AM 6.6

  • 779 Odpowiedzi
  • 193653 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline pogar

  • ***
  • 266
  • Sprzęt: HTC HD7, HTC Touch HD2
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #240 dnia: Sierpień 23, 2010, 22:44:56 »
taka jest ok i, w końcu, taką chciałem jechać i taką mi zaproponował.
lecz w domu (bez GPS) dalej pokazuje Wawelska => NIepodległości..

Hmm... Ja właśnie prawidłową trasę uzyskałem w domu, bez sygnału GPS.

Ja nie wiem gdzie jest problem - w takim razie. Napisałem do Supportu, może oni na coś wpadną

chyba wiem co było:
Znalazłem coś dziwnego:
W Trasa / Blokady miałem:
Wczytany plik: default.
Ale  gdy w polu Nazwa wpisywałem Niepodległości, to nie pokazywało się nic z Warszawy.
Kliknąłem więc ikonę Kartki, wybrałem „Wczytaj standardowy plik”.
AM wczytała plik. Tym razem Niepodległości w Warszawie się pojawiło..
Co ciekawe: Nadal wczytany plik to default, ale opcja wczytania pliku standardowego już jest wyszarzona.

Wygląda na to, iż podczas nawigacji po mieście (z GPS) objazd zaproponowało LD, zaś "na sucho" było źle bo był źle/zły wczytany plik blokad...

*

Offline msz1959

  • ****
  • 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD/AM6.15 EU, iP4/iAM5.0, NavigonEU+TL
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #241 dnia: Sierpień 23, 2010, 23:23:09 »
Kolego ja nie szukam rozwiązania, tylko pokazuję jak kretyńsko jest wyznaczana ta sama trasa. Rozumiem, jak by się różniła w niewielkim stopniu, ale ona prowadzi zupełnie inną drogą. Gdzie Olkusz, a gdzie Piotrków Trybunalski ?

Od jakiegoś czasu mam wrażenie, że AM zaczyna zmuszać do używania SR.
Poniżej ta sama trasa z włączonym SR. Nie różni się aż tak drastycznie.
A tę swoją trasę wyznaczałeś "po prostu Wrocław" do "po prostu Kielce" bo kiedy ja tak wyznaczyłem (bez SR i LD) to faktycznie dostałem do Kielc dołem (55 km dalej) a z powrotem górą. Ale zauważyłem, że "po prostu Wrocław" to jakiś dość przypadkowy punkt w samym centrum. A w Kielcach jeszcze bardziej - ul. Silniczna, na której akurat tak się składa mieszkała moja ciotka - to ulica 5. kategorii. Kiedy przesunąłem Start na zbliżoną "wysokość" we Wrocławiu ale na trasie 8 to mi już w obie strony wyznaczyło "górą". Jeśli tak się składa, że czas przejazdu dwoma różnymi trasami jest zbliżony (przy używanym w danym momencie profilu prędkości na różnych drogach - a zauważ, że trasa dolna, choć dużo dłuższa, prowadzi na sporej części autostradą), to nawet drobna różnica dojazdu w obrębie miasta (droga międzynarodowa vs. zwykła ulica) może spowodować taki efekt. A dojazd czy wyjazd z takiego przypadkowego zadupia może się istotnie różnić w zależności od kierunku jazdy. No a tak po prostu jest, że "szybka" to dla AM zawsze ta trasa, która zajmuje najmniej czasu, choćby o minutę. A weźmy jeszcze pod uwagę, że AM ma regulację "staranności" wyznaczania tras, co oznacza, że nie zawsze przy dlugiej trasie weźmie pod uwagę WSZYSTKIE warianty.
A nawiasem mówiąc wcale bym się nie obraził za tę dłuższą o 55 km trasę ale po autostradzie.

*

Offline mif4

  • **
  • 208
  • Sprzęt: SG Advance poprzednio: BLOW Sirrocco. Modecom AX
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #242 dnia: Sierpień 24, 2010, 00:46:27 »
Nie przyznam. Powtarzam, szybka to szybka (w domyśle najszybsza) i nic tego nie zmieni. Różnica czasu nawet jednej sekundy ma tu znaczenie. Co innego optymalna, bo ona bierze już inne czynniki pod uwagę. Ale tu również wyliczona matematycznie wartość, bioroąca pod uwagę te czynniki wraz z ich wagami, ma tu znaczenie decydujące. A nie czyjeś widzimisię.
Start :Szczyglice (pow. krakowski)
Koniec: Mników (gm. Liszki, pow. krakowski)
Trasa optymalna: 10 km w czasie 14 min. do celu.
Trasa szybka: 13 km w czasie 16 min. do celu
Jaki jest rzeczywisty przejazd optymalną, można zobaczyć na załączonym śladzie (trochę się spieszyłem  :evil:)

Wybierałem najpierw orgynalną optymalną, a potem alternatywną szybką

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #243 dnia: Sierpień 24, 2010, 00:54:18 »
To trzeba zmienić algorytm, na AM 6.5 to nie występuje tak drastycznie
Etam.
Na mojej ulubionej trasie AM proponowała nadłożyć 11km, żeby zaoszczędzić 2 minuty.
W obecnej wersji na tej trasie jest ok.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline ycbo

  • ****
  • 810
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 11 Pro
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #244 dnia: Sierpień 24, 2010, 01:56:19 »
Dokładne wyznaczenie obu tras i dokładnych punktów A i B (startu i końca) też nie wyjaśnia czym kieruje się AutoMapa.
Trasa z Wrocławia ul. Daleka 3 do Kielc ul. Daleka 3 jest wyznaczana szybko bo autostradą.
Trasa z Kielc ul. Daleka 3 do Wrocławia ul. Daleka 3 jest wyznaczana krajoznawczo przez Myszków, Lubliniec, Opole.
Sprawdziłem na innych programach (iGO Primo, MapaMap i TomTom) tam trasy wyznaczane są jednakowo z A do B i z B do A.
Wnioskuję że programiści tamtych programów nie dorastają do geniuszu naszej ukochanej AutoMapy.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #245 dnia: Sierpień 24, 2010, 03:12:32 »
Różne trasy w przeciwnych kierunkach w przypadku istnienia 2 alternartywnych dróg
o zbliżonym czasie przejazdu to nic nadzwyczajnego, nie tylko w AutoMapie.
To tylko kwestia trafienia miejsca, w którym te czasy dla obu tras
są na tyle bliskie, że drobna różnica np. w długości zjazdu z węzła
(w jedną stronę krótki zjazd w prawo, w drugą dłuższa pętla w lewo)
przesądza o tym, która trasa wyjdzie szybsza.
Naprawdę nie wiem czym sie tak podniecacie.

Parafrazując Archimedesa powiem: "Dajcie mi program, a znajdę wam trasę z podobną 'anomalią'."
I żeby nie być gołosłownym, poniżej przykłady z TomToma (Route Planner) i OviMaps:
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #246 dnia: Sierpień 24, 2010, 09:02:57 »
Witam!
Dzisiaj miałem taki problem:
Chodzi o trasę jak jak w załączniku. Jadąc ul. Marywilską zjechałem z niej na ul Płochocińską i zaraz po zjeździe zaraz kazała mi zawracać ale jak jechałem dalej pojawił się biały ekran i komunikat: "podczas obliczania trasy pojawił się nieznany błąd" po chwili jak nacisnąłem OK to znów był biały ekran i ten sam komunikat i tak 3x..... Wyłączyłem AM, włączyłem i dopiero wyliczyła tak jak powinno być...!

Pozdrawiam
Sprawa się wyjaśniła:
Otóż okazało się, że na Płochocińskiej była ustawiona blokada w dwóch miejscach nieopodal zjazdu z Marywilskiej. Moment z białym ekranem i komunikatem o nieznanym błędzie wystapił dokładnie na odcinku tej blokady. Nie wiem skąd pochodziła ta blokada... być może z miplotraffic (mam ustawione tylko: droga zablokowana, nieistniejąca, zakaz ruchu oraz antyblokada).
Jechałem wczoraj tą drogą i jest przejezdna.
Usunąłem tą blokadę i zsynchronizowałem i chyba jest już ok.. mam nadzieję (także, że była to błędna blokada a nie ustawiła mi ją AM podczas tego błędu)....

Pozdrawiam
ISTQB Certified Tester

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #247 dnia: Sierpień 24, 2010, 09:23:38 »
Mam wielką prośbę - upewnij się proszę czy w Miplo się to też uaktualniło.

