Problem z Miplo

  • 5 Odpowiedzi
  • 4018 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

FISHBONE89

Problem z Miplo
« dnia: Listopad 21, 2009, 13:23:47 »
Witam. Jestem świeżo upieczonym legalnym użytkownikiem AutoMapy B)
Pierwsze co zrobiłem to pobrałem MiploSync i tu zaczął się problem...
Po zainstalowaniu uruchomiłem MiploSetup i zacząłem wprowadzać swoje zmiany:
1. W zakładce Konto: podałem login i hasło (takie same co do logowania na stronie Miplo)
2. W zakładce Opcje: kliknąłem na Nowy i utworzyłem nowy plik o nazwie "test" na pulpicie
3. W zakładce Katalog: nie nie zmieniałem (domyślnie wszystkie kategorie odznaczone)
4. W zakładce Sync: dla synchronizacji POI+MiploTraffic - wyłączone i dla synchronizacji MiploLoc - też wyłączone. Oprócz tego zaznaczyłem opcję "Pobierz jednorazowo wszystko" i "Nie wysyłaj moich propozycji POI"
Następnie kliknąłem na te dwie czerwone strzałki. Pojawił się komunikat pytający czy zapisać wprowadzone zmiany - dałem Tak i następnie zaczęła się synchronizacja, która trwała bardzo krótko...
Oto status:
Cytuj
2009.11.21
-----------------------------------
12:58:33: START SYNCHRONIZACJI.
12:58:38: Pobrano nowe drzewo kategorii.
12:58:42: KONIEC SYNCHRONIZACJI.

PODSUMOWANIE
-----------------------------------
* ilość subskrypcji: 0;
* punkty niezweryfikowane: NIE;
* opisy do punktów: TAK;
* punkty z AutoMapy: TAK;

OBSZARY
-----------------------------------
CAŁA EUROPA

INFORMACJE
-----------------------------------
* nazwa użytkownika: XXX;
* wersja pliku: v4;
* wersja AutoMapy: 5.5.3.711;
* wersja MiploSync: 1.7.0.4;
* ważność MiploKodu: 2010.11.20 20:38:33;
* aktualizacja całego pliku;
* czas urządzenia 2009.11.21 12:58:33 (1 sek.);
* plik POI: C:\Documents and Settings\FISHBONE\Pulpit\test.amp;

* POI w pliku: 0 (przed synchro: 0);
* POI użytkownika w pliku: 0;
* Rozmiar danych POI: 12B;
* katalog AutoMapy: C:\PROGRAM FILES\AUTOMAPA EU\;
* katalog instalacji: C:\Program Files\MiploSync;
* AutoMapa: nieaktywna;
* MiploLoc: nieaktywny;
* synchronizacja: manualna;
* wybrany język: pl (pl);
* platforma: PC/Tablet PC, wersja 5.1 (2600);
* ustawienia:  jednorazowo=1, nie wysyłaj=1, AS POI=1;
* wykorzystanie pamięci: 23% (2.47GB/3.25GB);
* miejsce na dysku POI: 35.60GB/50.01GB;
* miejsce na dysku aplikacji: 35.60GB/50.01GB;
* miejsce na dysku danych AutoMapy: 35.60GB/50.01GB;
* synchronizacja punktów zakończona pomyślnie;
* pobieranie MiploTraffic;
* rozmiar danych MiploTrafic: 28.4KB;
* synchronizacja MiploTraffic zakończona pomyślnie;
* przesłane dane (odebrano/wyslano): 39.8KB/0B;
I nic się nie ściągnęło :( Coś robie źle, czy to błąd programu?

A druga sprawa: bez sensu jest to, że aby przeprowadzić synchronizację muszę mieć zainstalowaną AutoMapę na komputerze, bo inaczej wywala błąd i koniec synchronizacji...
« Ostatnia zmiana: Listopad 21, 2009, 13:44:35 wysłana przez FISHBONE89 »

*

Offline piona

  • ***
  • 358
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio Moov
Odp: Problem z Miplo
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 21, 2009, 13:31:21 »
Witam. Jestem świeżo upieczonym użytkownikiem AutoMapy  B)
Pierwsze co zrobiłem to pobrałem MiploSync i tu zaczął się problem...
Po zainstalowaniu uruchomiłem MiploSetup i zacząłem wprowadzać swoje zmiany:
1. W zakładce Konto: podałem login i hasło (takie same co do logowania na stronie Miplo)
2. W zakładce Opcje: kliknąłem na Nowy i utworzyłem nowy plik o nazwie "test" na pulpicie
3. W zakładce Katalog: nie nie zmieniałem (domyślnie wszystkie kategorie odznaczone)
....
A druga sprawa: bez sensu jest to, że aby przeprowadzić synchronizację muszę mieć zainstalowaną AutoMapę na komputerze, bo inaczej wywala błąd i koniec synchronizacji...

A czy wybrałeś interesujące cię kategorie w serwisie Miplo.pl ???(miplo-->twoje konto-->wybierz kategorie)
Am nie musisz mieć zainstalowanej w komputerze.
piona

*

FISHBONE89

Odp: Problem z Miplo
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 21, 2009, 13:37:29 »
A czy wybrałeś interesujące cię kategorie w serwisie Miplo.pl ???(miplo-->twoje konto-->wybierz kategorie)
Nie wybrałem żadnej kategorii bo interesują mnie wszystkie dlatego zaznaczyłem opcję "Pobierz jednorazowo wszystko".
Am nie musisz mieć zainstalowanej w komputerze.
No właśnie nie. Wywala błąd #1155, a na stronie Miplo możemy przeczytać:
Komunikat oznacza, że program MiploSync nie może zlokalizować programu AutoMapa i dokończyć synchronizacji.
Jeśli synchronizacja MiploSync jest uruchamiana na komputerze PC, na którym nie jest zainstalowana AutoMapa to wówczas plik do synchronizacji musi być zlokalizowany na karcie pamięci w katalogu AutoMapa EU, którą należy przełożyć do komputera PC.

Odp: Problem z Miplo
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 21, 2009, 13:47:45 »
Opcja "pobierz jednorazowo wszystko" dotyczy pobierania punktów z kategorii, które masz zaznaczone oraz ikon i dźwięków.
Odnośnie synchronizacji na PC to musi być zainstalowana AM, wystarczy wersja demo.

*

Offline piona

  • ***
  • 358
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio Moov
Odp: Problem z Miplo
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 21, 2009, 13:59:19 »
A czy wybrałeś interesujące cię kategorie w serwisie Miplo.pl ???(miplo-->twoje konto-->wybierz kategorie)
Nie wybrałem żadnej kategorii bo interesują mnie wszystkie dlatego zaznaczyłem opcję "Pobierz jednorazowo wszystko".


Nie polecam wszystkiego, zapchasz totalnie program i wyświetlanie AM będzie fatalne.,
A co do instalacji AM to wystarczy mieć ją na karcie sprzętu twojego.
piona

*

FISHBONE89

Odp: Problem z Miplo
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 21, 2009, 17:51:33 »
lemur36 dzięki wielki za wyjaśnienie, oto mi chodziło!

Ja wcale nie chce ładować wszystkich puntów do programu. Od tego mam program POIConverter i wtedy sobie dzielę na podgrupy kategorie które mnie interesują ;) Raz z ciekawości załadowałem pełną paczkę POI na komputerze i nawet mój Core2 Quad Q9550 miał problemy :mrgreen: