Nawigacja powinna jedynie wyznaczyc trase , na trasach ekspresowych (i innych) pokazywac ktory zjazd wybrac i pokazywac odleglosc do celu i ewentualnie godzine przybycia.
Ta masz małe wymagania wobec nawigacji. Taką pomoc zaoferuje Ci zwykły atlas samochodowy + drogowskazy + umijejętność podzielenia odległości przez np 60km/h.
Ja uważam, że oprócz powyższego powinna:
1. proponować trasę wg wyboru (szybka, optymalna, krótka) uwzględniając kierunkowość ulic, zakazy ruchu itp retsrykcje. Nie musi to oznaczać jazdy głównymi drogami aby tylko szybka była najszybsza itd. Tu mimo wszytsko jednak + dla SmartRoutes (no może z żółlą kartką).
2. Wiedzieć gdzie ominąć zamknięty odcinek drogi (np. remont drogi) - tu plus dla MiploTraffic. Czy Zdarzeniom Drogowym dać? Nie wiem.
3. Potrafić ominąć niespodziewane utrudnienia w ruchu. LiveDrive to pieśń przyszłości jak czytam to forum. Także minus.
4. Zasugerować ustawienie na właściwym pasie. Plus dla APR.
5. Sprawa POI - plus.
Tak na szybko tyle...
Pierdoly typu ograniczenie predkosci i inne znaki sa wedlug mnie zbedne.
To sobie wyłącz.
Nie czepiajmy się pierdół nie mających znaczenia i nie generujących problemów.