PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => AutoMapa WinCE, WM, WP6.x => Wątek zaczęty przez: akubit w Czerwiec 25, 2014, 21:13:34
-
Mapy 1406 a w nich:
Dodane:
pierwszy odcinek Trasy Średnicowej w Toruniu
nowa organizacja ruchu w Kłodawie i Jeleniej Górze
nowe obwodnice Radomska, Uciechowa i Sieniawki
adresy dla gminy Dywity
ulica Nowa Wałowa w Gdańsku
aktualizacja pikietażu na nowych odcinkach dróg krajowych
Do odblokowania poprzez technologię LiveDrive!:
nowy most na Wiśle w Połańcu wraz z drogami dojazdowymi
II etap obwodnicy Jastrzębia-Zdroju
obwodnica Gościna
kolejny etap śródmiejskiej obwodnicy Koszalina
południowo-wschodnia obwodnica Przemyśla
trasa S5 Kaczkowo - Korzeńsko
kolejny odcinek Drogowej Trasy Średnicowej
AutoMapa Windows 6.16
Lista zmian w stosunku do wersji 6.15:
Przyspieszone pierwsze pobranie danych AM'Traffic
Poprawa rekalkulacji AM'Traffic w tle
Odtwarzenie przy starcie programu zdarzeń drogowych pobranych podczas ostatniej sesji
Dodana możliwość manipulacji mapą po kliknięciu strzałki najbliższego manewru
Usprawnione wyznaczanie tras w pobliżu punktów trasy
Możliwość powrotu do listy wyszukiwanych Użytecznych Punktów (POI) po wybraniu jednego z nich
Poprawione działanie funkcji "dodaj do ulubionych w punkcie GPS"
Poprawiona rejestracja map po aktualizacji z wnętrza programu
Poprawki stabilności programu
Poprawki i dostosowania dla urządzeń: Zubehor Z5, GMS Platinium, NavRoad LEEO S6, VIVO S6, ENOVO S6 i AURO S6 oraz innych modeli
-
Dodana możliwość manipulacji mapą po kliknięciu strzałki najbliższego manewru
hmmm..... nie zauważyłem nic nowego, czego wcześniej nie było (czyli podgląd całej trasy po kliknięciu strzałki najbliższego manewru).
o co tu chodzi ? :-?
-
Zmiany jakie zauważyłem to 2 istotne - Mapy Europy są już chyba od Nokii - HERE, bo kiedyś było z Navteq a druga zmiana to działa na Windows 8 z GNSS - sygnał złapał nawet w mieszkaniu :-) Poza tym RC3 to taka sama wersja jak oficjalna.
-
Mapy Europy są już chyba od Nokii - HERE, bo kiedyś było z Navteq
To akurat najmniej istotna zmiana - kilku literek na ekranie 'o programie', bo mapy są te same.
(Nokia kupiła Navteq)
-
Witam, mam gorącą proźbe do każdego czytającego ten post (może mi pomożecie) dnia dzisiejszego przed sobotnim wyjazdem na chorwacje chciałem spróbowac wyznaczyć trase żeby być pewnym że jest wszystko OK i tu za przeproszeniem dupa wyznacza wyznacza i nic 90% i od nowa... robie to samo z innym krajem i to samo, z kolei jak daję trase w polsce jest wszystko ok. Sprawdźcie prosze czy u was nie jest podobnie może coś jest nie tak dzisiaj z automapą?? sam niewiem co myśleć (chodzi tu o długie trasy) z góry dziękuję i pozdrawiam tom_cio88@o2.pl aaaa nieważny jest numer mapy i wersja mapy na wszystkich mam kupe ;/
-
Nie ma żadnego problemu z długimi trasami
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/76604899/Navi/201406/Zrzut%20ekranu%202014-06-26%2018.44.40.png)
-
tomcio880116
jakie masz urządzenie? może RAMu jest za mało (64MB)?
trase podziel na 2 części.
-
lark 43.1/ lark 50.3 zawsze było okej mapy nie zmieniałem dzisiaj była tylko próba sprzętu i kredki :-?
-
Za malo ramu/za slaby sprzet. Poza tym AM od pewnego juz czasu zaprzestala wspierania nawigacji firmy Lark.
-
ale działało......
-
może czas w nawigacji jest przestawiony
sprawdż jaką masz date jaki rok w wyznaczonej trasie w Menu - trasa - informacje
-
Poza tym AM od pewnego juz czasu zaprzestala wspierania nawigacji firmy Lark.
Jakich firm AutoMapa wspiera nawigacje?
-
http://w3.automapa.pl/?PEI=10241&lng=PL (http://w3.automapa.pl/?PEI=10241&lng=PL)
-
To akurat najmniej istotna zmiana - kilku literek na ekranie 'o programie', bo mapy są te same.
(Nokia kupiła Navteq)
I tak i nie, bo dotarła do mnie informacja (zaznaczam że jeszcze nie potwierdzona), że klienci Nokii będą otrzymywać mapy z większym opóźnieniem w stosunku tej wersji jaką będzie miała Nokia/MS dla siebie. Opóźnienie ma być powiększone o 2 kwartały i Nokia ma przyjąć podobną politykę co TT. W efekcie tego posunięcia zostały przekazane nowe mapy które są w rzeczywistości starsze niż poprzednie edycje.
Zachęcam posiadaczy AM EU do sprawdzenia tego, ja sam nie mam niestety licencji EU więc nie bardzo mam jak to zrobić.
-
Licencję mam, starsze wersje map też, ale do porównania potrzebna jest jeszcze wiedza
o jakichś zmianach które zostały dokonane w poprzednim wydaniu mapy...
-
Za malo ramu/za slaby sprzet. Poza tym AM od pewnego juz czasu zaprzestala wspierania nawigacji firmy Lark.
Nie ma znaczenia czy to Lark czy nie -- ale sprzęt faktycznie na granicy możliwości AM.
Spróbuj na raty (np. do Węgier, a potem dalej).
U mnie trasę wyznacza, ale trwało to wieki. Kilka restartów urządzenia, pobawienie się suwakami pamięci w panelu sterowania i chodzi.
-
Licencję mam, starsze wersje map też, ale do porównania potrzebna jest jeszcze wiedza
o jakichś zmianach które zostały dokonane w poprzednim wydaniu mapy...
No własnie tez nie wiem jak by to porównać? A zerknij Marku może na południowy koniec A1 w Chorwacji. Powinien już łączyć się z fragmentem wcześniej budowanym który przecina granicę. Na mapa.targeo.pl łączy się lub nie w zależności od skali, a wcześniej się łączył w każdej skali.
-
Na mapach 1312-1404 A1 kończy się przy zjeździe na Vrgorac
na mapie 1406 kończy się 18km dalej na węźle z D62 tuż przed granicą z BiH (tak samo jak na mapie Here (http://here.com/chorwacja/kula-norinska/20278/a1/map=43.12248142453286,17.554932663268346,16/title=A1%2C%20HR-20278%20Kula%20Norinska%2C%20%20Chorwacja)).
Wygląda więc na to, że informacja która do Ciebie dotarła na szczęście się nie potwierdza.
-
Witam, mam gorącą proźbe do każdego czytającego ten post (może mi pomożecie) dnia dzisiejszego przed sobotnim wyjazdem na chorwacje chciałem spróbowac wyznaczyć trase żeby być pewnym że jest wszystko OK i tu za przeproszeniem dupa wyznacza wyznacza i nic 90% i od nowa... robie to samo z innym krajem i to samo, z kolei jak daję trase w polsce jest wszystko ok. Sprawdźcie prosze czy u was nie jest podobnie może coś jest nie tak dzisiaj z automapą?? sam niewiem co myśleć (chodzi tu o długie trasy) z góry dziękuję i pozdrawiam tom_cio88@o2.pl aaaa nieważny jest numer mapy i wersja mapy na wszystkich mam kupe ;/
Mam Asusa 639 oraz NavRoad Enovo S6 na obu wyznacza trasę do Chorwacji (bo też jadę w sobotę ) . Asus ma 64 Mb Ram i wolno liczy i wyznacza ale wyznacza zaś NavRoad idzie jak burza(Ram robi różnicę) w klika sek i wyliczone --- ( w Asusie została mi karta z AM która uwolniłem na rzecz Navroad-a dlatego mogłem sprawdzić dla Ciebie)
-
Wygląda więc na to, że informacja która do Ciebie dotarła na szczęście się nie potwierdza.
