#1013
Problem: Program MiploSync wyświetla komunikat "błąd #1013".
Opis błędu: Komunikat oznacza, że program MiploSync nie może uzyskać połączenia z serwerem Miplo z powodu braku bądź blokowania dostępu do Internetu.
Rozwiązanie: Nie istnieje jedna uniwersalna metoda rozwiązania problemu udsotępnienia Internetu dla MiploSync na urządzeniach przenośnych. W przypadku blokowania Internetu prosimy sprawdzić konfigurację programu ActiveSync (użytkownicy systemu Windows XP), Windows Media Device Center (użytkownicy systemu Windows Vista), ustawień programu firewall, ustawień proxy (jeśli używane) lub ustawień połączeń w urządzeniu (np. połączeń GPRS).
W celach testowych proponujemy spróbować uzyskać połączenie z Internetem przez WiFi, GPRS czy Bluetooth jeśli połączenie kablowe, przez USB, nie przynosi rezultatu. Połączenie z Internetem może być również blokowane przez inne programu zainstalowane w urządzeniu dlatego zalecamy sprawdzenie bądź wyłączenie programów zliczających dane GPRS czy managerów połączeń.