Od wersji Automapy 6.6 można już usuwać POI z poziomu urządzenia, ale w przypadku POI należących do kategorii MiploTraffic mamy jak zwykle błąd.
Po usunięciu POI z poziomu urządzenia - po synchronizacji POI zostanie skasowany  , natomiast blokada MiploTraffic nadal pozostaje.
Przykład : http://www.miplo.pl/point.php?p=6080V8Tn

Hmm... Dlaczego mnie to nie dziwi ... :-|

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #248 dnia: Sierpień 24, 2010, 09:29:26 »
Sprawa się wyjaśniła:
Otóż okazało się, że na Płochocińskiej była ustawiona blokada w dwóch miejscach nieopodal zjazdu z Marywilskiej.


Była blokada w związku w weekendową wymianą nawierzchni na Płochocińskiej. Dopiero wczoraj wieczorem została zdjęta. Aż prosi się aby w takich kategoriach dawało się wstawiać datę ważności punktu i automatycznie system odblokowywał odcinek. A tak niestety, dopóki moderator nie zatwierdzi usunięcia punktu dotąd wisi blokada.

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #249 dnia: Sierpień 24, 2010, 10:12:13 »
Była blokada w związku w weekendową wymianą nawierzchni na Płochocińskiej. Dopiero wczoraj wieczorem została zdjęta. Aż prosi się aby w takich kategoriach dawało się wstawiać datę ważności punktu i automatycznie system odblokowywał odcinek. A tak niestety, dopóki moderator nie zatwierdzi usunięcia punktu dotąd wisi blokada.

Usunąłem ta blokadą gdzieś po północy, zsynchronizowałem i nie ma w AM ani śladu po niej. Sprawdzałem na miplo.pl ale nie widzę żadnego poi w tym miejscu... więc zastanawiam się czy to było w miplo czy trafficu....bo teraz nie widzę ani śladu po tym...  :O
ISTQB Certified Tester

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #250 dnia: Sierpień 24, 2010, 10:18:57 »
Dokładne wyznaczenie obu tras i dokładnych punktów A i B (startu i końca) też nie wyjaśnia czym kieruje się AutoMapa.
Powodem jest to, że trasy A-B i B-A choć prowadzone tymi samymi drogami nie są takie same.
Już kiedyś analizowałem szczegółówo jeden przykład takiej z pozoru dziwnej różnicy,
pooglądaj sobie screeny z mojego postu w tym wątku.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline Dolek

  • *****
  • 2023
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Waze znakomicie się sprawuje
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #251 dnia: Sierpień 24, 2010, 11:00:23 »
Usunąłem ta blokadą gdzieś po północy, zsynchronizowałem i nie ma w AM ani śladu po niej. Sprawdzałem na miplo.pl ale nie widzę żadnego poi w tym miejscu... więc zastanawiam się czy to było w miplo czy trafficu....bo teraz nie widzę ani śladu po tym...  :O


O 21:40 zatwierdziłem usunięcie punktu. Po drugiej stronie ul. Płytowej też był punkt.

*

Offline jerzu

  • *****
  • 1323
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mój profil na FB
  • Sprzęt: iPhone 7
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #252 dnia: Sierpień 24, 2010, 11:32:20 »
Była blokada w związku w weekendową wymianą nawierzchni na Płochocińskiej. Dopiero wczoraj wieczorem została zdjęta. Aż prosi się aby w takich kategoriach dawało się wstawiać datę ważności punktu i automatycznie system odblokowywał odcinek. A tak niestety, dopóki moderator nie zatwierdzi usunięcia punktu dotąd wisi blokada.

Dokładnie. Sam te blokady wstawiałem i wczoraj zgłosiłem do usunięcia (podobnie jak Żegańska czy Armii Krajowej). Niestey, mogłem to zrobić dopiero późnym popołudniem, dlatego pewnie zdjęte zostały późno przez moderatora. Przydałoby się właśnie ustawianie przez usera lub moderatora terminów ważności takich punktów, wtedy z automatu znikałyby one z miplo.pl.

Po??czone: Sierpień 24, 2010, 11:33:23
O 21:40 zatwierdziłem usunięcie punktu. Po drugiej stronie ul. Płytowej też był punkt.

