Fajny bajer, ale czy konieczny? A na jakiej zasadzie miałby działać? Można przecież włączyć sobie na wyświetlaczu następny manewr i masz tam dane o odległości do następnego manewru oraz co to będzie za manewr.
Dzięki za wsparcie :)
Gwarantuję Ci, że bajer jest bardzo przydatny. Szczególnie gdy jeździ się autostradami poza granicami Polski,
Co innego gdyby w ankiecie była jakaś realna alternatywa,
np. jestem za, ale za ważniejsze uważam uzupełnienie map w całym kraju
przynajmniej do poziomu nazwanych ulic we wszystkich gminach.
[...] AM skierowana jest przede wszystkim dla użytkowników polskich dróg na których ilość skrzyżowań z wieloma pasami ruchu jest niestety śmiesznie mała. :ENie jest tak źle. Pasy ruchu można spotkać nawet w Gliwicach (ok. 200 000 mieszkańców). Wiedzę o nich ma darmowy program na komórkę Nav4All i skutecznie ją w swoim asystencie wykorzystuje. Mimo, że jest to tylko nawigacja strzałkowa to sprawuje się na Śląsku lepiej od niejednej z widokami 3D. A jazda bez asystenta na A4 lub DTŚ w Katowicach to dla osoby spoza regionu nielada wyzwanie. :D
Natomiast w dużych miastach mógł by się przydać taki dodatek. [...]
Oprócz AM korzystam również z Navigona, gdzie asystent pasa jest. Jest to SUPER pomoc w miastach których nie znam. Zdecydowanie jest to ważniejsze niż budynki 3D.Ostatnio mmialem przyjemność jechać na Navigonie przez Niemcy do Świnoujścia, asystent pracował rewelacyjnie jest to bardzo potrzebne jeżeli AM chce zaistnieć jako AME.
Zdecydowanie jest to ważniejsze niż budynki 3D.
Zdecydowanie jest to ważniejsze niż budynki 3D.A ktoś z tego w ogóle korzysta?? Ja nigdy.
A ktoś z tego w ogóle korzysta?? Ja nigdy.
Pewnie nowy użytkownik, przez pierwszy tydzień :P
:ok: Macie rację. Przyłączam się do apelu.O to chodzi o to chodzi
Asystent - tak
Budynki 3D - nie
Gdyby ktoś pytał o plastykę terenu - to jestem na tak. :proud:
Ja tylko korzystam z widoku 2D
Mi się wydaje że opóźnienie wynika z braku odpowiednich danych dostawcy mapy na Polskę - czyli Geosystems. Mapy EU mogłby już dawno tą funkcję mieć bo navteq je dostracza w swoich mapach :mrgreen:
Asystent TAK!!! - budynki 3D NIE!!!Podpisuję się pod tym,chociaż budynki można wyłączyć więc osobiście mi nie przeszkadzają.
Asystent TAK!!! - budynki 3D NIE!!!
Ja sobie te bydynki 3D wyłączyłem na stałe i o nich zapomniałem :P
Ja sobie te bydynki 3D wyłączyłem na stałe i o nich zapomniałem :P
Włącznie z wyłączeniem tego wariantu wyświetlania.
Stukając w ikonkę na ekranie mam tylko 2D i 3D. Bez budynków.
To za mało.
"całkowite wyłączenie widoku 3D z budynkami:
Disable3R=0 - zmienić na 1".
Dołączę się do popierających.A nawet jak prowincja (czyt. np. Warszawa) do nas przyjedzie to też im się przyda :mrgreen:
Nam z prowincji :wink: (z Lublina jestem) nawet w słynnej Warszawie się przyda.
Dołączę się do popierających.
Nam z prowincji :wink: (z Lublina jestem) nawet w słynnej Warszawie się przyda.
Ależ wy macie problem emocjonalny (czytaj : kompleksy) do tej Warszawy. ... Dobra kończę, bo zaraz będzie burza jak na onetowym forum. :E :E :ETrzeba było nie zaczynać :P
... Bez niego stanie na lewoskrętach i korki powstające na wybranych pasach ruchu będą stale zakłócać działanie AMTraffic.AMTraffic może się spokojnie obejść bez asystenta. Wystarczy rozdzielić informację o średnich prędkościach wg. manweru jaki jest wykonywany na skrzyżowaniu. Np.
Czy nie mogą zrobić coś takiego?
Było :D
A może ktoś wkleić jak by coś takiego graficznie wyglądało?Zobacz na przykład tutaj:
... Jechałem A4 w stronę Wrocławia i miałem zjechać z A4 na DK78 w stronę Gliwic.
