PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => AutoMapa => AutoMapa WinCE, WM, WP6.x => Wątek zaczęty przez: Miami w Maj 10, 2012, 00:38:10
-
Mamy nowe pliki instalacyjne.
Poprawione usterki atrybutów (oznaczenia rond, ograniczeń prędkości i obszarów zabudowanych) we fragmencie mapy o promieniu ok. 80km pomiędzy Poznaniem, Toruniem i Bydgoszczą.
6.10d PL > MD5 = 6f87fa370c29cf9388077a54df4fc33c
6.10d EU > MD5 = 2c77593332a47037ff00dcf698c57273
-
No to pobieramy :) Co ciekawe AM Center nie obsluguje tej wersji mapy (PL). Przynajmniej taki komunikat teraz wyswietla.
Edit: Juz naprawili rozpoznawanie mapy.
-
No ściągam. Zobaczymy czy lepsza od "b". "c" była nie do użytku.
-
Skąd ściągnąć tą wersję AutoMapy?
-
Nizej link:
http://www.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=53174 (http://www.automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=53174)
-
Posiadam tylko licencję na Polskę XL, czy jest jakaś możliwość pobrania Europy, żeby sprawdzić sobie?
-
Posiadam tylko licencję na Polskę XL, czy jest jakaś możliwość pobrania Europy, żeby sprawdzić sobie?
Tak jest taka możliwość, 200 PLN na konto AutoMapy i już się da.
Idź lepiej wykosić trawnik, bo widzę że tutaj nic lepszego już nie wymyślisz.
-
No ściągam. Zobaczymy czy lepsza od "b". "c" była nie do użytku.
Używałem "c" przez parę dni i nic się nie działo (poza długim szukaniem GPS, o czym pisałem) aż tu dzisiaj wyskakuje mi komunikat "Internal application error". Reset nie pomaga. Pomyślałem sobie "nic to", jest wersja "d" to ją zinstaluję. No i tu niespodzianka. Znowu komunikat "Internal application error". Dodam, że w obu przypadkach nadpisywałem nową wersję na poprzednią. Znając już sytuację (bywało tak poprzednio) musiałem sformatować kartę i mozolnie odtwarzać wszystkie ustawienia. Na razie "d" działa ale poprzednia wersja "c" też przez parę dni działała. Stwierdzam, że nadpisywanie na poprzednie wersje jednak powoduje kłopoty. A swoją drogą używam różnych programów (TomTom, Garmin, Navigon a także MapaMap i Navigo 9i) ale taki problem pojawia się tylko w AM. Nie można się nudzić z AM, bez względu na wersję!
-
Ale "d" od "c" różni się tylko mapą więc jak instalujesz "d" na "c" to nadpisujesz tylko pliki mapy a Ty masz "Internal application error" czyli jakiś błąd w plikach programu
-
U mnie po nadpisaniu na wersje C przy uruchomieniu pojawił się taki komunikat jak niżej. Po wciśnięciu OK zwiecha urządzenia i format karty. Po nowej instalacji działa ok.
-
Ale "d" od "c" różni się tylko mapą więc jak instalujesz "d" na "c" to nadpisujesz tylko pliki mapy a Ty masz "Internal application error" czyli jakiś błąd w plikach programu
Jak mawiał niezapomniany Edward Dziewoński w kabarecie Dudek: "teoretycznie tak..."
-
Praktycznie również. Poza katalogiem z mapą nie ma nawet bitu różnicy.
-
Ale "d" od "c" różni się tylko mapą więc jak instalujesz "d" na "c" to nadpisujesz tylko pliki mapy a Ty masz "Internal application error" czyli jakiś błąd w plikach programu
Jak mawiał niezapomniany Edward Dziewoński w kabarecie Dudek: "teoretycznie tak..."
Teoretycznie tak lub nie.
Nie zapominajcie, że przy aktualizacji c->d też można nadpisać soft, wystarczy tylko nie zapomnieć zafajczyć odfajkowanych fajeczek softu lub całościowo "Kliknij aby zaznaczyć wszystkie."
-
Wytłumacz mi co zmienia nadpisanie softu identycznym. Samopoczucie?
-
Jeżeli jest jakieś przykłamanie na karcie pamięci w plikach programu, to się naprawi.
AM modułu autodiagnostycznego nie ma...
-
Jeżeli instalator jest uszkodzony to nie zainstalujesz programu. Wystąpi błąd instalacji. Jeżeli jest poprawny i się zainstalował to rzadko by coś się uszkodziło. Nie dotyczy to profilu i ewentualnie grzebania w plikach konfiguracyjnych. Ale to nic odkrywczego. Jak coś się popsuło to trzeba naprawić. Albo przez nadpisanie zlbo instalacją naprawkową.
-
Ja tam zapobiegawczo, przed aktualizacją mapy (mam na myśli 6.10 ...) usuwam starą mapę. Mam wtedy 200% pewności, że nic w plikach mapy się nie pogryzło i nie zostały jakieś śmieci.
Wiem, że teoretycznie nie ma takiej potrzeby, ale nauka radziecka zna różne przypadki i preferuje zapobiegliwość :proud:
-
Trasa bezpieczna, nadal preferuje drogi wyższych kategorii i zamiast obwodnicą prowadzi przez centrum miasta :(
(http://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/201205/201205111940.jpg)
Do tego dość ciekawy manewr - tam chyba jest nakaz jazdy na wprost i nie ma możliwości skrętu wprawo. W prawo skręca się 10 metrów wcześniej i jedzie po łuku.
(http://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/201205/201205111942.jpg)
-
@Dolek - manewr, ktory pokazales na drugim zrzucie ekranu, np. "ostro w prawo na zkrzyzowaniach za wysepka" opisywalem wczesniej od wersji 6.10.b/c jezdzac po Poznaniu bardzo czesto to mialem. Jak widac w 6.10.d tez to jest.
Czasami mam tez takie "objazdy wysepek" jadac prosto przez skrzyzowania!
-
Trochę w nawiązaniu do tego tematu (http://pdaclub.pl/forum/automapa/przerwa-techniczna-w-miplosync/)
Możecie sprawdzić czy w okolicach Stalowej Woli, Sandomierza, Radomia macie w AM6.10d stację BP lub Statoil lub inne punkty ?? Bo właśnie zauważyłem że nie mam i nie wiem czy to wina problemów synchronizacji punktów via Miplosync z ostatnich dwóch dni czy coś jest nie tak z tą wersją programu ??
Przed chwilą mi poszła synchronizacja i nadal brak :O
-
Mam. Poza tym to POI wbudowane w mapę, są od razu, bez synchronizacji.
Błędy sychronizacji mogłyby ewentualnie spowodować że nie będą wyswietlane,
ale na to jest prosty test-lekarstwo, wczytaj nowy pusty plik POI.
