PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: Paladin w Styczeń 27, 2007, 22:01:40
-
Witam. Po zainstalowaniu ostatniej łatki na MIO P550 otrzymałem komunikat, że niektóre programy będą wymagały ponownej rejestracji.
Oczywiscie wybor ten padł na AutoMapę, która odmawia współpracy i kaze mi rejestrować od nowa mapy. Wchodze wiec grzecznie na strone, wpisuje co trzeba (czyli kod podany przez sam program oraz nr licencji) i dostaje komunikat ze nr licencji jest ... zły :(
Jednakże w zakladce "sprawdź ważność licencji" ten sam numer jest dobry i wykazuje ze mam jeszcze licencje do września tego roku. Co za badziewie ???
Na maile nie odpowiadają, a nie wpadli na pomysł uruchomienia jakiegoś telefonu awaryjnego ... extra firma, nie ma co ...
-
Jeśli robisz upgrade w sobotę wieczorem - to się nie dziw - telefon jest i działa ale w normalnych godzinach pracy - zadaj pytanie firmie MIO dlaczego ich łatka w ten sposób działa - iż wymaga powtórnej rejestracji programów.
-
Pretensje miej raczej do MIO, wygląda na to, że łatka zmieniła ID PDA
i dlatego AM widzi instalację na innym urządzeniu.
Support AM działa bardzo przyzwoicie, choć niekoniecznie w sobotę późnym wieczorem.
-
Dziadostwo jakich malo to Twoje MIO P550 :P
-
Skoro to nie AM jest winne to powiedźcie mi dlaczego tylko ta aplikacja domaga się ponownej rejestracji?? Mam kilka innych programów które wymagały przy instalacji podania kodu i rejestrowania ich i jakoś nie krzyczą o ponowne wpisywanie kodu.
Być może Ci co tu krzyczą o wadliwości MIO mają jakieś swoje racje, ale faktem jest, że w takich awaryjnych sytuacjach oprogramowania, użytkownik jest pozostawiony samemu sobie. Zresztą to nie pierwsza historia z autorami AM, bo poprzednio też nie potrafili mi pomoc w niektorych kwestiach
-
12^2
-
Czyli z powodu tego, że chcialem poprawić działalność urządzenia, nie mogę korzystać z kluczowego oprogramowania dlań dedykowanego. Jakby na to nie patrzeć, czuje się "wydymany" przez producenta oprogramowania, jak i samego urządzenia.... Ehhhh
-
Jeśli już to przez "producenta" bo Am jest tu najmniej winna.
Ciekawe co byś zrobił gdyby zdalnie Producent np samochodu zmienił Ci numery karoserii - a zatrzymała Cię Policja i skontrolowała zgodność dowodu rejestracyjnego z karoserią ?
Włąśnie w takiej sytuacji się znalazłeś - ale nikt Cię nie aresztuje :))
-
Czyli z powodu tego, że chcialem poprawić działalność urządzenia, nie mogę korzystać z kluczowego oprogramowania dlań dedykowanego. Jakby na to nie patrzeć, czuje się "wydymany" przez producenta oprogramowania, jak i samego urządzenia.... Ehhhh
Możesz winić tylko i wyłącznie producenta sprzętu (czyli MIO). Wyjątkowo beznadziejny pomysł - wydawać update, który zmienia ID urządzenia, które bywa kluczową sprawą w rejestracji programów na PDA. Powinieneś się cieszyć, że masz właśnie "dziadowską" Automapę, której wydawca szybko i bezproblemowo takie sprawy załatwia. Z TomTomem miał byś zabawę na kilka tygodni zapewne i to bez gwarancji, że licencję ostatecznie przeniosą (odblokują).
-
Paladin, ogólnie mówiąc rozsądek podpowiada nie robić takich wątpliwych rzeczy (np. instalacji łatek które coś głęboko zmieniają) wtedy gdy urządzenie może być potrzebne (bo np. jutro wyjeżdżamy). Działający komputer też rozbierasz i modernizujesz w sobotę gdy wiesz, że w niedzielę będzie Ci niezbędnie potrzebny ?
Wiadomo, że nie masz z AM umowy SLA na support 24/7. Więc jeśli AM jest jak piszesz dla Ciebie kluczowa i była Ci potrzebna w sobotę to głupio zrobiłeś instalując tego patcha w takim momencie, szczególnie, że MIO ostrzegało, że mogą być problemy. A jak nie była potrzebna to po co się pienisz ? W tygodniu sobie spokojnie wyjaśnisz problem z supportem AM.
Pozdr,
Zbyszek
-
Czyli z powodu tego, że chcialem poprawić działalność urządzenia, nie mogę korzystać z kluczowego oprogramowania dlań dedykowanego. Jakby na to nie patrzeć, czuje się "wydymany" przez producenta oprogramowania, jak i samego urządzenia.... Ehhhh
Producent Cie nie wydymał bo jak juz napisano dymaja tlko w dni robocze ;] W weekend maja wolne jak wiekszość.
-
to jeśli chodzi o MIO normalka, ja mam C710 i przy pierwszej aktualizacji kazał mi zainstalwać swoje strowniki mioUSB - które nijak nie chcą współpracować z windowsem, winda krzyczy na mnie jak chce że jej nie pasują; Druga sprawa MIO przy upgrade'ach karze instalować całosc upgradowanych map - nieważne że chce tylko polskę - muszę ściągnąć prawie 1 GB wszystkiego. Ogólnie jeśli chodzi o MIO c710 trochę się zawiodłem, i ta sprawa z AM i brakiem możliwości uruchomienia po poprawianiu MIoMap. a firemka AM szybko załatwia przepisania o których wcześniej wspomniano (mail wystarczył)...
-
Do wielu rzeczy można się przyczepić w AM ale na pewno nie do onlinowego sytemu rejstracji czy do supportu telefonicznego.
Gdy kuipiłem AM rok temu korzystałem na wstępie z supportu bo i palmtop był dla mnie nowym, nieznanym wynalazkiem, więc nie kumałem bazy zupełnie. I kilkakrotnie dzwoniłem do supportu AM i za każdym razem rozwiązano wszystkie moje problemy w tym te wynikajce z nieznajomości obsługi samego palmtopa. Moja ocena tego supportu jest maksymalna; 10/10.
Ostanio kupiłem nowego laptopa Toshiby klasy Tecra (czyli biznes) za ok 5K PLN i jak chciałem skorzystać z supportu to się dowiedziałem że... nie ma czegoś takiego :P :terrified:
Także można a nawet trzeba wybrzydzać na AM byle z sensem ;)
P.S.
Zmiana całego ROMu w Asusie nie powodowała zmiany ID i koniecznosci kombinacji z rejestracją AM - więc na tym polu widać że MIO po prostu sobie nie radzi i to nie pierwszy raz...
-
Czytam forum i czasami opinie niektórych kolegów mnie zaskakują. "AM dziadostwo" - może nie jest to najwyższy poziom technologii mobilnych jednak robię rocznie kilkadziesiąt tysięcy kilometrów po polsce i nie tylko i muszę przyznać że jak na razie podczas jazdy po naszym kraju jest to najlepszy produkt. Fakt trochę wolny przy rekalkulacji trasy ale odkod przesiadłem się z ipaq 3970 na Dell 51v jest już znośnie. Życzę wam i sobie by AM pozostała przy swojej dokładności a funkcjonalność w AM 4 dorównała TT myślę że nic więcej nie będzie trzeba :)