AM dziala duzo wolniej niz igo czy tt, nie ma asystenta ruchu, a do tego 6 final ciagle sie wywala przez brak pamieci (w HD z prawie 300MB ramu)...
przestawiam sie na igo i tomtoma :(
Oj nie przesadzałbym ze stwierdzeniem, że TT ma słabszą mapę. Najnowsza jest niczego sobie i w okolicach Krakowa raczej nie wpuszcza w maliny jak to nagminnie robi AM. Wybacz, wole mieć trochę mniej ale porządnie (czytaj poprawne kategoryzacje), niż niby dużo (marketingowo) ale co i rusz to asfalt na AM okazuje się drogą bitą, w najlepszym przypadku. Gdybym miał obecnie kupować navi, to ciężko bym się zastanawiał TT czy AM. Co do iGo nie będę się wypowiadał, bo nie widziałem.AM dziala duzo wolniej niz igo czy tt, nie ma asystenta ruchu, a do tego 6 final ciagle sie wywala przez brak pamieci (w HD z prawie 300MB ramu)...
przestawiam sie na igo i tomtoma :(
Kolego nie będziesz zadowolony, bo te programy mają dużo słabsze mapy na Polskę, gdyż dla producentów tego softu Polska to dziki kraj bez dróg i generalnie nie starają się rozwijać na naszym terenie. Zwyczajnie ekonomicznie im się nie opłaca, może za 5-10 lat coś się poprawi. (...)
...Gdybym miał obecnie kupować navi, to ciężko bym się zastanawiał TT czy AM. Co do iGo nie będę się wypowiadał, bo nie widziałem.AM dziala duzo wolniej niz igo czy tt, nie ma asystenta ruchu, a do tego 6 final ciagle sie wywala przez brak pamieci (w HD z prawie 300MB ramu)...Kolego nie będziesz zadowolony, bo te programy mają dużo słabsze mapy na Polskę, gdyż dla producentów tego softu Polska to dziki kraj bez dróg i generalnie nie starają się rozwijać na naszym terenie. Zwyczajnie ekonomicznie im się nie opłaca, może za 5-10 lat coś się poprawi. (...)
przestawiam sie na igo i tomtoma :(
Oj nie przesadzałbym ze stwierdzeniem, że TT ma słabszą mapę. ...Wiesz, skoro zajmuje im rok czasu aktualizacja inwestycji drogowej za kilkanaście/kilkadziesiąt milionów złotych w Lublinie (Al. Jana Pawła II) ...
Co do Igo , to program jest zdecydowanie najsłabszy jeżeli chodzi o mapę Polski,
tym bardziej że w Igo możesz używać map Polski od trzech różnych producentów.
A AM trochę dużej coś co istnieje od lat ... bez mała 20-tu :E. Nie licytujmy się na szczegóły, bo szczegółach zawsze można pokazać takie rejony, których nie ma w innej navigacji. Problem w tym jak się ma bełkot marketingowy (tu AM celuje) z rzeczywistością... a ta leży i kwiczy.Oj nie przesadzałbym ze stwierdzeniem, że TT ma słabszą mapę. ...Wiesz, skoro zajmuje im rok czasu aktualizacja inwestycji drogowej za kilkanaście/kilkadziesiąt milionów złotych w Lublinie (Al. Jana Pawła II) ...
jeszcze dla porównania Igo z drogowskazami i asystentem pasa ruchu i biedna automapa
jeśli mam legalne iGo to chyba mogę sobie wrzucić legalną mapę innego producenta?
i już testuję i muszę powiedzieć, że Teodoryk miał rację, jest super :ok:
poniżej Igo z mapą Teleatlas i Automapa
Nie chciałem wszczynać wojny o wyższości świat jednych nad drugimi(...)
tu znana chyba w całej Polsce wieś Poronin:
A gdzie jest w Sygicu/McGuiderze nie mniej znana wieś (pardą) Cipki? Leży nieopodal (1 km?) na zachód od Poronina?
A w AutoMapie (pardą) Cipki są! W ilości sztuk jeden (jedna?).
:D :E :grin:
i już testuję i muszę powiedzieć, że Teodoryk miał rację, jest super :ok:
Mam rozumieć że już jeździsz po Porononie i wczale nie przeraża Cię to, że ulica Skupniowa, Gut-Stapińskiej
i inne pomniejsze są na tej mapie skategoryzowane jako asfaltowe, a faktycznie są gruntowe? No to super :ok:
Wiesz, skoro zajmuje im rok czasu aktualizacja inwestycji drogowej za kilkanaście/kilkadziesiąt milionów złotych w Lublinie (Al. Jana Pawła II) ...A AM trochę dużej coś co istnieje od lat ... bez mała 20-tu :E. Nie licytujmy się na szczegóły, bo szczegółach zawsze można pokazać takie rejony, których nie ma w innej navigacji. ...
tym bardziej że w Igo możesz używać map Polski od trzech różnych producentów.
Pokaż mi gdzie można kupić iGO z trzema mapami do wyboru,
Wystarczy zerknąć na podforum TT i zobaczyć jak koledzy cieszą się znakomitymi mapami od TeleAtlasa :]Ja powiem tylko tyle :
mapy są osobno dostępne na naviextras.com ;)
(...)Na razie nie podał mi nikt takiej klasy niedoróbki w AM (mówimy o rocznym opóźnieniu) więc pozwolisz, że gołosłownych argumentów nie będę uznawał.Twój argument jest do zbicia w prosty sposób. Drogi tej klasy jaką opisujesz są z reguły dość dobrze oznakowane, wystarczy patrzeć na znaki, a nie wierzyć takiej czy innej navi (BTW zachowanie zalecane).