-
Czyli chyba przeinstaluje AM.
U mnie wygląda to tak jak niżej - powinno wyć widać Statoil po lewej stronie i poniżej fotoradar 50km/h. Już kilka razy sprawdzałem - wyświetlanie mam włączone dla tych kategorii.
Wyszukiwarka również nic nie znajduje - najbliższe punkty kilkadziesiąt km dalej. Wczoraj na całej drodze Wawa-StW żadnych fotoradarów, w Radomiu brak stacji BP i Statoil.
Np. Najbliższy jakikolwiek punkt w kategorii 'Finanse' jest w Sandomierzu.
W St.Woli nie mam żadnych punktów POI.
Do tej pory myślałem że to błąd synchronizacji, ale przed chwilą poszła mi przez MS i nadal pusto. Ale jak puściłem w tej chwili ponownie to znowu 'przerwa techniczna'.
-
IMO padnięta mapa, dokładnie plik poi.a, przeinstaluj.
-
Nie wiem co było przyczyną - czy ta 'przerwa techniczna' czy po prostu jakieś błędy karty ??
Ale skanowanie karty dało wynik jak poniżej i rzeczywiście pojawiły się jakieś błędy.
Nowe nadpisanie programu i mapy i wszystko gra. Nawet przeprowadziłem synchronizację POI i również wszystko co ma być to jest :ok:
(http://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/201205/ScreenShot058.jpg)
(http://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/201205/brak%20poi2.gif)
-
@Dolek, sprawdź jeszcze to skrzyżowanie w Radomiu. Jeżdżę tą trasą 3-4 razy w miesiącu od AM3.7 (ostatnio 3 dni temu), na pewno taki 'babol' bym zauważył.
Edit: Namieszałem, faktycznie jest babol z drugiej strony. Zasugerowałeś mnie Sandomierzem, Stalową Wolą.
-
Nadal kicha, w tym momencie wyznaczona trasa.
-
Nadal kicha, w tym momencie wyznaczona trasa.
... a wyłącz na chwilę speeds.a w mapie i sprawdź ten zjazd ponownie
By Ci ułatwić - zrzut wykonałem na oryginalnych ustawieniach po instalacji, tylko bez speeds.a w mapie. Bez żadnych profili itp.
Szybka, optymalna i krótka prowadzą tak jak u mnie, natomiast łatwa i bezpieczna pozostały nieugięte i wyglądają nadal jak u Ciebie
Natomiast jak do powyższego włączyłem profil, ale z oryginalnymi po instalacji cyferkami, to i bezpieczną udało mi się przekonać do poprawnego prowadzenia :proud:
Mam nadzieję, że ten przykład skłoni do głębszych refleksji nad danymi zawartymi w SR (speeds.a)
-
Mam nadzieję, że ten przykład skłoni do głębszych refleksji nad danymi zawartymi w SR (speeds.a)
Ja wiem. Tylko że ten plik oprócz wprowadzania bałaganu ma jedną pozytywną cechę - czas ETA, który jest dla mnie dość ważny. Niestety wyrzucenie tego pliku i skorzystanie z profili dość mocno rozjeżdża czasy dojazdu :(
-
Tutaj każdy ma wybór i musi podejmować samodzielne decyzje, kierując się własnymi doświadczeniami i preferencjami. Nawet nie zamierzam otwierać tej "puszki pandory" :O~
-
Niestety wyrzucenie tego pliku i skorzystanie z profili dość mocno rozjeżdża czasy dojazdu :(
no nie mów, że bez tego pliku nie potrafisz wyliczyć średniej prędkości i PRZYBLIŻONEGO czasu dojazdu :O
Przecież nigdy nie wiesz co może spotkać Ciebie na drodze.. czy będzie jakiś wypadek i zablokowana droga, czy będzie jakiś korek.. czy jakaś manifestacja związkowców z "S" ... więc całe to wyliczanie czasu to wróżenie.
Połączone: Maj 12, 2012, 14:55:00
Jak czasem czytam ten "płacz" związany z wyliczaniem czasu dojazdu... to zastanawiam się, czy na pewno wszyscy kierowcy są w pełni sprawni ?
Jak wy sobie dawaliście radę jak były wersje AM bez LD i SR ? :O
Czy aby wam pewne "zmysły" nie zanikły ?
-
Jak wy sobie dawaliście radę jak były wersje AM bez LD i SR ? :O
Czy aby wam pewne "zmysły" nie zanikły ?
:ok:
Trafne porównanie. Nie chcę nawet myśleć o "tragedii" w przypadku awarii navi. Przecież atlas samochodowy leżący w schowku, dla co niektórych, to jak papirus :proud:
Ludzie płaczą, że ich ciąga po wertepach zamiast po głównych, prezentują "piękne obrazki dokumentujące ich przeżycia :D, a jak im wskażesz "winowajcę", to się okazuje, że najważniejszy w "routingu" jest czas. Nie chcą nawet zauważyć, że czas można sobie w profilu "zestroić" pod swój styl jazdy.
Szkoda klawiatury :O~
-
no nie mów, że bez tego pliku nie potrafisz wyliczyć średniej prędkości i PRZYBLIŻONEGO czasu dojazdu :O
Kiedyś ludzie żyli bez telefonu i radia i dawali radę. Ale to powód aby z tego nie korzystać jeżeli jest dostępne ??
Uważam ETA za duży plus AM i koniec kropka.
Przecież nigdy nie wiesz co może spotkać Ciebie na drodze.. czy będzie jakiś wypadek i zablokowana droga, czy będzie jakiś korek.. czy jakaś manifestacja związkowców z "S" ... więc całe to wyliczanie czasu to wróżenie.
Jeździsz trzy razy do roku samochodem i tylko po Warszawie że trafiasz na darmozjadów-związkowców? Bo w moim przypadku w 90% czas ETA jest podany prawidłowo (+/- kilka minut).
Jak czasem czytam ten "płacz" związany z wyliczaniem czasu dojazdu... to zastanawiam się, czy na pewno wszyscy kierowcy są w pełni sprawni ? ?
Dla mnie nie są sprawni ludzie dający się nabrać firmie z ogryzkiem i płacą tyle kasy za ich wyroby. Jobs dziś pewnie przewraca się w grobie ze śmiechu.
Dla jednych ważną sprawą jest lans jabłkiem a dla innych czas ETA ?? Trudno zrozumieć ??
Połączone: Maj 12, 2012, 18:39:03
Szkoda klawiatury :O~
Widzę, że z trollingu niektórzy nigdy nie wyrosną bez względu pod jakim nickiem występują :S
Szkoda że nie możesz zrozumieć, że Twoje profile prędkości pomimo wielu zalet mają i wady.
