoną prędkością, zamiast podać punkty odpowiednio dla znaków w realu po obu stronach ulicy w punkcie gdzie znajduje się znak w realu.

Proszę również moderatorów terenowych o przeczytanie opisu dla kategorii i popatrzenie co zatwierdzają. Robi się bałagan.  :mad:
Tu znajduje się link do informacji co i jak podajemy w tej kategorii: http://www.miplo.pl/index.php?c=428

PS.: nie wszystkie opisy w nowych podkategoriach mają jeszcze wykasowane informacje w stylu "Ograniczenie do 30km/h" ale pracuję nad tematem.
Odchudzenie opisów pozwoli również na odchudzenie pliku przesyłanego do pda.  :ok:

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Październik 21, 2007, 18:59:53 wysłana przez ppepe »

*

Offline Powhatan

  • ****
  • 771
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.powhatan.republika.pl
  • Sprzęt: Mio P350, Loox n560 wyposażone w AM 3 i 5 oraz Garminy eTrex i GPSmap60CSx z GPMapą 2007.2
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 16, 2007, 21:06:04 »
Proszę również moderatorów terenowych o przeczytanie opisu dla kategorii i popatrzenie co zatwierdzają. Robi się bałagan. 

Bałagan to się robi jak dzieci zaczynają stawiać (w celu poprawienia sobie rankingu) takie POI przy każdym znaku informującym o ograniczeniu. Problem ten staje się bardzo zauważalny na parkingach przy hipermarketach i alejkach wewnątrz kompleksów przemysłowych lub hurtowni.

Dodatkowo proponuję zerknąć do kodeksu drogowego i sprawdzić jak wygląda prawidłowy zgodny z prawem znak informujący o takim ograniczeniu i nie mylić go z tabliczkami przypominającymi o ograniczeniu wewnątrz strefy.

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 16, 2007, 21:41:12 »
Witam Kolegę Moderatora.
Pragnę przypomnieć, że punkty o których piszesz już wykasowałeś.

Grzecznie się wtedy spytałem się o przyczynę (chciałem wiedzieć co dzieje się w mojej kat.) i przyznałem Ci rację.

A na moje pytanie, cyt. z listu N 2007-12-09 10:58 ".... Czy autora informowałeś?" niedostałem odpowiedzi.
Szkoda, że zamiast upominać autorów punktów to piszesz na forum, a nie wszystkie osoby wiedzą o czym.

Kolejna sprawa to, cyt.: "....robi jak dzieci zaczynają ...". Możesz rozwinąć wypowiedz - kto jest dzieckiem? Ja? Pozostali autorzy punktów w tej kategorii? Autor punktów o których piszesz: 116951, 116959, 116958, 116957 w kat. "do 30 km"?

Może więcej szacunku dla ludzi, drogi kolego moderatorze.

W temacie miplomil - podaje punkty we wszystkich kategoriach nie tylko w tych których jestem moderatorem kategorii - czyli w 21 kategoriach.
Osoby podające punkty w tej kategorii również podają punkty w innych - prawie zawsze są podawane punkty hurtem w różnych kat.

I jeszcze jedna uwaga:
Napisałeś w swoim liście, cyt: "Serwis MIPLO jest serwisem służącym pomocą w odnajdowaniu miejsc użyteczności publicznej, a nie znaków drogowych na wewnętrznych parkingach centr handlowych."

Zgadzam się ale tylko w części. Serwis Miplo.pl jest również serwisem grupującym różnego rodzaju informacje drogowe ułatwiające prowadzenia pojazdów. Więc, kolejny raz przyznaję Ci rację w części dotyczącej znaków drogowych ograniczenia prędkości na terenie centr handlowych, ale może po przemyśleniu zechcesz przyznać mi rację, że informacje takie jakie zawiera kat. Ograniczenia prędkości i jej podkategorie są przydatne przy nawigowaniu w programie AM.

I to właśnie uzasadnia podawanie znaków (punktów) tak jak są w realu, po każdym skrzyżowaniu , gdzie możesz wjechać w obszar ograniczenia.

Pozdrawiam Ciebie, wszystkich czytających i "dzieci" - autorów punktów w kat. ograniczenia prędkości.

