Według mnie nie jest to lepsze rozwiązanie. Mogło by być jako wsparcie rozwiązania trafficu AM, dając możliwość unikania doraźnych blokad z powodu wypadków itp. Rozwiązanie Navigo nic nie mówi o czasie przejazdu przez zakorkowane miejsca, a bardzo często lepiej postać trochę w korku niż objeżdżać go wokół.
Większość korków tworzy się regularnie w określonych miejscach i określonym czasie.
Jako rozwiązanie analogiczne do Navigo można łatwo zaadoptować MiploTraffic.
Zaletą rozwiązania tafficu AM jest niezależność od stałego połączenia internetowego dla wszystkich klientów. Natomiast wadą jest statystyczne podejście do problemu, chociaż wydaje mi się, że póki co nic lepszego niż TMC (oczywiście w krajach, gdzie je wprowadzono i są zbierane kompleksowo dane do jego funkcjonowania)dla trafficu w czasie rzeczywistym, nie wymyślono. Może w przyszłości, gdy okaże się, że każde urządzenie nawigacyjne będzie miało połączenie z netem, to się zmieni.