-
Szkoda klawiatury :O~
Szkoda że nie możesz zrozumieć, że Twoje profile prędkości pomimo wielu zalet mają i wady.
To jedno, a drugie to fakt, że AM'Traffic mimo błędów, które zawiera, ma więcej zalet niż ten genialny profil...
-
Z okazji niedzieli.
Narzekacie na AM. A tu taki kwiatek :mrgreen:
(http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e3/Wlewo.jpg)
A na poważnie.
Następny manewr to skręt w lewo. Tymczasem APR pokazuje, że można to wykonać z trzech pasów.
(http://images37.fotosik.pl/1525/f74999550cca1626m.jpg)
-
a drugie to fakt, że AM'Traffic mimo błędów, które zawiera, ma więcej zalet niż ten genialny profil...
gdzie byłeś jak była dyskusja o "zaletach" wersji 6.10c :mrgreen: ?
-
gdzie byłeś jak była dyskusja o "zaletach" wersji 6.10c :mrgreen: ?
Stał w korku >:)
-
Czy może mi ktoś wyjaśnić w jaki sposób ja mam przejechać to rondo ??
:mrgreen:
-
Tak jak prowadzi program :mrgreen:
-
Ale chciałbym aby mi to ktoś rozrysował, bo ja nie ogarniam :mrgreen:
-
To proste:
- do momentu jak kiedy prowadzi się niebieska linia (jeszcze przed rondem) jedziesz tyłem
- w tym miejscu ronda kiedy niebieska linia zmienia się w żółta strzałkę stajesz i zaczynasz jechać przodem, aż zgodnie ze strzałka opuścisz rondo
dalej możesz jechać już cały czas przodem :E
-
Mozesz rowniez jechac przodem zgodnie z niebieska linia a w miejscu gdzie zaczyna sie zolta strzalka po prostu zawrocic i dalej jechac juz zgodnie ze strzalka.Mysle ze to mniej klopotliwe od manewru ktory zaproponowal Emisiu no ale wybrac juz musisz sam bo to Ty kierujesz. :)
-
Mozesz rowniez jechac przodem zgodnie z niebieska linia a w miejscu gdzie zaczyna sie zolta strzalka po prostu zawrocic i dalej jechac juz zgodnie ze strzalka.Mysle ze to mniej klopotliwe od manewru ktory zaproponowal Emisiu no ale wybrac juz musisz sam bo to Ty kierujesz. :)
Nie nakłaniaj do łamania Przepisów !!!
-
No tak zapomnialem ze na rondzie nie wolno zawracac jak sie jedzie po angielsku
-
Nie wiem czemu AM ma taką alergię na to skrzyżowanie. Wina danych SR ??
Za każdym razem każe objeżdżać skrzyżowanie uliczkami osiedlowymi pomimo że jest puste i zjechanie z niego to kwestia jednych świateł.
Wczoraj prowadziło tak
(http://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/201205/201205151943.jpg)
A dziś znowu tak
(http://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/201205/201205161951.jpg)
-
http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=203&with_photo_id=21943127&order=date_desc&user=2165998 (http://www.panoramio.com/photo_explorer#view=photo&position=203&with_photo_id=21943127&order=date_desc&user=2165998)
To widok fragmentu ul. Malarskiej na obrzeżach Poznania (Sypniewo). Jakieś refleksje odnośnie jej kategoryzacji?
Zwracam uwagę, że ta osobówka jedzie przy samej krawędzi jezdni ... a co, jak z przeciwka pojawi się inny osobowy :O
Dodam, że to Pomnik Przyrody, więc proszę nie liczyć, że coś w tym miejscu się zmieni
... a uskoki "poboczy" po obu stronach są nierówne i ... głębokie - nawet rower bokiem nie przejedzie :proud:
Do "mijanek" służą takie zatoczki, jak ta po prawej przed samochodem - osobowy się zmieści, ale coś większego już nie :O~
Szczególnie polecam obsłudze zgłoszeń poprzez Targeo :ok:
Natomiast kawałek dalej, na przejściu ul. Sypniewo skrętem w lewo w ul. Wspólną, ktoś na krótkim odcinku spaprał kategoryzację w dół - efektu chyba nie muszę tutaj nikomu tłumaczyć. A ten odcinek Wspólnej, ma naprawdę elegancką nawierzchnię.
Więc dlaczego AM z zaparciem pcha swoich użytkowników "w kasztany" :O
-
wyznaczcie trase (optymalna): start Leszno cel Gdańsk, via punkt McDonalds Gniezno. da się tak przejechać na euro ? nie bo "Nie można odnaleźć trasy dojazdowej dla żądanych klas dróg". Droga jest tam całkiem całkiem.
-
O McDonald's w Gnieznie juz kiedys pisalem.
Czesto robie trase Poznan - Torun i czasami wpadam do McDonald'sa po "late" i zeby zawiesic AM ;-)
Ostatnio tez mam tak na trasie Poznan - Oborniki w miejscu gdzie "budujom" S11 - no ale to jest jednak budowa, a w Gnieznie McDonald's stoi przy starej stacji benzynowej od lat i tam nic "nie budujom".
-
"Nie można odnaleźć trasy dojazdowej dla żądanych klas dróg".
Nic dziwnego, Mc`D i stacja Lotos to 'czarna dziura' :mrgreen: nie da się stamtąd wyjechać.
-
To tak jak z wodoodpornymi zegarkami: jak woda wleci to już nie wyleci :tongue:
-
Wczoraj otwarto mały fragment autostrady A2 - od Pruszkowa do S8.
A czyżbym ja bym pierwszym szczęśliwcem któremu AM umożliwiła przejazd prawie całym odcinkiem A2 od Wawy do Łodzi ??
-
@Dolek
Ten minister Nowak nieźle umie trzymać w szachu media - autostrada ukończona, a Ci dalej trąbią o nieprzejezdności odcinków.
A tu proszę - to jedna wielka ściema, wystarczy abonament Automapy - i w drogę :)
Swoją drogą - to dopiero ekskluzywny klub - masz Automapę, jeździsz nowymi autostradami :) Wychodzi nawet tanio, jak za winietę ;)
-
A czyżbym ja bym pierwszym szczęśliwcem któremu AM umożliwiła przejazd prawie całym odcinkiem A2 od Wawy do Łodzi ??
Sam sobie umożliwiłeś - pobrałeś (anty)blokady z miplo, a dobrze wiesz że na miplo jest samoobsługa,
morette odblokował przejezdny odcinek, a nie zablokował wjazdu na ciąg dalszy.
Skoro korzystasz z miplotraffic trzeba było dodać to co on przeoczył.
AM z LD prowadzi poprawnie, bez LD omija całą A2, co też nie może dziwić bo dane SR są sprzed otwarcia.
