[wydzielony] 'pełna kultura' z wątku LiveDrive! ...

• 62 Odpowiedzi
  • 15400 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline starsza.pani

• 328
  • Sprzęt: MODECOM MX3HD AM-oczywiście najnowsza
Odp: [wydzielony] 'pełna kultura' z wątku LiveDrive! ...
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 21, 2012, 23:20:23 »
@starsza.pani

Niestety, to raczej normalny objaw, że na użytkowników, którzy zgłaszają się z problemami w zakresie rzeczy podstawowych, z reguły patrzy się nieprzychylnie, sądząc, że nie chce się im czytac podręcznika, tylko zawracają innym głowę.

Ale jest i na to rozwiązanie: zadawać konkretne pytania, np.: instrukcja [tu link do niej] mówi, że aby wykonać daną czynność, należy wykonać to i to, a u mnie to tak nie działa. Zadawanie pytań w stylu: nic mi nie działa, nie znam się, pomóżcie, na żadnym ze znanych mi forów nie przysparzało pytającemu popularności, to forum nie jest wyjątkiem.

To chyba niesprawiedliwa ocena, ale rozpisywać się na ten temat nie będę. NM i inni wiedzą o co pytałam i raczej nie były to pytania wchodzące w zakres instrukcji obsługi. Także o radę w sprawie wyboru lepszej trasy po wyznaczeniu kilku alternatywnych pyta wielu użytkowników. Zresztą chyba nie warto się do tego postu ustosunkowywać, bo właściwie moja uwaga dotyczyła czego innego.

*

Offline kwojtow

• 1035
  • Sprzęt: Navroad VIVO ST, Sony Xperia Z, Asus A696
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 21, 2012, 23:30:57 »
Chyba nie po to czlowiek kupuje nowy wydajniejszy sprzet, pod WINCE w tym wypadku, zeby mieli wygaszac wersję windowsową. Mam nadzieje ze to jest tylko spostrzezenie kolegi wyzej i nie bedzie mialo nic wspolnego z podejsciem do tego tematu producenta AM.

*

Offline jerzu

• 1323
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 21, 2012, 23:35:17 »
A kto Ci kazał? Przecież mogłeś sobie kupić "byle telefon z Androidem"  :mrgreen:
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*