PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => AutoMapa WinCE, WM, WP6.x => Wątek zaczęty przez: mobilex w Marzec 10, 2015, 12:45:35
-
AutoMapa PL i EU 6.17 mapa 1502
http://www.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=53174 (http://www.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=53174)
-
nowe oznaczenie na mapie dróg płatnych
Czyżby modły niektórych zostały wysłuchane? :)
wizualizacja skrzyżowania dróg podporządkowanej i głównej
Nie wiem czy chcę wiedzieć czy to w ogóle działa...
-
A EU nie ma :(((
-
Jest:
http://w3.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=204021 (http://w3.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=204021)
-
Zainstalowałem 6.17PL na Navroad VIVO S i fabryczna szybkość odczytu gps jest ustawiona na 9600 bps, a w AM6.16 była na 38400 bps - czy u was też coś zmienili w ustawieniach gps ?
W ustawieniach przy „Zarządzaj energią i ekranem” w 6.17 fabrycznie jest to odptaszkowane, a w 6.16 było zaptaszkowane, a piszą że: Zmiany w programie - poprawione zarządzanie energią. Też macie odptaszkowane ?
-
W „Zarządzaj energią i ekranem” w 6.17 mam zaptaszkowane. Ale plik Settings skopiowany ze starej wersji więc może tam to zostało skoro twierdzisz że teraz jest odptaszkowane?
-
Zarządzaj energią i ekranem
Na vivo s jest odptaszkowane (czysta instalacja) i w beta1 było odptaszkowane co zgłosiłem do beta testów.
To jest pewnie poprawione zarządzanie energią
-
Witam
U mnie jest puste okienko ,brak ptaszka instalowałem na M bata2
Pozdrawiam
-
Witam
Zainstalowałem 6.17 wAM na NavRoad Reco. Okienko zarządzaj energią i ekranem puste, ale nie zwróciłem uwagi jak było poprzednio. To jakie powinno być: zaznaczone czy nie?
Szybkość odczytu u mnie ustawiła się na 4800 bps. Mam możliwość zmiany po kliknięciu. Jak jest prawidłowo?
Pozdrawiam
Zdzisław
-
Szybkość odczytu u mnie ustawiła się na 4800 bps
wg Navroad: Parametry modułu GPS to port COM1 o prędkości transmisji 9 600.
http://navroad.com/wsparcie/f-a-q/ (http://navroad.com/wsparcie/f-a-q/)
Na moim VIVO S w AM6.16 była na 38400 bps, na 6.17 jest 9600
To jakie powinno być: zaznaczone czy nie?
Przy „Zarządzaj energią i ekranem” w 6.17 fabrycznie jest to odptaszkowane, a w 6.16 było zaptaszkowane
czyli pozmieniali
-
Jest:
http://w3.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=204021 (http://w3.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=204021)
To niezbyt dobre przyrównywać betę do mapy właściwej :O
-
Przy „Zarządzaj energią i ekranem” w 6.17 fabrycznie jest to odptaszkowane, a w 6.16 było zaptaszkowane
czyli pozmieniali
U mnie w HTC HD2 (WM) po instalacji na czystą kartę jest zaptaszkowane.
-
wg Navroad: Parametry modułu GPS to port COM1 o prędkości transmisji 9 600.
http://navroad.com/wsparcie/f-a-q/ (http://navroad.com/wsparcie/f-a-q/)
Miałem ustawione na port COM1(AUTO) i 4 800 bps.
Zmieniłem na 9 600. Zobaczymy w działaniu.
-
Jest:
http://w3.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=204021 (http://w3.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=204021)
To niezbyt dobre przyrównywać betę do mapy właściwej :O
Wyraziles sie na tyle nieprecyzyjnie, ze ciezko bylo mi sie domyslec czy pytajac czy jest, masz na mysli final. Poza tym doskonale wiesz ze beta mapy dosc czesto ostatnio staje sie wersja final. Czego oczywiscie nie mozna powiedziec o wersji programu. Ale to jest akurat bardzo logiczne.
-
Mam AMEU więc se poczekam - braffo świetne rozwiązanie - płacę więcej za subskrypcję AMEU a nie mam najnowszej AMPL
-
Mając AMEU możesz pobrać i zainstalować AMPL
-
Witam, czy ta mapa będzie chodzić na MIO P560 z systemem Windows Mobile 6 Classic?