Piotr Poźniak
PPepe

*

Offline Powhatan

  • ****
  • 771
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.powhatan.republika.pl
  • Sprzęt: Mio P350, Loox n560 wyposażone w AM 3 i 5 oraz Garminy eTrex i GPSmap60CSx z GPMapą 2007.2
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 16, 2007, 22:21:42 »
A na moje pytanie, cyt. z listu N 2007-12-09 10:58 ".... Czy autora informowałeś?" niedostałem odpowiedzi.

To musiało gdzieś zaginać, bo do mnie taki EMAIL niedotarł.

Kolejna sprawa to, cyt.: "....robi jak dzieci zaczynają ...". Możesz rozwinąć wypowiedz - kto jest dzieckiem? Ja? Pozostali autorzy punktów w tej kategorii? Autor punktów o których piszesz: 116951, 116959, 116958, 116957 w kat. "do 30 km"?

Dziećmi nazywam osoby, którym AM gada o każdym mijanym znaku drogowym, muldzie na jezdni, uszkodzonym asfalcie, sygnalizatorze świetlnym, korkach, albo o tym że właśnie jadę po moście itd., a nawet nie wiedza jak wygląda prawidłowy znak drogowy nakazujący dane ograniczenie.
Wiem że są tacy i to oni głównie tworzą te poi bo jeden z nich to akurat mocno zdziecinniały znany mi osobiście gadżeciarz.


Swojego zdania nie zmienię i sam jeżdżę  patrząc przed siebie oraz dostosowywując swoje reakcje i zachowanie do warunków na drodze, a nie komunikatów AM i nie fascynuje się że tym że AM poinformuje mnie że znak który widzę przed sobą to ograniczenie do iluś tam kilometrów na godzinę.

THE END



Przepraszam za ostry ton, ale jazda samochodem, to nie jest zabawa.


.

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 16, 2007, 22:52:37 »
Cyt.: "To musiało gdzieś zaginać, bo do mnie taki EMAIL niedotarł." - mi nie chodzi o odpowiedz na moją wiadomość.
Czasami tak się dzieje, że listy "szlak trafia", głównie gdy nadawca - tak jak w tym przypadku ma .com na końcu adresu.
Chodziło o powiadomienie autora tych punktów, które wykasowałeś, by kolejny raz takich kwiatków nie wprowadzał.
Jeśli wykasowałeś - to dobrze. Popieram nadal Twoją decyzję i będę ją popierał.
Ale cały czas nie wiemy (ja i czytający ten wątek) czy autor punktów dowiedział się o tym fakcie i został upomniany, bo może tego forum nie czyta.

Cyt.: "Dziećmi nazywam osoby, którym AM gada o każdym mijanym znaku drogowym, muldzie na jezdni, uszkodzonym asfalcie, sygnalizatorze świetlnym, korkach, albo o tym że właśnie jadę po moście itd., ...." - mi AM nie gada, ale to moja prywatna sprawa.
Jeśli komuś gada - to jego prywatna sprawa.
Ale nie rozumiem czemu pragniesz narzucić swój punkt widzenia innym, nazywając takie osoby dziećmi. Obniżając ich "wartość", samoocenę.

W mojej pierwszej wiadomości w tym wątku podałem możliwe ustawienia, jakie oferuje program do nawigacji.
Jak ktoś chce to wprowadza, jak nie - to nikt nie zmusza.

Ale na Boga ! Nie wszyscy na świecie są identyczni, nie wszyscy muszą przyjmować jedyny słuszny Twój punkt widzenia.
Jeśli ktoś szpanuje - to jego sprawa. Co mnie, Ciebie i innych to obchodzi! Każdy żyje na swój rachunek.
Może jest to jedyny sposób jaki zna na wyrwanie lachona? Nie wiem. Nie chcę wiedzieć i nadal uważam, że jest to sprawa każdego z nas, posiadaczy AM do czego i w jaki sposób wykorzystują program do nawigacji.

I tu uwaga do marketingu AM. Szanowni Państwo - nowe hasło reklamowe. Nie wiesz jak zarwać lachona? Kup i korzystaj z Automapy to się dowiesz! (czy jakoś tak).  Można nawet filmik do TV nakręcić.

