Panie i Panowie do pracy!Niestety moje propozycje zostały odrzucone :-|
Zachęcam do składania propozycji wykasowania POI jakie przez ostatnie lata tak pieczołowicie wprowadzaliśmy w kategorii Sygnalizacja świetlna.
Gotowe uzasadnianie wykasowania:
Dubel warstwy mapy 1012 załączonej do wersji 6.7.
Możliwość ręcznego pobrania danych LiveDrive! dla okolic punktu nawigacyjnego.
Panie i Panowie do pracy!Niestety moje propozycje zostały odrzucone :-|
Zachęcam do składania propozycji wykasowania POI jakie przez ostatnie lata tak pieczołowicie wprowadzaliśmy w kategorii Sygnalizacja świetlna.
Gotowe uzasadnianie wykasowania:
Dubel warstwy mapy 1012 załączonej do wersji 6.7.
Poniżej odpowiedź na moje 30 propozycji usunięcia dubli:
"Support:
Wszystkie POI pozostaja w tej kategorii."
a czy mógłby ktoś sprawdzić czy dodana jest cała S3 od Szczecina do Gorzowa?KISZKA!
Producent napisał, cytuję "Możliwość szukania POI w pobliżu adresów i skrzyżowań."(...)A gdzie możliwość: Prowadź do / POI / Kategoria ???
Panie i Panowie do pracy!
Zachęcam do składania propozycji wykasowania POI jakie przez ostatnie lata tak pieczołowicie wprowadzaliśmy w kategorii Sygnalizacja świetlna.
Gotowe uzasadnianie wykasowania:
Dubel warstwy mapy 1012 załączonej do wersji 6.7.
a czy mógłby ktoś sprawdzić czy dodana jest cała S3 od Szczecina do Gorzowa?KISZKA!
S3 Szczecin - Gorzów Wielkopolski oddano do użytku wieczorem 30.12.2010r. a trąbiono od dawna!
6.7 udostępniono wieczorem 05.01.2011r. a więc mieli całe 6 dni żeby tak ważny odcinek dodać do mapy. Partactwo czy znów krecik?
Partactwo jeśli mam wybierać
A gdzie możliwość: Prowadź do / POI / Kategoria ???
Przez paru maniaków forsujących POI jako infolinię TP S.A. cały obszar związany z POI w AM został totalnie spier....
Panie i Panowie do pracy!
Zachęcam do składania propozycji wykasowania POI jakie przez ostatnie lata tak pieczołowicie wprowadzaliśmy w kategorii Sygnalizacja świetlna.
Gotowe uzasadnianie wykasowania:
Dubel warstwy mapy 1012 załączonej do wersji 6.7.
No niestety, chciałem zrobić porządek u siebie ale nie mogę.
Koledzy, kurcze nie przesadzajcie. Droga oddana 30.12, a wy narzekacie :) Nie zapominajcie, że to nie producent AM kreśli mapy tylko dostawca zewnętrzny Geosystems. Oni maja pewnie swoje cykle zamknięcia releasu i tego sie trzymają. Przyznajcie, że w stosunku do innych dostawców map na Polskę, to Geo jest błyskawicą z dopalaczem :ok:
Przecież można było już wcześniej zrobić trasę i postawić blokadę. 30 grudnia ktoś na pewno w miplo postawiłby antyblokadę i by było fajnie, a tak kiszka.
Dzęju tapnij w dowolny z tych trzech szerokich prostokątów na oknie "Pokaż POI - Polska" i wtedy możesz wpisać nazwę kategorii (np fotoradar) lub nazwę konkretnego punktu (np PizzaHut) . Wydaje mi się, że tak to działało juz wcześniej , ale może się mylę.Niestety mylisz się, kiedyś (do wersji AM 5 włącznie), było tak jak na zrzucie. Było to przejrzyste i przede wszystkim nie trzeba było używać klawiatury !
Dzęju tapnij w dowolny z tych trzech szerokich prostokątów na oknie "Pokaż POI - Polska" i wtedy możesz wpisać nazwę kategorii (np fotoradar) lub nazwę konkretnego punktu (np PizzaHut) . Wydaje mi się, że tak to działało juz wcześniej , ale może się mylę.
Niestety mylisz się, kiedyś (do wersji AM 5 włącznie), było tak jak na zrzucie. Było to przejrzyste i przede wszystkim nie trzeba było używać klawiatury !
Przecież można było już wcześniej zrobić trasę i postawić blokadę. 30 grudnia ktoś na pewno w miplo postawiłby antyblokadę i by było fajnie, a tak kiszka.
Fakt, mogli tak zrobić. No ale ten nie popełnia błędów, co nic nie robi. :D
.. ciekaw jestem od czego zależy która trasa zasługuje na bycie na mapie wcześniej a która nie... bo na pewno nie termin jets oddania do ruchu.
Chciałem aktualizacji to mam za swe...
Niestety po aktualizacji AM do wersji 6.7 nie mogę jej zarejestrować. Po aktualizacji nakładkowo był komunikat, że mapa niezarejestrowana lub uszkodzona więc skasowałem wszystko i ponownie zainstalowałem i tu kiszka bo przy prubie rejestracji jest info, że licencja jest na inną platformę lub sprzęt.... więc w efekcie moja AM nie działa i nie mam żadnej innej :(
Nic nie zmieniałem a mam komunikat, że licencja jest dla innej platformy.
Quźwa... zawsze musi być coś nie tak.....
... a więc mieli całe 6 dni żeby tak ważny odcinek dodać do mapy. Partactwo czy znów krecik?
Nic nie zmieniałem a mam komunikat, że licencja jest dla innej platformy.Hmm, miałem to samo przy becie i rejestracji wersji na PC, ale pozostałe licencje
"angielskie rondo" w Bielsku-Białej zagłaszane w becie dalej nie poprawione.
Chciałem aktualizacji to mam za swe...
Niestety po aktualizacji AM do wersji 6.7 nie mogę jej zarejestrować. Po aktualizacji nakładkowo był komunikat, że mapa niezarejestrowana lub uszkodzona więc skasowałem wszystko i ponownie zainstalowałem i tu kiszka bo przy prubie rejestracji jest info, że licencja jest na inną platformę lub sprzęt.... więc w efekcie moja AM nie działa i nie mam żadnej innej :(
Nic nie zmieniałem a mam komunikat, że licencja jest dla innej platformy.
Quźwa... zawsze musi być coś nie tak.....
Może mam coś źle ustawione, ale u mnie ten punkt: http://www.miplo.pl/point.php?p=kG0433b6 (http://www.miplo.pl/point.php?p=kG0433b6) nie blokuje drogi. W Miplo w trafficu oraz kategoriach dodatkowych mam zaznaczoną kategorię "Droga zablokowana - klęski żywiołowe"
Koledzy, kurcze nie przesadzajcie. Droga oddana 30.12, a wy narzekacie :) Nie zapominajcie, że to nie producent AM kreśli mapy tylko dostawca zewnętrzny Geosystems. Oni maja pewnie swoje cykle zamknięcia releasu i tego sie trzymają. Przyznajcie, że w stosunku do innych dostawców map na Polskę, to Geo jest błyskawicą z dopalaczem :ok:Imagis ma. Navteq tę drogę ma od Sierpnia zablokowaną. Ewidentna niedoróba.
Może mam coś źle ustawione, ale u mnie ten punkt: http://www.miplo.pl/point.php?p=kG0433b6 (http://www.miplo.pl/point.php?p=kG0433b6) nie blokuje drogi. W Miplo w trafficu oraz kategoriach dodatkowych mam zaznaczoną kategorię "Droga zablokowana - klęski żywiołowe"
U mnie jest zablokowana.
Imagis ma. Navteq tę drogę ma od Sierpnia zablokowaną. Ewidentna niedoróba.
Chciałbym zlikwidować pare nieaktualnych POI dotyczących obwodnicy Siewierza.
Problem w tym że w AM je mam, a w miplo nie ma jeszcze dodanej tej drogi na mapie. Jak je usunąć żeby jednocześnie poinformować miplo?
nic dodadź nic ujądź :P
NM kilka postów wyżej już chyba odpowiedział dość uniwersalnie na temat niedoróbek mapowych z bety. Wychodzi z tego, że beta to już nie czas na poprawki mapy , tylko na poprawki funkcjonalności samego programu nawigacyjnego. Pewnie w następnej becie 6.8 to rondo i inne zgłaszane babole mapy będą usunięte, chociaż z doświadczenia wiemy, że niekoniecznie wszystkie :-|Tyle, ze w tej następnej znów pojawi się "lewe" rondo ale w innej miejscowości i znów na poprawkę trzeba będzie czekać kwartał...
Jak nie ma jak jest :-?Producent napisał, cytuję "Możliwość szukania POI w pobliżu adresów i skrzyżowań."(...)A gdzie możliwość: Prowadź do / POI / Kategoria ???
Przez paru maniaków forsujących POI jako infolinię TP S.A. cały obszar związany z POI w AM został totalnie spier....
....powoli Miplo jest przejmowane przez Geosystems. Za kilka chwil będziemy musieli płacić za kolejne warstwy mapy i tyle.Skądś to znamy. Nie pierwszy raz ktoś przywłaszczy sobie naszą pracę :O. Ale zapewne pozwoli nam w dalszym ciągu uczestniczyć w rozwoju bazy :proud:
Na moim HTC touch diamond przestało działać automatyczne obracanie ekranu. Ktoś ma podobnie?Na HTC HD2 jest ok.
Jak nie ma jak jest :-?Przeczytaj jeszcze raz spokojnie moje dwa posty w tym temacie i w tymże wątku. Chyba nie sugerujesz, że nie znam AM :wink: Do wersji AM 5, po dwóch stuknięciach widziałeś kategorie i mogłeś operować bez klawiatury ! Teraz trzeba cztery i na koniec najlepiej jeszcze użyć klawiatury :evil:
KISZKA!Hehe, użytkownicy TomToma czekający na mapy z drogami wybudowanymi w lutym 2009 właśnie walą głowami w stoły :mrgreen:
S3 Szczecin - Gorzów Wielkopolski oddano do użytku wieczorem 30.12.2010r. a trąbiono od dawna!
6.7 udostępniono wieczorem 05.01.2011r. a więc mieli całe 6 dni żeby tak ważny odcinek dodać do mapy. Partactwo czy znów krecik?
