błąd #1013

  • 7 Odpowiedzi
  • 2263 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline kasiaa

  • 36
  • Sprzęt: rw6815+LD3W
błąd #1013
« dnia: Czerwiec 29, 2008, 20:43:42 »
od 2 dni wywala mi synchronizację i dziękując za współpracę pisze mi "błąd #1013"
ki diabeł?
co oznacza ten błąd i o co kaman?

z góry dzięx  :smile:

*

Offline JD-MM

  • *****
  • 1145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS6 SM-G920F
Odp: błąd #1013
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 29, 2008, 21:24:25 »
#1013

Problem: Program MiploSync wyświetla komunikat "błąd #1013".

Opis błędu: Komunikat oznacza, że program MiploSync nie może uzyskać połączenia z serwerem Miplo z powodu braku bądź blokowania dostępu do Internetu.

Rozwiązanie: Nie istnieje jedna uniwersalna metoda rozwiązania problemu udsotępnienia Internetu dla MiploSync na urządzeniach przenośnych. W przypadku blokowania Internetu prosimy sprawdzić konfigurację programu ActiveSync (użytkownicy systemu Windows XP), Windows Media Device Center (użytkownicy systemu Windows Vista), ustawień programu firewall, ustawień proxy (jeśli używane) lub ustawień połączeń w urządzeniu (np. połączeń GPRS).

W celach testowych proponujemy spróbować uzyskać połączenie z Internetem przez WiFi, GPRS czy Bluetooth jeśli połączenie kablowe, przez USB, nie przynosi rezultatu. Połączenie z Internetem może być również blokowane przez inne programu zainstalowane w urządzeniu dlatego zalecamy sprawdzenie bądź wyłączenie programów zliczających dane GPRS czy managerów połączeń.

*

Offline kasiaa

  • 36
  • Sprzęt: rw6815+LD3W
Odp: błąd #1013
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 29, 2008, 21:29:15 »
jestem pod wrażeniem  :ok:

dziękować  :smile:

p.s. tylko, że dalej nie wiem czemu żarło i zdechło bez zmiany konfiguracji pda czy pc  :(

*

Offline JD-MM

  • *****
  • 1145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SGS6 SM-G920F
Odp: błąd #1013
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 29, 2008, 21:44:55 »
jestem pod wrażeniem  :ok:

To nie ja tylko support polecam: http://www.miplo.pl/guide.php?a=d80

p.s. tylko, że dalej nie wiem czemu żarło i zdechło bez zmiany konfiguracji pda czy pc  :(

Nie wiem może firewall Ci blokuje, nie znam tego urządzenia. Musisz poszukać lub zapytać w innym dziale.

*

Offline szemiel

  • 6
  • HTC TYTN II + AM5 PL
Odp: błąd #1013
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 30, 2008, 11:46:24 »
JUZ WIEM !!!

Jest na tyle dużo punktów miplo że cieżko je na raz zaktualizować.
W zakładce  "SYNC" odznaczyłem "pobierz jednorazowo wszystko"
i zaznaczyłem 4 pierwsze kategorie .
SCIĄGNEŁY SIĘ.
teraz zaznaczam kolejne 4 itd...

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2008, 12:07:35 wysłana przez szemiel »

*

Offline kasiaa

  • 36
  • Sprzęt: rw6815+LD3W
Odp: błąd #1013
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 30, 2008, 12:03:13 »
aha   B)
przetestuję wieczorkiem  :P

ale nie mam zaznaczone "pobierz jednorazowo wszystko"  :S
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2008, 13:00:19 wysłana przez kasiaa »

*

Offline WalZych

  • **
  • 179
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SG4 z AM SygicEurop; HD2 na WM; AM6 EU; Asus TF201
Odp: błąd #1013
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 30, 2008, 12:11:50 »
Miewałem kilka razy ten sam problem, ale na szczęście wystarczało zrestartować dużego PC plus softreset palma. Potem zaskakiwało. Ale nie pozwoliło mi to poznać faktycznej przyczyny. Takie rozwiązania uważam za leczenie objawów, a nie przyczyny choroby.

*

Offline szemiel

  • 6
  • HTC TYTN II + AM5 PL
Odp: błąd #1013
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 30, 2008, 12:17:33 »
Zmieniłem swojego posta, którego zamieściłem wyżej.

Zaktualizujcie ale nie wszystkie kategorie na raz tylko po kilka i pojdzie.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2008, 12:43:41 wysłana przez szemiel »