W AppStore nie liczy sie marketing tylko kolejnosc w TOP oraz komentarze uzytkownikow. Poza tym wielkiej ilosc aplikacji w kategorii nawigacyjnej wcale nie ma, wiec jestem pewien ze bedzie miala powodzenie, tym bardziej, ze wiekszosc zakupow sie odbywa bez kompletnej znajomosci aplikacji, tylko na podstawie opisu jej w AppStore. Nie patrz na to w tradycyjny sposob, bo tutaj rynek, wyszukiwanie czy polecanie aplikacji funkcjonuje zupelnie na innych zasadach i zupelnie inaczej sie uzytkownicy zachowuja i czyms innym kieruja, niz to ma miejsce w przypadku kazdej innej platformy, gdzie musisz sobie sam znalezc program sam poczytac na stronie producenta o nim, sam poszukac komentarzy, sam go kupic, sam sciagnac, zainstalowac itp. w AppStore masz wszystko w jednym miejscu i mozesz porownywac, czytac opinie itp. No i jeden klik i masz aplikacje u siebie dzialajaca, ludzie latwiej kupuja i wiecej. AM bedzie sie sprzedawac poza Polska....