AM 6.8 już oficjalnie

  • 197 Odpowiedzi
  • 57971 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #180 dnia: Kwiecień 07, 2011, 20:42:29 »
Nosilam sie z zamiarem kupna AM 6.8, ale tego nie zrobie, gdyz zauwazylam u moich znajomych, ze zjazd z A4 w miejscowosci Szczytnica (Dolnoslaskie) nie jest naniesiony, choc juz ponad rok istnieje, ale za to z mojego miejsca zamieszkania AM wyprowadza mnie droga dla rowerow, mysle, ze takich bzdur jest w tej nawigacji duzo wiecej.

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #181 dnia: Kwiecień 07, 2011, 21:00:19 »
......takich bzdur jest w tej nawigacji duzo wiecej.
Jak w każdej nawi :ohreally:
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

*

Offline jartro

  • ****
  • 555
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Auro S 6, AM EU aktualna, TomTom Go 6000, 6200
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #182 dnia: Kwiecień 07, 2011, 21:08:50 »
Nosilam sie z zamiarem kupna AM 6.8, ale tego nie zrobie, gdyz zauwazylam u moich znajomych, ze zjazd z A4 w miejscowosci Szczytnica (Dolnoslaskie) nie jest naniesiony, choc juz ponad rok istnieje, ale za to z mojego miejsca zamieszkania AM wyprowadza mnie droga dla rowerow, mysle, ze takich bzdur jest w tej nawigacji duzo wiecej.
Zjazd w Szczytnicy jako LSSE Krzywa naniosłem na Miplo od momentu kiedy został zrobiony, oznaczając go jako węzeł. Opóźnienia się zdarzają. Poza tym dasz sobie radę jeśli wiesz, że on jest :mrgreen:
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2011, 21:11:42 wysłana przez jartro »

Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #183 dnia: Kwiecień 07, 2011, 21:34:04 »
Nosilam sie z zamiarem kupna AM 6.8, ale tego nie zrobie, gdyz zauwazylam u moich znajomych, ze zjazd z A4 w miejscowosci Szczytnica (Dolnoslaskie) nie jest naniesiony, choc juz ponad rok istnieje, ale za to z mojego miejsca zamieszkania AM wyprowadza mnie droga dla rowerow, mysle, ze takich bzdur jest w tej nawigacji duzo wiecej.
Zjazd w Szczytnicy jako LSSE Krzywa naniosłem na Miplo od momentu kiedy został zrobiony, oznaczając go jako węzeł. Opóźnienia się zdarzają. Poza tym dasz sobie radę jeśli wiesz, że on jest :mrgreen:
Ale inni nie wiedza jak do mnie trafic.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #184 dnia: Kwiecień 07, 2011, 23:58:07 »
zjazd z A4 w miejscowosci Szczytnica (Dolnoslaskie) nie jest naniesiony, choc juz ponad rok istnieje ...
Taaa, od roku :ohreally: :mrgreen: Rok temu, pod koniec kwietnia tak wyglądał:

[ źródło: http://wroclaw.hydral.com.pl/325975,foto.html ]
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline mif4

  • **
  • 208
  • Sprzęt: SG Advance poprzednio: BLOW Sirrocco. Modecom AX
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #185 dnia: Kwiecień 08, 2011, 00:03:35 »
Zjazd w Szczytnicy jako LSSE Krzywa naniosłem na Miplo od momentu kiedy został zrobiony, oznaczając go jako węzeł. Opóźnienia się zdarzają.
Ale inni nie wiedza jak do mnie trafic.


Zrób ślady i wyślij do supportu. Wiedzą już, że jest węzeł, ale nie wiedzą, jak zasupłany   :O~

*

Offline Miedzio

  • ***
  • 492
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #186 dnia: Kwiecień 08, 2011, 00:06:46 »
Niech odgapia z map konkurencji  :P

*

Offline RUKAT

  • *****
  • 2388
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: POCO X3 NFC
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #187 dnia: Kwiecień 08, 2011, 06:24:00 »
..........
Ale inni nie wiedza jak do mnie trafic.
A jak się ma nie kupienie AM przez Ciebie  do tego że inni nie trafią  :ohreally: :)
Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy ;o)

*

Offline jartro

  • ****
  • 555
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Auro S 6, AM EU aktualna, TomTom Go 6000, 6200
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #188 dnia: Kwiecień 08, 2011, 08:51:32 »
Nocny Marku, wcześniej też on był. Cenię Twą osobę na tym forum ale jeśli chodzi o ten zjazd to absolutnie nie masz racji :wink: Nie zastrzelisz mnie tym zdjęciem bo mieszkam niedaleko i to tylko od 26 lat. Jak przyjechałem to już był. :P Nie spełniał on tylko standardów UE(brak pasa rozbiegowego i dokładnego oznakowania) ale droga była przejezdna. Jest on tu od wielu lat jeszcze z czasów stacjonowania wojsk sowieckich( lotnisko Krzywa)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2011, 10:43:58 wysłana przez jartro »

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #189 dnia: Kwiecień 08, 2011, 09:07:59 »
Na tym zdjęciu to on nie spełnia nawet wymogów Cesarstwa Rzymskiego :mrgreen:

A tak poważnie... Szukałem jakiejkolwiek informacji medialnej o otwarciu węzła. Nie znalazłem.

*

Offline jartro

  • ****
  • 555
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Auro S 6, AM EU aktualna, TomTom Go 6000, 6200
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #190 dnia: Kwiecień 08, 2011, 09:23:34 »
Trudno bowiem otwierać coś co już dawno było i jeszcze się tym chwalić :mrgreen:

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #191 dnia: Kwiecień 08, 2011, 09:25:57 »
W Polsce? Przed wyborami? Czemu nie  :mrgreen:

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #192 dnia: Kwiecień 08, 2011, 10:35:54 »
..........
Ale inni nie wiedza jak do mnie trafic.
A jak się ma nie kupienie AM przez Ciebie  do tego że inni nie trafią  :ohreally: :)

No jak to jak?

Kit Kat Truck Driver GPS Commercial

Przecież ktoś musi tych znajomych nawigować. Jak się siedzi tyłem to kierunku jazdy to troszkę ciężko, więc AM w dłoń...  :mrgreen: :ok:
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2011, 10:45:36 wysłana przez jachraniak »

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #193 dnia: Kwiecień 08, 2011, 10:42:51 »
Nocny Marku, wcześniej też on był.
A owszem, doczytałem, że był tam jakiś zjazd jak jeszcze nie było autostrady tylko ekspresówka, ale w 2009r został zamknięty przez GDDKiA
ze względów bezpieczeństwa, bo nie spełniał wymogów technicznych.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline jartro

  • ****
  • 555
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Auro S 6, AM EU aktualna, TomTom Go 6000, 6200
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #194 dnia: Kwiecień 08, 2011, 10:47:01 »
W tym miejscu autostrada była ale Reichsautobahn. Jeszcze przed wojną. Kończyła się przy zjeździe na Szprotawę. Potem już tylko 1 pas. Obecnie dobra droga jest w kierunku na Olszynę a stara z nazwą jak tu od Olszyny do tegoż zjazdu
 :grin:
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2011, 10:51:19 wysłana przez jartro »

*

Offline reneyvan

  • **
  • 108
  • Sprzęt: LG G 3 z Lollipop 5.0
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #195 dnia: Kwiecień 08, 2011, 19:46:02 »
Witam.
Zebrało się trochę więc po kolei.
Pisząc o błędach miałem na myśli trzy sytuacje:
1)   „Wystąpił nieoczekiwany błąd”. Takim komunikatem uraczyła mnie AM w wersji 6.5.0 kilka razy podczas jazdy. Na szczęście kilknięcie x rozwiązywało problem bo plansza z komunikatem znikała, a program nadal działał.
2)   „Wystąpił błąd. Żądanie dostępu do danych poza mapą”. To wyskakiwało podczas próby wyznaczenia trasy w zamkniętym pomieszczeniu. Na otwartej przestrzeni  i podczas jazdy (jeszcze) mi się nie zdarzyło.
3)   Komunikat o zbyt małej ilości pamięci. Wyskoczył podczas jazdy, jak i próbie wyznaczenia trasy. Ten błąd jest groźny o tyle, że powoduje wyłączenie AM.
Bynajmniej u mnie pojawiał się o ile zwiększyłem (nawet w niewielkim stopniu) ilość pamięci przydzielanej przez navi AM w stosunku do ustawień domyślnych.