-
morette odblokował przejezdny odcinek, a nie zablokował wjazdu na ciąg dalszy.
jednym słowem... fachowiec :mrgreen:
-
@nocnyMarek - Skoro korzystasz z miplotraffic trzeba było dodać to co on przeoczył.
@Sygma - jednym słowem... fachowiec.
I tu nasuwa się pytanie o sens korzystania z miplo i wiarygodność danych w nim zawartych, dlaczego Aqurat poleca i robi skrót w swoim programie do tego kulawego wspomagacza, powinien danymi SR korygować zmiany poprzez AMCenter.
-
@ycbo, zawsze mogą zrobić dodatkowe połączenia z fejsbukiem.... by można było się chwalić jaką trasa się przejechało
to już by było full-wypas
.. a konkurencja była by w tyle
:mrgreen:
-
@nocnyMarek - Skoro korzystasz z miplotraffic trzeba było dodać to co on przeoczył.
Nie korzystam już od dawna, w moim przypadku nie ma to sensu, bo korzystam z LD.
I tu nasuwa się pytanie o sens korzystania z miplo i wiarygodność danych w nim zawartych, dlaczego Aqurat poleca i robi skrót w swoim programie do tego kulawego wspomagacza, powinien danymi SR korygować zmiany poprzez AMCenter.
Brawo, odkryłeś Amerykę, nie wiedziałeś że już dawno odkryta? :ohreally:
Już pół roku jak nie dłużej tak się dzieje jak twierdzisz że powinno.
Ale dane SR aktualizowane są średnio co 2 tygodnie, na bieżąco takie korekty załatwia LD,
np. rondo w Limanowej z odwróconą kierunkowością jednego segmentu, które pokazał
swego czasu Dolek (OIDP), następnego dnia było poprawione przez LD, a później byłoby
poprawione przez dane SR, ale wcześniej wyszła aktualizacja mapy.
A ten 'kulawy skrót' w programie dotyczy wyłącznie aktualizacji POI.
ps.
nie uważasz, że clubowicz z takim stażem powinien już potrafić posługiwać się przyciskiem 'cytuj'?
-
Sam sobie umożliwiłeś - pobrałeś (anty)blokady z miplo, a dobrze wiesz że na miplo jest samoobsługa,
morette odblokował przejezdny odcinek, a nie zablokował wjazdu na ciąg dalszy.
No tak, ale antyblokady są tylko na wjazdach na A2 w Pruszkowie. Na samej A2 w kierunku Łodzi nie ma już antyblokad. Czy tam autostrada nie powinna być zablokowana ??
Połączone: Maj 25, 2012, 17:01:46
A swoją drogą to również ciekawie wygląda zjazd z autostrady w Strykowie :O
Tam również ktoś odblokował zjazdy ??
(http://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/201205/201205252006.jpg)
(http://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/201205/201205252004.jpg)
(http://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/201205/201205252007.jpg)
-
Nie ma potrzeby blokować każdego odcinka, blokuje się tylko miejsca strategiczne,
żeby było jak najmniej roboty przy odblokowaniu.
W tym przypadku potrzebna jest jedna blokada na A2 na początku nieprzejezdnego odcinka.
Ten dziwny przebieg w Strykowie spowodowany jest tym, że wjechałeś od 'nieprzepisowej strony'
czyli od strony zamkniętego odcinka.
-
Kochana Automapo, to chyba nie jest najlepsza droga dojazdowa do browaru Dojlidy w Białymstoku ?? :mrgreen:
(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/201205/201205252001.jpg)
(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/201205/201205252000.jpg)
-
@DOLEK
Nie tylko takie przypadki serwuje AM w Białymstoku. Między innymi prowadzi trasą szybką przez skrzyżowania z podporządkowanej ulicy w lewo, potem w prawo, kiedy dalej (500m) jest na światłach w prawo i dalej prosto.
Bez żadnych korków czy remontów ulic.
Pozdrawiam.
-
Kochana Automapo, to chyba nie jest najlepsza droga dojazdowa do browaru Dojlidy w Białymstoku ?? :mrgreen:
(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/201205/201205252001.jpg)
(https://dl.dropbox.com/u/76604899/Navi/201205/201205252000.jpg)
Kochany Dolku, gdybyś spojrzał na mapę, to zobaczyłbyś, że to jest JEDYNA droga
do punktu końcowego trasy, który tam sobie postawiłeś.
POI i adres Browaru są w innym miejscu, do którego dojazd jest z innej strony.
-
Kochany Dolku.....
Nie odpiszę 'kochany Moderatorze' bo bym jutro rano sobie nie mógł w twarz spojrzeć podczas golenia.
Ale proszę nie pleć głupot :evil:
Znam tą firmę przynajmniej od 6 lat i jestem tam częstym gościem. Dość dziwne, ale zawsze tam podjeżdżam i o dziwo AM prowadziła mnie zawsze inną drogą :ohreally:
-
[Znam tą firmę przynajmniej od 6 lat i jestem tam częstym gościem. Dość dziwne, ale zawsze tam podjeżdżam i o dziwo AM prowadziła mnie zawsze inną drogą :ohreally:
Dojlidy Fabryczne ?
-
A może wyjaśnisz dlaczego tym razem ustawiłeś koniec trasy na Suchowolca 26h, a nie jak zawsze na Dojlidy 28?
-
A może wyjaśnisz dlaczego tym razem ustawiłeś koniec trasy na Suchowolca 26h, a nie jak zawsze na Dojlidy 28?
Punkt docelowy to punkt z mojej kategorii prywatnej, lokalizacja nie zmieniana od lat. Nie interesuje mnie gdzie jest POI w kategorii Przemysł wskazujący główny budynek. Ja dodaje swoje własne punkty tam gdzie mam sprawy do załatwienia.
Pod powyższym adresem byłem ponad 20 razy od 2006 roku, właśnie to sprawdziłem.
Połączone: Maj 28, 2012, 21:25:36
Dojlidy Fabryczne ?
Dokładnie - Kompania Piwowarska, Zakład produkcyjny Dojlidy.
-
Pod powyższym adresem byłem ponad 20 razy od 2006 roku, właśnie to sprawdziłem.
A co to ma do rzeczy? Rozumiesz słowo jedyna?
Jeżeli na aktualnej mapie poza tą ze zdjęcia nie ma innej (ogólnodostępnej) drogi,
to jaki sens mają żale, że jest nienajlepsza?
-
Ma to do rzeczy że znowu coś skopano. Skoro wcześniej się dało dojechać a teraz jedyna droga jest szerokości 2 metrów po kostce. Żeby była jasność - miejsce gdzie ja podjeżdżam i wchodzę na teren zakładu jest BRAMĄ TOWAROWĄ - gdzie każdego dnia wjeżdża/wyjeżdża kilkadziesiąt samochodów ciężarowych zapakowanych piwem i innymi sporymi towarami.