To prawda, uzytkownicy AM stali sie odrobine "rozpieszczeni" w tym zakresie ;)Tylko kto zapłaci za szkody....?
Mysle, ze aktualizacje map sa na tyle szybkie, ze ta "wpadke" mozna im wybaczyc.
Hehe, użytkownicy TomToma czekający na mapy z drogami wybudowanymi w lutym 2009 właśnie walą głowami w stoły :mrgreen:Mam znajomego co śmiga z Tom Tomem :) zarzuca AM że jest nieintuicyjna :mrgreen: a że brakuje czegoś w zestawieniu z rzeczywistością - nic to...
Szkody? Czyli co dokladnie, bo nie rozumiem?No właśnie miałem na myśli skutki jazdy rondem po angielsku...
Pomijajac, ze sam producent nawigacji zawsze zabezpiecza sie, ze za nic nie odpowiada, to zaden program nawigacyjny, nigdy nie bedzie mial 100% idealnie odwzorowanych map. Predzej czy pozniej znajda sie w niej bledy, wieksze czy mniejsze.
No i podstawowa sprawa, program nawigacyjny ma pomagac w trasie, a nie zastepowac myslenie kierujacego. Mozliwe, ze za jakis czas na pudelkach od nawigacji, bedzie taka informacja napisana wielka czcionka :) Rozne sa dyrektywy UE :P
Ale ktoś tu marudzi, że "wszyscy marudzą" :D :D :D :ok:
Niech ktoś wreszcie weźmie navi pod pachę i przejedzie się wokół osiedla (domu) i podzieli się wrażeniami czy trafił do celu
A mnie od tej jazdy już paluch boli :D :D :D :D :D :D :D :ok: <= o tenAle ktoś tu marudzi, że "wszyscy marudzą" :D :D :D :ok:
noooo :E :ok:
Ja wczoraj zrobiłem blisko 60km po Warszawie. Prowadzi ok, wydaje się że wszystko jest ok :ok:
... i AM 6.7
Ja wczoraj zrobiłem blisko 60km po Warszawie. Prowadzi ok, wydaje się że wszystko jest ok :ok:O której ta wersja się pojawiła?
lewe rondo powinno mieć najwyższy priorytet i powinno być naprawione od razu.. nawet po nocach...Ochłoń trochę, bo tak się nakręcasz, że za chwilę pogotowie trzeba będzie wzywać ... :worried:
O której ta wersja się pojawiła?Wczesnym popołudniem, a oficjalnie na serwerze 5 minut przed powstaniem tego wątku.
No właśnie miałem na myśli skutki jazdy rondem po angielsku...
A to najłatwiej napisać, ze się za nic nie odpowiada i brać przy tym kasę.. tak to potrafi każdy.... :E
Ale tu nie chodzi o szczegóły bo są błędy i są będziki... co innego jeśli jakaś uliczka nie jest przejezdna (to można poprawić za kwartał) ale lewe rondo powinno mieć najwyższy priorytet i powinno być naprawione od razu.. nawet po nocach....
Pytanie: czy tę wizualizację sygnalizacji świetlnej można wyłączyć?
WYŁĄCZENIE "Wizualizacji sygnalizacji świetlnej"
AutoMapa EU\Profiles\{TWÓJ PROFIL}\settings files --- gmv.settings
AllowTrafficLights=1
Zamienić na AllowTrafficLights=0
TrafficLightsMaxScaleToDraw=2.200000 --- regulacja skali do której są widoczne.
Spoko Marku.. nie pęknie mi "żyłka pierdząca" - nie podnieciłem się aż tak bardzo :)lewe rondo powinno mieć najwyższy priorytet i powinno być naprawione od razu.. nawet po nocach...Ochłoń trochę, bo tak się nakręcasz, że za chwilę pogotowie trzeba będzie wzywać ... :worried:
Nie ma też obowiązku brania zastrzyków ale dobrze byłoby by pielęgniarka nie pomyliła penicyliny ze strychniną :E
Nikt nie zmusza do kupowania nawigacji, a mimo wszystko rozchodza sie prawie jak cieple buleczki. Pewnie wieloktornie slyszales, ze ktos przez nawigacje wjechal np do jeziora... dla mnie taki czlowiek i bez nawigacji jest niebezpieczny na drodze, wiec nie dziwie sie, ze firmy zabezpieczaja sie na wypadek takich sytuacji.
Prawda jest taka, ze bledy nalezy poprawiac :)
lewe rondo powinno mieć najwyższy priorytet i powinno być naprawione od razu.. nawet po nocach...
Po pierwsze, 99,9 użytkowników AM przejedzie przez to rondo prosto i usłyszą komunikat
"na rondzie prosto" (tylko nr zjazdu nie będzie się zgadzał)
Po drugie, tych użytkowników będzie i tak znikoma ilość, bo to rondo prowadzi do odcinka,
który jest na mapie zablokowany, więc AM i tak będzie to rondo omijać,
wyjątkiem będą nieliczni którzy subskrybują antyblokady na Miplo ...
IMO ten bug na mapie jest znacznie bardziej wstydliwy niż krytyczny.
A że nie pierwszy i nie ostatni, to na reputację programu i tak zbytnio nie wpłynie.
AM kieruje na to rondo,(wymuszjac) ustawiajac blisko niego koniec i start i o dziwo manewr na pilocie pokazuje za kazdym razem poprawnie :D Jedynie manewr dziwnie jest zilustrowany na mapie :E Po angielsku :ok:A jaki jedzie na demo?
Ale nie jest to błąd aż tak straszny, uniemożliwiający przejazd przez te rondo, może dlatego się nim też nie zajęli w pierwszej kolejności. Jedynie zły kierunek strzałeczek. :)
AutoMapa EU\Profiles\{TWÓJ PROFIL}\settings files --- gmv.settingsWystarczy zmienić AllowTrafficLights=1 na 0 i skali nie trzeba się czepiać.
AllowTrafficLights=1
Zamienić na AllowTrafficLights=0
TrafficLightsMaxScaleToDraw=2.200000 --- regulacja skali do której są widoczne.
Nikt nie zmusza do kupowania nawigacji, a mimo wszystko rozchodza sie prawie jak cieple buleczki. Pewnie wieloktornie slyszales, ze ktos przez nawigacje wjechal np do jeziora... dla mnie taki czlowiek i bez nawigacji jest niebezpieczny na drodze, wiec nie dziwie sie, ze firmy zabezpieczaja sie na wypadek takich sytuacji.Nie ma też obowiązku brania zastrzyków ale dobrze byłoby by pielęgniarka nie pomyliła penicyliny ze strychniną :E
Wystarczy zmienić AllowTrafficLights=1 na 0 i skali nie trzeba się czepiać.Dzięki, działa :ok:
AM kieruje na to rondo,(wymuszjac) ustawiajac blisko niego koniec i start i o dziwo manewr na pilocie pokazuje za kazdym razem poprawnie :D Jedynie manewr dziwnie jest zilustrowany na mapie :E Po angielsku :ok:A jaki jedzie na demo?
Ale nie jest to błąd aż tak straszny, uniemożliwiający przejazd przez te rondo, może dlatego się nim też nie zajęli w pierwszej kolejności. Jedynie zły kierunek strzałeczek. :)
Pozdrawiam
Panowie, jedna uwaga i jedno pytanie:
Uwaga: u mnie też instalator próbował zmienić przyporządkowanie licencji do urządzenia, miast do karty (pierwszy raz w historii)
Pytanie: czy tę wizualizację sygnalizacji świetlnej można wyłączyć? Jak dotąd raz w życiu przegapiłem czerwone na skrzyżowaniu i jakoś nie sądzę, żeby mnie AM przed tym uratowała :P
Na demo prowadzi jak ilustrują strzałki podczas manewru. Po angielsku :E mimo poprawnych wskazań pilota :)No to jazda bez trzymanki :)
A nawet nie musi pamiętać ale powinien być komunikat o złej opcji i tyle ale okazuje się, ze zmienia coś-resetuje w bazie licencji w "centrali" AM i kicha... trzeba odblokowywać licencję :-|Panowie, jedna uwaga i jedno pytanie:
Uwaga: u mnie też instalator próbował zmienić przyporządkowanie licencji do urządzenia, miast do karty (pierwszy raz w historii)
Pytanie: czy tę wizualizację sygnalizacji świetlnej można wyłączyć? Jak dotąd raz w życiu przegapiłem czerwone na skrzyżowaniu i jakoś nie sądzę, żeby mnie AM przed tym uratowała :P
Też na to zwróciłem uwagę - instalator teraz w miejscu aktywacji licencji domyślnie zaznacza pierwszą opcję (czyli przyporządkowanie do urządzenia) - kiedyś wydawało mi się, że "pamiętał" jaka była licencja i zaznaczał odpowiednio :)
a czy mógłby ktoś sprawdzić czy dodana jest cała S3 od Szczecina do Gorzowa?KISZKA!
S3 Szczecin - Gorzów Wielkopolski oddano do użytku wieczorem 30.12.2010r. a trąbiono od dawna!
6.7 udostępniono wieczorem 05.01.2011r. a więc mieli całe 6 dni żeby tak ważny odcinek dodać do mapy. Partactwo czy znów krecik?
...'daj ptaszka' Marzenie...Dawno się tak nie uśmiałem :mrgreen:
Z tymi "skrzynkami-atrapami" to nie jest taka jednoznaczna sprawa - ze maja byc zdemontowane od 1szy stycznia.
Np. Policja twierdzi, ze w atrapy zawsze mozna wlozyc urzadzenie rejestrujace wiec to nie jest "atrapa". Wiec mysle, ze wiele atrap nie zniknie - kolejny przepis, ktory mozna interpretowac na 2 sposoby, moze i trzeci sie znajdzie ;)
Z tymi "skrzynkami-atrapami" to nie jest taka jednoznaczna sprawa - ze maja byc zdemontowane od 1szy stycznia.