PPepe

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 17, 2007, 01:46:08 »
Powhattan, podyskutuj z dzieciakami z Navteq'a, też wprowadzają WSZYSTKIE znaki ograniczeń do swoich map.
Ponieważ artykuł pochodzi z serwisu z logowanym dostępem,- przeklejam:

Navteq expands speed limits database, launches road side warnings attributes

 Digital map provider Navteq today announces the expansion of posted speed limits and launch of road side warnings. This new content enables an improved routing and navigation experience by taking into account changing speed limits as well as curves and hills when calculating the route. In addition, the twenty-one different road side warnings such as sharp curve ahead, steep hill, or no overtaking ahead can be used to provide a notification to drivers about the static road environment.

"Our consumer research indicates that speed advisory is a top feature that a driver is looking for when purchasing a navigation system," said Bruno Bourguet, Vice President and General Manager, Vehicle Applications at Navteq.

While these attributes are interesting for road safety, they can also aid in route optimization taking into account steep slopes where travel will be slower. "What may look like the fastest route on a map, may in fact be the longest, if the route spends the majority of the time cutting through mountains." said for example Eric Fumat, Vice President and General Manager, Enterprise and Government Sales at Navteq.

The Navteq Map posted speed limits include 100% of major highways in the United States, Western Europe, eighteen Eastern Europe countries, South Africa, and the United Arab Emirates. Also included in the map are select secondary and arterial roads. Road side warning information includes 21 sign types - including protected overtaking, no overtaking, lane merge, railway crossing, curve warnings, steep hills, winding roads, lateral winds -posted on major highways in most Western European countries.

Tuesday 11th December 2007
Ludovic Privat

Pozostaje tylko dodać - tak, jazda samochodem to nie zabawa.

*

Offline Powhatan

  • ****
  • 771
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.powhatan.republika.pl
  • Sprzęt: Mio P350, Loox n560 wyposażone w AM 3 i 5 oraz Garminy eTrex i GPSmap60CSx z GPMapą 2007.2
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 17, 2007, 10:27:37 »
Odpowiadam na temat Navteq'a.
Gdy AM będzie miała zaszyte ograniczenia prędkości i przywiązane do jezdni czyli zwiększenie ilości klas dróg z podziałem na dopuszczalną prędkość, to jestem za.
Obecnie jednak gdy otworzę stronę MIPLO z jakimś osiedlem w Warszawie to widzę następujące ikony:
- Zakłady szewskie 1
- Sklep całodobowy 1
- Pizzeria 1
- Dziury w jezdni i nierówności 3
- Korki 1
- Garby na jezdni 12
- Ograniczenie prędkości 9
Jako moderatora lokalnego w Warszawie tylko szlak mnie trafia.

Jak wyobrazisz sobie jeszcze że kogoś AM informuje głosem o tym wszystkim a są tacy, to uśmiechniesz się tylko pod nosem, że .........
Jak jednak pomyślisz że ikony informującej o tobie przechodzącym tam przez ulicę (nie na pasach bo osiedle) akurat zabrakło, to wiesz już że w każdej chwili takie DZIECKO NEO może zrobić Ci z d.... garaż. Źle reaguję na osoby gadające przez komórkę bez słuchawki lub zestawu w czasie jazdy i podobnie myślę o tych których AM musi informować o ograniczeniu prędkości. Co będzie gdy akurat tego nie usłyszą?

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 17, 2007, 11:36:32 »
Mam dwie propozycje dla Ciebie, kolego Powhatan.

1. Zaproponuj supportowi Miplo wykasowanie kategorii z punktami ograniczenia prędkości, progów, dziur itp. Czyli wszystkich które, "zasłaniają" Twój idealny obraz świata. Zostaną 3 punkty na tym osiedlu. To chyba do zaakceptowania?