Tym kierowcom również odpowiesz - jedz tamtędy bo to jedyna droga ?? Jedyna bo AM tak pokazuje ?? Wskazałem błąd w mapie, ale oczywiście Ty musisz z wszystkiego i wszystkich drwić. Bo TY jesteś moderatorem, bo TY wiesz wszystko najlepiej :ok:
Mógłbyś nieraz komuś przyznać rację a nie zjadasz wszelkie rozumy siedząc i klepiąc w klawiaturę. Masz jakiś dziwny tok rozumowania i próbujesz za wszelką cenę kierować rozmowę w jedną stronę - oczywiście TY wiesz, że tym razem ustawiłem źle koniec trasy bo na Suchowolca a wcześniej ustawiałem na Dojlidy ?? Oczywiście wiesz że jedyna droga to ta po kostce ?? Generalnie wszystko wiesz :ok:
Wyjdź czasem poza świat Windowsa, pojedź na miejsce i zobaczysz że ta Twoja JEDYNA droga to jest tylko według AM. A rzeczywistość jest inna, ale ona jest w terenie.
Koniec z mojej strony, pozostawię Ci pole do kolejnego popisu i podsumowania :ohreally:
-
Wskazałem błąd w mapie, ale oczywiście Ty musisz z wszystkiego i wszystkich drwić. Bo TY jesteś moderatorem, bo TY wiesz wszystko najlepiej :ok:
Błąd na mapie, przymuszony przeze mnie, wskazałeś dopiero teraz:
miejsce gdzie ja podjeżdżam i wchodzę na teren zakładu jest BRAMĄ TOWAROWĄ:
I to też oględnie, bo trzeba się domyślać, że na mapie jest miejsce gdzie jest brama browaru
w którym kiedyś było połączenie dróg, a teraz jest przerwa.
A co do dwin, to własnie Twoje poprzednie posty były klasyczną drwiną:
Kochana Automapo, to chyba nie jest najlepsza droga dojazdowa do browaru
To ma być zgłoszenie błędu? :ohreally:
Załączyłeś zdjęcie i kpiłeś z jakości drogi którą zostałeś poprowadzony,
wszystkie istotne szczegóły zachowując dla siebie.
Bo Ty wiesz że chodzi o drogę wewnętrzną na terenie browaru, bo Ty wiesz pod który budynek
i pod którą rampę chcesz podjechać.
Tych kilkudziesięciu co tam stale przyjeżdżają też to wiedzą, a ci co jadą pierwszy raz
nie mają w AM Twojego prywatnego punktu z Twojej prywatnej kategorii.
Jadą pod adres, albo pod POI 'Browar', więc żaden z nich nie trafi na tę drogę ze zdjęcia.
Wychodzi więc na to, że jesteś jedynym 'poszkodowanym', a błędzik mapy niewart jest niczyjej uwagi.
Gdybyś chciał pokazać błąd, to byś go po prostu wskazał, a nie robił szopkę,
tak samo jak wcześniej nie nazywałbyś celowo lokalnej drogi afaltowej drogą polną.
-
Szkoda słów. Jak tu się dziwić wielu osobom na tak ostre słowa na temat 'najwyższego' :evil:
Błąd wskazałem w pierwszym poście, właśnie tam gdzie napisałem że nie jest to najlepsza droga dojazdowa. Każdy średnio rozgarnięty znajdzie różnice pomiędzy wcześniejszym routingiem a obecnym. Zrobiłem je w nieco ironiczny sposób o czym świadczy :mrgreen: na końcu. Ale Ty, jako super sztywniak na posterunku oczywiście tego nie zauważyłeś.
To ma być zgłoszenie błędu?
Nie, to ma być wskazanie błędu a nie zgłoszenie. Chyba że uważasz że tu na forum należy zgłaszać błędy ? Forum jest jakoś powiązane z AQ, że powinienem tu oficjalnie zgłaszać błędy ??
Wysyłam informację bo wiem że Support tu zagląda i dokładnie wszystko czyta. Kilka razy wysyłałem im zgłoszenia mailem i linkiem do wątku gdzie temat był dokładniej opisany. Zawsze było dziękuje i info że śledzą temat. Więc nie chce mi się dublować informacji.
Bo Ty wiesz że chodzi o drogę wewnętrzną na terenie browaru, bo Ty wiesz pod który budynek
i pod którą rampę chcesz podjechać.
Znowu pleciesz bzdury. Jaka droga wewnętrzna ?? Jaka rampa ?? Pod jaki budynek ?? Byłeś kiedykolwiek w tym miejscu ??
Ja tam nawet samochodem nie wjeżdżam na teren zakładu produkcyjnego.
Jadą pod adres, albo pod POI 'Browar', więc żaden z nich nie trafi na tę drogę ze zdjęcia.
Dalej głupoty piszesz i nie masz pojęcia. Pierwszy raz jechałem i miałem informację że wejście jest od strony Myśliwskiej.
Wychodzi więc na to, że jesteś jedynym 'poszkodowanym', a błędzik mapy niewart jest niczyjej uwagi.
Pieprzysz jak potłuczony (sorry, ale już ciężko się powstrzymać). Zacytuje sam siebie: "Mógłbyś nieraz komuś przyznać rację a nie zjadasz wszelkie rozumy siedząc i klepiąc w klawiaturę."
Według Twoje oceny większość 'błędzików' jest niewarta czyjejkolwiek uwagi i na wszystko masz wytłumaczenie. Często tam bywasz i oczywiście masz świetne rozeznanie w terenie. Czy Ty kiedykolwiek widziałeś taką firmę jak funkcjonuje, jaki tam jest ruch pojazdów ?? Nie masz pojęcia o czym piszesz i brniesz dalej.
Gdybyś chciał pokazać błąd, to byś go po prostu wskazał, a nie robił szopkę
Wskazałem i trzeba być albo głupim albo mieć wystrzelone ego w kosmos żeby go nie zobaczyć i twierdzić że droga z kostki jest jedyną możliwą.
-
Ciekawie też sprawy wyglądają, kiedy jako punkt docelowy wyznaczamy POI z kategorii dla przykładu - Centrum Handlowe.
Wydaje mi się, że POI przy tego typu obiektach, powinny być naniesione w miejscu parkingów , a nie w realnym miejscu obiektu, by uniknąć takiego zakończenia trasy, jak na obrazku z lewej, gdzie po osiągnięciu celu, z dojazdem na parking musimy już poradzić sobie sami.