I to jest bardzo dobra wiadomość, będziemy obserwować jak to wygląda w klejonych mapach bo tak na prawdę nie wiem od kiedy ta rzekoma zmiana polityki Noki miałaby obowiązywać. Bo w sumie moje źródło tego info jest dość wiarygodne (pracownik działu map).
-
Nowa Automapa nie lubi Rawicza. Poprzednia wersja prowadziła trasę z Wrocławia do Śremia przez Rawicz. Obecnie nawet trasa krótka unika drogi 434 przez Rawicz i Gostyń.
-
Rzeczywiście, uparcie przez Milicz 20 km dalej.
Edit: Wrocław - Poznań, też omija Rawicz, prowadzi przez Wołów!!
-
Coś jest nie tak z danymi hubnet* (plik odpowiedzialny za długie trasy)
trasy do 100km wiodą przez Rawicz.
O! Zniknęła mi z menu trasa przełajowa (mierząca odległość w linii prostej) :shock:
*EDIT:
Już wiem w czym rzecz, powodem jest wyłączony z ruchu odcinek DK5, w miejscu gdzie trwa budowa
węzła z S5, część objazdu prowadzi drogą zbyt niskiej kategorii i tam właśnie powstała dziura
w danych hubnet.
Poratować się można punktem via Rawicz, to wymusza korzystanie z pełnych danych mapy
w okolicy punktu Via i 'naprawia' routing zepsuty przez hubnet.
-
Tuta macie info o drodze: http://droga-s5.pl/ (http://droga-s5.pl/)
-
O! Zniknęła mi z menu trasa przełajowa (mierząca odległość w linii prostej) :shock:
No to chyba format C, D, E , F, gdzie tam masz AutoMapę.
-
Już wiem w czym rzecz, powodem jest wyłączony z ruchu odcinek DK5, w miejscu gdzie trwa budowa
węzła z S5, część objazdu prowadzi drogą zbyt niskiej kategorii i tam właśnie powstała dziura
w danych hubnet.
Poratować się można punktem via Rawicz, to wymusza korzystanie z pełnych danych mapy
w okolicy punktu Via i 'naprawia' routing zepsuty przez hubnet.
Hmmm, odcinek nie jest zbyt niskiej kategorii, jeżeli dobrze widzę to droga główna miejska.
Raczej coś jest nie tak z algorytmem tworzenia danych do hubneta.
-
Witam
Po instalacji zniknęły dane o przyciskach z Menu-Ustawienia-Ogólne. Co może być przyczyną?
pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.
-
Reorganizacja menu. Najpierw musisz wybrać z listy grupę funkcji.
-
Hej
Testowałem AM w drodze do Chorwacji gdzie obecnie przebywam i troszkę mnie wkurzyła AM
otóż w PL prowadzi ok ,Czechy też zaś w Austrii zjeżdżając zjazdem 226 aby ominąć haracz Słoweńskiej autostrady (30eu za 30km) prowadzi totalnie bez sensu pomimo ustawienia :optymalna,omijanie autostrad i płatnych dróg . Już nie chce mi się przypominać jak prowadziła ale nie tak jak trzeba a powinna tak Gersdorf-Mureck-Lenart-Ptuj i granica SLO-CRO.
W Chorwacji to jakieś nieporozumienie tzn zjechałem w Zadarze na tankowanie i już nie wróciłem na autostradę tylko pojechałem Jordalinką czyli stara trasą nadmorską . Wyznaczyłem oczywiście optymalną bez autostrad i płatnych dróg trasę Zadar-Podgora . Wszystko byłoby dobrze gdyby AM uparcie nie prowadziła przez lokalne uliczki w niektórych miasteczkach :D . A droga jest prosta jak przysłowiowy drut : jedziesz przed siebie i nigdzie nie zbaczasz (czytaj nie zwiedzasz lokalnych uliczek i nie jeździsz w kółko) . Sprawę zgłosiłem w supportu i się tym zajmą .
pozdr leszcz
-
A może ktoś z Was ma podobny problem ze skórkami Darka Foto?
Nie wyświetla mi profilu: osobowy. Jest tylko ciężarowy i terenowy...
Urządzenie Mio Moov.
piona
-
A może ktoś z Was ma podobny problem ze skórkami Darka Foto?
Nie wyświetla mi profilu: osobowy. Jest tylko ciężarowy i terenowy...
