AM 3.8 a mapy 3m?

  • 6 Odpowiedzi
  • 1542 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline bler

  • **
  • 111
AM 3.8 a mapy 3m?
« dnia: Marzec 30, 2005, 15:33:29 »
Jak w temacie, jeszcze nie ma apdejtu map czy nie będzie?

*

Offline Cat^

  • *****
  • 1017
    • http://www.catsoft.com.pl
  • Sprzęt: iPhone 4S/32, iPad 2 64/3G, TomTom GO 1005 LIVE
AM 3.8 a mapy 3m?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 30, 2005, 15:46:50 »
Jak na razie tylko aktualizacja programu. Mapy - pewnie następnym razem. :)

*

Offline bler

  • **
  • 111
AM 3.8 a mapy 3m?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 30, 2005, 15:48:50 »
No to świetnie, nadal bedzie mnie cieszyło że na jednym z rond am mówi prosto, manewr pokazuje prosto a droge rysuje w prawo i tam też trzeba jechać. Jeszcze ze 4 razy tak przejade i moja chęć do przedłużenia licencji zabójczo wzrośnie ;)

*

Offline Cat^

  • *****
  • 1017
    • http://www.catsoft.com.pl
  • Sprzęt: iPhone 4S/32, iPad 2 64/3G, TomTom GO 1005 LIVE
AM 3.8 a mapy 3m?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 30, 2005, 18:50:58 »
Wiesz co, a mi się wydaje, że opisany przez ciebie problem nie wynika z błędów mapy tylko algorytmu programu odpowiadającego za generowanie komunikatów głosowych! Zgłoś to producentowi dokładnie opisując miejsce i sytuację...

*

Offline bler

  • **
  • 111
AM 3.8 a mapy 3m?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 30, 2005, 19:01:08 »
Zgłosiłem na początku tego roku, jak widać dużo to dało.

[Dodano: 2005-03-30 19:16:07]
Aha, żeby nie było, 3.8 ma to samo.

Dla zainteresowanych, proszę znaleźć Rondo Narodowych Sił Zbrojnych w Radomiu i wyznaczyć trasę, gdzie start jest kilaset metrów przed rondem (od strony Warszawy) a koniec kilkaset metrów za (dalej na E7, na ul. Czarnieckiego). Włączyć pilota, kliknąc przed rondem i posłuchać Jadzi.

"ZA xxx metrów na rondzie prosto, pierwszy wyjazd".
Ikona manewru pokazuje, żeby pojechać na rondzie prosto, drugi wyjazd.

A, i nie dam sobie głowy uciąć, ale możliwe jest, że nie było tego w poprzednich mapach bo nie pamiętam, aby mnie to wcześniej irytowało (ale mogłem po prostu nie zauważyć).

*

Offline Cat^

  • *****
  • 1017
    • http://www.catsoft.com.pl
  • Sprzęt: iPhone 4S/32, iPad 2 64/3G, TomTom GO 1005 LIVE
AM 3.8 a mapy 3m?
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 31, 2005, 08:45:49 »
Tak, to jest kwestia niedoskonałości algorytmu interpretującego "kierunkowość na rondach". Dość często się zdarza, że w wypadku łagodnych łuków zamiast "lekko w prawo" jest "prosto". Zgłoś jeszcze raz ten błąd. Co do ikony - jest ona spójna dla "prosto" bez względu na kształt ronda - zarówno dla klasycznego ronda gdzie wszystkie wyjazdy są co 90 stopni, jak i dla takich, które mają więcej/mniej niż 4 wyjazdy, itp. Dlatego w tym wypadku "błędu ikony" nie ma.

*

Offline bler

  • **
  • 111
AM 3.8 a mapy 3m?
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 31, 2005, 20:08:48 »
Cytat: Cat^
Co do ikony - jest ona spójna dla "prosto" bez względu na kształt ronda - zarówno dla klasycznego ronda gdzie wszystkie wyjazdy są co 90 stopni, jak i dla takich, które mają więcej/mniej niż 4 wyjazdy, itp. Dlatego w tym wypadku "błędu ikony" nie ma.

Nieprawdą jest jakoby.

Znajdź w mieście Zakopane pierwsze rondo na wjeździe od strony Krakowa (droga 47, przed jest ul. Kasprowicza, za Chramcówki i Nowotarska). Wyznacz trasę zaczynającą się na Chramcówkach i kończącą na Kasprowicza. Włącz pilota i popatrz na ikonę manewru.

Żeby to lepiej zobrazować, wyznacz trasę z Chramcówek na Nowotarską.

Wyznacz następnie trasę z Kasprowicza na Chramcówki, popatrz na ikonę, a potem z Kasprowicza na Nowotarską i znowu popatrz na ikonę. Jest ta sama, a skoro w jedną stronę się dało to czemu nie w drugą? Na Nowotarską powinna być taka jak Chramcówki-Kasprowicza, a na Chramcówki przeciwna.

PS. Nie zgłoszę jeszcze raz, albowiem 5 tygodni temu upomniałem i dostałem informację "skontaktujemy się wkrótce". No to jak tak to ja dziękuję, jakby mi napisali "spadaj, mamy teraz ważniejsze problemy, zajmiemy się później" to bym może zrozumiał, bo niejako z tej samej branży jestem, ale jak sie odpisuje klientowi "proszę czekać" no to sory winetu.