MiploSync z poziomu AM

  • 5 Odpowiedzi
  • 1203 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MiploSync z poziomu AM
« dnia: Maj 08, 2008, 14:49:23 »
Zanim wyślę do supportu, mam do Was pytanie. Czy u Was można synchronizować MiploSync z poziomu AM? Mam NR430BT i po kliknięciu wyskakuje mi komunikat by zamknąć AutoMapę przed uruchomieniem MiploSetup.

*

Offline Qbik

  • *****
  • 1495
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.wikaro.pl
Odp: MiploSync z poziomu AM
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 08, 2008, 14:54:36 »
którą masz wersję AM i czy w miplosync masz zaptaszkowane pole w czasie nawigacji?
axim x51v LennySh_Football WM6.1 L10 & iPhone 3G 16GB z 2.2.1 na pokładzie + BT-359 + 4gb SDHC & CF + AM 5.xx EU
http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=6656

Odp: MiploSync z poziomu AM
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 09, 2008, 13:38:30 »
5.0.7
Jakie zaptaszkowane pole? Po prost wchodzę w Menu->POI->MiploSync - i to ręcznie synchronizuję (NR430BT nie łączy się on-line w czasie jazdy)

*

Offline Qbik

  • *****
  • 1495
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.wikaro.pl
Odp: MiploSync z poziomu AM
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 09, 2008, 15:05:17 »
w ustawieniach zaznacz żeby synchronizował w czasie nawigacji (nie mam teraz przed sobą miplosynca, ale jakoś tak to brzmialo) i jak to pole będzie zaznaczone to będziesz mógł synchronizować bezpośrednio z AM
axim x51v LennySh_Football WM6.1 L10 & iPhone 3G 16GB z 2.2.1 na pokładzie + BT-359 + 4gb SDHC & CF + AM 5.xx EU
http://www.pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=6656

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Odp: MiploSync z poziomu AM
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 09, 2008, 16:04:51 »
 :smile:
w ustawieniach zaznacz żeby synchronizował w czasie nawigacji (nie mam teraz przed sobą miplosynca, ale jakoś tak to brzmialo) i jak to pole będzie zaznaczone to będziesz mógł synchronizować bezpośrednio z AM
Podkreślę że w ustawieniach w MiploSync a nie w AM
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

Odp: MiploSync z poziomu AM
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 09, 2008, 19:13:24 »
Niestety to samo. Zatem kolejny mail do supportu - sporo tych maili coś :/