Urządzenie Mio Moov.
piona
Też mi nie wyświetlało . Utworzyłem profil ręcznie
-
Ale jak sprawdziłęm na karcie to ten katalog jest fizycznie, mimo, ze go nei wykrywa...
piona
-
Hej
Testowałem AM w drodze do Chorwacji gdzie obecnie przebywam i troszkę mnie wkurzyła AM
otóż w PL prowadzi ok ,Czechy też zaś w Austrii zjeżdżając zjazdem 226 aby ominąć haracz Słoweńskiej autostrady (30eu za 30km) prowadzi totalnie bez sensu pomimo ustawienia :optymalna,omijanie autostrad i płatnych dróg . Już nie chce mi się przypominać jak prowadziła ale nie tak jak trzeba a powinna tak Gersdorf-Mureck-Lenart-Ptuj i granica SLO-CRO.
W Chorwacji to jakieś nieporozumienie tzn zjechałem w Zadarze na tankowanie i już nie wróciłem na autostradę tylko pojechałem Jordalinką czyli stara trasą nadmorską . Wyznaczyłem oczywiście optymalną bez autostrad i płatnych dróg trasę Zadar-Podgora . Wszystko byłoby dobrze gdyby AM uparcie nie prowadziła przez lokalne uliczki w niektórych miasteczkach :D . A droga jest prosta jak przysłowiowy drut : jedziesz przed siebie i nigdzie nie zbaczasz (czytaj nie zwiedzasz lokalnych uliczek i nie jeździsz w kółko) . Sprawę zgłosiłem w supportu i się tym zajmą .
pozdr leszcz
W Słowenii miałem ten sam problem -- musiałem wymuszać przez via Lenart i Ptuj.
Poprawili już te słynne rondo, czy dalej jest oznaczone jako bezpłatne? (rok temu AM prowadziła przez płatne rondo)
W Chorwacji (ale w Austrii też) są dane SR z kosmosu. Problemu z routingiem w zasadzie nie miałem, ale na demo widać babole.
-
[mod]Proszę nie cytować w całości postu bezpośrednio poprzedzającego.[/mod]
Jechałem wg opisu z http://rejsychorwacja.com/rejsy/153 (http://rejsychorwacja.com/rejsy/153)
i tu jest OK a AM zupełnie inaczej prowadzi , non stop zawróć , zamiast w prawo za mostem granicznym nakazuje jechać w lewo . W sumie jechałem już tam 3 raz i w złości wyłączyłem komunikaty AM bo chyba bym szału dostał słuchając tych bzdur :D
-
Czy jesteś pewien że przyczyną jest skórka? Myślałem że wersja 6.16 ma taki problem. Ktoś mi nawet w wątku "beta" potwierdził że chodzi o wersję 6.16.
W skórce Darka mam problem taki, że ucina mi na dolnej belce część powiadomienia np. opis radiowozu (spód literek). Mam nawigację Modecom MX3 HD.
-
Dopóki nie wkleisz zrzutu trasy np. Wiedeń-Zadar trudno będzie powiedzieć dlaczego źle prowadzi...
Edit: poza tym po przeczytaniu jeszcze raz Twojego postu stwierdzam, że chyba sam jesteś sobie winny.
":optymalna,omijanie autostrad i płatnych dróg" - po co dajesz omijanie autostrad? Pod Ptujem masz bezpłatny fragment autostrady. Jeżeli chcesz pojechać tak jak z opisu, to swoimi ustawieniami zablokowałeś możliwość takiego wyznaczania trasy.
-
Edit: poza tym po przeczytaniu jeszcze raz Twojego postu stwierdzam, że chyba sam jesteś sobie winny.
":optymalna,omijanie autostrad i płatnych dróg" - po co dajesz omijanie autostrad? Pod Ptujem masz bezpłatny fragment autostrady. Jeżeli chcesz pojechać tak jak z opisu, to swoimi ustawieniami zablokowałeś możliwość takiego wyznaczania trasy.
No chyba nie, przecież wyraźnie napisał
"Wyznaczyłem oczywiście optymalną bez autostrad i płatnych dróg trasę Zadar-Podgora"
a to nie jest koło Ptuja. :wink:
Połączone: Lipiec 02, 2014, 10:14:26
Testowałem AM w drodze do Chorwacji gdzie obecnie przebywam i troszkę mnie wkurzyła ...