Twój argument jest do zbicia w prosty sposób. Drogi tej klasy jaką opisujesz są z reguły dość dobrze oznakowane, wystarczy patrzeć na znaki, a nie wierzyć takiej czy innej navi (BTW zachowanie zalecane).Chcesz powiedzieć, że:
...
Czyli uważasz, że ustawiając trasę przebiegającą przez jakieś miasta należy na czas przejazdu przez te miasta wyłączać nawigację i kierować się znakami? :ohreally:Nie, proponuje konfrontować 'rzeczywistość navi' z rzeczywistością, że by się nie okazało, że trasa omijająca korek przechodzi przez osiedle, gdzie w połowie drogi są słupki, co by sobie nie robić skrótów :D (To tez kwiatek z AM - Kraków, okolice Kurdwanowa). Niestety dostępne na rynku oprogramowanie ma albo sp* mapy, albo dane sprzed wieków, albo jedno i drugie. Z resztą miałem niezły ubaw czytając wątki AM beta-N.
Tak czy inaczej asystent jest bardziej potrzebny niż to co amatorsko napisana AM próbuje lansować.asystent pasa na autostradach to bajka! np w niemczech tam gdzie ja musialem sledzic drogowskazy mimo wlaczonej AM, kumpel na iGo jechal "w ciemno"...
wniosek jeden - najlepiej miec AM, TT, igo i garmina ;)
wniosek jeden - najlepiej miec AM, TT, igo i garmina ;)
Mam je wszystkie. Dodatkowo jeszcze MM i Miro. Używam AM :ok:
Tak czy inaczej asystent jest bardziej potrzebny niż to co amatorsko napisana AM próbuje lansować.asystent pasa na autostradach to bajka! np w niemczech tam gdzie ja musialem sledzic drogowskazy mimo wlaczonej AM, kumpel na iGo jechal "w ciemno"...
jednak dwa tygodnie temu probujac dojechac do jeziora sniardwy przez pola i las ja mialem wszystkie, nawet pozarastane drogi, a iGo i TomTom tylko pole. bez AM w zyciu bysmy nie dojechali. wujkowi do dzisiaj AM nie dodala glownych drog osiedlowych. wszystkie inne nawigacje je maja...
wniosek jeden - najlepiej miec AM, TT, igo i garmina ;)
Nie zapomnij ze to o czym mowisz to mapy, a anie programy... Zobacz tez ze do iGO istnieja rozne mapy od Teleatlasa, Navteq lokalnych dostawcow...tak do konca nie da sie tego oddzielic. w AM czego bym nie zrobil to nie uzupelnie tych bialych plam wiec w tym kontekscie moge mowic ogolnie o programie. tym bardziej ze porownywanie samych aplikacji to kpina - AM jest lata swietlne za iGo i TT... a jesli do iGo moge wybierac mapy to chyba zaleta a nie wada i iGo porownuje z wybrana na dany moment najlepsza mapa...
No jesli chodzi o AM to nie jest najszczesliwiej napisana jesli chodzi o wydajnosc
w AM czego bym nie zrobil to nie uzupelnie tych bialych plam wiec w tym kontekscie moge mowic ogolnie o programie. tym bardziej ze porownywanie samych aplikacji to kpina - AM jest lata swietlne za iGo i TT... a jesli do iGo moge wybierac mapy to chyba zaleta a nie wada i iGo porownuje z wybrana na dany moment najlepsza mapa...
Natomiast co do bialych plan to AM wybrala danego dostawce i nic sie nie zmieni :) to nie wina AM tylko dostawca takie mapy dostarcza...
A teraz zredukuj rozdzielczość swojej wizji do QVGA i naciesz się tym widokiem :ok:
A teraz zredukuj rozdzielczość swojej wizji do QVGA i naciesz się tym widokiem :ok:
... ponieważ podejrzewam, że AM czyta to forum i Twoje wypowiedzi traktują poważnie ...
Jaki avatar takie poważanie :PU Trekera avatar jest czytelny i jednoznaczny.
(...) Ja naprawde jestem za takimi bajerami ale nie teraz kiedy podstawy kuleja.Ano kuleją. Kiedyś z kolegą przyglądnęliśmy się plikom POI od wersji, bodajże 3.x. To nie ma prawa wydajnie działać. Z resztą obecna 6. ma problemy z wczytywaniem swoich najstarszych formatów :). Algorytmy routingu, które maksymalizują liczbę manewrów (takie zachowanie obserwuje do v 5.x, bo jak czytam jak działa 6, to wole poczekać do nieparzystej aktualizacji).
Tu dorzucę swoje 3 grosze do reklamy :proud:(...) Ja naprawde jestem za takimi bajerami ale nie teraz kiedy podstawy kuleja.(...) obecna 6. ma problemy z wczytywaniem swoich najstarszych formatów :). (...)