Np. Policja twierdzi, ze w atrapy zawsze mozna wlozyc urzadzenie rejestrujace wiec to nie jest "atrapa". Wiec mysle, ze wiele atrap nie zniknie - kolejny przepis, ktory mozna interpretowac na 2 sposoby, moze i trzeci sie znajdzie ;-)
Art. 3. W ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115, z późn. zm.6)) po art. 20a dodaje się art. 20b-20e w brzmieniu:
"Art. 20b. 1. Do zarządcy drogi należy ponadto instalacja w pasie drogowym stacjonarnych urządzeń rejestrujących, o których mowa w art. 2 pkt 59 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, z późn. zm.7)), obudów na te urządzenia, ich usuwanie oraz utrzymanie zewnętrznej infrastruktury dla zainstalowanych urządzeń.
2. Zarządcy dróg instalują lub usuwają stacjonarne urządzenia rejestrujące lub obudowy na te urządzenia na wniosek Głównego Inspektora Transportu Drogowego lub z inicjatywy własnej, za zgodą Głównego Inspektora Transportu Drogowego.
[...]
oraz
Art. 10. W terminie 3 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy:
1) Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad przekaże znajdujące się w jego władaniu stacjonarne urządzenia rejestrujące oraz obudowy na te urządzenia Głównemu Inspektorowi Transportu Drogowego. Przekazanie nastąpi w drodze protokołów zdawczo-odbiorczych;
2) zarządcy dróg usuną urządzenia rejestrujące oraz obudowy na te urządzenia zainstalowane w pasie dróg publicznych, eksploatowane przez podmioty inne niż Policja, zarządcy dróg, straże gminne (miejskie) oraz Inspekcja Transportu Drogowego;
Z tymi "skrzynkami-atrapami" to nie jest taka jednoznaczna sprawa - ze maja byc zdemontowane od 1szy stycznia.
Np. Policja twierdzi, ze w atrapy zawsze mozna wlozyc urzadzenie rejestrujace wiec to nie jest "atrapa". Wiec mysle, ze wiele atrap nie zniknie - kolejny przepis, ktory mozna interpretowac na 2 sposoby, moze i trzeci sie znajdzie ;-)
Według policji atrapą jest skrzynka w której nie można zamontować fotoradaru, czyli z czasem kategoria atrapy powinna zniknąć.
Natomiast jeżeli w danym mieście jest np. 10 skrzynek na ulicach w których są przekładane np. dwa wkłady to wszystkie 10 jest urządzeniami typu fotoradar.
to musi być naprawdę dobra wersja AM skoro taka cisza :-)
Mam małego kwiatuszka.
[...]
Pozdrawiam i życzę udanej wymiany poglądów. :O~
Robi się bukiecik.
Robi się bukiecik.
Wykonano na świeżutkiej zainstalowanej na czysto AM. Wszystkie ustawienia tak, jak zostawił instalator (TR wyłączony, Profil wyłączony).
Trasa optymalna, płatne - pomijaj.
Dlaczego w jedną stronę prowadzi tak, a w drugą siak?
No dobrze - wystarczy. Nie lubię ciężkich bukietów. :wink:
Edit.
Chciałbym widzieć Twoją minę Karol, gdybyś dzisiaj zaliczył ten odcinek między Wągrowcem, a Sępólnem :proud:
Pozdrawiam
W końcu jakiś Hołowczyc jest w standardzie AM :mrgreen: Niestety to obraz obecnej AM. Na sam Wrocław i do Trzebnicy, trzeba ze dwie godzinki :SDo pierwszego ronda we Wrocławiu to ok. 160 km. Biorąc pod uwagę fakt, że trzeba pokonać pół Poznania, by z niego wyjechać i specyfikę trasy pomiędzy Kórnikiem, a Rawiczem, to nawet przy "ciężkim bucie 2 godz. to za mało :worried:.
@Bilunia@ Visitor
.... Nie podajesz danych odnośnie punktów start i koniec, nawet czasu przejazdu, więc ciężko się to analizuje.
@ Visitor
Nie trzeba być zbyt błyskotliwym, by bardzo precyzyjnie określić Start i Koniec przedstawionych tras.
Czy próbował ktoś wyłączyć automatyczne przeliczanie trasy? Może wtedy raz wyznaczona trasa nie ulegnie zmianie w czasie jazdy.Przecież wystarczy wyłączyć Traffika, by trasa raz wyznaczona, była stała. No chyba, że zjedziesz z trasy, wtedy jeżeli masz zaznaczoną opcję "Automatyczna korekta trasy", to Ci wniesie poprawki. Ale nie będą to już niespodzianki związane z godziną startu, korkami itp. Gdybyś i to wyłączył, wtedy już nic nie jest w stanie Ci zmienić trasy, ale jak z jakiegoś powodu będziesz zmuszony z niej zjechać, będziesz musiał sam kombinować, jak na nią wrócić.
(wystarczy, że zjadę do sklepu przy trasie, ponowna kalkulacja i zonk! inna trasa).W ustawieniach GPS zmień ignorowanie odchyleń na duże, lub bardzo duże :proud:
Sprawdziłem Twoje przykłady na AM5.5.3 i takich kwiatków nie ma. Nie jest potrzebny punkt przez, żeby pojechać obwodnicą Piły :ok:Ty to wiesz i ja to wiem :wink:
A może ktoś chce nas zabić, czy tylko nakłaniająca do łamania przepisów, by zmieścić się w czasie.Bilunia zaskoczyles mnie tym wpisem. Przeciez doskonale wiesz, ze przy wylaczonym TR , czyli SR tez na off czas dojazdu do celu jest brany z kosmosu i wyliczany dla helikoptera. Ten problem mamy w calej szostej serii AM. Tylko wlaczenie SR urealnia ETA, tylko ze wtedy w zamian dostajemy niespodzianki routingowe (skrety w buraki, drogi osiedlowe itd). Dlatego jak marzy nam sie realne ETA bez traffica, to pizostaje nam mieszanie w profilu predkosci. Z Reszta co ja ci bede pisal, jak ty to wiesz lepiej ode mnie. Stad moje zdziwienie, ze poruszyles w ogole ten temat :P
Pokonać trasę 361 km, w czasie 3 h 30 min -> średnią prędkość 103,14/h[/b] to nie lada wyzwanie. :worried:
Dlatego jak marzy nam sie realne ETA bez traffica, to pizostaje nam mieszanie w profilu predkosci.Podałem wyłącznie surowe przykłady (bez grzebania w czymkolwiek), by stanowiły jednoznaczne odzwierciedlenie tego, co nam tym razem zaserwowano.
Z Reszta co ja ci bede pisal, jak ty to wiesz lepiej ode mnie.Bez jaj i nadmiernej skromności B). Świat w tej materii dzieli się na tych, którzy wiedzą, nie wiedzą i tych, którzy nie chcą wiedzieć :worried:
Z Reszta co ja ci bede pisal, jak ty to wiesz lepiej ode mnie.Bez jaj i nadmiernej skromności B). Świat w tej materii dzieli się na tych, którzy wiedzą, nie wiedzą i tych, którzy nie chcą wiedzieć :worried:
Najbardziej na moich obrazkach skorzystają Ci, którzy nie wiedzieli, bo teraz się dowiedzieli :wink: Natomiast tym, którzy nie chcą do siebie dopuścić myśli, że w AM coś może być zbabolone (i to od kilku wersji), żadne "obrazki i opisy nie pomogą. :ohreally:
Miłej nocki życzę
Nie znam rejonów ale może byc tak, że korki robią się w danej godzinie tylko w jedną stronę.
Zgaduję - żeby nie było ;)
Połączone: Styczeń 08, 2011, 00:21:26
Dziś za to miałem ciekawy przypadek. Nie zdarzyło mi się nigdy a z LD jeżdżę od miesiąca.
Trasa Lublin - Kielce ul.Karbońska (tak, tak - "Moja ulubiona trasa ;) )
Wjeżdżam do Kielc i widzę, że na pilocie pierwszy manewr mam w lewo (Sandomierska x Szczecińska).
Myślę sobie LD zadziałał, bo do tej pory bez LD kierowało prosto. A na Al.IX Wieków Kielc roboty drogowe od lipca.
Jednakże jakieś 500 metrów przed skrzyżowaniem na pilocie nie mam już manewru "W lewo" tylko "Prosto"! :shocked:
Zgłupiałem, bo zmiana trasy bez żadnego komunikatu to przegięcie.
Suma sumarum, spoko można było przez IX Wieków Kielc jechać, bo masa bitumiczna już dawno rozścielona i korków nie ma o tej porze (no chyba, że nie pracują bo zima).
Dlaczego w jedną stronę prowadzi tak, a w drugą siak?W tym przypadku (jeśli dobrze pamiętam), może to być wynik remontu obwodnicy Gdańska. Zwykle lubi się korkować raz w jedną stronę, raz w drugą. Nie raz stałem nawet po godzinę wyjeżdżając z Gdańska, podczas gdy w drugą stronę ruch był płynny. Stąd pewnie trasę powrotną puszcza nie przez autostradę.
[obrazek trasa Poznań-Władysławowo]
http://pdaclub.pl/forum/automapa/am-6-7-na-trzech-kroli-)/?action=dlattach;attach=34669;image (http://pdaclub.pl/forum/automapa/am-6-7-na-trzech-kroli-)/?action=dlattach;attach=34669;image)
Może ktoś wie, w którym pliku są zawarte algorytmy związane z wyznaczaniem tras, zaszyte chyba w mapie (może programie)?Algorytm to w exe-cu ale prędkości to może w plikach w folderze \AutoMapa EU\Maps\Polska.
Może by się dało podmienić do nowej wersji, dane z wersji np. 6.6.1
[...]
Zgłupiałem, bo zmiana trasy bez żadnego komunikatu to przegięcie.
Dodatkowo myślę że AM , w zimie, powinna brać pod uwagę w LD śnieg i czas w którym dana droga zostanie odsniezona...żeby w przypadku śniegu nie prowadzila drogami lokalnymi jesli drogi szybkie powodują niewielkie nadłożenie trasy (np trasa warszawa => gliwice: w zimie jazda przez Kozieglowy, po sniegu, to samobojstwo. Lepiej jechac do katowic do A4 i tam zjechac na gliwice. 50 KM dluzej ale bezpieczniej)Obawiam się, że po implementacji Twoich propozycji Am byłaby nie do okiełznania.
Aczkolwiek nie mam pomyslu skąd takie dane do LD miały by trafiac
Obawiam się, że po implementacji Twoich propozycji Am byłaby nie do okiełznania.
Pzd
Dodatkowo myślę że AM , w zimie, powinna brać pod uwagę w LD śnieg i czas w którym dana droga zostanie odsniezona...