Niestety muszę to potwierdzić, że w CRO AM bardzo często wywija jakiś dziwny numer. Czasem manewry są zupełnie irracjonalne. Kiedyś sądziłem że to wina mapy ale inne aplikacje korzystające z tego samego źródła map prowadzą prawidłowo w tych samych momentach. Może to wina konwersji..., ciężko powiedzieć bo te samy błędy powtarzają się niezmiennie np. od trzech lat. Zgłoszenia do supportu niczego nie poprawiły.
-
Czy jesteś pewien że przyczyną jest skórka? Myślałem że wersja 6.16 ma taki problem. Ktoś mi nawet w wątku "beta" potwierdził że chodzi o wersję 6.16.
W skórce Darka mam problem taki, że ucina mi na dolnej belce część powiadomienia np. opis radiowozu (spód literek). Mam nawigację Modecom MX3 HD.
Raczej to kwestia skórek. Po zainstalowaniu Am na nowo profile działają bez zarzutu. Nie będę ponownie instalował skórek aby sprawdzić poraz drugi bo to za dużo roboty instalowac od nowa jak coś wywali znowu...
Bardzo żałuję bo obecne "skórki" AM sa na poziomie sprzed 10 lat, totalne dno graficzne.... :(
Konfuguracja AM to mordęga.
piona
-
Edit: poza tym po przeczytaniu jeszcze raz Twojego postu stwierdzam, że chyba sam jesteś sobie winny.
":optymalna,omijanie autostrad i płatnych dróg" - po co dajesz omijanie autostrad? Pod Ptujem masz bezpłatny fragment autostrady. Jeżeli chcesz pojechać tak jak z opisu, to swoimi ustawieniami zablokowałeś możliwość takiego wyznaczania trasy.
[mod]przyciety cytat[/mod]
No chyba nie, przecież wyraźnie napisał
"Wyznaczyłem oczywiście optymalną bez autostrad i płatnych dróg trasę Zadar-Podgora"
a to nie jest koło Ptuja.
Hmm, tak naprawdę to nie wiem jak autor chciał pojechać, skoro już od Zadaru chciał bez autostrad... tambylec mógłby chyba zanalizować taką trasę.
Co do Cro, to winą są zapewne dane SR, wg mnie z księżyce wzięte.
-
[mod]Usunięty zbędny cytat[/mod]
Jechałem tak aby pooglądać sobie widoki . A że trasę znam i widziałem co pokazuje AM to mnie to lekko wkurzyło :D
Zresztą troszkę zaoszczędziłem pomijając autostradę . Benzyna na dziś w CRO to na nasze 6.30-6.50 zł lekkie przegięcie i warto tankować w Austrii tam wychodziło po 5.73zł
A co do prowadzenia w Słowenii aby ominąć autostradę to nie zauważyłem nigdzie bezpłatnej autostrady . Zjazd jest bezpośrednio za płatną autostradą .Niestety nie mam zrzutu trasy .
-
Ja wielokrotnie korzystam z objazdu, trasa bardzo łatwa do zapamiętania. W miejscowości Ptuj jadę starym mostem i dalej ulicą Zagrebska cesta w kierunku Podlehnika tam przy gościńcu Majolka dopiero wyskakuje na drogę główną (nr 9), dzięki temu wielokrotnie omijam korek tworzący się po skończeniu się autostrady.
-
A że trasę znam i widziałem co pokazuje AM to mnie to lekko wkurzyło
Może ma ktoś zapis śladu z tej trasy to niech wyśle do AM i wyjaśni o co chodzi.
tu coś napisano:
http://www.cro.pl/omijanie-slowenskiej-autostrady-z-automapa-t41682.html?hilit=omijanie%20p%C5%82atnej (http://www.cro.pl/omijanie-slowenskiej-autostrady-z-automapa-t41682.html?hilit=omijanie%20p%C5%82atnej)
-
Zresztą troszkę zaoszczędziłem pomijając autostradę . Benzyna na dziś w CRO to na nasze 6.30-6.50 zł lekkie przegięcie i warto tankować w Austrii tam wychodziło po 5.73zł
W temacie cen paliw to znalazłem taką oto mapkę:
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/t1.0-9/10420235_10152558318271115_3488393963433379503_n.jpg
z tym że ceny w CRO w części turystycznej są obecnie znacznie wyższe co potwierdziło mi kilkoro znajomych już.
-
Jeżeli chcecie ceny Austrii to ceny na bieżąco są tu http://www.oeamtc.at/portal/standorte+2500++500414+1941 (http://www.oeamtc.at/portal/standorte+2500++500414+1941)
-
A co do prowadzenia w Słowenii aby ominąć autostradę to nie zauważyłem nigdzie bezpłatnej autostrady . Zjazd jest bezpośrednio za płatną autostradą .Niestety nie mam zrzutu trasy .
I tak jest, ale w mapach teoretycznie wjeżdżasz jeszcze na ok. 100m autostrady.
Zablokujesz autostrady = zablokujesz cały węzeł Drazenci.
-
U mnie skórki Darka bez zarzutu.AM powinna dawno swoje zmienić.
-
Czy możecie zaktualizować dane za pomocą AMCenter? Mi przy pobieraniu danych pojawia się błąd "Brak plików do pobrania. Wersja mapy nie jest obsługiwana". :-|
-
Standardowy komunikat, znaczy że do tej mapy nie ma jeszcze żadnej aktualizacji danych SR.
-
nocnyMarku trochę mnie uspokoiłeś :ok: bo jutro mnie czeka pół Polski do przejechania, a pewnie robót drogowych po drodze pełno i chciałem mieć aktualne dane (moje urządzenie nie obsługuje LD).
-
Czy możecie zaktualizować dane za pomocą AMCenter? Mi przy pobieraniu danych pojawia się błąd "Brak plików do pobrania. Wersja mapy nie jest obsługiwana". :-|
Zgłaszałem już tydzień temu.
To jest dość niefortunnie zredagowany komunikat, który powinien brzmieć: "Brak plików do pobrania, dane są aktualne.". Będzie to poprawione w kolejnej wersji AM Center.
-
Mam pytanie:
Czy ten produkt działa bezproblemowo na długich trasach (~1000 km) na urządzeniach z 64 MB RAM i WinCE 5?
Nie wiem, czy mam aktualizować, bo ostatnio dużo mówiło się o tym, że są z tym problemy.
-
Czy ten produkt działa bezproblemowo na długich trasach (~1000 km) na urządzeniach z 64 MB RAM i WinCE 5?
Rzekłem ostatnio że "nawet oddali 3 MB", ale nie do końca jest identycznie jak dawniej.
Dawniej ustawiałem 7 MB pamięci dla mapy teraz muszę zapodać co najmniej 8-9 MB.
Wszystko zaleźy od tego ile tobie zostaje wolnego RAM z tych 64 MB, bo nie w każdym urządzeniu będzie identycznie, wiec dobierz na zasadzie próby albo zostaw "fabrycznie" 10 MB.
Wybór należy do ciebie, albo wyznaczanie długich tras, albo szybsze działanie, albo nowy GPS 128 MB.
-
Zakończyły się betatesty 2RC.
Plik na serwerze jest o identycznej nazwie jak poprzedni i identycznej wersji jak poprzednia oficjalna wersja.
Nie jest to jednak ten sam plik co wersja 2RC, która zniknęła i nie stała się wersją oficjalną.
PL = MD5 = f25766ee76389eb70ed80cf3862fbfc8
EU = MD5 = db84c67e15ad907a91cf3a1be894cecd
-
Ja pobrałem wAM PL w wersji 6.16_1406_pl_4 317914KB.
-
A może ktoś z Was ma podobny problem ze skórkami Darka Foto?
Nie wyświetla mi profilu: osobowy. Jest tylko ciężarowy i terenowy...
Urządzenie Mio Moov.
piona
Profile nie mają nic wspólnego ze skórkami, ale w trakcie instalacji nowego programu instalator może coś sprawdzać, co może mieć wpływ na profile.
Nie napisałeś jak instalowałeś nową wersję, ale domyślam się, że poprzez aktualizację przy włączonych moich skórkach.
U mnie ten błąd nie występuje - ja nie robię aktualizacji, tylko na nowo instaluję nową wersję i wgrywam skórki już przystosowane do nowej wersji.
Polecam w trakcie ewentualnej aktualizacji, przełączyć skórkę na standardową, a po aktualizacji wgrać skórki do aktualnej wersji i dopiero wtedy przełączyć na moją skórkę.
