To chyba wstrzymam się na razie z 6.6.1.
Tylko z powodu tych zdarzeń? Kosztem bardziej aktualnej mapy i stabilniej pracującego programu?
Do tej pory opisano tu bodajże 2 lub 3 miejsca gdzie powodowały one
niepotrzebne objazdy bo zablokowane odcinki były w rzeczywistości przejezdne,
a takich zablokowanych przez Zdarzenia miejsc w skali kraju jest kilkadziesiąt.
nawej jeśli 1 blokada na 10 jest nieaktualna, czy to powód do rezygnacji z pozostałych 9?
Masz chyba świadomość że 100% wiarygodności tych danych jest nierealne do osiągnięcia?
A z drugiej strony, wiesz przecież o tym, że MiploTraffic jest zawsze prowadzony
w odniesieniu najnowszej mapy. Z tego powodu korzystając ze starszej mapy
będziesz np. miał zablokowane kilka łącznic węzła Sośnica. Bo w aktualnej mapie są one
już przejedne a na mapie z AM6.6.0 były zablokowane fabrycznie i na Miplo było blisko 10 antyblokad,
których już tam nie ma, więc Miplotraffic nie odblokuje Ci tego węzła.
Takich przykładów zapewne znalazłoby się więcej.