Zamknięte było całe skrzyżowanie Płochocińska/Płytowa.
Dariusz "jerzu" Niemczyński
Telefon - iPhone 7 & Moto G5
Tablet - Huawei Media Pad T5

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #253 dnia: Sierpień 24, 2010, 12:07:58 »
Przy tym wszystkim poznaliśmy zachowanie AM podczas liczenia trasy na zablokowanym odcinku...
ISTQB Certified Tester

*

Offline emisiu

  • Ekspert AutoMapa
  • *****
  • 2362
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #254 dnia: Sierpień 24, 2010, 12:41:01 »

Chwilkę zbierałem się do napisania tego postu, ale przejechane 4,5 tys. km z AM6.6 skłania mnie do małej refleksji na temat APM jakim dysponujemy obecnie w polskiej części mapy.
Nie będę tu wspominał o zbyt małych ikonkach APM’a w domyślnej skórce bo zrobiłem to kiedyś w inny wątku, ale o wiarygodności prezentowanych przez tą funkcję danych. Ponieważ jeżdżę dość dużo, a wiele dróg jak to się mówi znam „na pamięć” miałem dobrą okazję porównać zawarte w APM’ie dane z tym co mamy na naszych drogach w rzeczywistości. Swoje obserwacje czyniłem zarówno w miastach jak i na drogach je łączących, a odwiedziłem między innymi: Poznań, Łódź, Warszawę, Katowice, Międzyzdroje, Toruń, Bydgoszcz, Kraków, Wrocław, Białystok, Łomżę i paręnaście mniejszych miejscowości.

Nie będę opisywał każdego przypadku z osobna a jedynie podam ogólne uwagi jakie mi się osobiście nasunęły. Otóż z danymi w APM’ie jest generalnie różnie, raz lepiej raz gorzej, a zależy to jak mi się wydaje od okresu w jakim zrobiono zdjęcia lotnicze na danym terenie które później zostały użyte do stworzenia zbioru danych do APM’a. Są obszary gdzie dane z APM,a ewidentnie pokazują stan oznakowania poziomego skrzyżowań dokładnie z wiosny zeszłego roku lub wiosny sprzed dwóch lat. Oczywiście w chwili obecnej jest już na nich częściowo zmieniony układ oznakowania i APN wprowadza nas wtedy w błąd. Jest też pewna część dróg gdzie oznakowanie poziome (i w tym podział na pasy ruchu) pojawiło się w ciągu ostatnich kilkunastu miesiącach i wtedy APN nie zawiera danych, ale w tym wypadku przynajmniej nie wprowadza nas w błąd. Nie wiem czy tylko tą metodą (i czy w ogóle tą) pozyskiwane są dane do APM’a, ale wiele na to wskazuje że robi się to właśnie tak.

W mojej subiektywnie ocenie gdyby chcieć oszacować ilość niezgodnych danych w stosunku do prawidłowych to jest to tak na oko około 30% całości. Gdybym miał to porównać z moim doświadczeniem zebranym na trasach zagranicznych to jest to z dziesięć razy większa wartość, bo tam takie błędy szacuję na ok. 3%.

Z uwagi na dużą dynamikę w budowie nowych i modernizacji starych dróg jaka mamy teraz u nas, upłynie jeszcze nieco czasu zanim APM uzyska w miarę pełną zgodność swoich danych z rzeczywistością. Rodzi się więc pytanie o sens używania tej funkcji w chwili obecnej i ciekaw jestem też Waszych opinii w tej kwestii.

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #255 dnia: Sierpień 24, 2010, 13:13:02 »
A ja powtarzam że to nie 55 metrów, a kilometrów! Program powinien brać pod uwagę nie tylko czas, ale i kilometry.
Masz tylko 10% racji. Gdyby pisało "Najszybsza" to miałbyś 0%.
Ale wybierasz trasę Szybką, tzn. że chcesz dojechać do celu jak najszybciej i tak program ci proponuję trasę. Wiem, że jest jakieś ograniczenie, dla którego program wybierze jednak trasę wolniejszą, ale znacznie krótszą -- ale limit ten jest raczej wysoko :).

