PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: Dżeju w Listopad 18, 2010, 05:59:24
-
"Kowalski" nie musi nic wiedzieć o niuansach, jeżeli nie chce. On będzie miał efekt, w postaci omijania blokad. Jak będzie chciał zgłębić wiedzę, to trafi na forum.
Biedny ten Kowalski :evil:
Cyt. użytkownika aktualnej wersji AM ściągnięty z MIPLO:
"*******, dnia 17.11.2010, 19:58
Dzisiaj zrobiłem trasę Wrocław - Poznań i z powrotem. Dobrze, że jechałem z uporem maniaka znaną sobie drogą mimo tego, że AM z uporem maniaka chciała wydłużyć mi drogę o jakieś 40km. Okazuje się, że każde wahadełko po drodze, AM rozpoznaje jako drogę zablokowaną (nieprzejezdną). To samo dotyczy zwężki na A4 przed Wrocławiem od strony Legnicy. Według AM - nieprzejezdne. Plac Grunwaldzki i rondo Regana - zablokowane - nieprzejezdne wg. AM. W rzeczywistości każdy z tych odcinków jest przejezdny. Usunięcie blokady w AM jest tylko chwilowe i blokada wraca ponownie po synchronizacji za pomocą MIPLO. czy jest ktoś kto weryfikuje odcinki nieprzejezdne z odcinkami które są przejezdne a prowadzone są na nich tylko prace drogowe?"
Aż boję się jutro jechać z AM do Świnoujścia :(
-
U mnie żadnych blokad na pl. Grunwaldzkim i rondzie Reagana nie ma i ostatnio nie było. Nie mam pojęcia co użytkownik sobie poblokował, pewnie w MiploTrafficu. :mysli:
-
AM rozpoznaje tak, jak w Miplo masz ustawione.
Zapewne każesz blokować wszystkie roboty drogowe, a nie tylko nieprzejezdne.
-
Biedny ten Kowalski :evil:
Biedny i niezbyt rozgarnięty, cierpi z powodu własnej głupoty,
a jeśli nie głupoty, to przynajmniej nonszalanckiej beztroski :S
To kolejny przykład, jeden z wielu, bo one ciągle się powtarzają,
który dowodzi jak wiele madrości kryje się w powiedzeniu 'dać małpie brzytwę'.
Sam jest sobie winny, bo sam doprowadził do tego, że jego AutoMapa jest niezdatna do użytku.
Ale nie tylko on jest winny, winny jest również support Miplo, bo to on dostarczył brzytwę
którą tu się pociął kolejny Kowalski i winny jest producent AM, bo sam nie do końca radząc sobie
z poprawnym routingiem w programie, beztrosko pozwala majstrować w nim innym i to na masową skalę.
Krótko mówiąc i Miplo i Aqurat dali Kowalskiemu do ręki brzytwę
a żadne z nich nie zadbało o to, by nauczyć Kowalskiego się nią posługiwać.
Skutki są właśnie takie jak w cytacie który tu podrzuciłeś.
Ów Kowalski musiał sobie zaznaczyć w MiploTraffiku wszystkie roboty drogowe.
Swego czasu (niestety nie zdołałem odnaleźć wątku) udało nam się doprowadzić
do usunięcia z trafiku niektórych niebezpiecznych dla przeciętnego użytkownika kategorii
(zakazy skrętu, wjazdu, korki), może po kolejnej 'awanturze' uda się wyrzucić resztę?
W tym celu pozwoliłem sobie na wydzielenie Twojego postu do oddzielnego wątku
i nadałem mu bardziej adekwatny tytuł.
-
Ja się czuję taką małpą (niestety). Grzebię, zmieniam domyślne, a potem lament. Na szczęście jest forum i życzliwi... A wcale bym się nie zdziwiła, gdyby w końcu ktoś się na moje głupie i nieprofesjonalne pytania wkurzył i przepędził stąd.
Ale zacytuję tu Kobielę: "jak sie nie psewrócis, to sie nie naucys". Może rehabilituję się tym, że to czego tu się nauczę przekazuję innym. Właśnie szwagier postanowił kupić AM (w tej chwili ma inną nawigację), bo jak stwierdził, ma mnie i ma kogo pytać. Zaraz poczułam się dowartościowana.
-
........"jak sie nie psewrócis, to sie nie naucys"............