Jestem laikiem w tym temacie, szukam aktualnej auto mapy do w/w pda.Znajdę tutaj jakiś opis jak zainstalować nową mapę?
proszę o ewentualny link do mapy i opisu
z góry dzieki za podpowiedzi
pozdrawiam
-
tu masz wymagania - jak widac będzie chodzić !!!
http://www.automapa.pl/?PEI=10241&lng=PL (http://www.automapa.pl/?PEI=10241&lng=PL)
tu masz mapy - trzeba kupić :D
http://www.automapa.pl/?PEI=53169 (http://www.automapa.pl/?PEI=53169)
miałem MIO p350 - 5 lat temu 3,5 cala ekran to bez sensu
polecam:
http://www.euro.com.pl/nawigacja-samochodowa-gps/modecom-freeway-mx3.bhtml (http://www.euro.com.pl/nawigacja-samochodowa-gps/modecom-freeway-mx3.bhtml)
według mnie to najlepsze urządzenie do GPS na rynku
Połączone: Marzec 14, 2015, 12:17:14
Mając AMEU możesz pobrać i zainstalować AMPL
jak poinstaluje to przeca mi zniknie AMEU {chyba???]
-
Witam
Zmień nazwę folderu z AM EU i zainstaluj AM PL ,przenieś ustawienia i gotowe.
Pozdrawiam
Zbędna zabawa, mapa PL zainstaluje się w folderze Maps\Polska, (obok Maps\Europe) i będą 2 mapy do wyboru w ustawieniach.
Dzięki za informacje
-
A jak mam zainstalowaną Auto Mape wersja 6.10.0 to mogę zainstalować tą mapę 1502?
Jeśli tak to jak to zrobić?
-
AM617 to najaktualniejsza mapa
- pobieraj
- potem włóż kartę SD do kompa
- zainstaluj na niej AM
- włóż kartę do MIO i tyle.
Ale coś mi się widzi żes kolego Mega Lamer - to lepiej może pójdź tam gdzie navi sprzedają - Oni Ci zainstalują wszystko.
-
AM 6.17 to wersja programu, a nie mapy. Mapa to 1502.
-
Podczas instalacji (od zera) wybrałem jak zwykle dodatek dla Peying.
Mam chińską stację multimedialną z winCE i dostępem do internetu i kiedyś metodą prób i błędów doszedłem do tego, że ten właśnie dodatek (choć mój sprzęt to Erisin) jest konieczny aby działał traffic.
Ale do rzeczy - w trakcie instalacji trzeba włożyć kartę do urządzenia, więc zszedłem do samochodu, uruchomiła się AM i dostałem (po raz pierwszy) pytanie czy sprzęt to Aristo (jeśli dobrze pamiętam) czy Peying. Wybrałem Peying, wróciłem do domu, dokończyłem instalację, powrót do samochodu i tu zdziwienie. Nie jest aktywny przycisk "Minimalizuj"!!!
Dla mnie to podstawa - po przekręceniu kluczyka automatycznie włącza się AM i jeśli planuję włączyć Traffic, to minimalizuję AM, uruchamiam dialer, konfiguruję połączenie z internetem i cieszę się, że nie stoję w korkach :mrgreen:
Teraz robi się to problematyczne - owszem, mogę wyłączyć automatyczny start AM, odpalać internet i włączać AM. Ale, pomijając upierdliwość, na trasie niestety zdarza się utrata połączenia z internetem i trzeba powtórzyć ręczną konfigurację. Brak możliwości zminimalizowania AM w takim przypadku to porażka - przecież nie będę wyłączał i znów włączał AM.
Czy ktoś z Was też stracił możliwość minimalizacji w tej wersji programu?
-
Z tego co pamiętam, to przycisk Minimalizuj jest nieaktywny, gdy nie ma pliku bądź procesu explorer.exe.
-
Jest mapa EU i co najważniejsze zwyciężył rozsadek, koniec z wersjami dla 4GB-ajtowców.
"W związku ze znacznym zwiększeniem ilości danych rozmiar mapy Europy przekracza 4 GB. Rekomendujemy używanie kart pamięci o pojemności 8 GB. Zmiana karty pamięci wymaga zgłoszenia się do zespołu Helpdesk:"
-
polecam:
http://www.euro.com.pl/nawigacja-samochodowa-gps/modecom-freeway-mx3.bhtml (http://www.euro.com.pl/nawigacja-samochodowa-gps/modecom-freeway-mx3.bhtml)
według mnie to najlepsze urządzenie do GPS na rynku
Czy dobrze rozumiem z opisu na tej stronie, że to nie ma możliwości "internetowych" czyli Live Traffic nie będzie działać?