W zimie "letni" routing AM moze byc po prostu niebezpieczny..
Wyznaczyłem sobie trasę spod domu (W-wa Tarchomin) do Billund w Danii.
...
...
Wjechałem na Modlińską i .... znowu jakieś 2km na całkowicie prostej drodze przeliczenie trasy (już bez zmiany).
Aczkolwiek nie mam pomyslu skąd takie dane do LD miały by trafiac
Witam. Czy nowa wersja programu przy współpracy z HTC HD2 wykazuje ADHD na skrzyżowaniach?
W zimie, zwlaszcza jesli padal niedwano (nawet 2 dni temu) snieg, wole unikac drog lokalnych... I na pewno niby dojazd nie bedzie szybszy jesli jest alternatywa po drogach ekspresowych z trasa dluzsza o 20%.. Bezpieczniej i dluzej, a czasowo wyjdzie pewnie na to samo.
Nie tylko rozkład PKP.CytujDodatkowo myślę że AM , w zimie, powinna brać pod uwagę w LD śnieg i czas w którym dana droga zostanie odsniezona...
i co może jeszcze zaimplementować nowy rozkład jazdy PKP do auto mapy. Kolego zejdź na ziemie i nie opowiadaj herezji, po to chyba masz głowę na karku i zdolność myślenia i analizowania a AM to tylko taki dodatek.
Jak dla mnie to program taki jak 5.5.3 + nowa mapa + ograniczenia prędkości byłby czymś idealnym i niczego innego nie potrzebuję.Gdybyś zakładał Fan Club tego pomysłu, to się zapisuję. Wersja programu 6.2, jest również do zaakceptowania. Do tego nowe mapy i pełnia szczęścia. :ok:
ADHD czyli nieokreślone skoki mapy po zatrzymaniu się w czasie trasy np. na skrzyżowaniu (oczywiście nie instalując odpowiedniej poprawki dostępnej na forum). Czy dalej konieczna jest instalacja patcha?Mój leon działa bez problemów, ale ja nigdy nie potrzebowałem patcha
CytujW zimie "letni" routing AM moze byc po prostu niebezpieczny..
dlatego sam to analizujesz i wybierasz trasę najbezpieczniejszą dla siebie (analizując wszystkie czynniki i twoją najlepszą wiedzę jaką posiadasz w tej kwestii) tak na logikę to sobie sam odpowiedziałeś na te pytania bo skąd program ma brać/mieć te dane, bo nie da się wgrać go do każdej głowy i w ustawieniach wybrać "mój tok myślenia"
Wyznaczyłem sobie trasę spod domu (W-wa Tarchomin) do Billund w Danii.
...
...
Wjechałem na Modlińską i .... znowu jakieś 2km na całkowicie prostej drodze przeliczenie trasy (już bez zmiany).
Dwa dni krótkich wyjazdów właśnie z okolic Modlińskiej i nic się nie dzieje. Tylko że ja mam wersję PL, może z dłuższymi trasami po EU jest problem ??
problemem są właśnie długie trasy (1000-1500km). Wyznaczyłem sobie na próbę trasę do Włoch i na demie znowu co chwilę przeliczenia.Problem z przeliczeniami ciągłymi długich tras występowało u mnie (WCE5.0) od wczesnej wiosny przez kilka wersji i prowadziłem z nimi długie testy ale w 6.6.3 potwierdzili usunięcie błędu i rzeczywiście jego już nie było. Teraz sprawdziłem demo z Warszawy do Paryża i nie występuje przeliczanie co chwila...
Dzisiaj przejechałem się w realu z włączonym LD po wyznaczonej trasie (ponad 1600km) gdzie:problemem są właśnie długie trasy (1000-1500km). Wyznaczyłem sobie na próbę trasę do Włoch i na demie znowu co chwilę przeliczenia.Problem z przeliczeniami ciągłymi długich tras występowało u mnie (WCE5.0) od wczesnej wiosny przez kilka wersji i prowadziłem z nimi długie testy ale w 6.6.3 potwierdzili usunięcie błędu i rzeczywiście jego już nie było. Teraz sprawdziłem demo z Warszawy do Paryża i nie występuje przeliczanie co chwila...
Jutro mogę sprawdzić w realu.
Pozdrawiam
puniek mam wrażenie, że problemem są trasy do Danii.Proszę Cię więc zatem byś przy wysyłaniu zgłoszenia powołał się na mój przypadek (poznają po adresie mail: piotr.lutynski@wp.pl ) i, że to w wersji 6.6.3 naprawili - może będzie to dla nich wskazówką gdzie szukać problemu...
Support przyznał się, że w wersji 6.6.1 coś popsuli i dopiero w okrojonej wersji do kart 2GB poprawili. Teoretycznie poprawka powinna przejść do wersji 6.7.x ale wg mnie znowu jest ten sam błąd.
Wyznaczam trasę do Billund (Dania) i po kilkuset metrach na demie mam pierwszą wywałkę.
Dodatkowo przeliczenie trasy trwa koszmarnie długo (pokazuje 100% po tym pierwszym przeliczeniu [przed "nawigacja"] i się zawiesza na kilkadziesiąt sekund, dopiero po tym idzie drugi pasek i po nim już od razu jest pokazana trasa).
Kasuję trasę i ustawiam przejazd do Włoch (bez restartu AM) i wszystko jest ok. Na demie nie wywala się (nawet puszczone x8 czy x16 nie powoduje przeliczeń).
Co ciekawe - przy wyłączonych SR i LD problem z przeliczaniem tras do Danii nie występuje (przynajmniej na kilkunastu pierwszych km puszczonych na demie).
Trasa do np. Włoch zarówno z włączonym jak i wyłączonym SR/LD nie powoduje zbędnych przeliczeń i dodatkowo trasa wyznaczana jest zdecydowanie szybciej (pomimo, że jest dłuższa) bez tego zawieszania się przy wyliczaniu.
Niestety AM Traffic od kilku wersji to TYLKO BETA bez podanego terminu wydania finalnego!!!!
Wyznaczam trasę do Billund (Dania) i po kilkuset metrach na demie mam pierwszą wywałkę.Mając na uwadze Twój post, kręciłem się dziś w okolicach Katowic, zbaczałem z trasy
Dodatkowo przeliczenie trasy trwa koszmarnie długo ...
Dzisiaj miałem okazję zrobić na wersji 6.7 dłuższą trasę (W-wa - Będzin -W-wa).
Z moich obserwacji wynika, że należy wyrzucić sprzęty oparte na WM i przejść na WCE bo sam miałem kilka palmtopów i widzę, że WCE działa o niebo stabilniej. W przeciągu roku tylko raz musiałem robić reset a na sprzętach z WM musiałem robić je kilka-kilkanaście razy w ciągu dnia....Może to kwestia sprzętu, a nie np. PDA z WM 6 (w moim przypadku).
Co do rekalkulacji tras i ich zmieniania, to AM powinna pokazywać komunikat: "na podstawie nowych danych znaleziono krótszą/szybszą trasę, czy zmienić/pokazać nową?". To by załatwiało wiele niespodzianek w czasie jazdy i jednocześnie dawało świadomy wybór kierowcy czy chce się pakować w domniemany korek, czy jechać jak kieruje AM.Popieram w 100% :ok:. Wysmażyłem kilka e-mailów do supportu AM w tej sprawie.
P.S.1 Tak dla jasności - karta formatowana, świeża instalacja.
...Prowadzimy korespondencję z supportem na ten (m.in.) temat już od wersji beta.
2. Kursor na mapie obok trasy - denerwujące jak diabli, dość często (MiploLoc - godz. 8.10)....
Mysle, ze to nie jest regula. Sklanialbym sie raczej do tego, ze WM mozna latwiej "zepsuc", zasmiecic itd. Rowniez stosowanie gotowanych romow nie poprawia sprawy (wiele ma podstawowe bledy)....Powiem tak. na gotowanym romie aż do 6.7beta nie miałem żadnych problemów z sygnałem a z funkcjonowaniem AM żadnych, oprócz ogólnie wiadomych błedów.
Mysle, ze to nie jest regula. Sklanialbym sie raczej do tego, ze WM mozna latwiej "zepsuc", zasmiecic itd. Rowniez stosowanie gotowanych romow nie poprawia sprawy (wiele ma podstawowe bledy)....Powiem tak. na gotowanym romie aż do 6.7beta nie miałem żadnych problemów z sygnałem a z funkcjonowaniem AM żadnych, oprócz ogólnie wiadomych błedów.
Co do rekalkulacji tras i ich zmieniania, to AM powinna pokazywać komunikat: "na podstawie nowych danych znaleziono krótszą/szybszą trasę, czy zmienić/pokazać nową?". To by załatwiało wiele niespodzianek w czasie jazdy i jednocześnie dawało świadomy wybór kierowcy czy chce się pakować w domniemany korek, czy jechać jak kieruje AM.
Popieram w 100% :ok:. Wysmażyłem kilka e-mailów do supportu AM w tej sprawie.A ja nie popieram tego pomysłu i jak dla mnie z prostego powodu. Jakoś nie bardzo wyobrażam sobie sytuację, że jadę sobie gdzieś w ruchliwym mieście, a tu nagle AM robi mi zatrzymanie nawigacji, no bo będzie przecież musiała się zatrzymać, żeby wyświetlić mi komunikat o propozycji zmiany trasy i oczekiwać na moją decyzję. I co wtedy ? Nie wiem, ale jak dla mnie dziwna sytuacja. Raz, że niebezpieczna, a dwa, że co mam teraz zatrzymać się na drodze i analizować, czego AM ode mnie chce ? Może gdzies na szosie to się da zrobić, ale w mieście chyba trudniej. A jak mam to analizować, przecież nawet nie będę wiedział jak mnie za chwile poprowadzi. Mogę jej zaufać i bez żadnej analizy klepnąć "zmieniaj", albo tego "kota w worku" odrzucić. Wg mnie, jeżeli ktoś włącza LD, to powinien dostać inny komunikat, który pewnie niektórych z Was zirytuje, ale to będzie jedyny słuszny wg mnie komunikat, a powinien brzmieć przykładowo tak : "Włączając Live Drive godzisz się na automatyczną zmianę wcześniej ustalonej trasy. Naciśnij tak jeżeli się zgadzasz lub nie by zrezygnować z tej usługi". Podsumowując na pierwszy rzut oka to co proponujecie jest ciekawe, natomiast przy głębszym zastanowieniu , to jakoś to nie bardzo mi pasuje. Oczywiście jak udałoby się to w miarę dobrze zaimplementować, to ok, choć przyznam, że takie pomysły odbieram jako zapowiedź nadchodzącego sezonu ogórkowego na forum AM, kiedy to nadejdzie okres fantazjowania. :mrgreen: Pewnie gdyby to zadziałało, to ucieszą się Live Drajwowcy. Ja nie korzystam z tej usługi i raczej nie zamierzam, nawet gdyby proponowane rozwiązanie zostało kiedyś tam zaimplementowane i głównie ze względu na troskę o moje zdrowie psychiczne i bezpieczeństwo moich pasażerów oraz innych uczestników ruchu :grin:
Może należy ich zasypać tego typu uwagami aby zmiana trasy po zaciągnięciu nowych danych była świadomą zmianą dokonywaną przez użytkownika a nie "jazdą bez trzymanki" jak jest to obecnie.
