Rozpoczynają się wakacyjne remonty. Posłużę się lokalnym przykładem w Poznaniu przebudowywany jest wiadukt Chartowo. Od 13.06.11 r. wstrzymany jest ruch na skrzyżowaniu Chartowo/Piaśnicka i wszystkich osiedlowych wyjazdach na te drogi. AutoMapa chwali się, że LiveDrive w trybie on-line będzie omijał tego typu miejsca. Niestety z moich testów wynika, że na tym przykładzie LD nic nie wie o blokadzie. Ponieważ wyżej opisana blokada spowodowała spory chaos w tej części Rataj postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce:D i tu pojawiły się moje wątpliwości...
Zablokowałem nieprzejezdne odcinki w moim urządzeniu, wprowadziłem daty zakończenia blokady, i jak łatwo się domyślić moje urządzenie już wie, że tamtędy nie przejadę, ale co z resztą???
1. Czy po synchronizacji z Miplo inni użytkownicy będą mieli tą samą informację?
2. Czy dopiero po wprowadzeniu punktów POI DROGA ZABLOKOWANA Miplo Traffic zablokuje te drogi użytkownikom którzy zaznaczyli tą kategorię w Miplo Traffic?
3. Czy takim blokadom przez punkt POI można dać czas trwania, czy jedynie wprowadzać antyblokadę?