-
Ja pobrałem wAM PL w wersji 6.16_1406_pl_4 317914KB.
No bo widzisz, linkowanie do nowego pliku zajęło komuś ponad 4 godziny
a ja miałem cierpliwość tylko przez 3 godziny i pobrałem w tym czasie 2x PL i 1xEU zawsze "stare".
Porządkując informację, teraz jest nowsza oficjalna wersja:
AM 6.16.2(2343), mapa 1406 6.642 PL (295,99 MB) = MD5 = af214daef63c0bfda57457c26435107f
AM EU = MD5 = f7158a3a4edbe381aea8955de3609565
-
z innego forum
Dzisiaj rano telefonowałem na infolinię do wydawcy automaty i miły Pan poinformował że w finalnej AM 6.16 1406 są już naniesione wszystkie poprawki z bety 2RC pomimo, że jest stara data wydania AM.
-
Ciekawy jestem komu był potrzebny "pasek stanu przebytej drogi"
AM to nie telewizor, aby się w niego wpatrywać.
-
Przecież możesz wyłączyć, w czym problem.
-
Poszukam jak to zrobić, bo dla mnie jest to totalna głupota.
-
Dla Ciebie to jest głupotą a dla innych np. pikietaż czy czerwone światła. Co mi nie pasuje to wyłączam i po problemie.
-
W czasie długiej trasy jednym rzutem oka możesz ocenić ile drogi już masz za sobą a ile już przejechałeś.
Tobie nieprzydatne a dla kogoś fajny ficzer. ;)
Najważniejsze, że można sobie wyłączyć i się nie katować widokiem paska postępu. :mrgreen:
-
Mi brakuje w AM takiej funkcji żeby wyświetlała jednocześnie pozostały czas i kilometry zarówno do celu jak i do punktu VIA.
Jadąc do Chorwacji z dziećmi przez 17 godzin i ustawionymi punktami VIA co 2 h byłoby widać że zbliżam się do punktu VIA (żeby nie przejechać - co w długiej trasie i w gorączce się zdarza) jak i do celu (konkretnie na prom - czy zdąże na odpowiednią godzine).
Połączone: Lipiec 20, 2014, 08:47:09
DarekFoto dałoby się podmienić w panelu pilota panele Wysokość i Pikietaż na PozostałoVIA i DoVIA ? Lub wprowadzić zmiany w plikach konfiguracyjnych czy to niemożliwe ?
-
Witam
A gdzie się podziała wersja 6.15 2, która była w beta? W wersji finalnej oznakowanie się nie zmieniło.
Pozdrawiam
Połączone: Lipiec 20, 2014, 19:46:30
Mała pomyłka, chodzi o 6.16 2 i 6.16.
-
Mi brakuje w AM takiej funkcji żeby wyświetlała jednocześnie pozostały czas i kilometry zarówno do celu jak i do punktu VIA.
Jadąc do Chorwacji z dziećmi przez 17 godzin i ustawionymi punktami VIA co 2 h byłoby widać że zbliżam się do punktu VIA (żeby nie przejechać - co w długiej trasie i w gorączce się zdarza) jak i do celu (konkretnie na prom - czy zdąże na odpowiednią godzine).
Taki to wielki problem raz czy dwa stuknąć w przełącznik?
-
A gdzie się podziała wersja 6.15 2, która była w beta? W wersji finalnej oznakowanie się nie zmieniło.
Mała pomyłka, chodzi o 6.16 2 i 6.16.
6.16.2 beta to była z 8 maja i chyba już ci do życia nie jest potrzebna.
6.16 nigdy nie istniała.
Pomiędzy wersją finalną z 24 czerwca a finalną z 17 lipca nie ma zmian w sofcie a jedynie w mapie.
AutoMapa 6.16.2(2343) PL RTM mapa 1406 6.637 PL 282,73MB, 2014-06-24
AutoMapa 6.16.2(2343) PL 2RC mapa 1406 6.642 PL 284,41MB, 2014-07-10
AutoMapa 6.16.2(2343) PL 4 RTM mapa 1406 6.642 PL 295,99MB, 2014-07-17
-
Taki to wielki problem raz czy dwa stuknąć w przełącznik?
Dla mnie na autostradzie w długiej trasie i wysokim nasłonecznieniu to jest problem.
Dziękuję za pomoc.
-
[mod]usunięty zbędny cytat całego postu[/mod]
Dwóch parametrów nie da się ustawić, ale przecież można przed wyjazdem wyznaczyć trasę z punktami Via i ustawić (stuknąć) na ekranie odpowiedni przełącznik i po zabawie. Do czasu osiągnięcia 1 via będzie widoczny czas dojazdu do niego, odległość itp. 2 via podobnie, a cel na końcu. Przecież rzeczony prom jest po drodze i dojazd do niego na odpowiednią godzinę jest priorytetem. Na pasku postępu widać co trzeba. Można jeszcze ustawić powiadomienie głosowe o czasie dojazdu do via np. co 10 minut.
-
DarekFoto dałoby się podmienić w panelu pilota panele Wysokość i Pikietaż na PozostałoVIA i DoVIA ? Lub wprowadzić zmiany w plikach konfiguracyjnych czy to niemożliwe ?
Wydaje mi się, że się nie da, bo przełącznik VIA/END działa na wartości w polach pilota, a tam może być tylko jedna grupa wartości - ale nie mam czasu się wgłębiać.
-
Czy działają wam blokady MiploTraffic, synchronizowane z poziomu AutoMapy,
bo u mnie nie. Np.: www.miplo.pl/point.php?p=8JPBUe0D (http://www.miplo.pl/point.php?p=8JPBUe0D)
Wygląda na to, że jedyny sposób na zmuszenie AutoMapy do użycia blokad MiploTraffic to synchronizacja z poziomu MiploSync. Tylko, że zrezygnowałem z MiploSynca już wiele miesięcy temu, to się zastanawiam od jak dawna to jest zrypane w AutoMapie?
No to po kiego diabła zapewnienie:
"Synchronizacja MiploTraffic jest obsługiwana przez AutoMapę 6.5 i nowsze. Wcześniejsze wersje AutoMapy wymagają zamknięcia AutoMapy i jej ponownego uruchomienia po synchronizacji."
www.miplo.pl/profile.php?a=traffic (http://www.miplo.pl/profile.php?a=traffic)
-
Z tego co mi wiadomo to synchronizacja z poziomu Automapy nie obejmuje juz synchronizacji blokad. Czyli traffik nie jest obsługiwany.
-
A po co Ci to? Chcesz sobie zrobić kuku?
Sprawdź na miplo po ile miesięcy zalegają nieaktualne POI blokad
(np DK91 we Włocławku są POI jeszcze z zeszłego roku).
Miplotraffic jest 'usługą Miplo' i do synchronizcji blokad wymaga MiploSynca.
Synchronizacja blokad nigdy nie była obsługiwana przez synchronizację POI w AM.
Czego nie rozumiesz w cytowanym tekście z archiwum miplo?
AM6.5 i nowsze 'zobaczą' zsynchronizowane miplosyncem blokady
od razu po synchronizacji, wcześniejsze wersje wymagały restartu AM.
-
Witam!
Mam nastepujacy problem. Podczas aktualizacji zauwazylem nastepujaca informacje "mozna odblokowac przy pomocy livedrive" czy jakos podobnie. Chodzi mi o nowe odcinki drog. Problem w tym ze nie mam urzadzenia ktory obsługuje livedrive. Da sie to jakos obejsc?
Dzieki za pomoc!
-
Jako jedną z nowinek w tej wersji masz:
"Odtwarzenie przy starcie programu zdarzeń drogowych pobranych podczas ostatniej sesji"
Pobierz sobie dane Live Drive ręczenie w domu - np. przez WiFi, czy PC.
Zawsze możesz też poodblokowywać sobie drogi ręcznie ;)
-
A jak się pobiera LD ręcznie? Bo ja pobieram SR przez AMCenter, a co z LD?
-
Trochę inwencji własnej :-|
http://www.automapa.pl/?PEI=240685&lng=PL&ch=10 (http://www.automapa.pl/?PEI=240685&lng=PL&ch=10)
-
a jak zrobić by dało radę zaznaczyć dane tylko przez pc?? w ustawienia/trasa/traffic live drive??
-
Jak masz podłączone PNA w trybie synchronizacji to nie idzie?
Wówczas PC udostępnia internet.
-
Tylko, że te ustawienie nic nie daje. Nadal nic nie działa.