Cytat: rppWyznaczam trasę do Billund (Dania) i po kilkuset metrach na demie mam pierwszą wywałkę.Mając na uwadze Twój post, kręciłem się dziś w okolicach Katowic, zbaczałem z trasy
Dodatkowo przeliczenie trasy trwa koszmarnie długo ...
kilkadziesiąt razy, w tym jechałem 20 km zupełnie w przeciwną stronę niż cel,
....
Jest tylko jedno 'ale', LD mam tylko w Viliku, a to zupełnie inna półka ...
Co do rekalkulacji tras i ich zmieniania, to AM powinna pokazywać komunikat: "na podstawie nowych danych znaleziono krótszą/szybszą trasę, czy zmienić/pokazać nową?". To by załatwiało wiele niespodzianek w czasie jazdy i jednocześnie dawało świadomy wybór kierowcy czy chce się pakować w domniemany korek, czy jechać jak kieruje AM.Popieram w 100% :ok:. Wysmażyłem kilka e-mailów do supportu AM w tej sprawie.A ja nie popieram tego pomysłu ......
Może należy ich zasypać tego typu uwagami aby zmiana trasy po zaciągnięciu nowych danych była świadomą zmianą dokonywaną przez użytkownika a nie "jazdą bez trzymanki" jak jest to obecnie.
A ja nie popieram tego pomysłu i jak dla mnie z prostego powodu. Jakoś nie bardzo wyobrażam sobie sytuację, że jadę sobie gdzieś w ruchliwym mieście, a tu nagle AM robi mi zatrzymanie nawigacji, (...)Wystarczy aby w opcjach była mozliwość:
Skąd to wrażenie?Cytat: nocnyMarekJest tylko jedno 'ale', LD mam tylko w Viliku, a to zupełnie inna półka ...Dzięki za test. Nie do końca zrozumiałem czy testowałeś z SR/LD czy bez? Bo mam wrażenie, że bez SR/LD ...
Czytając uwagi na temat złego działania AM 6.7 dochodzę do wniosku, że większość kłopotów wiąże się z PDA (to nie tylko nawigacja). Na PNA jest mniej problemów (chyba). Może się mylę. Co o tym myślicie?No właśnie podobnego zdania jestem ja.
Wykonano na świeżutkiej zainstalowanej na czysto AM. Wszystkie ustawienia tak, jak zostawił instalator (TR wyłączony, Profil wyłączony).Jak teraz suwak obliczania trasy jest defaultowo ustawiony?
A na nowym węźle w Siewierzu (jechałem od Dąbrowy w kierunku Częstochowy) Hołek doradził, bym zjechał na prawo :? (na pas do zjadu na wschód i potem do włączania się na DK1) i po 200m wrócił na DK1 - trasa optymalna)
Wracając jeszcze do tego tematu. Program powinien uwzględniać specyfikę zaplanowanej trasy.A ja nie popieram tego pomysłu i jak dla mnie z prostego powodu. Jakoś nie bardzo wyobrażam sobie sytuację, że jadę sobie gdzieś w ruchliwym mieście, a tu nagle AM robi mi zatrzymanie nawigacji, (...)Wystarczy aby w opcjach była mozliwość:
- Zawsze zmieniaj bez pytania
- Pytaj czy zmienić
- Nigdy nie zmieniaj trasy
Dołączam do chóru malkontentów. U mnie również AM 6.7 znajduje dziwne upodobanie w przeliczaniu trasy i skakaniu po poboczach...Piszcie do supportu o tym, to może przestaną zasłaniać się słabym odbiornikiem GPS w Omni i się za to wezmą.
Piszcie do supportu o tym, to może przestaną zasłaniać się słabym odbiornikiem GPS w Omni i się za to wezmą.
Ja też mam Omnię :P Ale zawsze można zrobić test z zewnętrznym odbiornikiem GPS na BT.Tylko, że Omnię mam od roku i nigdy nie miałem żadnych problemów z AM pod kątem współpracy z GPS. Zimny fix w 12 sekund, żadnego skakania na krzyżówkach, gubienia sygnału po drodze itp. Identyczna platforma programowa od ponad pół roku (ten sam rom i zainstalowane programy).
Z serwera pobralem wczoraj poźnym wieczorem wersje 6.7.0a.... a jakoś cicho na forum o nowej "wersji" kolejnej wersji :mrgreen: ... albo czegoś nie doczytałaem w ostatnich postach :(. Ale przechodzę do meritum mojego problemu - 6.7.0a "odkrylem" na serwerze po uprzednim sciągnięciu 6.7.0, której pomimo dwukrotnego ściągania nie udało mi się zainstalować !!!!. Dla informacji : instaluję na karcie SD w czytniku laptopa. Natychmiast po kliknięciu w ściągnięty plik otrzymuję komunikat : "AUTOMAPA 6.7.0a.exe może być uszkodzony.Niewłaściwy rozmiar pliku" Po potwierdzeniu tego komunikatu OK o dziwo ukazuje się okno kreatora instalacji (ten z wyborem języka instalacji), kolejno po kliknięciu "dalej" ukazuje się kolejne okno wyboru rodzaju instalacji - po kolejnym kliknięciu "dalej" okno akceptacji warunków licencji i kolejne kliknięcie dalej powoduje wyświetlenie komunikatu : "brak możliwości instalacji programu na następującym urządzeniu :
"PC/TABLET PC
POCKET PC/WINDOWS MOBILE
Powód: brak plików konfiguracyjnych.
Po kolejnym potwierdzeniu tego komunikatu przyciskiem "dalej" ukazuje się okno wyboru urządzenia. Na stałe wyszarzona jest opcja instalacji PC/TABLET PC i urządzenie przenośne - niby można zaznaczyć "czytnik kart pamięci" - ale z tego okna już dalej nawet po zaznaczeniu instalacji w czytniku wyjść już nie można - aktywne są tylko przyciski "wstecz" lub "anuluj".
6.7.0 ściągałem dwa razy z serwera - za każdą próbą instalacji sytuacja jak wyżej. Więc postanowiłem trzeci raz sciągnąc instalkę i na serwerze AUTOMAPY znalazłem 6.7.0a - sciągnąłem i sytuacja identyczna - te same komunikaty i brak możliwości instalacji programu.
Też ktoś tak ma ??????..... bo jak na razie wersji 6.7.0 i 6.7.0a przynajmniej dla mnie nie da się zainstalować :( :( :( :(.
Co do AM 6.7.0a to chyba coś nie teges jest z instalatorem, ponieważ AM 6.7.0 miała 241MB, a AM6.7.0a ma tylko 210,9MB.
Support potwierdził problem z tym instalatorem i nie polecał instalacji.
Sa jakieś zmiany ? czy tylko w instalce brak "Marzenki"Podczas wyboru składników, gdy było coś zmieniane to było napisane (dostępna aktualizacja). Natomiast teraz nie było nic takiego. Więc może tylko instalator naprawili a wersja programu została ta sama. Ja bynajmniej nie zauważyłem zmian.
Posadziłem właśnie 6.7 w miejsce 6.2 i mam taki objaw, że AM wykonuje soft reset urządzenia po jakichś 2-3 godzinach pracy. HD2 z romem 3.14. Miał ktoś podobny objaw? Bety nie testowałem, więc nie wiem jak w niej było.na moim hd2 działa bez problemu. Z tym, że ja mam gotowany rom by Lobuz ver.1.1 (radio 2.07.51.22_2)
A na nowym węźle w Siewierzu (jechałem od Dąbrowy w kierunku Częstochowy) Hołek doradził, bym zjechał na prawo :? (na pas do zjadu na wschód i potem do włączania się na DK1) i po 200m wrócił na DK1 - trasa optymalna)Miałem wczoraj to samo w tym miejscu, trasa szybka.
Przestańcie się czepiać (...)
Czego ciągle narzekacie, jak Wam dogodzić.?Ja bym chciał, by dojeżdżając z włączoną AM do sygnalizatora, światła w realu zmieniały się na zielone. :proud:
........budynki w 3D (to musiał wymyślić idiota,......Z tym się nie zgodzę B) 3D świetnie wygląda .......na półce w sklepie :ok: i podnosi sprzedaż . To musiał wymyślić łebski gość :grin:
Mi na Touch Pro w najnowszej wersji traci i zyskuje co chwilkę zasięg GPS...Miałem to w becie (m.in.). W finalnej nie występuje.
Posadziłem właśnie 6.7 w miejsce 6.2 i mam taki objaw, że AM wykonuje soft reset urządzenia po jakichś 2-3 godzinach pracy. HD2 z romem 3.14. Miał ktoś podobny objaw? Bety nie testowałem, więc nie wiem jak w niej było.
Się pochwaliłem - dziś w czasie jazdy znów pojawił się komunikat "Brak sygnału GPS" na kilkanaście sekund. :-|Mi na Touch Pro w najnowszej wersji traci i zyskuje co chwilkę zasięg GPS...Miałem to w becie (m.in.). W finalnej nie występuje.