Jeśli się nie uda to;

2. Zostań radnym, posłem czy innym "społecznikiem" i wykasuj znaki ograniczenia prędkości na osiedlach, progi i dziury (tu akurat wszystkim wyjdzie to na dobre) w realu. A potem możesz być pewien, że propozycja wykasowania punktów na tym osiedlu, jaką zaproponujesz do serwisu miplo zostanie oceniona na 3 pkt, dla każdego punktu, to się odkujesz i prześcigniesz, jak to nazwałeś, Dzieci Neo w punktacji - bo czuję, że bardzo Ci przeszkadza brak miplomil.

Ja się nie uda to;

3. Zostaje o. Rydzyk i jego koledzy z PIS'u. Oni wszyscy są bardzo niezadowoleni z otaczającego świata. Może znajdziesz poparcie. Stanowiska zastępców wodza są chyba jeszcze wolne, masz szanse.

Kończę tę rozmowę, bo szkoda zaczynać tydzień od awantur.
Jeśli tak bardzo Ci przeszkadzają te informacje to stosuj filtry w wyszukiwaniu punktów. Obraz podwórka zacznie przypominać lata Twojego i mojego dzieciństwa, gdy prócz milicjanta na rogu nie było co w nawigacji podawać. (A zapomniałem, nawigacji w tych latach niebyło).

PPepe


*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 17, 2007, 11:49:30 »
Piotrze, przegiąłeś. Niepotrzebne są zupełnie personalne ataki. Tym bardziej, że Wodzu ma rację, że na terenie parkingów hipermarketowych i innych obszarów o ograniczonym lub zerowym ruchu tranzytowym, informacja o ograniczeniach prędkości jest bytem redundantnym. O znikomej wartości informacyjnej. A nie należy mnożyć bytów ponad potrzeby.
Proponowałbym nawet wpisać takie zastrzeżenie do informacji o kategorii (nie wstawiamy na obszarze: parkingów przy wielkopowierzchniowych obiektach handlowych, stref osiedlowych, zamkniętych/wydzielonych terenów, etc.).

*

Offline Powhatan

  • ****
  • 771
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.powhatan.republika.pl
  • Sprzęt: Mio P350, Loox n560 wyposażone w AM 3 i 5 oraz Garminy eTrex i GPSmap60CSx z GPMapą 2007.2
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 17, 2007, 12:49:11 »
Napisałem że z nim już nie dyskutuję.
Odpowiadam na temat Navteq'a.

A on dalej swoje.

skoro już odpisał jak odpisał, co zauważyłeś
Niepotrzebne są zupełnie personalne ataki.

Mogę wspomnieć że własne poprawki oceniam za „0”, bo inaczej nie wypada, a punktów w stylu garb na jezdni nie wprowadzam mimo że takowe na moim osiedlu długo leżały zapomniane, a jest ich dużo, ale honor mi nie pozwala zajmować się takimi POI.

W związku z powyższym Stwierdzenie że:
to się odkujesz i prześcigniesz, jak to nazwałeś, Dzieci Neo w punktacji - bo czuję, że bardzo Ci przeszkadza brak miplomil.
Jest dla mnie obraźliwe i pozostaje mi tylko odpowiedzieć że do poziomu DZIECI NEO się nie zniżę i dyskutować z nimi nie będę, bo oni nawet do trzech zliczyć nie potrafią

Mam dwie propozycje dla Ciebie, kolego Powhatan.
...
1. Zaproponuj supportowi ............
...
2. Zostań radnym, .........
...
3. Zostaje o. Rydzyk ........

*

Offline ppepe

  • ****
  • 507
  • Płeć: Mężczyzna
    • PPepe
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 17, 2007, 17:51:42 »
cyt. Moi: "Proponowałbym nawet wpisać takie zastrzeżenie do informacji o kategorii (nie wstawiamy na obszarze: parkingów przy wielkopowierzchniowych obiektach handlowych, stref osiedlowych, zamkniętych/wydzielonych terenów, etc.)."

Zgadzam się. Zapis już wprowadzony w dokładnym brzmieniu. http://www.miplo.pl/index.php?s=&c=428



Do wiadomości wszystkich czytających, a głównie autorów punktów w miplo.

Moderator Powhatan wykasował punkty 116951, 116959, 116958, 116957 w kat. "do 30 km" jednego z autorów.
Grzecznie został poproszony o uzasadnienie, listem bez wykrzyknika.