Ale przy tym "przewracaniu" ile Aqurat jobów dostanie to głowa mała . Prezes to chyba cały czas ma uszy czerwone :E :E :E
-
Biedny ten Kowalski :evil:
Bo jest biedny. Kupił nawigację po to, by sobie ułatwić życie. Nasłuchał się sloganów typu "rozpakuj i jedź". Teraz się okazuje, że nie jest to takie proste. Jak nie posiedzi na forum, nie zada mnóstwa pytań, nie przemyśli odpowiedzi, to lepiej niech się Kowalski trzyma z daleka od Miplo, czy aktualizacji AM Center.
Na początku sezonu "jeziornego" zabrałem przyjaciela z jego żoną do Skorzęcina. Jechałem traską, którą mój pojazd zna na pamięć, jednak włączyłem AM, by im zaprezentować uroki jazdy z "suflerem". O ile wcześniej byli sceptykami navi, to tydzień po "prezentacji" stali się szczęśliwymi posiadaczami urządzonka z AM na pokładzie. Jak się okazuje, ukręciłem bata na siebie. Inteligentni, wykształceni, synowie na/po studiach, a właściwe skonfigurowanie i eksploatacja AM ich przerosła. Teraz co chwila puk-puk, skrzyneczka w ręce i "zrób mi/jak to się robi".
Na dodatek, zostałem "zmuszony" do podniesienia poziomu swojej wiedzy w tematach, z których po kilku "niespodziankach", przestałem korzystać. Można dostać jobla.
Jeżeli ktoś myśli, że "Kowalski" nie ma nic innego do roboty, tylko śledzić dyskusje na forum, to nic bardziej błędnego. Kowalski nawet jak się czegoś tu dowie, to się boi grzebać w programie/ustawieniach, by poprawiając jeden element, nie spie... innych.
Życzę wszystkim udanych przemyśleń. :worried:
-
Kowalski nawet jak się czegoś tu dowie, to się boi grzebać w programie/ustawieniach, by poprawiając jeden element, nie spie... innych.
Bilunia, trafiłeś w sedno. Ten cytat - to właśnie JA. Chociaż zachęta dużo może...
-
Bo jest biedny. Kupił nawigację po to, by sobie ułatwić życie. Nasłuchał się sloganów typu "rozpakuj i jedź".
Sprawca tego wątku (nie mam na myśli poełniającego go) jakby zrobił wg tej zasady to nie miałby tych problemów.
... Inteligentni, wykształceni,
Jedno z drugiego nie wynika a nie rozumiem co ma wykształcenie do obsługi AM.
... a właściwe skonfigurowanie i eksploatacja AM ich przerosła.
Jak widać z ilości problemów na tym forum nie trzeba byc posiadaczem niewiadomo jakie inteligencji, żeby sobie poradzić z MiploTraffic. Większość radzi sobie dobrze.
Ja osmielam się zaliczyć się do osób o preciętnej inteligencji a z MiploTraffic nie miałem problemów.
Także bez przesady.
-
ochkarol
Poczytaj uważnie swoje wypowiedzi/pytania w temacie:
http://pdaclub.pl/forum/automapa/aktualizacja-smart-routes/ (http://pdaclub.pl/forum/automapa/aktualizacja-smart-routes/) (3 strona), przeanalizuj odpowiedzi na nie, a zapewne dostrzeżesz fakt, że zarówno Ty, jak i kilku kolegów miało wątpliwości i źle interpretowało działanie opisywanych tam elementów.
Tak więc nie pisz, że Ty, czy inni "średnio inteligentni", nie mają w tym temacie problemów.
-
Poczytaj uważnie swoje wypowiedzi/pytania w temacie:
http://pdaclub.pl/forum/automapa/aktualizacja-smart-routes/ (http://pdaclub.pl/forum/automapa/aktualizacja-smart-routes/) (3 strona), przeanalizuj odpowiedzi na nie, a zapewne dostrzeżesz fakt, że zarówno Ty, jak i kilku kolegów miało wątpliwości i źle interpretowało działanie opisywanych tam elementów.
Tak więc nie pisz, że Ty, czy inni "średnio inteligentni", nie mają w tym temacie problemów.
Nie mieszaj jednej mojej wątpliwości dotyczącej ew. działania antyblokady na blokadę spowodowaną prze zdarzenie drogowe oraz "nocnego" zamotania się akubita z ewentualnym niezrozumieniem działania MiploTraffic.