jachraniak. Ja umiem używać Miplosync i AM Center, ale dziękuję za pomoc (żeby było jasne piszę to bez sarkazmu). Do  hotelu „Ibis” nie mogę jechać, bo w stolicy byłem tylko kilka dni, a mieszkam na zachodnim wybrzeżu, zaś Aquart chyba nie zwróci mi za podróż celem przetestowania, czy działają w tym miejscu blokady AM.
Z uwagi na to, że miałem okazję jechać ostatnio po trasie, którą doskonale znam (Toruń – Kołobrzeg) to włączyłem AM, żeby zobaczyć jak będzie się sprawować.
Było kilka niespodzianek.
W Bysławiu pod Tucholą kazała mi zjechać z drogi i kierowała na zachód w lasy.
W Manowie pod Koszalinem chciała, żebym zjechał w prawo na pole, a przed Manowem chciała mnie skierować na zachód w lasy. Co więcej błędnie obliczała trasę pokazując uparcie, że do Koszalina jest 39 km, a było około 15 i dopiero kiedy zignorowałem jej rady w Manowie wyznaczyła trasę poprawnie.
W Koszalinie kierowała mnie przez zamknięty od kilku miesięcy z uwagi na remont pas ulicy Gnieźnieńskiej.
Dziwne zachowanie AM skłoniło mnie do ponownej instalacji.
Po formacie karty SD, wgraniu ponownym AM, synchronizacji Miplo (zgodnie z radą jachraniaka), jak i ściągnięciu danych z AM Center program zaczął wreszcie chodzić prawidłowo i stabilnie,  bardzo szybko łapać fixa, sensownie wyznaczać trasy (zauważyłem wyraźne podobieństwo w wyznaczaniu tras z tymi, jakie wyznaczał TomTom).
Być może moje problemy były spowodowane tym, że coś poszło nie tak przy instalacji (chociaż podawało, że jest ok.).
Nie zmienia to jednak mojego zdania, że AM jest zbyt skomplikowana dla zwykłego Kowalskiego.
Sporo ludzi nie wie, że istnieje coś takiego, jak prawy klawisz myszki, a ponadto jak kiedyś przeczytałem chyba w gazecie „Twoja komórka” większość użytkowników telefonów komórkowych używa ich jak młotka.
Tzn. wklepać numer, zielona słuchawka, rozmawiać, czerwona słuchawka (gorzej jak jest jedna). 
Czy Panowie z Aquartu sądzą, że każdy użytkownik AM ma zdolności i zasób wiedzy informatyka?
Proszę mnie nie zrozumieć, że jednoznacznie uznaję, że AM jest be i już.
Korzystałem z niej wiele razy. Przejechałem całą Polskę z północy na południe i odwrotnie, z powodzeniem przebiłem się przez Łódź i aglomerację śląską.
Z tym, że to była stabilna wersja 5.
Przy wprowadzeniu 6 – tki coś się popsuło.
Pozdrawiam. 
                       

*

Offline jachraniak

  • *****
  • 2152
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 13
Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #196 dnia: Kwiecień 08, 2011, 20:29:17 »
Ja umiem używać Miplosync i AM Center, ale dziękuję za pomoc (żeby było jasne piszę to bez sarkazmu).
Wybacz, ale jestem innego zdania, zresztą nie tylko ja... Zwłaszcza po tym co napisałeś tutaj:
Dokładnie mam zaznaczone te opcje:
Roboty drogowe
Ruch wahadłowy
Zablokowany odcinek
Zwężenie
Pozostałe.
Wielu bardzo doświadczonych userów skomentowało to w stylu:
Cytuj
Dać małpie brzytwę
Subskrybując te kategorie robisz sobie duże kuku... Zaproponowałem Ci jedyne słusznie blokady do subskrypcji w miplo.
Do  hotelu „Ibis” nie mogę jechać, bo w stolicy byłem tylko kilka dni, a mieszkam na zachodnim wybrzeżu, zaś Aquart chyba nie zwróci mi za podróż celem przetestowania, czy działają w tym miejscu blokady AM.
:mrgreen:

miałem na myśli

Menu > prowadź do > Historia > Ibis, Muranowska, Śródmieście.

a potem

Menu > Trasa > Demo

pozdro :)

*

Konrad4x

Odp: AM 6.8 już oficjalnie
« Odpowiedź #197 dnia: Kwiecień 10, 2011, 13:29:25 »
Czy jest jakieś logiczne uzasadnienie pozostawienia na mapie wskaźnika "Tr" jak wyłączyłem LD pozostawiając sam SR. Teraz mam taki czerwony wskaźnik, chyba bez sensu co nie ?