Dojazd do OBI w Poznaniu od strony Gądek
-
AM powinna doprowadzić do wiaty z koszykami - ludzie czy was już pogieło?? Przecież i tak nigdy nie będzie stale w tym samym miejscu wolne miejsce. Tak więc jak dojadę do celu to co za różnica gdzie wjadę na parking? Nie róbmy problemów tam gdzie ich nie ma. Ja wyznaczam zawsze cel do jakiegoś punktu a później już oczka w ruch i patrzę gdzie mogę zaparkować
-
Czy Ty jeszcze nie zrozumiałeś, że z tej strony gdzie Cię zaprowadzi "Prowadź do POI" nie ma parkingu? Wjazd do strefy parkingowej mijasz wcześniej, a jadąc wg. AM nadłożysz ponad 2 km, objeżdżając CH niepotrzebnie dookoła?
Nie każdy jest tubylcem i zna niuanse topografii danego obiektu.
Więc nie pisz pierdół o koszyczkach.
Zobacz, jak ładnie uszczegółowiono rejon Selgrosu w Poznaniu - wszystkie alejki parkingowe wraz z kierunkowością alejek pod wiatą. W rejonie OBI tak nie można?
-
@Smerfik (czy Bilunia...jak tam wolisz ;))
już kiedyś poruszałem ten temat na przykładzie ZOO w Poznaniu gdzie punkt POI był/jest postawiony mniej więcej w geometrycznym środku ciężkości rzutu poziomego terenu ZOO (czyli w środku ) tak pomiędzy słoniami a żyrafami. Napisałem że punkt powinien być postawiony według mnie na wjeździe na parking przed ZOO, wydawało mi się to logiczne w przypadku nawigacji samochodowej. Niestety, nic z tego. Wyczytałem że ślepy jestem bo parkingu nie widzę, że takich obiektów w Polsce jest 3 na krzyż i w ogóle że marudzę... ale próbuj Ty, może Ci się uda kogoś przekonać do swoich racji, w końcu z profilami Ci się udało ;)
-
Wydaje mi się, że POI przy tego typu obiektach, powinny być naniesione w miejscu parkingów , a nie w realnym miejscu obiektu, by uniknąć takiego zakończenia trasy, jak na obrazku z lewej, gdzie po osiągnięciu celu, z dojazdem na parking musimy już poradzić sobie sami.
Nie upierałbym się przy parkingach, lepiej, by był oddzielny POI: OBI-Parking. Łatwo sobie wyobrazić nawigację do obiektu, gdzie chcesz kogoś podwieźć i wysadzić (choćby, ale nie wyłącznie, dla TAXI), wtedy raczej bym oczekiwał podprowadzenia najbliżej normalnego wejścia.
-
@Smerfik (czy Bilunia...jak tam wolisz ;))
[...] w końcu z profilami Ci się udało ;)
No... nawet bardzo się udało :ok: Profile są zaje...te (KLIK) (http://pdaclub.pl/forum/automapa/automapa-6-10-0-z-mapa-1112/msg1553987/#msg1553987) :mrgreen:
-
... już kiedyś poruszałem ten temat na przykładzie ZOO w Poznaniu
Myślisz o tym zoo?
-
Tak o tym
-
No to jak widzisz, trasa kończy się na parkingu przed zoo. Wystarczyło nieco przesunąć ten POI.
Mogłeś z powodzeniem zrobić to sam.To samo z tym OBI, wystarczy przesunąć go o kilka metrów.
Tylko nie liczcie że zrobi to ktoś z Aquratu. Oni nigdy nie zajmowali się POI
i nic nie wskazuje na to by kiedykolwiek miało się to zmienić.
To że AM ma największą i najlepszą bazę POI jest wyłączną zasługą jej użytkowników
Zasługą Aquratu (i Miplo) jest tylko, czy może aż to, że dostarczyli sprawnego narzędzia do zarządzania POI.
-
Nie upierałbym się przy parkingach, lepiej, by był oddzielny POI: OBI-Parking. Łatwo sobie wyobrazić nawigację do obiektu, gdzie chcesz kogoś podwieźć i wysadzić (choćby, ale nie wyłącznie, dla TAXI), wtedy raczej bym oczekiwał podprowadzenia najbliżej normalnego wejścia.
Ja tam się nie upieram :) Znam ten rejon i wiem, gdzie jest wejście - właśnie od parkingu, który wskazałem na obrazku z prawej.
Co do Twojej propozycji dodatkowego POI - Parking OBI. Po pierwsze - musiałbyś chcąc nie chcąc włączyć jakąś całą grupę parkingów do wyświetlania, bo inaczej trochę trudno byłoby wybrać z menu ten właściwy. Jak włączysz grupę Parkingów, to musisz wiedzieć którą. Jak włączysz do wyświetlania za dużo, to w Poznaniu na mapie nie zobaczysz zbyt wiele, poza parkingami, które przykryją wszystko.
A wystarczy dodać jedną z dróg dojazdowych okalających parking OBI, by wszyscy byli szczęśliwi :ok: i doprowadzeni pod same drzwi. Pozostanie nam tylko znalezienie miejsca do zaparkowania :)
-
Pewnie nie ma rozwiązania, które by zadowoliło wszystkich. W zeszłym roku we Francji, w sporym mieście, AM doprowadziła mnie do centrum handlowego na zapyziałą uliczkę, gdzie były rampy dostawcze. Nie byłem zachwycony, ale pewnie nawigujący dostawcy - jak najbardziej.
-
No... nawet bardzo się udało :ok: Profile są zaje...te (KLIK) (http://pdaclub.pl/forum/automapa/automapa-6-10-0-z-mapa-1112/msg1553987/#msg1553987) :mrgreen:
Co prawda to nie temat o profilach, ale ...
Czy zauważyłeś, jak w profilach są ustawione i umotywowane czasy postoju (odpoczynku)?
-
Post z linku podanego przez Qbeka nie zawiera żadnych danych o postojach, poza tym wydaje się raczej kontrprzykładem (chyba, że został błędnie opisany) - ostatnie dwa obrazki pokazują idealną zgodność prognozy SR+LD z rzeczywistością (2 minuty róznicy ETA na prawie pięciu godzinach podróży!)
-
Jeżeli już piszecie tu o profilach kolegi to może ktoś rozwieje moje wątpliwości, dlaczego opracowuje dwa profile "Trasowy" i "Miejski" czy jadąc z Berlina do Moskwy przed każdym miastem przez które prowadzi trasa powinno się przełączać na miejski a po minięciu włączać trasowy.
Sprawdziłem na przykładzie Kraków > Wyszków i Okęcie > Bródno w Warszawie trasa prowadzi w obu przypadkach tak samo ta miejska jest to wycinkiem tej dłuższej.
Czy ustawianie dwóch profili ma sens skoro w obu przypadkach w Warszawie jadę tymi samymi ulicami.
-
O ile dobrze zrozumiałem autora, różnice wynikają z priorytetów.