Odpisał:
"Przyczyną była reakcja na beznadziejne umieszczanie POI dla każdego znaku powtarzającego tą sama informację o graniczeniu prędkości na teranie parkingów przed marketem, Gdyby to była normalna ulica to jeszcze dałoby się to wytłumaczyć, ale w przypadku parkingu to już bardzo źle świadczy o sprawności umysłowej umieszczającego te POI.  Tolerowanie takich punktów doprowadzi do pojawienia się kolejnych podobnych na podziemnych parkingach takich jak Centrum Handlowe Arkadia, gdzie taki znak (ograniczenie prędkości) występuje co kilkanaście metrów. Serwis MIPLO jest serwisem służącym pomocą w odnajdowaniu miejsc użyteczności publicznej, a nie znaków drogowych na wewnętrznych parkingach centr handlowych"

Zgodziłem się z jego decyzją wykasowania punktów.

Spytałem tylko w kolejnym liście czy powiadomił autora. Do dziś nie otrzymałem odpowiedzi, ani listem, ani w tym wątku.

Nie odnosiłem się do zapisów z listu, na temat sprawności umysłowej autora punków. Uważam jednak, że takie uwagi są obraźliwe dla tego człowieka, bez względu na to czy jest szpanerem czy nie.

Moderator Powhatan jak widać musi się wyprodukować na całego.
Mamy wywody na temat dzieci neo; zdziecinniałych autorach punktów itp.

I kto tu komu pierwszy rozpoczął ubliżanie Panie Kolego?
Może w kolejnej wiadomości przeczytam teraz: "Przegiąłeś. Niepotrzebne są zupełnie personalne ataki." ale skierowane do osoby, która pierwsza pozwoliła sobie na takie uwagi.

Ciekawe jak czujecie się teraz Wy wszyscy - autorzy punktów, którzy wkładacie swoją pracę w powstawanie serwisu i przez przypadek, czy też celowo podajecie punkty w kategoriach którymi Moderator Powhatan gardzi? Ciekawe czy opinia o sprawności umysłowej autora, formułowana przez tego moderatora odnosi się również do Was? Ciekawe w ilu listach już ten Pan pozwolił sobie na takie komentarze?

Trudno. Prawdy nigdy nie poznamy. A ja nie będę bawił się w kolejnego szefa komisji śledczej.
Jedyny plus z tej dyskusji to uzupełnienie opisu kategorii.

Moderator który ocenia stronniczo pracę innych w serwisie, nie stosuje zasad netetykiety, pokazuje podwójną twarz - nie jest moderatorem w pełnym tego słowa znaczeniu.

W temacie pomyłki w słowie dwa - trzy. Więc  masz 3 (słowie: trzy wyjścia). Wyspowiadam się z mojej pomyłki w niedzielę.



Jeśli chodzi o znaki drogowe.

Znak B-43 "strefa ograniczonej prędkości" oznacza wjazd do strefy, w której obowiązuje
zakaz przekraczania prędkości określonej na znaku liczbą kilometrów na godzinę i jednocześnie znak B-43, określający dopuszczalną prędkość mniejszą lub równą np. 30 km/h, oznacza ponadto, że  umieszczone w strefie urządzenia i rozwiązania wymuszające powolną jazdę mogą nie być oznakowane znakami ostrzegawczymi. (czyli progi zwalniające itp.) - ale czy to oznacza,  że wprowadzenie takiego znaku do miplo jest niepotrzebne?

Znak B-33 "ograniczenie prędkości" oznacza zakaz przekraczania prędkości określonej na znaku liczbą kilometrów na godzinę. Dopuszczalna prędkość określona na znaku obowiązuje, z zastrzeżeniem ust. 4 i § 32 kodeksu drogowego, do miejsca:
1) wprowadzenia innej dopuszczalnej prędkości znakiem B-33 lub B-43,
2) umieszczenia znaku D-40 oznaczającego początek strefy zamieszkania,
3) umieszczenia znaków oznaczających odpowiednio początek lub koniec obszaru zabudowanego, o
których mowa w § 58 ust. 3 i w § 114 ust. 1 pkt 1 i 2.
Umieszczona pod znakiem B-33 tabliczka, o której mowa w § 23 ust. 2, wskazuje, że ograniczenie
prędkości dotyczy kierującego pojazdem, którego symbol znajduje się na tabliczce - tu mamy sprawę opisana w opisie kategorii (nie wprowadzamy punktów ograniczenia dla pojazdów ciężarowych).
Dalsze zapisy kodeksu drogowego nie dotyczą kategorii i punktów z serwisu miplo.