Próbowałem rozpakowywac po zamianie rozszerzenia .exe na .zip i .rar - bez rezultatu.Zawsze mam komunikat o niewłaściwym rozszerzeniu lub uszkodzonym archiwum. Trudno przypuszczać, że na 6-cio krotne ściąganie w sumie instalek 6.7.0 6.7.0a i 6.7.0b choć raz nie sciągnęla się z serwera prawidłowo.Ostatnia wersja, która bezproblermowo (jak zawsze-pierwszy raz mam taki numer) się zainstalowała w czytniku mojego laptopa to 6.7.0 beta.Nie dodałem, ale rozpakowywałem instalator "AutoMapa_6.7.0b_PL" na *.zip.
U mnie dziś w mieście dość dziwnie się AM zachowywała. Kilkukrotnie "skakała" po bocznych ulicach z komunikatem, że jestem poza trasą -wyznaczam nową... Jakiś problem z sygnałem gps, czy co?
Posadziłem właśnie 6.7 w miejsce 6.2 i mam taki objaw, że AM wykonuje soft reset urządzenia po jakichś 2-3 godzinach pracy. HD2 z romem 3.14. Miał ktoś podobny objaw? Bety nie testowałem, więc nie wiem jak w niej było.
AM Europa?
Bo moze to to:
Podczas aktualizacji AutoMapa Europe z wersji 6.2 do wersji 6.6 lub 6.7 wymagane jest wykonanie pełnej dezinstalacji programu i ponownej instalacji wersji 6.6.
U mnie dziś w mieście dość dziwnie się AM zachowywała. Kilkukrotnie "skakała" po bocznych ulicach z komunikatem, że jestem poza trasą -wyznaczam nową... Jakiś problem z sygnałem gps, czy co?
Miałam dziś ten sam problem
Total Commanderem nie potrzeba zmieniać rozszerzenia do rozpakowania. Alt+F9 i wszystko.
Am powinna wyświetlić zmianę, np. stara na niebiesko, nowa na czerwono i tapnięciem
w lewą, albo prawą połowę ekranu decydowalibyśmy o przebiegu.
Brak tapnięcia, to definiowana akcja domyślna (akceptuj lub odrzuć)
Co Wy na to ?
Błąd z sygnałem GPS się powtarza, do tego czasem kursor latał po równoległych ulicach. Takich jaj z Automapą jeszcze nie miałem.Od 6.6. Automapa się wieszała tracąc sygnał GPS'a, a sygnał zanikał często.
Total Commanderem nie potrzeba zmieniać rozszerzenia do rozpakowania. Alt+F9 i wszystko.
Nic to nie dało :-( :-( Total Comanderem ... ten sam komunikat ..... pozostaje aktualnie wiec jeżdżenie na 6.7.0 beta albo 6.6.
Robiłeś Scandiska?Co robiłem? Jeśli chodzi o format karty, to nigdy go nie robię. Wrzucam zawsze kolejną wersje na poprzednią. Zresztą przy instalacji nie ma słowa o formatowaniu karty. Poza tym nie będę za każdym razem przewalał 16GB danych.
powoduje wyświetlenie komunikatu : "brak możliwości instalacji programu na następującym urządzeniu :
"PC/TABLET PC
POCKET PC/WINDOWS MOBILE
Powód: brak plików konfiguracyjnych.
Po kolejnym potwierdzeniu tego komunikatu przyciskiem "dalej" ukazuje się okno wyboru urządzenia. Na stałe wyszarzona jest opcja instalacji PC/TABLET PC i urządzenie przenośne - niby można zaznaczyć "czytnik kart pamięci" - ale z tego okna już dalej nawet po zaznaczeniu instalacji w czytniku wyjść już nie można -
Ja jestem totalnie zniesmaczony ostatnią wersją. Jeżdżę na AM od kilku ładnych lat, przyznam, że średnio intensywnie, ale tak źle jak ta wersja to nie działała jeszcze żadna.prawda
Może by tak pomyśleć o solidnych fundamentach?Jeszcze większa prawda. Samochód może mieć wentylowaną fontannę z blu-rayem, ale bez kół nie pojedzie.
Większość dobudowuje piętra, z AM zrobił się solidny wieżowiec gadżetów, a nikogo nie interesuje to, że to wszystko ledwo się trzyma kupy?
...Samochód może mieć wentylowaną fontannę z blu-rayem, ale bez kół nie pojedzie.
Robiłeś Scandiska?Co robiłem? Jeśli chodzi o format karty, to nigdy go nie robię. Wrzucam zawsze kolejną wersje na poprzednią. Zresztą przy instalacji nie ma słowa o formatowaniu karty. Poza tym nie będę za każdym razem przewalał 16GB danych.
Nie używam LD i SR
przed Żywcem każe skręcić w prawo i pojechać 'skrótem'. Kilka km zaoszczędzimy, ale droga wygląda fragmentami takNo cóż mnie też kiedyś tak wywiozło w Małopolsce :shock:, ale dziwi mnie, że dzieje się tak z wyłączonym SR i LD. Takie niespodzianki fundował mi tylko ten "dodatek" :-|
:shock:, ale dziwi mnie, że dzieje się tak z wyłączonym SR i LD. Takie niespodzianki fundował mi tylko ten "dodatek" :-|Co Cię dziwi ?
Usprawnienia wyznaczania tras z uwzględnieniem danych dotyczących blokad dróg.Najwyraźniej ja i Aqurat odmiennie interpretujemy słowo "usprawnienia" :P
Usprawnienia algorytmów wyznaczania trasy Szybkiej.
Się pochwaliłem - dziś w czasie jazdy znów pojawił się komunikat "Brak sygnału GPS" na kilkanaście sekund. :-|Mi na Touch Pro w najnowszej wersji traci i zyskuje co chwilkę zasięg GPS...Miałem to w becie (m.in.). W finalnej nie występuje.
Ja widzę poprawę w płynności...
I nic na to nie poradzicie bo skopany jest nowy moduł w programie do obsługi odbiornika GPS. Z tego co widzę (po kodzie programu) programiści chcieli zautomatyzować obsługę GPS w zakresie autokonfiguracji portu, częstotliwości odczytu i opóźnienia względem rzeczywistego położenia, no ale nie do końca im się to udało. Trzeba czekać na nową wersję.
Ja widzę poprawę w płynności...Również nie mam żadnych problemów z odbiornikiem GPS, sygnał łapie szybko, nic nie skacze i nie gubi sygnału (ustawienia Auto COM). Trasa po zmianie kierunku jazdy przeliczana jest wyjątkowo szybko (max. dokładność)
Ja widzę poprawę w płynności...Ja nie. DO tej pory było ok (jak na AM) a teraz oprócz skakania na boki potrafi skakać do przodu, do tyłu :-|
I nic na to nie poradzicie bo skopany jest nowy moduł w programie do obsługi odbiornika GPS. Z tego co widzę (po kodzie programu) programiści chcieli zautomatyzować obsługę GPS w zakresie autokonfiguracji portu, częstotliwości odczytu i opóźnienia względem rzeczywistego położenia, no ale nie do końca im się to udało. Trzeba czekać na nową wersję.To może przygotuj poprawioną wersję (skoro już zdekompilowałeś program 6.7) i zamień kod z kodem z wersji 6.6.2 ;)
Scandisk nie ma nic wspólnego z formatowniem karty. To po prostu sprawdzenie, czy karta nie zawiera błędów. Nic nie trzeba przewalać. Natomiast ja miałem już kiedyś problem z gubieniem fixa i było to spowodowane błędami na karcie.No to dzisiaj ją przeskanuję. Ale to w miarę nowa karta, ma 3-4 miesiące i "ruch" na niej jest raczej niewielki.... Chyba, że Android coś namieszał, choć 6.6, na której nie było takich jaj, też instalowałem już po Androidzie.
Automatyczne dostosowywanie częstotliwości odczytów GPS do odbiornika i optymalizację obsługi odczytów GPS.Zastanawia mnie po co dotykali czegoś, co działało prawidłowo.
... ale jakoś nie potrafię sobie wyobrazić związku pomiędzy kartą pamięci, a gubieniem sygnału GPS...
AutoMapa (i inne programy) "komunikują" się z odbiornikiem za pomocą pliku.
Znaczysię pojarało mi się. :(AutoMapa (i inne programy) "komunikują" się z odbiornikiem za pomocą pliku.... Dane GPS AM czyta z portu komunikacyjnego (COM) udostępnionego przez system.
ups,faktycznie długo spałem :)
Ale: mam dość mizerną wiedzę informatyczną, ale jakoś nie potrafię sobie wyobrazić związku pomiędzy kartą pamięci, a gubieniem sygnału GPS...W AM istnieje wiele rzeczy, których nie sposób sobie wyobrazić, a które jednak istnieją :). Teoretycznie defragmentacja na flashach nie ma zbyt wielkiego sensu, ale AM potrafi kosmicznie przeszkadzać (i tylko jej).
@Dolek.
Mnie też tak próbowało przecisnąć. Przyczyna MiploTrafic. Ja zostawiłem tylko odcinki całkowicie zablokowane.
W pamięci mam, że dolegliwość nigdy nie wystąpiła na krótkich trasach.
Czy ktoś potwierdza chorobę?
Trzeba przyznać, że omnia ma słaby odbiornik GPS. Miałem to urządzenie i wróciłem do HTC, tu się nic nie zacina.Nieprawda. U mnie się nic nigdy nie zacinało, nie skakało (jak w niektórych HTC właśnie), nie gubiło aż do AM 6.7.
W pamięci mam, że dolegliwość nigdy nie wystąpiła na krótkich trasach.
Czy ktoś potwierdza chorobę?
Potwierdzam. Ale na krótkich też występuje.
Więc ciekawe skąd te wszystkie tematy na forach odnośnie omni z informacjami jak ustawić AM...Tak to jest z telefonami z systemem operacyjnym, gotowanymi romami. Ludzie nagrzebią, nakombinują a potem problem.
AM działała mi dobrze na omnii, ale tylko sama AM.To może i TomTom mógłby, gdyby był właściwie napisany.
Witam
Dzisiaj mnie AM dosłownie 400m od domu chciała mnie poprowadzić między domkami jednorodzinnymi i wrócić na drogę dosłownie 30 m dalej.Do tej pory takiego numeru nie było :worried:
Dodam że ustawienia takie same jak w poprzednich wersjach,instalka na poprzednią wersję SR i LD włączone.
Zauważyłem powracającą co kilka miesięcy chorobę AM, objawiającą się zapominaniem miejsca do którego ma nas doprowadzić.