Dla trasy priorytetem jest dobra dobra droga, korzystanie z obwodnic, unikanie gorszych ulic.
Dla odmiany w mieście celem jest sprawne dotarcie do celu i akceptowalne są mniej główne ulice. Nie wyrzuca też bez potrzeby na obwodnice.
-
Sprawdzę za tym czy w tym konkretnym przypadku zmieni się trasa po włączeniu profilu "Miastowy" czy będzie taka sama jak dla "Trasowego", wygodna i prowadząca najlepszą z możliwych trasą.
-
Czy zauważyłeś, jak w profilach są ustawione i umotywowane czasy postoju (odpoczynku)?
Co zmienią 3 minuty co 3 godziny? Takie mam ustawienie.
Post z linku podanego przez Qbeka nie zawiera żadnych danych o postojach, poza tym wydaje się raczej kontrprzykładem (chyba, że został błędnie opisany) - ostatnie dwa obrazki pokazują idealną zgodność prognozy SR+LD z rzeczywistością (2 minuty róznicy ETA na prawie pięciu godzinach podróży!)
Nie jest to żaden wyszukany na chama przykład wyłożenia się "Profili by B.", a przykład z życia wzięty :) Na co dzień mam takie doświadczenia. Wreszcie po przesiadce na AM nie muszę zakładać 30-60 minut opóźnienia w wyliczeniu ETA jak to było w NE.
Na trasę Bezpieczna, na miasto Szybka i się spokojnie jeździ te 5/6 tys. km/mc :P
-
Co zmienią 3 minuty co 3 godziny? Takie mam ustawienie.
3 minuty, co 3 godziny - szybki jesteś i wytrwały :wink:
Ja mam "zero/180 min", a postoje wliczone w czas jazdy ... i na bieżąco wiem, jak stoję z czasem.
Ja lubię sobie co 100 km stanąć na dymka ( w samochodzie nie palę), rozprostować kości, kubeczek kawki z termosu i pomykać sobie spokojnie dalej. Taki mam styl jazdy.
Natomiast racz zauważyć, że profil służy przede wszystkim do zróżnicowania routingu w zależności od wyboru typu trasy, a ETA to rzecz drugorzędna i sprowadza się głównie do tego, że jadąc na spotkanie, mam pojęcie, czy jestem do przodu z czasem, czy też muszę zrezygnować z jednego "dymka" :D
Zazwyczaj z niczego nie muszę rezygnować i jestem kilka minut przed czasem. No i trasa raz wyznaczona, pozostaje niezmienna, co jest dla mnie ważne. Oczywiście łatwo udowodnisz, że wyjeżdżając w nocy, zapas czasu wzrośnie. Dla mnie np. najważniejsze jest, bym jadąc w dzień, dotarł na czas. Szanuję ludzi z którymi się umawiam więc wolę być kilka minut przed czasem i na kogoś zaczekać, niż się później rumienić i szukać niepoważnych wymówek.
Podsumowując.
Jeszcze się taki nie urodził, by wszystkim dogodził. To samo dotyczy SR, LD, Profili, kobiet, żon ...
Qbec - nie uważasz, że każdy ma prawo samodzielnie dokonać wyboru, co mu pasuje i używć zgodnie ze swoim gustem i preferencjami ...?
O ile dobrze zrozumiałem autora, różnice wynikają z priorytetów.
Dla trasy priorytetem jest dobra dobra droga, korzystanie z obwodnic, unikanie gorszych ulic.
Dla odmiany w mieście celem jest sprawne dotarcie do celu i akceptowalne są mniej główne ulice. Nie wyrzuca też bez potrzeby na obwodnice.
Rozumuję identycznie :ok:
Ale zaraz ktoś włączy "krótką" i napisze, że trasowy i miejski prowadzi identycznie :O~.
Przypomnę jeszcze, że istnieje kilka typów tras :ohreally: gdyby ktoś zapomniał B)
czy jadąc z Berlina do Moskwy przed każdym miastem przez które prowadzi trasa powinno się przełączać na miejski a po minięciu włączać trasowy.
Jak przez 3/4 roku będziesz jeździł wyłącznie po mieście, to będziesz używał trasowego?
Poczytaj trochę, przemyśl sprawę ... zanim znowu coś napiszesz.
-
cytat : Poczytaj trochę, przemyśl sprawę ... zanim znowu coś napiszesz.
Zapytałem grzecznie o sprawę której nie rozumiem - PRZEPRASZAM.
Kiedyś zapytałem faceta na ulicy która godzina i usłyszałem - co kur*** chcesz ukraść mi zegarek?
-
@Smerfik
W sumie to trudno się z Tobą nie zgodzić. Mogłem napisać, że Twoje profile są adresowane do specyficznej grupy kierowców, tych spoza średniej krajowej ;) Nie chciałbym nikogo urazić, ale te prędkości są jakieś takie... niedzielne? To dobre określenie?
Ok. Reasumując, jako zwolennik unikania zatorów i korków zdecydowanie popieram nowe technologie, nawet tak niedoskonałe. Nie jestem adresatem Twoich profili stąd tak zdecydowany osąd. Peace :)
-
Witam
Mam problem z nowo-zainstalowaną mapą EU (10.0d) na nowej karcie, mianowicie w "Meni>Trasa>Blokady" wyświetla "Brak zablokowanych odcinków". Na poprzedniej karcie były te odcinki. Co się stało? Instaluję, czy przeinstalowuję mapy cały czas w ten sam sposób. Czy już ktoś miał ten przypadek?
Pozdrawiam.
-
A skąd w świeżo zainstalowanej AM miałyby się wziąść jakieś Twoje zablokowane odcinki?
-
Nie dodałem, że przeprowadziłem synchronizację z Miplo po odpowiednim zaznaczeniu blokad, POI i zdarzeń. W ten sam sposób zawsze instalowałem nie pierwszy raz. Pobieranie LC też nic nie zmienia. Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło. Synchronizowałem też via MiploSetup. Nie rozumiem tego. Tą samą wersję mapy instalowałem na starą kartę i wszystko było. Na nowej przeprowadzałem instalację kilkakrotnie.
Połączone: Czerwiec 04, 2012, 19:50:13
Zauważyłem, że pełna synchronizacja ma mniej niż 3MB, poprzednie miał około 5MB.
-
Blokady MiploTraffic pobierzesz tylko z pomocą Miplosetup, synchronizacja z poziomu AM
nie pobiera blokad MiploTraffic. Co to jest LC? Miałeś na myśli LD?
LD też pobiera blokady (mniej więcej pokrywające się z MiploTraffic) ale nie zapisuje ich do pliku,
trzyma je w RAMie.
Jeśli synchronizowałeś przez Miplosetup, to zajrzyj na zakładkę statusu, tam jest informacja
do jakiego katalogu zostały zapisane pliki blokad.