Która to kategoria lub jej opis jest sprzeczna z kodeksem drogowym? Które punkty są zbędne?


Podsumowując:

Jestem winny. Jestem bardzo winny. Dajcie mu kamień, niech rzuci pierwszy, bowiem jest człowiekiem bez skazy, honorowym.

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 17, 2007, 20:08:49 »
Odpowiadam na temat Navteq'a.
Gdy AM będzie miała zaszyte ograniczenia prędkości i przywiązane do jezdni czyli zwiększenie ilości klas dróg z podziałem na dopuszczalną prędkość, to jestem za.
Obecnie jednak gdy otworzę stronę MIPLO z jakimś osiedlem w Warszawie to widzę następujące ikony:
- Zakłady szewskie 1
- Sklep całodobowy 1
- Pizzeria 1
- Dziury w jezdni i nierówności 3
- Korki 1
- Garby na jezdni 12
- Ograniczenie prędkości 9
Jako moderatora lokalnego w Warszawie tylko szlak mnie trafia.

Jak wyobrazisz sobie jeszcze że kogoś AM informuje głosem o tym wszystkim a są tacy, to uśmiechniesz się tylko pod nosem, że .........
Jak jednak pomyślisz że ikony informującej o tobie przechodzącym tam przez ulicę (nie na pasach bo osiedle) akurat zabrakło, to wiesz już że w każdej chwili takie DZIECKO NEO może zrobić Ci z d.... garaż. Źle reaguję na osoby gadające przez komórkę bez słuchawki lub zestawu w czasie jazdy i podobnie myślę o tych których AM musi informować o ograniczeniu prędkości. Co będzie gdy akurat tego nie usłyszą?




Ale o ci chodzi ?? W czym jest problem ??
Jeżeli kogoś nie interesuja takie kategorie to po  jaką cholerę ja subskrybuje ??
Ja mam głęboko gdzieś zakłady szewskie i sklepy całodobowe, interesują mnie ograniczenia prędkości i ograniczenia tonażowe - mam kilku kolegów którzy jeżdzą większymi autkami i ograniczenia 3,5T i 5T sa dla nich ważne.
Jestem również moderatorem regionalnym, czy to znaczy że mam nie akceptować zakładów szewskich i sklepów całodobowych ??

Wprowadzam dośc sporo punktów, 3 tygodnie temu miałem 100 punktów, obecnie jestem w pierszej 25tce aktywnych użytkowników Miplo jeżeli chodzi o wprowadzane punkty. Mam daleko w czterech literach te punkty w rankingu, może niech je Miplo ukryje i nie będą widoczne i nie będzie rywalizacji - chociaż ta rywalizację chyba dostrzega ktoś chory.

Ale napewno nie życze sobie aby nazywał mnie ktokolwiek Dzieciakiem. Chyba powinno się docenić ludzi którym się chce coś robić dla innych. Wykręcam miesięcznie 6-7 tys km więc zaufaj mi że dzieckiem nie jestem  :P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2007, 21:26:15 wysłana przez Dolek »

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 17, 2007, 22:44:16 »

A na moje pytanie, cyt. z listu N 2007-12-09 10:58 ".... Czy autora informowałeś?" niedostałem odpowiedzi.



Bo aby dać odpowiedz trzeba mieć coś do powiedzenia.
A w tej kwestii chyba nie miał nic do dodania, tak samo jak nie odpisał 'zapewnie' do autora tych punktów.
Napisane: Grudzień 17, 2007, 22:15:07
Odpowiadam na temat Navteq'a.
Gdy AM będzie miała zaszyte ograniczenia prędkości i przywiązane do jezdni czyli zwiększenie ilości klas dróg z podziałem na dopuszczalną prędkość, to jestem za.
Obecnie jednak gdy otworzę stronę MIPLO z jakimś osiedlem w Warszawie to widzę następujące ikony:
- Zakłady szewskie 1
- Sklep całodobowy 1
- Pizzeria 1
- Dziury w jezdni i nierówności 3
- Korki 1
- Garby na jezdni 12
- Ograniczenie prędkości 9
Jako moderatora lokalnego w Warszawie tylko szlak mnie trafia.

Jak wyobrazisz sobie jeszcze że kogoś AM informuje głosem o tym wszystkim a są tacy, to uśmiechniesz się tylko pod nosem, że .........
Jak jednak pomyślisz że ikony informującej o tobie przechodzącym tam przez ulicę (nie na pasach bo osiedle) akurat zabrakło, to wiesz już że w każdej chwili takie DZIECKO NEO może zrobić Ci z d.... garaż. Źle reaguję na osoby gadające przez komórkę bez słuchawki lub zestawu w czasie jazdy i podobnie myślę o tych których AM musi informować o ograniczeniu prędkości. Co będzie gdy akurat tego nie usłyszą?



Po pierwsze:
z moderowania mozna zrezygnować, nikt Cie nie zmusza i jeżeli to Cię męczy to naprawdę warto to przemyśleć.

Po drugie: ..."Co będzie gdy akurat tego nie usłyszą?"
http://www.miplo.pl/index.php?s=&c=542&cn=0&a=Powhatan Rany, szanowny Pan Moderator zniża się i wprowadza przejazdy kolejowe ??  Przecież wszystkie są oznakowana, chyba jakims dzieciakiem trzeba być żeby słuchać AM a nie patrzec na znaki o przejazdach.

http://www.miplo.pl/point.php?p=62288 Po co dodawać ten punkt i poniżać się w takiej kategorii ?? Przejeżdzam tak kilka razy w tygodniu, mieszkałem kiedyś na Fasolowej i wcale nie ma wielkiego problemu. Taki sam jak na wielu ulicach w Warszawie.

http://www.miplo.pl/index.php?s=&c=615&cn=0&a=Powhatan Tej kategorii zupełnie juz nie rozumiem a widze że kolega się również udziela. Ani to użyteczność publiczna ani pomoc przy jeździe ani informacja o niebezpieczeństwie. Oj nieładnie tak sobie miplomile nabijać.


Jak widać punkt widzenia zależy od punktu siedzenia  :S


*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 17, 2007, 23:03:24 »
A ja powiem tak, jak w starym dowcipie o rabinie - wszyscy mają rację.
Na czym proponowałbym poprzestać.

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Odp: Do ponad 2000 osób które pobierają kategorię "Ograniczenia prędkości".
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 17, 2007, 23:10:57 »

Ciekawe jak czujecie się teraz Wy wszyscy - autorzy punktów, którzy wkładacie swoją pracę w powstawanie serwisu i przez przypadek, czy też celowo podajecie punkty w kategoriach którymi Moderator Powhatan gardzi? Ciekawe czy opinia o sprawności umysłowej autora, formułowana przez tego moderatora odnosi się również do Was? Ciekawe w ilu listach już ten Pan pozwolił sobie na takie komentarze?



Nie ma problemu, profitów żadnych z tego nie mam więc po prostu dam sobie spokój, chociaż zacząłem to traktować jako fajne hobby i jednocześnie pomoc innym. Przez ostatnie 3 tygodnie wprowadziłem kilkaset punktów, były dni, gdzie wprowadziłem około 100 punków po  zjechaniu z trasy - poświęcając temu często godzinę czy więcej wieczornego czasu. Jeżdzę prawie po całej Polsce, ale skoro Pan Moderator wie lepiej co jest właściwe to trudno.
Skoro tak jak napisał 'ppepe' ograniczenia prędkości pobiera około 2000 osób to może warto by było to kontynuować ?? No ale nie, przecież 'dzieci neo', 'zdziecinniali gadzeciarze' nie wiedza co dobre - wszyscy powinni tylko wprowadzać sklepy wędkarskie i cerkwie. A o pozostałych wprowadzaczach wystarczy powiedzieć że 'źle świadczy o ich sprawności umysłowej'.