-
modecom - a na win CE nie da sie "zaprząc" do LT - do tego trzeba AM na androida - tyle że ta wersja AM - delikatnie mówiąc jest słaba.
p.s. proponuję poczytać hektolitry postów o tym jak działa LT - ja tam dziękuję takim funcjom :)
-
WinCE da się spiąć, wystarczy po BT spiąc ze smatfonem, ale czy z nowymi się da to nie wiem. Kiedyś się nie takie cuda robiło, ale fakt, lepiej dać sobie spokój.
-
modecom - a na win CE nie da sie "zaprząc" do LT - do tego trzeba AM na androida - tyle że ta wersja AM - delikatnie mówiąc jest słaba.
Jest słaba bo?
Co takiego istotnego jej brakuje?
-
Też jestem ciekaw. Moim zdaniem aAM ma w porównaniu z winCE więcej zalet niż wad. Na stałe z winCE na aAM przeszedłem przeszło dwa lata temu i póki co na razie nie planuję wrócić, m.in. z powodu 'ułomności' sprzętu.
-
Problemem jest to, że WinCE to trochę już zabytek, mimo wszystko wiele osób kupuje i używa nadal nawigacji opartych na WinCE, chociaż zaczyna się coraz więcej przesiadać na Androida.
-
Od kiedy mam aAM z początku na SGS3 a teraz na SGNote3 (5,7" ekran toż to luksus) mój Modecom z wAM leży w szufladzie. Funkcjonalności w aAM mi nie brakuje, a tych wodotrysków z wAM i tak nie używałem. W aAM brak własnych POI, ale to można sobie zrobić samemu.
-
Bardzo kiepski interfejs - nie wiem czemu ale inny niż w winCE.
-
Bzdura Szanowny Kolego, to tylko rzecz gustu, a o gustach się nie dyskutuje. Niby dlaczego ma być taki sam jak na winCE, 'ogryzek' też ma inny, jakoś nie słyszałem żeby ktoś narzekał (co prawda specjalnie nie śledzę).
-
MOi znajomi narzekają na interfejs - czyli sposób w jaki używa sie aAM - co do WINCEAM nie mają zastrzeżeń.
-
Moi nie narzekają, mi też pasuje, łatwy, prosty, przejrzysty czego więcej chcieć.
Edit: nM znowu będzie miał robotę z 'wydzielaniem'. :D
-
Interfejs, jak interfejs. Jednym się podoba a innym nie. Pewnie głównie dlatego narzekają, bo się przyzwyczaili do interfejsu z wersji windowsowej. Najważniejsze, że w aAM dostęp do wszystkiego jest z głównego ekranu i nie trzeba przechodzić przez labirynt menu, żeby np. zmienić kolory na dzienne lub nocne (w razie potrzeby).
-
Mnie brak konfiguracji ekranu. Wyświetlają się np. żółte okienka wielkości połowy znaczka na list z kilkoma linijkami tekstu. Po co mi to. Nie dam rady przeczytać, nie dam rady wyłączyć. Ogólnie mam słabszy wzrok i chciałbym większych czcionek na pasku w jaką ulicę skręcam, większych ikon.
Na postoju mogą sobie wszystko ustawić, ale w trakcie jazdy jest kicha.
Irytuje mnie też, gdy Hołek gada mi kilka razy "skręć w lewo". Raz wystarczy, dwa aż nadto, trzy lub cztery to bez sensu.
Komunikat "do celu 3 godziny 30 minut" również bez sensu. W tym czasie wszystko może się zmienić. Mam przy tym wyłączone komunikaty o czasie dojazdu. Zwykle nie gada, ale od czasu do czasu gada.
Brak wszystkich dźwięków. Zamiast komunikatu sygnał. Skoro przewidzieli informowanie, to niech dadzą komunikat.
Także komunikat "utrudnienia w ruchu" bez szczegółów to śmieć. Co mi po nim.
Przy wyznaczaniu trasy okienko, że trasa prowadzi drogami np. zamkniętymi. Można tylko kliknąć OK. Ani gdzie, ani możliwości odrzucenia. Dodatkowo najczęściej nic takiego nie ma miejsca.
-
Mnie brak konfiguracji ekranu. Wyświetlają się np. żółte okienka wielkości połowy znaczka na list z kilkoma linijkami tekstu. Po co mi to. Nie dam rady przeczytać, nie dam rady wyłączyć.
Spokojnie można wyłączyć...
Irytuje mnie też, gdy Hołek gada mi kilka razy "skręć w lewo". Raz wystarczy, dwa aż nadto, trzy lub cztery to bez sensu.
O ile dobrze pamiętam jest to identycznie zorganizowane, jak w wersji windowsowej.