Co to jest poprzednie? Czy poprzednie dotyczyły mapy 1202?
Jeśli tak to nic dziwnego, bo część POI została przeniesiona do plików mapy.
-
Oczywiście LD. Wszystko dotyczy EU 10.0d. Te same mapy były na poprzedniej karcie, która w końcu padła (nie uruchamiała się, instalacja nie dochodziła do skutki).
Dopiero za czwartym razem synchronizacja via MiploSetup wszystko poszło.
Dziękuję za zainteresowanie moim problemem. Jak pisałem, pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło a AM używam (na razie lub tylko) już cztery lata.
Pozdrawiam.
-
Baza POI do mapy 1206 została pobrana.
-
LD też pobiera blokady (mniej więcej pokrywające się z MiploTraffic) ale nie zapisuje ich do pliku,
trzyma je w RAMie.
Jeśli (jak przypuszczam) to samo dotyczy antyblokad, to rozumiem, czemu po wyjściu i kolejnym uruchomieniu AM musiałem ponownie wczytać dane LD, by wyznaczyło trase po A2.
To zresztą stanowi argument na rzecz używania (wciąż) MT, skoro blokady w LD są "ulotne". Ponadto jeśli A2 miałoby stanowić dalszą część wyznaczanej trasy, to oczywiście lokalnie uzupełnione dane LD nie obejmą jej
-
..skoro blokady w LD są "ulotne".
Tej ulotności mam nadzieję, nie traktujesz jako błąd programu. Moim zdaniem to celowa polityka, aby zachęcić użytkowników chcących mieć najświeższe dane do włączonej na stałe usługi LD, bez wnikania w jej zalety lub wady.
-
Tylko czy LD odblokuje A2 jeśli zablokowany odcinek jest na "dalszym etapie" trasy.
LD pobiera dane dla całej, potencjalnej trasy czy jakiegos określonego promienia wokół punktu start?
Bo już sam się zakręciłem.
-
Bo już sam się zakręciłem.
:ok:
Nie Ty jeden :)
-
moi zdaniem "na wczoraj" producent powinien wypuścić aktualizację danych SR, które to pliki odblokowałyby A2 i wówczas takie dylematy by nie były w tym momencie istotne.
-
Tylko czy LD odblokuje A2 jeśli zablokowany odcinek jest na "dalszym etapie" trasy.
LD pobiera dane dla całej, potencjalnej trasy czy jakiegos określonego promienia wokół punktu start?
Bo już sam się zakręciłem.
Samo LD nie pobierze z całej długiej trasy, jeśli chcesz mieć uwzględnione wszystkie
blokady/antyblokady to trzeba skorzystać z opcji 'Pobierz zdarzenia drogowe'.
-
Jeśli jest prawdą to co piszesz to taka rzecz powinna dziać się automatycznie po połączeniu urządzenia z serwerem LiveDrive a nie dopiero jak się uzytkownik domyśli (albo od Ciebie dowie).
Albo przynajmniej jakaś niesmiała propozycja AutoMapy z zapytaniem czy użytkownik przed wytyczeniem trasy chce pobrać najświeższe, najaktualniejsze i najnowsze "zdarzenia drogowe".
Przecież to ma kapitalne znaczenie dla routingu!
-
Zgadzam się, powinna, ale się nie dzieje. A jak mi niedowierzasz to wyznacz sobie trasę Łódź-Wawa
i pobierz dane LD z miejsca startu czyli przy kurszoze ustawionym w Łodzi, potem pobierz zdarzenia
i porównaj trasy.
-
A jak mi niedowierzasz ...
Nawet nie śmiem ;)
A poza tym nie mam na czym. aAM działa mi tylko bez dostępu do internetu i z datą odpowiednią :-|
-
Biorąc pod uwagę, że na forum zapanowała cisza, należy domniemywać, że część z nas dostała do testu nowe "zabawki" :ok:.
Stąd moje pytanie.
Będzie jak w przypadku "b,c,d" - wyłącznie nowa mapa, czy tym razem komplet. Pytam wyłącznie przez ciekawość, która nie pozwala mi spać po nocach :).
-
Jesteś wystarczająco długo na forum, by wiedzieć że pleciesz bzdury.
-
Pytam wyłącznie przez ciekawość, która nie pozwala mi spać po nocach :).
Smerfik, jak nie możesz spać zacznij liczyć Gargamele. :E
-
Jesteś wystarczająco długo na forum, by wiedzieć że pleciesz bzdury.
Do tego typu reakcji zdążyłem się tutaj przyzwyczaić. Nie widzę też nic bzdurnego w moim pytaniu.
Smerfik, jak nie możesz spać zacznij liczyć Gargamele. :E
:ok:
Super pomysł - już próbowałem. Ale w ostatnim czasie zdecydowanie ich ubyło, a nie chcą chodzić w kółko. :proud:
-
Pytanie jest OK, miałem na myśli domniemanie.
-
Nie widzę też nic bzdurnego w moim pytaniu.
No weź się chwilę zastanów.
Nawet jeśli ktoś coś dostał w tajemnicy, to i tak się nie pochwali.
Proste chyba?
-
Pytanie jest OK...
Odetchnąłem z ulgą :)
Przecież nie pytałem o szczegóły, tym bardziej nie prosiłem o jakieś prezenty, czy nawet o opinie nt. nowego produktu, a jedynie o info dot. program+mapa, czy tylko mapa. To chyba nic zdrożnego. Gotowy produkt przecież i tak otrzymam w swoim czasie, a że wyjeżdżam na urlop, a na urlopie staram się trzymać z daleka od netu, stąd moja ciekawość.
Nawet jeśli ktoś coś dostał w tajemnicy, to i tak się nie pochwali.
Krótkie info "program + mapa", czy "tylko mapa", chyba by nie zachwiało "tajemnicą".
Nawiasem mówiąc, jeżeli nie na otwartym, to liczyłem na jakiś dyskretny przeciek na PW.
Pozdrawiam i dziękuję :)
-
Nie ma jeszcze zewnetrznej bety więc i nie będzie przecieku, bo uczestnicy testów wewnetrznych
nie udzielają sie na forum. A jak tylko beta się pojawi, wraz z nią pojawi się betawątek.
-
Oczywiście możliwy pozostaje wariant że zmianie ulegnie tylko sama mapa. Nic chyba nie jest jeszcze przesadzone. :mysli:
-
Odnośnie pytania, czy tylko mapa: z wymiany wiadomości z supportem AM wiem, że w nowej wersji dodadzą obsługę Modecoma MX2 - tej wersji z nowym procesorem. Na razie nie działa LD i minimalizacja. Aha, i że ma być ona jeszcze w czerwcu.