.....
Czy ktoś potwierdza chorobę?
Kurcze mam Omnie 2 lata i mam tez Garmina. Google maps jakos nie ma problemu z omnia i jej odbiornikiem GPS, a AM co chwile bzikuje. Dodatkowo sprawdzam na Omni widzi satelitow i wcale nie odstaje od Garmina. Jednak AM bzikuje. Prawda pewnie lezy po srodku jednakze, mam wrazenie, ze support AM wygodnie naduzywa Omni do powiedzenia, ze sobie nie radzi.Trzeba przyznać, że omnia ma słaby odbiornik GPS. Miałem to urządzenie i wróciłem do HTC, tu się nic nie zacina.Nieprawda. U mnie się nic nigdy nie zacinało, nie skakało (jak w niektórych HTC właśnie), nie gubiło aż do AM 6.7.
Zimnego fixa co rano zawsze mam w góra 12 sekund, bez względu na pogodę (tj. teraz jest różnie).
Zresztą albie jest na liście urządzeń kompatybilnych albo nie.
Witam
Dzisiaj mnie AM dosłownie 400m od domu chciała mnie poprowadzić między domkami jednorodzinnymi i wrócić na drogę dosłownie 30 m dalej.Do tej pory takiego numeru nie było :worried:
Dodam że ustawienia takie same jak w poprzednich wersjach,instalka na poprzednią wersję SR i LD włączone.
W lutym wybieram się do Francji i tu moje pytanie. Jak AM 6.7 sprawdza sie w Niemczech i Francji? [CIACH]Jezdze na AM EU dosc duzo po Niemczech, Francji, Anglii, Holandii i Wegrzech. Jest w porzadku i da sie jezdzic. Mozna zarzucic jej jedynie, ze ostatnio pokopane algorytmy powoduja, ze prowadzi czasami dziwnie (znajac trase bym tak nie pojechal), ale po ustawieniu profili predkosci lub tez wyznaczania trasy szybkiej jest ok. Mozna jej zaufac: 'uf uf uf' :evil: Mam tez Garmina Nuvi i porownujac AM z Garminem za granica to Garmin ma lepsze algorytmy.
Wczoraj jadąc z Lubina na Jawor chciała wepchnąć mnie w centrum Legnicy, a wracając w Lubiniu kazał mi zjechać z dwujezdniówki i przejechać przez parking 50m, po czym wróciła na DK3.Ale po co cofać wersję programu. Tracisz w ten sposób najnowszą mapę. Wyłącz po prostu LD i SR i będziesz miał spokój. Ja tak jeżdżę od dawna i jestem zadowolony. Wcześniej tez się katowałem tymi dodatkami i już mi wystarczy.
Już nie wiem czy się śmiać czy płakać, ale chyba wrócę do 6.6.2, gdzie takich numerów nie odstawiała.
...takie straszne rzeczy o których czytam ciągle na forum, zawieszenia, przeliczania itd. itp mi się nie zdarzają. Może jestem wybrańcem?Wiekszość tych wszystkich "strasznych" rzeczy i mnie się nie zdarza, ale to co napisał kolega
...dałem trasa szybka i wtedy AM wpadła w pętlę przeliczania i nawet reset nie pomógł.zaliczyłem kilkakrotnie.
(...) proponuję dołożyć w następnej wersji przejścia dla pieszych i fontanny z regulowanym wytryskiem.Nie ma co się ograniczać :evil: Dołożyłbym jeszcze pasy na jezdni: "podwójna ciągła i przerywana".
Osobiście wróciłem do wersji 5.5.3 i jest OK ! Żadnych zwisów, skoków w bok, Hołowczyców, rajdowych czasów przejazdów, etc. Mając edytor POI Kolegi Pajero, POI mam takie jakie chcę, bez burdeli i innego śmietnika.To ja bardziej zaszalałem - wróciłem do 6.2
(...) Co do edytorów - polecam POIConverter (...)Znam, znam i używam, ale też staram się zawsze promować Kolegę z naszego forum.
I studzienki kanalizacyjne, jeżeli wrażenia z jazdy z AM spowodują konieczność oddania obiadu. :P
A może dwutorowo. Wersje rozwojowe dla testerów i stara sprawdzona 6.61 lub 6.6.2 ale z nową mapą. Rozmarzyłem się...
poprosze jeszcze zeby AM wyswietlala zebry na jezdni, znaki poziome przed skrzyzowaniami oraz buspasy.No i domy publiczne oczywiście..... :)
Czy ktoś z Forumowiczów ma problem z czasem przeliczania trasy ? U mnie na MioA201 (trasa około 250km) trwa to około 8-10 minut :(Policzę Ci tylko podaj START i KONIEC bo liczenie przypadkowych 250 km to nie to samo co twoich 250 km.
mam do czynienia z dwoma urządzeniami z AM (sprzęty są takie same) z różnymi kartami pamięci... class-4 działa jakieś 6-7 razy wolniej niż class-10O ile 4-ka jak najbardziej jest wskazana, to tłumaczeni komuś, że dla AM jest za wolna, to przewała.
mam do czynienia z dwoma urządzeniami z AM (sprzęty są takie same) z różnymi kartami pamięci... class-4 działa jakieś 6-7 razy wolniej niż class-10Sugerujesz, że zamiast 2fps będę miał 15fps czy jak? :D
Jak widać w ciągu ostatnich dni krasnoludki podnieniły na serwerze instalkę na kolejną zawierającą nowy plik. Chyba że ktoś chce stwierdzić, że sam sobie złośliwie wyciołem 7 bajtów w taki sposób aby uwalić zoomowanie mapy jednocześnie nie doprowadzając do całkowitego jej nie wyświetlania.
Wszystkim narzekającym życzę przejść do konkurencji, a później wrócić do tego wątku i napisać, czy faktycznie jest o 100% lepiej, czy też znowu narzekacie, tyle że na coś innego ?I tu się muszę z tobą zgodzić kolego. Ja sporo narzekałem sobie na program, bo od wersji 6 wart jest narzekania. Ale jak pobawiłem się takim programem jak mapa map, to mnie otrzeźwiło i radykalnie zmieniłem swoje nastawienie do AM (czytaj: radykalnie obniżyłem poziom swoich oczekiwań od AM). Dziś niczego lepszego rynek nie proponuje. Smutne to, ale ta sytuacja gra na korzyść Akurata. :(
A po cos ja pobieral?Bo z opisu na stronie nie wiadomo co zmienili. Czy sie sypnal plik AM.exe czy cos innego. Zwlaszcza, ze ostanio mialem pare razy wykrzaczenie AM.exe na WM6 i system chcial raport do MS wysylac.
A moze po prostu zalozmy grupe na facebooku - Automapa popraw sie i zacznijmy tam publikowac wtopy :)
Ja myślę, że ostateczny cios dla dobrego samopoczucia tej firmy zada za 1.5 roku Euro 2012 w Polszy.
Pewnie TomTom i Igo się zmobilizują do poprawienia aktualności map i to będzie gwóźdź do trumny...
......... Polszy. .............Wot .Takij Ty Paljak :evil:
Ja myślę, że ostateczny cios dla dobrego samopoczucia tej firmy zada za 1.5 roku Euro 2012 w Polszy.Nono. Zaktualizują raz, przed Euro, a potem wrócą do olewki i nowych map co 2 lata ;)
Pewnie TomTom i Igo się zmobilizują do poprawienia aktualności map i to będzie gwóźdź do trumny...
Powtórz kłamstwo 100 razy a stanie się prawdą.Patrzysz w lustro i to sobie powtarzasz ?
Żeby podsumować - nie twierdzę że Bilunia używa trików żeby oszukać innych użytkowników, nie twierdzę też, że tego nie robi.Natomiast na ten fragment Twojej wypowiedzi nie znajduję innego określenia, jak chamstwo.
Ile razy powtarzałem, że nie korzystam z SR i LD, bo nie zamierzam zwiedzać parkingów osiedlowych, skrótów przez stacje paliw, zaliczać jazdy wertepami, czy wielu innych dziwnych rzeczy. Dlatego też wszystkie swoje zrzuty, wraz ze szczegółowymi do nich opisami, robiłem bez tych gadżetów.
Nie doczytałeś, czy z pełną premedytacją wprowadzasz ludzi w błąd ?
Czy nie widzisz że wszystkie Twoje błędne routingi i obliczanie ETA legło w gruzach? Czego jeszcze potrzebujesz żeby zrozumieć że dokonujesz zmian w programie? Zmian niepotrzebnych bo standardowe ustawienia dają efekt o który Ty toczysz boje i czekasz na medale, których nikt Ci nie da.
(...) Moim zdaniem jak nie korzystasz z SR -jesteś "słaby" bo:Jesteś po prostu rozbrajający :mrgreen:
1) nic nie kosztuje (pobierasz via ActiveSync) - widać jestem biedny
2) wszyscy legale mogą pobrać co jakiś czas... to nie LD że musisz być online. - widać jestem piratem
3) AM ciągle poprawia dane SR przez co program lepiej działa - bez komentarza
4) jak działa AM bez SR pokazał(a) Bilunia(...)
I powoli dochodzimy do sedna sprawy... Bilunia powyłączał "niepotrzebne" rzeczy, czyli pozbawił się istotnej części programu za który (miejmy nadzieję) zapłacił. Program zaczął działac jak na pirackiej kopii a Bilunia na tej podstawie zaczął formułować zarzuty że nie działa.Zaraz, zaraz Bilunia niczego nie wyłączał. On nie włączył opcjonalnej funkcji, to różnica. Nie wnikam kto ma rację w tym sporze, ale jeśli jest prawdą, co napisałeś, to użytkownicy nie mający komputera/nie mogący/nie chcący/nie potrafiący skorzystać z SR (niepotrzebne skreślić) i którzy z tego powodu, wyłączyli owe dobrodziejstwo jakim jest SR i LD są traktowani jak złodzieje, bo "program zaczyna działać jak na pirackiej kopii. Taż to zakrawa na złodziejstwo w najgorszym wydaniu ze strony producenta. Tym bardziej, że zarówno SR jak i LD jest jedynie dostępną opcją, a nie domyślnym ustawieniem programu, a co za tym idzie nie jest to "grzebaniem" w programie, a wyborem dokonanym przez użytkownika. Wyborem, a nie działaniem niezgodnym z zamysłem Aqratu. Przy aktualizacji programu średnio co dwa miesiące nie powinno być mowy o nieaktualności programu, czy starych danych, ani tym bardziej od niepełnowartościowym działaniu programu. Co więcej na domyślnych ustawieniach program nie ma prawa zwracać uwagi na korki, czy blokady. On ma prowadzić z punktu A do punktu B bez jazdy opłotkami, osiedlami itepe. Jednym zdaniem szybko łatwo i przyjemnie, czyli drogami możliwie najwyższych kategorii i bez nadkładania zbędnych kilometrów. SR ma według producenta omijać korki i nic więcej. Jeśli użytkownik tego sobie nie życzy to jakim prawem trasa wyznaczana jest jak na zrzutach Biluni, Dolka, czy innych kolegów?