Komunikat "do celu 3 godziny 30 minut" również bez sensu. W tym czasie wszystko może się zmienić. Mam przy tym wyłączone komunikaty o czasie dojazdu. Zwykle nie gada, ale od czasu do czasu gada.
Skoro gada pomimo wyłączenia to musi być jakiś babol. Trzeba by było zgłosić.
Brak wszystkich dźwięków. Zamiast komunikatu sygnał. Skoro przewidzieli informowanie, to niech dadzą komunikat.
Przydałaby się możliwość konfigurowania ostrzegania o POI tak, jak na wAM ale na razie nie ma.
Mimo wszystko (jak dla mnie) to szczegół.
Także komunikat "utrudnienia w ruchu" bez szczegółów to śmieć. Co mi po nim.
tak samo, jak w windowsowej.
Przy wyznaczaniu trasy okienko, że trasa prowadzi drogami np. zamkniętymi. Można tylko kliknąć OK. Ani gdzie, ani możliwości odrzucenia. Dodatkowo najczęściej nic takiego nie ma miejsca.
Nie jest tak samo w windowsowej?
-
Dawno już nie jeżdżę z wAM, ale dostosowanie widoku bardziej mi tam pasowało. Zbędnych powtarzań komunikatów też nie pamiętam.
Co do supportu, to mam mieszane uczucia. Niby starają się, odpowiadają, ale po n-tej wymianie maili i braku rozwiązania kontakt się rwie. Tyle, że bez rozwiązania.
Chciałoby się aby było lepiej, a jest tak sobie i brak perspektyw. Bety 2.0 nie instalowałem, wystarczyły mi opinie na forach. Zapał testera już dawno mi uleciał. Potrzebuję tylko bezproblemowego przewodnika po labiryncie dróg. Bez wodotrysków, udziwnień, za to stabilnego i sensownie prowadzącego do celu. tylko tyle i aż tyle.
-
Mi w aAM beta 2.0 doskwiera jedynie brak pikietażu w pilocie.
Fakt, że miesza trochę głupawe ostrzeganie o POI ale poza tym działa spoko.
-
Irytuje mnie też, gdy Hołek gada mi kilka razy "skręć w lewo". Raz wystarczy, dwa aż nadto, trzy lub cztery to bez sensu.
Przecież to można ustawić, zostaw tylko III komunikat i masz informację tylko raz.
-
Komunikat "do celu 3 godziny 30 minut" również bez sensu. W tym czasie wszystko może się zmienić. Mam przy tym wyłączone komunikaty o czasie dojazdu. Zwykle nie gada, ale od czasu do czasu gada.
Skoro gada pomimo wyłączenia to musi być jakiś babol. Trzeba by było zgłosić.
Nie wiem czy czegoś nie pomieszałem, ale o ile mnie pamięć nie myli, pod wAM
pozbyłem się się tej informacji skutecznie, dopiero gdy poza wyłączeniem
'po wyznaczeniu' oraz 'co każde', wyłączyłem jeszcze 'sygnalizuj prosto'.
Przy wyznaczaniu trasy okienko, że trasa prowadzi drogami np. zamkniętymi. Można tylko kliknąć OK. Ani gdzie, ani możliwości odrzucenia. Dodatkowo najczęściej nic takiego nie ma miejsca.
Nie jest tak samo w windowsowej?
W wAM jest jeszcze 'Pokaż'.
-
Irytuje mnie też, gdy Hołek gada mi kilka razy "skręć w lewo". Raz wystarczy, dwa aż nadto, trzy lub cztery to bez sensu.
Przecież to można ustawić, zostaw tylko III komunikat i masz informację tylko raz.
Stoisz w mieście przed skrzyżowaniem, bo nie możesz skręcić. Zanim dojechałeś to już ze trzy razy zagadał, a gdy stoisz to jeszcze kilka. Na to nie masz rady.
-
Jak staniesz przed skrzyżowaniem w teoretycznej odległości (wyprzedzenia w sek.) w której podaje komunikat, to będzie on powtarzany. Spróbuj zmienić czas wyprzedzenia dla III komunikatu. Ja mam ok 20 sek.
-
OK. Spróbuję.
-
fabryczna szybkość odczytu gps jest ustawiona na 9600 bps, a w AM6.16 była na 38400 bps
Proszę o krótkie wyjaśnienie, o co tu chodzi i jak wpływa na pracę urządzenia?
-
Jest to szybkość przesyłu danych w wirtualnym porcie COM pod który "podpięty" jest GPS. Dla Ciebie jest ważne działa gps czy nie. Jak działa to nie ruszać bo i tak nic się nie poprawi a najwyżej przestanie działać.