Dlatego też w obecnym stanie rzeczy sensowne jest wybieranie trasy Optymalnej i suwak na max. w prawo.
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline ochkarol

  • ******
  • 4813
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy A8
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #256 dnia: Sierpień 24, 2010, 13:20:24 »
Dlatego też w obecnym stanie rzeczy sensowne jest wybieranie trasy Optymalnej i suwak na max. w prawo.
I będziesz miał to samo co szybka. Próbowałem.
Jesli już, to prawie na maksa w prawo.
Pozdrawiam
Karol
. : Kobietę łatwiej rozebrać wbrew jej woli, niż ubrać po jej myśli. : .

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #257 dnia: Sierpień 24, 2010, 14:02:14 »
A ja dzisiaj zrobiłem taki test: Gliwice- Świętochłowice przez Rudę Śl. Trasa ustawiona na Szybka. Wytyczył drogę przez A4 i zjazd na Rudę na 3 Maja. AM pokazuje 30km i 35m. Zjechałem wcześniej z A4 i pojechałem przez Bielszowice. AM przeliczyła i pokazuje... 28km i 30min....
Wracam inną drogą. Kieruje mnie znów przez 3 Maja w Rudzie (27km i 27min). Zjeżdżam w Niedurnego i ... 25km i 23min...
Krótkie pytanie: co to jest kurde droga szybka, ja nie jest ani krótsza ani szybsza??. Dodam z doświadczenia, że droga która jechałem jest na pewno szybsza, nie ma korków i jest krótsza...

Ręce opadają czasem.... 

*

Offline rgr

  • *****
  • 1045
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #258 dnia: Sierpień 24, 2010, 14:18:04 »
Dlatego też w obecnym stanie rzeczy sensowne jest wybieranie trasy Optymalnej i suwak na max. w prawo.
I będziesz miał to samo co szybka. Próbowałem.
Nie będę miał. Sprawdzałem.

Połączone: Sierpień 24, 2010, 14:18:16
i jeszce jeden babol:
Strzałka pokazuje skręt w ul Kapelanka , a na górnej belce Nowaczyńskiego Adolfa (ulica za skrętem w prawo)  :O~
Stare błędy. Po prostu łącznik na skrzyżowaniu ma pewnie nazwę ulicy tej po prawej stronie.
Zmieni się nazwa ulicy na właściwą, gdy go przejedziesz. Pełno takich baboli w mapie.
Ten łącznik w ogóle powinien być bez nazwy, a AM powinna pokazywać nazwę ulicy za nim. Ale pewnie zmiany tego nie doczekamy się nigdy :)
To nie tablica ogłoszeń !

*

Offline Wookash82

  • ***
  • 272
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio P560
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #259 dnia: Sierpień 24, 2010, 14:27:11 »
Wytyczył drogę przez A4 i zjazd na Rudę na 3 Maja.

Po pierwsze nie na 3 Maja tylko 1 Maja  :)


 Dodam z doświadczenia, że droga która jechałem jest na pewno szybsza, nie ma korków i jest krótsza...

Ręce opadają czasem.... 

No i sam sobie juz odpowiedziales... Ta trasa ktora jechales jest krotka... A trasa szybka prowadzi DW925 charakteryzujaca sie wyzsza kategoryzacja drog Nic w tym dla mnie dziwnego Wiem bo tu mieszkam  :wink: Jezdze tak samo jak Ty  :ok:
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2010, 16:26:00 wysłana przez Wookash82 »
Proste są dla szybkich samochodów, Zakręty są dla szybkich kierowców...

AutoMapa 6.10.0

Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #260 dnia: Sierpień 24, 2010, 15:01:24 »
testuję am 6.6 w belgii i jestem zadowolony .
Zachęcam do przetestowania 

« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2010, 15:04:06 wysłana przez radziecky »

Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #261 dnia: Sierpień 24, 2010, 17:19:26 »
Wrzuciłem 6.6 na czystą kartę. Chcę zmienić powiadamianie o fotoradarach stacjonarnych z defaultowych ustawień (wyświetlaj informacje) na inne (pokazuj aż do minięcia) ale po zmianie tych ustawień, po każdym restarcie AM ustawienia wracają do defaultowych. Czy ktoś może to potwierdzić?
Ausu696, WM6, licencja przypisana do karty.

