AM 4.0 - co robi ikonka "prowadź do" oraz jak łatwo przesuwać mapę do POI i adre

• 3 Odpowiedzi
  • 1048 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline kocureq

• 1216
    • Yet Another Tech Blog
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note, Galaxy S4
Witam,

Jestem nowym użytkownikiem AM 4.0, wcześniej używałem tylko AM 3.9 na TabletPC, więc z interfejsem z PPC nie mam doświadczenia. Pojeździłem trochę na czwórce i pojawiły się pytania:

1/ Co dokładnie robi ikonka "prowadź do"? Myślałem, że wyznacza nową trasę od pozycji GPS, ale robi trochę więcej - np. włącza pilota, GPS, ale i trochę mniej - nie skasowała mi punktu przez a ja się wczoraj dziwiłem którędy to ona mnie do domu prowadzi :)

2/ Jak łatwo przeskoczyć do punktu na mapie, ew. dodać jako "przez"? Czasami, gdy kliknę prowadź do, potem np. adres, POI lub kontakt, to wyznacza nową trasę do tego punktu, a czasami wyskakuje menu co ma zrobić (START / KONIEC / PRZEZ / Pokaż na mapie etc.) Czasem chciałbym tylko spojrzeć na jakiś punkt na mapie (np. dowiedzieć się w której części miasta i który budynek to jest) i nie wiem jak to zrobić, jest tylko ikonka "prowadź do" a nie ma tak jak w TPC "miejsca na mapie" gdzie się najpierw szukało miejsca a potem oznaczało np. jako koniec.
Palm m505 -> Treo 650 -> Eten M700 -> HTC Touch Pro -> HTC HD2 -> Samsung Galaxy Note -> Samsung Galaxy S4

*

Offline bazi22

• 913
  • Sprzęt: Navroad NR411 | iPhone 3GS 16GB
Na stronie AutoMapy jest dostępna instrukcja do programu
Bartek Chyba :: bazi22
Dell X30=>HTC Wizard=>HTC Hermes=>iPhone 3GS

*

Offline napuz

• *
  • 75