Trasa -EV-SP-SR -EV-SP+SR +SP-EV+SR +SP-EV-SR +SP+SR+EV +SP-SR+EV 1 +OP-WS +OP-WS -OP-WS +OP-WS -OP-WS +OP-WS 2 +OP+WS +OP+WS -OP-WS +OP+WS -OP-WS +OP+WS |
AM co żem ci uczynił . Kupiłem zapłaciłem i teraz mam problem czytam was Panowie systematycznie (koło 3 lat). Włącz <wyłącz <ściągnij < skasuj < popraw<wpisz ,a i tak AM w najnowszych wersjach tak od 6 zaczyna żyć własnym życiem ustala trasę jak chce raz dobrze raz „Kolbergiem po Kraju”.AM stworzono kiedyś pod taki hardcorowy system operacyjny pt. "Windows Mobile/PPC" w którym regułą było (i jest) Włącz <wyłącz <ściągnij < skasuj < popraw<wpisz<zresetuj a najlepiej ugotuj sobie ROM.
Tak dla jasności, mały obrazek.
Dobra rada - tylko w moim przypadku to zadziałało odwrotnie - wreszcie zauważyłem że "król" jest nagi a konkurencja jeżeli chodzi funkcję i stabilność programu to wyprzedziła Automapę o lata świetlne , a jeżeli chodzi o mapy to jest już bardzo, bardzo blisko.
Szanowni Państwo. weźcie do ręki inną nawi, pojeździjcie 2-3 tygodnie... a potem zapraszam do normalnej dyskusji o tym co faktycznie jest do kitu w Automapie. Ja daję prowadź do i jestem zadowolony z dojazdu, pomimo zdarzających się od czasu do czasu kwiatków, bo jest ich mniej niż u konkurencji
Jeśli nie uzywasz SR i LD to co ma legalność do rzeczy? pozdr
W temacie zaimków - powinieneś odświeżyć wiedzę.:shock: Proponuję wziąć i przeczytać coś o zasadach pisowni ( niekoniecznie w internetowych wolnych źródłach ), lub pójść na studia Filologii Polskiej, a dopiero później pouczać.
Jedni wolą sami ruszyć główką, by nie dać się gadżetom wpuszczać w maliny, a drudzy korzystają z urządzeń, na których bieżąca aktualizacja LD na trasie jest po prostu niemożliwa.bo SR to nie LD a trasę zawsze można obejrzeć przed startem
Dobra rada - tylko w moim przypadku to zadziałało odwrotnie - wreszcie zauważyłem że "król" jest nagi a konkurencja jeżeli chodzi funkcję i stabilność programu to wyprzedziła Automapę o lata świetlne , a jeżeli chodzi o mapy to jest już bardzo, bardzo blisko.
Szanowni Państwo. weźcie do ręki inną nawi, pojeździjcie 2-3 tygodnie... a potem zapraszam do normalnej dyskusji o tym co faktycznie jest do kitu w Automapie. Ja daję prowadź do i jestem zadowolony z dojazdu, pomimo zdarzających się od czasu do czasu kwiatków, bo jest ich mniej niż u konkurencji
(Jedyną zaletą Automapy jest ... współpraca z firmą Geosystems , która bardzo szybko nanosi wszystkie nowe drogi na mapę , co wcale nie znaczy że te mapy są lepsze - po prostu szybciej pojawiają się nowe drogi )
...... A juz w przypadku wykorzystania map za granica to AM traci juz przewage na mapach geosystems i po zachodniej stronie granicy wole juz jezdzic na innej nawigacji........
Panie jachraniakTak dla jasności, mały obrazek.
Tak dla jasności, małe obrazki dwa.
Pierwszy Bilunia (tak żeby się gdzieś nie zapodział) i drugi mój.
Zwróćcie uwagę że załącznik który Bilunia zamieścił ma nazwę AM 6.7 PL Dobrze - przynajmniej wiemy co autor miał na myśli.
...........
No i na koniec trochę humorystycznie - ileż radości potrafi dać Astra 2. Ehhhhh te osiągi :mrgreen: :mrgreen:
Niestety nadal AM każe zwiedzać drogi lokalne.
Trasa Warszawa-Kielce drogą S7 i nagle każe zjechać na równoległą drogę lokalną aby po 400 metrach wjechać znowu na ekspresówkę. W tym przypadku SR był włączony - pewnie w tym problem.
No i na koniec trochę humorystycznie - ileż radości potrafi dać Astra 2. Ehhhhh te osiągi :mrgreen: :mrgreen:
...... A juz w przypadku wykorzystania map za granica to AM traci juz przewage na mapach geosystems i po zachodniej stronie granicy wole juz jezdzic na innej nawigacji........
Nie masz nawet elementarnej wiedzy na temat AM EU.
Jestem lepszy :proud:
Raczej chodziło mu o to, że mapy Geosystems mają się nijak do map Europy w AM. AutoMapa - poza mapą Polski - posiłkuje się mapami firmy Navteq. I to jest ta elementarna wiedza o AM.JD-MM: Idz swoje frustracje i osobiste wycieczki wyrzucac poza forum....... A juz w przypadku wykorzystania map za granica to AM traci juz przewage na mapach geosystems i po zachodniej stronie granicy wole juz jezdzic na innej nawigacji........Nie masz nawet elementarnej wiedzy na temat AM EU.
Raczej chodziło mu o to, że mapy Geosystems mają się nijak do map Europy w AM. AutoMapa - poza mapą Polski - posiłkuje się mapami firmy Navteq. I to jest ta elementarna wiedza o AM.Dobrze o tym wiem, ze geosystems to tylko w Polsce, a Navteq za granica. Potrafie czytac i widze co jest napisane na ekranie startowym. Po prostu mialem na mysli to, ze jesli jezdze za granica to AM traci przewage, ktora ma w Polsce przy wykorzystaniu map Geosystems. Ma po prostu takie same mapy jak wiekszosc innych dostawcow i tutaj moglaby jedynie miec przewage poprzez Miplo. Navteq to dostawca i dla Opla i Garmina i wielu innych, wiec jesli jakis dostawca wezmie sobie mapy z PWN dla Polski (chociazby jakie sa na Google) to i tutaj AM nie bedzie juz super zwyciezca.
Jesteś pewien?
Przy moim aucie prom kosmiczny to mały pikuś :E
Ciekawi mię czy to co tu większość pisze ,o wycieczkach krajoznawczych fundowanych przez AM w ramach poprawy ustalania tras, czyta ktoś z Szefostwa AutoMapy bo mam wrażenie że to takie „bicie piany” i upust krwi wedle zasady piszcie narzekajcie a my i tak zrobimy po swojemu.Kolego na pewno czyta, tego jestem pewien. Z tym, że to co tu wypisujemy i tak nie ma żadnego znaczenia, ot takie nasze hobby "po godzinach". Nas tu jest garstka, w stosunku do ogólnej liczby użytkowników programu. Tak więc nasz głos i tak nie znajdzie żadnego przebicia u producenta programu. Tacy maniacy jak my przydają się tylko producentowi jako darmowa siła testerowa, bo przeciętny użytkownik AM, nawet bladego pojęcia nie ma, że są jakieś tam wersje testowe, a o nowej wersji dowiaduje się z emaila przesyłanego po 14 dniach od premiery :) Tak więc raczej nie ma co się podniecać, że coś w tym sofcie się zmieni na naprawdę lepsze i przydatne. Gadamy tu od dawna o trasie łatwej i co ? Zero. Gadamy tu od dawna o tym co wyświetla sie na dolnej belce programu, tzna o tym co się wyświetla , a nie powinno, bo tego nie ustawialiśmy. I co ? Zero reakcji. Ja juz dziś np nie bawię się w testowanie beta wersji, tzn instaluję, ale emaili do supportu już nie wysyłam. Mam ich głęboko, tak jak oni nas. A juz na koniec tego mojego bełkotu powiem, że już kompletnie dla mnie jest niezrozumiałe, dlaczego producent od kilku wersji nie zmienia zabezpieczeń programu, który dziś jest do złamania w 5 minut, gdyż soft napisany już dawno do łamania tegoż oprogramowania nawet nie musi być aktualizowany, gdyż producent nie zmienia już dawno złamanych zabezpieczeń. Nie rozumiem tego. Czuję się jak frajer posiadając legalną wersję oprogramowania. :-| I TO BY BYŁO NA TYLE :ok:
PWNChyba PPWK :wink:
Czuję się jak frajer posiadając legalną wersję oprogramowania.Moim zdaniem w tonie Twojej wypowiedzi poczucie "frajerstwa" ma inne źródło. Zmień program nawigacyjny na taki, który ma dobrą opinię.
Zmień program nawigacyjny na taki, który ma dobrą opinię.
Strach tu wspomnieć innej nazwy, bo zaraz się oburzą zwolennicy AM i wyśmieją.
Ja swój znalazłem i jego się 3mam.
Plik OnBoardComputer.info jest edytowalny i możesz wpisać każdą głupotę.Nie wiedziałem o tym, wskaźnik jest autentyczny, mam zapisany ślad, gdzie najprawdopodobniej jest widoczna przyczyna takiego wskazania, na trasie ok 50 km w okolicach Bydgoszczy zapis na chwilę przeskoczył w pobliże Banghazi w Afryce (ok. 2300 km) :grin:, ale widoczne jest to dopiero po przekonwertowaniu do pliku kml i wyświetleniu w Google Earth. Konwersję przeprowadzałem trzy razy i zawsze na śladzie błąd występuje w tym samym miejscu.
Pozdrawaim