Zaniepokojony czerwonym prostokącikiem, który był dziś przez długi czas wyświetlany (od rana do 19.00, a być może i teraz) postanowiłem zapytać co się dzieje, może znowu moje sparowane urządzenia - nawigacja i telefon komórkowy mają problem ze współpracą. Po dziewięciu minutach zrezygnowałem z dzwonienia i napisałem maila do pomocy AM. Odpowiedź przyszła szybko:
"Dziękujemy za kontakt i informację o nieprawidłowym działaniu usług dostarczanych przez AutoMapę. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Z naszych ustaleń wynika, że jeden z globalnych providerów internetowych, u którego utrzymywane są niektóre z serwerów obsługujących serwery AutoMapa Traffic ma w tej chwili problem z prawidłowym działaniem. Może mieć to wpływ również na usługi oferowane przez AutoMapę. Wiemy również, że trwają intensywne prace nad przywróceniem prawidłowego działania wszystkich usług. Gdy usterka zostanie usunięta, niezwłocznie prześlemy stosowną informację."
No, rzeczywiście do teraz nie otrzymałem informacji o usunięciu awarii, zresztą widać to na Targeo - same przerywane linie.
Ciekawe jak długo potrwa ta awaria, już się trochę do tego LD przyzwyczaiłem tym bardziej, że działa coraz lepiej (nie licząc dnia dzisiejszego).