*

Offline AdamMie

  • *****
  • 1033
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus 636N, NavRoad Q1, AM 6.10 _PL
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #262 dnia: Sierpień 24, 2010, 17:29:22 »
Dokładne wyznaczenie obu tras i dokładnych punktów A i B (startu i końca) też nie wyjaśnia czym kieruje się AutoMapa.
Powodem jest to, że trasy A-B i B-A choć prowadzone tymi samymi drogami nie są takie same.
Oto przykład.

*

Offline mobilex

  • *
  • 74
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad VIVO_S + AutoMapa Europe
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #263 dnia: Sierpień 24, 2010, 17:37:33 »
Cytuj
po zmianie tych ustawień, po każdym restarcie AM ustawienia wracają do defaultowych
potwierdzam - też tak mam

*

Offline DarekWa

  • **
  • 149
  • Sprzęt: iPhone 6S, Galaxy S8
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #264 dnia: Sierpień 24, 2010, 19:10:06 »
jak wszystko poustawiasz zapisz swój plik pod inną nazwą i go wczytaj.

PS: Podobnie jest z zapamiętaniem przez AM ustawień wyświetlania POI. Nie pamięta ich i pomaga tylko stworzenie własnego pliku.
AM zainstalowana na formatowanej karcie pamięci od zera.

*

Offline AdamMie

  • *****
  • 1033
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus 636N, NavRoad Q1, AM 6.10 _PL
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #265 dnia: Sierpień 24, 2010, 19:22:46 »
PS: Podobnie jest z zapamiętaniem przez AM ustawień wyświetlania POI. Nie pamięta ich i pomaga tylko stworzenie własnego pliku.
AM zainstalowana na formatowanej karcie pamięci od zera.
Na NavRoadzie Q1, pamięta.

*

Offline puniek

  • ******
  • 4617
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S7 EDGE SM-G935F
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #266 dnia: Sierpień 24, 2010, 19:28:31 »
PS: Podobnie jest z zapamiętaniem przez AM ustawień wyświetlania POI. Nie pamięta ich i pomaga tylko stworzenie własnego pliku.
AM zainstalowana na formatowanej karcie pamięci od zera.
Na NavRoadzie Q1, pamięta.
Ale problem jest z ustawieniami ostrzegania a nie wyświetlania...
ISTQB Certified Tester

*

Bilunia

Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #267 dnia: Sierpień 24, 2010, 19:37:56 »
Wrzuciłem 6.6 na czystą kartę. Chcę zmienić powiadamianie o fotoradarach stacjonarnych z defaultowych ustawień (wyświetlaj informacje) na inne (pokazuj aż do minięcia) ale po zmianie tych ustawień, po każdym restarcie AM ustawienia wracają do defaultowych. Czy ktoś może to potwierdzić?
Ausu696, WM6, licencja przypisana do karty.
A we wcześniejszych wersjach AM tego nie zauważyłeś ? Tak było już w v.6.2
Jak poustawiasz ostrzeganie, zapisz ustawienia do oddzielnego pliku (nie default) ze zmienioną nazwą. Następnie wczytaj te ustawienia. Od tego momentu już będzie pamiętało  :ok:

*

Offline Wookash82

  • ***
  • 272
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio P560
Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #268 dnia: Sierpień 24, 2010, 19:52:09 »
ja tam nie wczytywalem zadnego pliku a pamieta mi ustawienia Problem polega na tym iz kazdy ustawia ostrzeganie wg swojego upodobania i naciska OK przy kazdej podkategorii ale cofajac sie do tylu po Menu ostrzegania przy glownej kategorii np. Radary tez powinno byc OK a jest krzyzyk i dlatego nie zapamietuje Juz  nie pamietam jak to robilem ale mi pamieta ustawienia bez wczytywania plikow
Proste są dla szybkich samochodów, Zakręty są dla szybkich kierowców...

AutoMapa 6.10.0

*

Bilunia

Odp: AM 6.6
« Odpowiedź #269 dnia: Sierpień 24, 2010, 20:04:52 »
Juz  nie pamietam jak to robilem ale mi pamieta ustawienia bez wczytywania plikow
... bo zapewne je zapisałeś pod inną nazwą niż default.war
Też kiedyś ten element "ćwiczyłem" kilka razy, aż zauważyłem, że jest opcja zapisu do pliku  :proud: