Panie i Panowie, a może:
wprowadzić kategorie w rozbiciu na wartość ograniczenia prędkości
40, 50, 60 itd
dodać pliki w stylu "zwolnij możliwość kontroli radarowej" (mam taki nagrany z realspeak'a dlosem Agaty) dla każdej kategorii z ustawieniem prędkości dopuszczalnej w każdej z nich
Oraz wprowadzić dwa standarty:
pierwszy "jazda po mapie" Polska 50m gdzie ustawienie wykrywania ze względu na prędkość jazdy znaczną (np. ponad 140 na gerkówce) będzie inne (znacznie większy promień oraz odległość) oraz
drugi "jazda po mapach" miast - gdzie ze względu na występowanie w znacznej części terenu zabudowanego i co za tym idzie - mniejszą prędkość, te ustawienia będą inne - mniejszy promień, inny sygnał (np. tam wav + odległość, tu sam wav lub buzer), mniejsza odległość wykrywania.
Skierowałem już taką sugestję do AM - odpowiedz przyszła:
"dziekuje za testy i uwagi
kazda taka zmiana mocno komplikuje uzytkowanie
program wymuszajac wieksza ilosc ustawien, decyzji
uzytkownika itp.
dlatego podchodzimy do tego z duza ostroznoscia
lepiej jesli pojawi sie niepotrzebny komunikat o radarze
na drodze osiedlowej wychwycony z pobliskiej
drogi szybkiego ruchu niz gdyby nie pojawil
sie komunikat tam gdzie byc powinien"
może i racja - ale wczoraj podczas prób na mieście trafiała mnie jasna ......, gdy na drodze osiedlowej program wołał "zwolnij możliwość kontroli radarowej" po dwadzieścia razy, a jednocześnie super to działało przy jezdzie z W-wy do Łodzi - jadąc miałem 2-3 komunikaty przy ustawieniu 1000m, 100stopni, 4s.