PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => Wątek zaczęty przez: jacol w Listopad 12, 2004, 01:40:45
-
Kiedy pojawiła się ta wersja?
Bo chyba jestem trochę zapóźniony... nic nie piszecie o tym update.
Czy są jakieś znaczące zmiany (poprawa działania planowania i autokorekt) w porównaniu z 3.6.0.4?
-
Sam sobie odpisuję - są zmiany - jest lepiej! :D
Znikły problemy z wyświetlaniem trasy i z dziwnie ułożoną żółtą metą.
-
podobno ta najnowsza wersja pojawiła się dziś w nocy. Automapa chyba powiadamia o nowych wersjach, więc zarejestrowani użytkownicy powinni dostać maila na początku w przyszłego tygodniu.
-
No to znaczy że dobrze trafiłem z wizytą na stronie AM, pewnie to jakiś pozazmysłowy kontakt z zespołem AM, najlepiej z jakąś zwiewną 20letnią blondynką :D
Tak czy inaczej ta wersja programu bardziej mi się podoba od poprzedniej, wydaje się nieco szybsza i jak pisałem powyżej nie stwarza żadnych problemów z planowaniem trasy.
Niestety, działanie komputera pokładowego w dalszym ciągu jest wadliwe, przynajmniej tak wynika z prób odtwarzania zapisanych dawniej śladów.
Jak wygląda sprawa autokorekt w trakcie jazdy nie jestem w tej chwili w stanie sprawdzić.
-
całe szczęście, że czytam to forum, bo co prawda jestem zarejestrowanym użytkownikiem AM, ale nic od nich nie dostałem, że jest nowa wersja.
-
O zmianach w podwersjach Oni nie informuja. Dopiero gdy zmiana dotyczy 'grubego' nr np z 3.5 na 3.6 wtedy rozsylano emaile.
-
Nie widać jeszcze poprawienia podstawowej dysfunkcji Automapy. Otóż przy wyznaczaniu trasy AM „przykrywa” taką samą grubą niebieską linią zarówno drogi krajowe, jak i leśne dukty. W rezultacie nie widać, jakimi drogami będziemy jechać i czego możemy się w związku z tym spodziewać. Zwłaszcza, że nie można wyeliminować z planowania trasy „krótkiej” dróg gruntowych (polnych i leśnych) występujących w Automapie przeważnie jako pojedyńcza grubsza bądź cieńsza linia koloru brązowego.
Drogi te często nie nadają się dla zwykłych aut. Bardziej pasują do wycieczek rowerowych lub dla samochodów typu 4x4.
Taka poprawka (obiecana zresztą przez AM) bardzo by się przydała.
-
Prawidłowa kategoryzacja dróg jest dramatycznie niezbędna.
Jechałem ostatnio ze Szczecina do Torunia przez Bydgoszcz. Jak zawsze - przez obwodnicę w B.
Z dziesięć razy mnie AM kierowała z obwodnicy do centrum miasta (przy każdym zjeździe).
Trasa ustawiona na najszybszą.
-
Znam to dobrze... zjazdy z glownej drogi (trasa wyznaczona prosto), ktora idzie wiaduktem na rownolegla droge, ktora sluzy tylko po to by dostac sie pod ten wiadukt, czyli na przecinajaca trase sa nagminne... jest tak w GOP... jest tak w Wawie...
-
O wiaduktach pisałem do AM i odpowiedzieli, że błąd jest znany, systemowy i pracują nad nim. To faktycznie wkurzające.
Najśmieszniej jest w wa-wie, wiadukt od Dw zachodniego idzie nad trzema rondami i AM grzecznie kieruje na te właśnie ronda zamiast górą. Zresztą tak samo jest na cełej trasie toruńskiej
Pzdr
KrzyHo
-
Z tego co zauważyłem jest poprawa w komunikatach nawigacyjnych
bywało ze niektóre skrzyżowania przedstawiane były jako zakręty a teraz jest ok.
Ale chyba cos nie tak ze wskazaniami komputera pokładowego,
wczoraj robiłem trasę 2x260km w pierwszym przypadku miałem
średnia prędkość na poziomie 11000km/h, a następnym razem
czas powrotu był wyliczony na poziomie 13000h :), we wcześniejszych
wersjach mapy nie było takiego problemu (tzn. raz był gdzie źle
policzona była prędkość maksymalna)
Pozdrawiam,
Dobi