Zresztą sam napisałeś "kilku" a więc jest to zdecydowana mniejszość piszących tu.
Ponadto słaba popularnośc wątku http://pdaclub.pl/forum/automapa/wszystko-o-miplotraffic/ (http://pdaclub.pl/forum/automapa/wszystko-o-miplotraffic/) też o czyms świadczy.
Zgadzam się, że można na Miplo tę ideę wyraźniej objaśnić i dodać więcej ostrzeżeń przy wybieraniu "kłopotliwych" kategorii ale zbyt szybko czytającym czy nie czytającym wcale (czytaj klikającym ok bez czytania komunikatu) to niewiele pomoże.
Dlatego powtórzę - bez przesady.
-
Zgadzam się, że można na Miplo tę ideę wyraźniej objaśnić i dodać więcej ostrzeżeń przy wybieraniu "kłopotliwych" kategorii ...
A ja się nie zgadzam :) uważam ze tych kategorii nigdy nie powinno być w traffiku.
To jest bardzo ostra brzytwa łatwo się zaciąć, a ogolić nie sposób.
Czy znajdzie się ktoś kto świadomie, wiedząc dokładnie jak działa MiploTraffic
korzysta z tej brzytwy, czyli używa w traffiku kategorii zwężenie, albo ruch wahadłowy?
Sądzę że nikt, bo Ci co wiedzą jak to działa, zdają sobie sprawę, że to funkcjonalność zupełnie nieprzydatna.
-
To juz inna kwestia ale jakby co to ja równiez nie będę tęsknił za tymi kategoriami :wink:
-
Nie mieszaj jednej mojej wątpliwości dotyczącej ew. działania antyblokady na blokadę spowodowaną prze zdarzenie drogowe oraz "nocnego" zamotania się akubita z ewentualnym niezrozumieniem działania MiploTraffic.
Dlatego powtórzę - bez przesady.
Ty powinieneś pisać artykuły sponsorowane. Marnujesz się.
Odpowiedz sobie (ale sobie). Tak szczerze, na pytanie.
Ty masz wątpliwości, ja mam wątpliwości, Akubit "się zamotał". Mało Ci, byś szerzej otworzył oczka i zrozumiał o czym piszę ?
Uważasz, że przeciętny "zjadacz chleba" jest od nas lepszy ?
-
Ty masz wątpliwości, ja mam wątpliwości, Akubit "się zamotał"
Ja się nie zamotałem z powodu wątpliwości w sposobie działania trafficu, tylko z powodu nieco powierzchownego przeczytania Twojego pytania, które dla mnie w uproszczeniu dotyczyło blokad i antyblokad MiploTraffic (czyli tych które zakładane są przez Miplo, i blokują lub odblokowują odcinki na mapie), versus blokady związane ze zdarzeniami AM Traffic i plikiem events. I tylko w tym sensie biję się w piersi, że nie sprecyzowałem, iż antyblokady działają tylko na fabrycznie założone blokady, a nie zakładane przez użytkowników.
-
... Ty powinieneś pisać artykuły sponsorowane. Marnujesz się.
Byłbys uprzejmy podjąć merytoryczna dyskusję i darować sobie złośliwości? :S
Odpowiedz sobie (ale sobie). Tak szczerze, na pytanie.
Ty masz wątpliwości, ja mam wątpliwości, Akubit "się zamotał". Mało Ci, byś szerzej otworzył oczka i zrozumiał o czym piszę ?
Primo: j.w.
Secundo: Ja miałem wątpliwość jedynie co do możliwości odblowania dla szerszego grona blokady spowodowanej przez zdarzenie drogowe. Akubit "zamotał" się ze względu na późną porę.
Nie wiem dlaczego mieszasz kłopot spowodowany nowym problemem z ew. zawiłością MiploTraffic.
Dodam tylko, ze są to dwie różne funkcjonalności a blokada ze zdarzeń drogowych z tematyką tego wątku (przypomnę --> MiploTraffic) nie ma nic wspólnego.
Uważasz, że przeciętny "zjadacz chleba" jest od nas lepszy ?
Ani lepszy ani gorszy.
Jeśli wśród przeciętnych użytkowników AM taki sam procent ma problemy z MiploTraffic, jak tu to nie jest źle.
Mogłoby byc lepiej - ale źle nie jest.
-
słuchajcie, przy tym Miplo Traffiku, to mi się przypomina temat profili prędkości. Dla mnie to oczywiste, Aqurat daje nam jakieś narzędzia, nie wyjaśnią do końca jak to używać, tylko kombinuj sam i się domyślaj. To tyle co chciałem powiedzieć. Dlatego jak dla mnie to Kowalski lepiej tego w ogóle nie powinien dotykać i będzie zdrowy.
-
Czytam Wasze wpisy cFaniaki i zastanawiam się będąc właśnie przeciętnym Kowalskim, które waszym zdaniem kategorie warto zaznaczyć (zaptaszyć) w Menu: Miplo.pl/Twoje konto/Synchronizacja/MiploTraffic, żeby móc spokojnie/bez nerw jeździć po naszym wspaniały kraju bez obawy, że cała Polska jest nieprzejezdna - bo zablokowana?
To co wyprawia AutoMapa 6.6.0 i 6.6.1 w porównaniu z poprzednimi wersjami np. 6.5 przy zachowanych tych samych ustawieniach w MiploTraffic to jakaś tragedia! Jechać się normalnie nie da! Ciągłe propozycje zmiany trasy jazdy lub zjeżdżania z głównej (znanej) drogi i prowadzenie przez jakieś pipidówy, rozglądanie się i ciągłe wczytywanie nowej trasy - PORAŻKA ...
Pytanie brzmi co się dzieje z AutoMapą 6.6.0 i kolejnymi ?
lub
Co się dzieje z Miplo lub MiploTraffic?
-
Czytam Wasze wpisy cFaniaki i zastanawiam się będąc właśnie przeciętnym Kowalskim, które waszym zdaniem kategorie warto zaznaczyć (zaptaszyć) w Menu: Miplo.pl/Twoje konto/Synchronizacja/MiploTraffic, żeby móc spokojnie/bez nerw jeździć po naszym wspaniały kraju bez obawy, że cała Polska jest nieprzejezdna - bo zablokowana?
najbardziej ekologiczną i ergonomiczną odpowiedź masz Kolego post nad Twoim :ok:
-
... Co się dzieje z Miplo lub MiploTraffic?...
Akurat Miplo i MiploTraffic działają tak samo jak w 6.5, więc przyczyny poszukać trzeba gdzie indziej.
A bez konkretów to trudno porównać i cokolwiek powiedzieć.
Połączone: [time]Listopad 18, 2010, 17:54:33[/time]
... to mi się przypomina temat profili prędkości. Dla mnie to oczywiste, Aqurat daje nam jakieś narzędzia, nie wyjaśnią do końca jak to używać, tylko kombinuj sam i się domyślaj. ...
A co jest niezrozumiałe przy profilach prędkości?
W tym oknie można uwzględnić profil prędkości przy wyznaczaniu tras oraz ustalić średnie prędkości dla poszczególnych typów dróg, jak również związane z tym szacowane zużycie paliwa.
Ma to wpływ na szacunki czasu dojazdu do celu (ETA), również te wyświetlane w informacjach o trasie (menu „Trasa|Informacje”), a także na prędkość ruchu w opcji demonstracji trasy (menu „Trasa|Demo”).
To tylko instrukcja! Może zbyt ogólnikowa trochę i enigmatyczna. Ale rozprawy doktorskiej oczekujecie?
-
Po przeczytaniu tego całego SPAMU :wink: "Kowalski" pozmieniał ustawienia w MiploTraffic.
Dzięki za Pomoc.
-
Czyli nasz SPAM :mysli: :mrgreen: osiągnął (niezamierzony) sukces.
-
Następny "Kowalski" bierze się za modyfikację ustawień w MiploTrafficu :mrgreen: Gdybym wcześniej o tym wszystkim wiedział to uniknął bym pewnie wiele głupich pytań i wypowiedzi na forum, a być może i nerwów w trasie :) mea culpa
-
A na samej górze wisi podczepiony wątek http://pdaclub.pl/forum/automapa/wszystko-o-miplotraffic/ (http://pdaclub.pl/forum/automapa/wszystko-o-miplotraffic/) :-|
-
Widać ma za mało chwytliwy tytuł, nie ma w nim nic o małpach ani o brzytwie :mrgreen:
-
Typowy Kowalski instaluje AM, włącza i jeździ. Nie ma pojęcia o jakiś opcjach, ustawieniach, miplo itd. I ma dwie metody naprawy: reset i reinstalacja. Tych co choćby przeczytali instrukcję jest znikoma część. Widać to też na forach. Z tysięcy licencji i nieznanej liczby innych użytkowników na forach odlicza się może procent.
-
Typowy Kowalski instaluje AM, włącza i jeździ. ...
Pewnie tak jest. Ale zeby móc cos więcej powiedzieć na ten temat trzeba byłoby wiedzieć:
1. Ile jest aktywnych licencji ogółem?
2. Dla ilu licencji są np. synchronizowane POI.
-
(...) pozwoliłem sobie na wydzielenie Twojego postu do oddzielnego wątku i nadałem mu bardziej adekwatny tytuł.
Jasne. Chodziło o sprowokowanie dyskusji w tym temacie, aby Aqurat miał nad czym rozmyślać i co doskonalić.
-
Uwaga moderatorzy dorwali się do brzytew!!!
http://www.miplo.pl/point.php?p=VHy5rpr6 (http://www.miplo.pl/point.php?p=VHy5rpr6)
Przejeżdżających przez Chorzów informuję że droga oczywiście jest przejezdna całą dobę,
jest zwężenie do 1 pasa ruchu w każdym kierunku, w godzinach szczytu tworzą się spore korki,
a dlaczego droga ma być zablokowana i czemu akurat tylko w tę stronę wie tylko ten z brzytwą.
-
Jak dobrze, że to już mnie nie dotyczy, odpuściłem sobie blokady z Miplo już jakiś czas temu.
Obecna działalność szkodników moderatorów tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że postąpiłem słusznie.
Za wiele było blokad miesiącami blokujących przejezdne drogi, jak choćby ta:
na DW751 pod Ostrowcem Świętokrzyskim (http://www.miplo.pl/point.php?p=K9skcIe8) - od ponad 4 miesięcy droga jest już przejezdna,
albo 4 blokady z 2010r. na DW 732 (http://www.miplo.pl/point.php?p=yNmGu554) na odcinku Stary Gózd - Przytyk.
Roboty tam miały zakonczyć się we wrześniu 2011 i pewnie się zakończyły
bo mazowiecki ZDW nie informuje już o żadnych utrudnieniach na tej trasie.
'Radosna tfurczość' mcza, którą tu pokazałeś, to już kompletny brak wyobraźni :O :S
Na całe szczęście te blokady nie są przeniesione do AM`Traffic.
Wygląda na to, że ktoś zajmujący się AM`Trafikiem przynajmniej od czasu do czasu
używa rozumu, a nie tylko bezmyślnie przenosi je do danych SR i LD.
-
Prześledziłem listę zablokowanych odcinków poprzez miplotraffic oraz ich zgodność ze stanem faktycznym -->> całe multum śmieci pozostawionych samym sobie :shocked:
Sporą część zostawił ich nasz forumowy kierowca etatowy - jerzu
Prośba - jerzu jeżeli możesz zrób porządek ze swoimi starymi punktami jak również prośba do innych "autorów" fikcyjnych blokad - przejrzyjcie swoje wytwory na Miplo i zgłoście do usunięcia co już się przeterminowało !
Kombinuję jak usunąć plik blokad z miplo - bo już skutecznie się z niego wyleczyłem!
-
Mam wrażenie że coraz mniej osób stara się utrzymywać tą bazę aktualną. A niestety, w przypadku tak działającej usługi - czyli społecznie - im mniej osób będzie się angażowało tym mniej będzie ona dokładna. W ubiegłym roku jeszcze coś tam usunąłem bo znalazłem punkty blisko rok przeterminowane w okolicach Żywca które blokowały drogę wojewódzką. Od początku roku znalazłem już dwie dość istotne blokady które od dłuższego czasu są nieaktualne.
Ale chyba szkoda czasu. Skoro supportowi nie zależy to tym bardziej użytkownikom.
-
.
-
Jakoś ciekawe, że główny przedstawiciel tego miplo bałaganu na tym forum, jakoś nie kwapi się , żeby tu zabrać głos w sprawie.
który to :mrgreen: ?
-
Kika niezbędnych kategorii miplo.pl
- BTS - 46531 punkt(y/ów) na liście
- Kapliczka, Figura Świętych - 8924 punkt(y/ów) na liście
- Dworzec, Przystanek autobusowy- 32769 punkt(y/ów) na liście
- Trafostacja- 11581 punkt(y/ów) na liście
4 bardzo ważne kategorie - to około 99.800
Dla porównania kategoria :
Informacje drogowe - 106922 punkt(y/ów) na liście
Całe miplo.pl to 555102 punkt(y/ów) na liście
Dla mnie miplo idzie w zupełnie nieznanym kierunku.......
PS. Z MiploSync już nie korzystam..... Pozostawienie przeterminowanych punktów POI ( zablokowany odcinek) ma chyba skutecznie zachęcić do odejścia użytkowników od idei MiploSync.
-
Mam wrażenie że coraz mniej osób stara się utrzymywać tą bazę aktualną...
A co się dziwić, skoro moderatorzy mają takie wymagania, że po pierwszym razie każdemu sie odechciewa.
Jechałem niedawno remontowaną ósemką do Warszawy, po drodze zauważyłem, że 2 połączenia dróg lokalnych z DK8 są nieprzejezdne więc dodałem blokady.
Moderator zażyczył sobie informacji jakiego rodzaju prace drogowe są prowadzone na tym odcinku drogi, jak długo potrwają i coś tam jeszcze.
A niby skąd mam takie rzeczy widzieć? :O Mam dzwonić i pytać zarządcy drogi?
Widziałem rozkopaną drogę, która na pewno będzie dłuższy czas nieprzejezdna, więc chciałem dołożyć się do społecznego dzieła i ułatwić życie innym.
Ale dla moderatora ważniejsza jest buchalteria, niż fakt że droga jest nieprzejezdna.
Po 2 tygodniach oczekiwania (on czekał na opisy, ja na zatwierdzenie blokad) skasowałem swoje POI i więcej nowych ode mnie nie zobaczą.
Wymagać to sobie mogą, jak będą za takie informacje płacić.
-
@mobik, all
Ja sie przełączyłem na zgłaszanie problemów via http://mapa.targeo.pl/remark/, (http://mapa.targeo.pl/remark/,) kategoria "Wskazana ulica jest czasowo nieprzejezdna - Traffic". Mobik, może Ty też tak bedziesz robił? W sumie, im więcej nas się tym zajmuje, tym większa szansa, że ja się nie wrąbię w jakąś niedokończoną drogę, jak ostatnio dwa razy. A spróbuj może tamtędy zgłosić to, co Ci się nie udało via Miplotraffic?
Od momentu, kiedy się przekonałem, że tak można wprowadzać blokady czasowe - jak dla mnie miplotraffic (nie mylić z miplo) umarł. :)
BTW: LiveDrive BARDZO polega na dokłądności map - jesli jest informacja o korku, stara się przecież znaleźć jakiś objazd. Dwa razy wrąbałem się ostatnio w nieistniejącą drogę własnie z powodu LiveDrive, daletgo wiem, jak ważna jest dokłądność tamtejszych danych
-
Mam wrażenie że coraz mniej osób stara się utrzymywać tą bazę aktualną...
A co się dziwić, skoro moderatorzy mają takie wymagania, że po pierwszym razie każdemu sie odechciewa.
Jechałem niedawno remontowaną ósemką do Warszawy, po drodze zauważyłem, że 2 połączenia dróg lokalnych z DK8 są nieprzejezdne więc dodałem blokady.
Moderator zażyczył sobie informacji jakiego rodzaju prace drogowe są prowadzone na tym odcinku drogi, jak długo potrwają i coś tam jeszcze.
A niby skąd mam takie rzeczy widzieć? :O Mam dzwonić i pytać zarządcy drogi?
Widziałem rozkopaną drogę, która na pewno będzie dłuższy czas nieprzejezdna, więc chciałem dołożyć się do społecznego dzieła i ułatwić życie innym.
Ale dla moderatora ważniejsza jest buchalteria, niż fakt że droga jest nieprzejezdna.
Po 2 tygodniach oczekiwania (on czekał na opisy, ja na zatwierdzenie blokad) skasowałem swoje POI i więcej nowych ode mnie nie zobaczą.
Wymagać to sobie mogą, jak będą za takie informacje płacić.
mobik - miałem podobną sytuację i podobnie się skończyła.
-
Witajcie Dolek, Mobik i reszta Kolegów.
Mam wrażenie że coraz mniej osób stara się utrzymywać tą bazę aktualną. ....
Jestem pełen podziwu, że się Wam jeszcze chce.
Pozdrawiam
PS. NocnyMarku wybacz za off-topic.
Ciebie również pozdrawiam, :)